Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Suki Józsi cimborám a fegyverneki holtágnál - írta róla Bodi, világ legjobb vitorlázórepülő-jogász-csukahorgásza, egyben az Index ügyvédje. Ha sikerül összehoznom egy közös horgászatot Józsival, részletes képriportban számolok be Gollam kalandjairól.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr5790588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord_Cica (törölt) 2008.11.27. 12:28:25

Az Gollam? Én elsőre UFO-nak néztem :) Bár az orkok jobbra(!) megadják a tematikát.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2008.11.27. 12:44:40

Az orkokat értettem elsőre, Gollam viszont nekem se esett le. Részben E.T.-re, részben pedig egy fülek nélküli Yodára asszociáltam először - utóbbi gondolat miatt azóta is csodálom magamat. Mennyivel könnyebb lehet neki bukósisakot fel- és levenni.

gatsy 2008.11.27. 12:56:50

Nekem meg volt Gollam. Ő ugye ráadásul tényleg nagy pecás!:)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.11.27. 13:24:26

Néha benézek, de nagyon ratyi ez a blog.... és az index kiteszi címlapra, bazmeg! Ehhez a "poszthoz" (idézőjel indokolt) is így jutottam.

Ez gáz, kedves Szily.... nem emelt árú gáz, de azé' nemkicsit büdös

Üdv.

szily 2008.11.28. 23:07:05

Ha ratyi, ne nézzél be többet.
süti beállítások módosítása