Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Itt az első kritika, a Chew.hu-ról, maga Erik írta és lelkesedik a rég várt helyért. A héten tutira elmegyek és posztolok róla.

Ma egyébként amúgy is igen erős a Chew, elindult a cigány receptsorozat, benne például az ürgepörkölttel, most már tudom, hogy az ürgét hat részre kell vágni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr70918079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almási gréta 2009.02.03. 15:25:01

most nincs időm az erik kritikáját elolvasni, de voltam ott a múlt héten ebédelni, és szerintem 1) nagyon pofás és kozmopolita 2) a személyzet kedves és jófej, bár kicsit dilettáns 3)a wifihez olyan kódot adnak, amit csak fél órát használhatsz 4) sajnos a kaja (esetünkben zöldséges lasagna) olyan volt, amilyet én főzök, amikor nem igazán jön össze. de kíváncsi vagyok, neked milyen lesz

angelday_true · http://plastik.hu/ 2009.02.04. 20:05:14

Szily, baszki, mitől ennyire alulreprezentált a gasztró a blogon komment measure-ben? :-/

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.02.06. 02:39:49

"Killing more than ten constitutes is a crime, while killing ten or less is a violation of environmental protection laws.

Ingredients:
5-6 ürge
...
"

Akkor ketten már nem is kérhettek ürgepörköltöt?:)

Mirelle · http://mirelle.hu/ 2009.02.09. 14:28:44

Culinaris általam is tesztelve (cikk a közeljövőben).
A hely kellemes, az étel jó. Szerintem még el fogok nézni feléjük néhányszor (ha nem kezd el romlani a színvonal).

krisztony 2009.02.21. 20:43:54

@almási gréta: Szia,en is voltam mar naluk es jol ereztem magam. Mire gondoltal a szemelyzet dilettantizmusakor? Nekem jo volt a tapasztalatom.
süti beállítások módosítása