Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Íme egy príma helyszíni riport Somogyból, ahol boszorkányok terjesztik a bőrgombát, F. Szarka Ágnes klaviatúrájából, Boszorkányok szívják az állatok vérét Szentpálon címmel, Gőzsy Kati gyűjtéséből. A péntek hőse nem Takács János miniszterelnökjelölt-jelölt, hanem Karl Weishard, a szakállas zselicszentpáli gazda. Új jelszavam: "Én nem viccelni. Mindig hátul intézni."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr141029248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fogyasztóvédő 2009.03.27. 19:48:30

Bokros vagy Takács? Ez nem sző és nem fon, de nem is pók.Bush meg már volt máshol,tehát Bokros sem kell.
Ezt láttátok? Nagyon király! Egyik sem kell....


"Nincs karikás ostorom, nem vagyok betyár, és nem hordok bő gatyát. A világ egyik legszebb, és legnehezebb nyelvét beszélem, s rajtam kívül még több millióan értik hogy mire gondolok, amikor azt mondom, MDF privatizáció, BOKROS csomag, Öszödi beszéd, Sárazsadány, Kaja Imbrahim. A hírnevem megelőz, ha külföldre megyek, s szinte már örülök, ha a turisták összekeverik Bukarestet Budapesttel. Megvetéssel gondolok a Mónika Show-ra, a korrupt politikusokra, a sokat kereső és keveset dolgozó hivatalnoki rétegre, a mérhetetlenül nagy bürokráciára és városom egész képviselő-testületére. Nem szeretem a parlamenti közvetítést, a sárga Combinót, a négyes metrót, a szegfűt és az ibolyát és már a narancsot sem. Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, el lehet innen menni. Bürokráciában mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk vannak Európa legnagyobb adóterhei. MAGYARORSZÁG, én most lelépek vagy legközelebb már a Vállalkozók Szövetségére szavazok."
www.vallalkozokszovetsege.com ADD TOVÁBB!

süti beállítások módosítása