Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

MTI-t olvasni eleve szórakoztató, az Országos Sajtószolgálat hírfolyama pedig olyan folyamatos gyönyörérzést okoz, mint egy hatvanméteres Messi-szóló. Az OS-be ugye elvileg mindent beraknak, szűrés nélkül, így jó napokon gátlástalanul, önfeledten árad az elmebaj. Ezt a rémisztő műalkotást Nagy Attila találta és küldte be a szerkesztőségi listára, a címben idézett "Holy fuckin Krisztus" subjecttel. Dr. Kardos Ferenc gyermekpszichológus kétrészes szabadverse hosszú, de megéri elolvasni. Vicces elképzelni, hogy ő segít lenyugtatni a zaklatott kicsinyeket.

OS - Töröljétek el a Gyermeknapot! (1. rész)
Budapest, 2009. május 26., kedd (OS) -


Töröljétek el a Gyermeknapot!

Fagyi, lufi, majális, programok reggeltől estig. Ami belefér! Lelkes
szervezők, elégedett árusok, boldog gyermekek, fáradt szülők.
Nemzetközi gyermeknap. A gyermekek ünnepe.
Aztán jönnek a hétköznapok....
-    Este nem akarsz ágyba bújni, mert a csodára vársz: "Ma lefekvés
előtt hazaér apa". De a multiknál nincsenek csodák, hát álomba ugrálod
magad.
-    Az üres lakásba hazatérve a  délutáni kibeszélő show -ból
igyekszel  tájékozódni a helyes családi viselkedésformákról.
-    A szüleid üldöző-üldözött játszmát játszanak, és nem tudják, hogy
nem a távolságtartás, hanem a családterápia segíthetne rajtuk.
-    A szüleid üldöző-üldözött játszmát játszanak, tudják, hogy nem a
távolságtartás, hanem a családterápia segíthetne rajtuk, de nincsen rá
pénzük.
-    Szüleid nem tudnak olyan trendin öltöztetni, ahogy az
iskolátokban járnak a gyerekek, de megpróbálják, hogy legyen barátod.
-    Hetente csak egyszer találkozol a fejlesztő pedagógusoddal, aki
most jár tanfolyamra, pedig integrált nevelést hirdetve tárt karokkal
várt az iskola, mert gyógypedagógust ígért érted az önkormányzat.
-    Világgá mész, mert közeledik a bizonyítványosztás, és  az
intenzív osztályon ébredsz, mert nem olvastad el a táblát a vagyonát
védő cég kerítésén: KUTYÁVAL ŐRZÖTT TERÜLET! ,
-    El fogod veszíteni barátaidat, mert gazdasági okokból bezárják az
iskoládat.
-    Hazafelé menet  megvernek  és kirabolnak új iskolatársaid.
-    Rájöttél, akkor szeretnek igazán, ha a láthatásról hazaérve a
másik szülődet mószerolod.
-    A tizedik nevelőapád veszíted el, és nem akarod megismerni a
tizenegyediket.
-    Tisztán mutatod a gyermekkori neurózis tüneteit, de  megpróbálod
kinőni, mert pechedre takarékossági okokból megszüntették  a nevelési
tanácsadótokat.
-    Várod a hétfőt az iskolai ebéd miatt, mert szüleid piára
költötték a segélyt.
-    Otthon megdicsérnek, mert hazahoztál valahonnan egy biciklit.
-    Reggel te is visszaalszol, mint a  többiek: nálatok senki sem
indul munkába, vagy iskolába.
-     Hiányzásaid miatt társaidtól lemaradtál, és most hat tárgyból
bukásra állsz, mert a család  idén már harmadszor utazott el két hétig
tartó lagziba.
-    Nem ismered az apádat, és nem is fogod megismerni, mert még
születésed előtt felszívódott, mert anyádnak így jó, mert a gyámügy
nem érzi kötelességének, hogy előhalássza neked.
De most ne gondolj ezekre. Ünnep van. Gyermeknap. Tiéd ez a nap:
akinek a szavazataiért nem harcolnak  politikusok, aki a családi
konfliktusokká szelídített társadalmi feszültségek miatt kapsz majd
gyakrabban pofonokat, aki a rendszerváltás óta türelmesen vársz
mindenek feletti érdekeid érvényesülésére.
Pár éve még tiéd is volt ez a nap, te nagy gyerek, aki most kukákat
borogatsz, és gyújtasz fel, mert feszültségeidet nem tudod sporttal
levezetni: szüleidnek nem volt pénzük felszerelésre, nem találtál
ingyenes edzési lehetőséget, focipályátokat pedig az önkormányzat már
régen bérbe adta egy parkolási társaságnak.
Tiéd is lehetett volna ez a nap, akit a nyílt utcán büntetlenül
megerőszakoltak és meggyilkoltak.
Tiéd is lehetett volna, aki emésztőgödörben végezted születésed napján.


-------------------------------------------------------------------

   Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
   Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
   (c) Copyright MTI Zrt.

MTI 2009. május 26., kedd 23:44
               Információ

OS - Töröljétek el a Gyermeknapot! (2. rész)

De ha  felnőttek lesztek, és ti talán már beleszólhattok  a világ
dolgaiba, ne feledkezzetek el erről a 364 napról sem, hogy
gyermekeitekkel ne történhessenek meg azok a dolgok, amik ma
megtörténhetnek veletek. Addig se felejtsetek el  álmodozni.
Képzeljetek el egy másik világot, amelyben nincsenek pártok. A
képviselőket a helyi közösségek választják, csak egyéni jelöltek
vannak, akiket közelről ismertek. A jelölésben a civil szervezetek,
köztük a gyermekeket védők tesznek ajánlatokat. A képviselők
visszahívhatók. A civil szervezetek támogatását 10 %-ra növeltétek.
Nem pártprogramokra, hanem környezetvédő, gyermek- és ifjúságvédő,
állatvédő, egészségvédő, stb. programokra adjátok a pénzeteket, és
ezekben a szervezetekben tevékenykedtek. Nincs pártfinanszírozás,
választási hadjárat, nem a pártok osztogatják a pénzt a civil
szervezeteknek, hanem közvetlenül az egyénektől kapják.
 Jól tennétek, ha ebben a pártok nélküli civil demokráciában 16 éves
kortól szavazati jogot adnátok a fiataloknak. Ti tudjátok a legjobban,
hogy mindenről van véleményetek, és mivel a felnőttek világát
kívülről, alulról nézitek, meglehetősen tisztán látjátok hibáikat is.
Nélkülözhetetlen a ti tapasztalatotok. Pontosan olyan értékes, mint az
öregeké, akik már kívülről, és felülről látják a felnőttek világát.
Ma még nem érett minderre a társadalom. Emlékezzetek rá, hogy most mit
gondoltok róla, hogy meg tudjátok változtatni, ha eljött az ideje.
Engedjétek meg  gyermekeiteknek, hogy alakítsanak érdekvédő
szervezeteket, amelyekben részt vehetnének szüleik, nagyszüleik,
tanáraik, gyermekvédő szervezeteik, és a gyermekek ügyeivel foglalkozó
szakmai csoportok szervezetei is, ha azt szeretnétek, hogy a gyermek
legyen a legfőbb érték  társadalmatokban. Csak így akadályozhatjátok
meg, hogy gyermekeitek ki legyenek téve a profitéhes médiák hatásának,
hogy a vagyon tisztelete megelőzze az ember, a gyermek tiszteletét.
Hogy a gyermek joga valóban az első helyre kerüljön.
De ez csak úgy megy, ha eltörlitek ezt a kirakat-napot, és az évente
egy helyett 365 Gyermeknap lesz a ti társadalmatokban. Szurkolok
nektek.

Budapest, 2009. május 26.

Dr. Kardos Ferenc
gyermekpszichológus
Kapcsolat Alapítvány

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr681146637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.05.27. 14:15:20

ú, én is kérek abból a cuccból, amit ez a csávó tolt!

vahurstar 2009.05.27. 14:23:14

Teljesen rendben van, világos, következetes levezetés.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2009.05.27. 14:32:26

Hát, igen. Elképzeltem, ahogy az 1. részben felsorolt dolgokat sorolja nyugodt, szelíd hangon egy a pánik határán álló gyereknek. Na, de hát az is igaz, hogy informatikusként vért izzadva életben tudok tartani pár összeomlani akaró rendszert, ugyanakkor laza mozdulatokkal kivégezhetek több tucat tökéletesen működőt. Vagyis látom/látja a doki bá, hogy hol van elcseszve az egész a szakterületemen/területén.

Csm001 2009.05.27. 15:15:40

Jajj de szép kis utópiát teccett rittyenteni. Töröljük el még az anyák, apák, pedagógusok, stb. napját is. Meg az egyházakat védőszentestül. És szervezze meg már valaki ebben a pártok nélküli civil demokráciában az egészségügyet, oktatást, honvédelmet, tömegközlekedést. És legyen Kiskunlacházán nemzetközi reptér.
Maga a gondolat szép. Ha valakinek sikerülne a gyakorlatba átültetni...le a kalappal.

Athelas 2009.05.27. 15:46:21

Nem értem a problémátokat. Azt látom, hogy adva van egy szakember, aki megdöbbentő módon még nem fásult bele az egészbe, még nem gépszalagon próbálja "szerelni" a gyerekeket, ahogy azt más orvosok teszik, hanem valóban a lelkén viseli a kis páciensei világát, és nem dugja a fejét a homokba, hanem nagyon helyesen a társadalmunkat teszi felelőssé a gyerekek szorongásaiért, sikertelenségéért, betegségeiért.

Nyilván nem kisgyerekeknek szánta ezt a rövid irományt, hanem annál inkább a felnőtteknek. Ahhoz hogy a felnőtt el tudjon vonatkoztatni az évek során rárakódott gondolkodásbeli korlátaitól, és értse azt, ami a gyerekekkel történik, nyilván a benne lévő gyereket kell megszólítani, így könnyebben üt rést a merev gondolkodási sémákon, valóban elér a címzettekhez.

Én azt tartom szégyellni valónak, ha azt az embert bántják, aki még őszintén akar jót, és valóban elkötelezett azzal kapcsolatban, amivel foglalkozik.

Gondolkodtok is, mielőtt fikáztok valakit, vagy mindegy csak hadd lehessen seggvakarva és röhögve másokat lehúzni?

Neocon 2009.05.27. 16:21:02

Az elso resz rendben van, a masodikban mar van nehany tomeny hulyeseg. Egyebkent respect a csavonak azert, amit naponta csinal.

szcsongor 2009.05.27. 16:27:49

Szerintem is rendben van ez az iras.
Ez a cim is a poszthoz milyen mar. Mint valami hatasvadasz Blikk szalagcim. Szily biztos csak provokalni akarta a nepet itt, mert mar ugy hianyzott egy kis fikazas, anyazas :)

Milisztár 2009.05.27. 16:32:57

Én nem látok sajnos semmi kifogásolnivalót az írásban. A 2. részre nem lett volna szükség.

Cpt. Flint 2009.05.27. 16:39:57

Azt hiszem szily, hogy most mellényúltál. Vagy csak az volt a cél, hogy minél többen elolvassák a doki szövegét? Mert szerintem baromi sok igazság van benne. És nem fröcsög, és nem elmebajos. Elkeseredett és idealista. Ahogy feljebb mondta valaki, legalább még nem fásult, és van ereje ilyen kiáltványokat írni, ahelyett, hogy csak a zsebét/markát tartaná.
Én pontosan, hogy ilyen emberre bíznám csak a gyerekemet. Akit ez az egész még érdekel egyáltalán.

Cpt. Flint 2009.05.27. 16:41:49

@Cpt. Flint: mondtam mindezt 3 gyerek apjaként.

2009.05.27. 16:43:20

Szily árnyékra vetődtél. A dokibácsinak nagyjából igaza van.

2009.05.27. 16:44:30

"Vagy csak az volt a cél, hogy minél többen elolvassák a doki szövegét?"


Valszeg.

alternaiv 2009.05.27. 16:44:44

Komolyan, vagy a cím borzasztóan, szemtelenül hatásvadász, és Szily blogja nem egyéb, mint a BlikkHotSztori online melléklete, vagy a posztoló nem tud szöveget értelmezni.

Cook kapitány 2009.05.27. 16:45:46

Nem szeretném a gyermekemet Kardos doktor közelébe engedni. :-(

kultúrterrorista (törölt) 2009.05.27. 16:47:47

mint gyerek-pszichológus, valószínűleg tudna cifrábbat is mesélni... anyámnak is ismerősen a történetek... ő "csak" óvónő, így a gyerek még minden elmesél, nem úgy mint a suliban... na meg amit játszanak...
szomorú az, hogy ezek valóban nem alaptalan dolgok...

mesekukac 2009.05.27. 16:51:15

nem értem, mi a gond... teljesen igaza van Kardos dokinak...

SzZ 2009.05.27. 16:51:31

A stílus kicsit groteszken ironikus. A tartalom pedig (sajnos) igaz.
Egy valós ügyekkel foglalkozó valóságos szakember valóságos tapasztalatai köszönnek vissza. Amit ír, risztó és megszívlelendő, és semmi esetre sem fikázandó.

Ennek fényében sem értem a címet. Mondjuk annyit megjegyeznék, hogy nem lenne szükség a gyermekek gyógyítására, ha normálisan működne a családjuk. Krisztust meg ez ügyben pláne nem ildomos emlegetni...

Mindfield 2009.05.27. 17:00:47

Hehe, nem áll meg ez az egész gyermekkorban, ott csak kezdődik. A gyerekkori neurózist vagy nem sikerül kinőni, vagy ha igen, de akkor átalakul pszichózissá és elkezd a delikvens őrjöngeni. Isten hozott Magyarországon 2009-ben!

egy emberr · http://konyvekplusz.blogspot.com/ 2009.05.27. 17:01:27

A második rész nyilván kicsit (nagyon) utopisztikus (bár sok mindennel egyet tudok érteni). Az első rész viszont sajnos egy az egyben igaz. És az a szerencsénk, hogy van még olyan, aki komolyan veszi a munkáját legyen az gyerekpszihológus, fejlesztőpedagógus, bármilyen tanár, könyvtáros, orvos, sorolhatnám ...
Talán nem fikázni kéne őket, hanem egy kis köszönetet elrebegni...

Sussudio 2009.05.27. 17:03:34

Azok a gyerekek, akik számára az 1. részben leírt helyzete abszurd víziók csupán feltehetően soha nem is fognak rászorulni a pszichológusbácsira.

Akiknek ez a VALÓSÁG, azoknak pedig ez nem a pszichológusbácsi elmebaja, sajnos. És ezek jóval többen vannak, mint azt a jólszituált családapa hinné.

Egyrészt.
Másrészt nem a gyerekeknek ír - ahogy már más is említette - hanem a gyermekeket nevelő felnőtteknek, nyilván.

A 2. rész szerintem egy fura utopisztikus elképzelés, amely még ideális esetben sem működhetne ilyen formában, de legalább próbálkozik az öreg (?), ráadásul elvileg kompetens emberek szájából ennél sokkal abszurdabb dolgok is elhangzanak.

Szvsz.

acsa77 2009.05.27. 17:08:34

Nem tudom, mi baj ezzel a publicisztikával. Üzenete egyszerű, mint az ék, és őszinte. Tágabb értelemben támadja a társadalmi problémákkal szembeni nemtörődömséget, melyek összefüggenek a gyermekkor visszásságaival. Semmi idegbajosság nincs benne. A felnőtteknek pl. azért szól, mert szerintem mindenki látja, hogy a szülők lényegesen kevesebbet foglalkoznak a gyerekeikkel, mint kellene. És sokan összekeverik a gyerek kényeztetését a felneveléssel (csak hajszálnyi a különbség a gyakorlatban), miközben nem is veszik komolyan. Utóbbival egyébként hirtelen "meggyógyulnak" a gyógyszerezett "hiperaktív" gyerekek is. Hogy is van ez? (Egy ügyes pszichológusnak egy ilyen gyereknél rögtön le kell küzdenie azt az akadályt, hogy a gyerek kényszerből jön, mert gyogyósnak nézik. És vagy meg fogja játszani az egészséges jógyereket, vagy más módon szabotálni fog.)

Ráadásul kevesebb pénzt is kell a gyerekre költeni, ha foglalkoznak vele (mert a tisztán közgazdasági megközelítést sem szabad kihagyni).

A pedagógusokat nem szekálom, van elég bajuk, eltekintve az átképzésüktől is - gyakorlatilag mindenütt védekező állásban vannak. Ezért a közeljövőben el fognak terjedni a tanárverések.

A doki javaslataiban egyébként semmi különleges nincs, mert részben rendelkezésre állnak, másutt részben megvalósultak a lehetőségek, és társadalmi elhatározás esetén könnyű keresztül vinni. A 16 éves választási korhatár persze még messzebb van, de pl. németeknél már komolyan felvetették. Röviden annyit erről, hogy most még "csak" egyensúlyban van a pro és a kontra. A 10% támogatás implicit módon már azzal is megvalósulna, ha szimplán néha-néha egy kis társadalmi munkát végez a család 1-2 tagja... 1+(1)%-ot már így is lehet irányítani. A közvetlen képviselőválasztás pedig semmi különös, de nem ezen múlik, hogy mennyire korrupt a politika.

tyberius 2009.05.27. 17:34:35

Hát erősen remélem, hogy Szily csak játssza a hülyét, mert az tényleg gáz lenne, ha annyira elszállt volna a feje felett az írás mondanivalója, mint ahogy a felvezetés láttatja.

tyberius 2009.05.27. 17:37:08

És persze én is csak alátámasztani tudom, hogy szakemberünk egyáltalán nem a gyerekeknek szánta az írást, hanem nekünk, akik mind részei vagyunk ennek az elmebajos antiutópiának, amit Magyarországnak neveznek. Tényleg csoda, ha valaki ebben az országban maradandó lelki sérülések nélkül nő fel.

Gallion 2009.05.27. 17:41:08

Nehéz kitalálni mi a gázabb, a doki vagy a hozzászolók :)

Sátán meg a Jocó 2009.05.27. 17:47:33

"te nagy gyerek, aki most kukákat
borogatsz, és gyújtasz fel, mert feszültségeidet nem tudod sporttal
levezetni: szüleidnek nem volt pénzük felszerelésre"

barom.

tényleg, otthon kellen ülni mindenkinek, nyugodtan, pisszenés nélkül, és akkor egy külső szemlélő számára teljesen világos lesz, hogy ebben az országban MINDEN A LEGNAGYOBB RENDBEN VAN. És mindenki mosolyog. Hisz senki nem tüntet. Rendben van minden.

A többi okés.

De a doki maradjon meg a gyermekpszichológiánál.

gabcigirl 2009.05.27. 17:56:50

Nem tudom mi ezzel a baj. Szerintem igaz dolgokat mondott emberünk...

fehér kutya 2009.05.27. 17:59:50


A bácsinak hülyének tettszik lenni.

Amúgy meg alapigazság:

Kedves Szülő,
tévedés ne essék, a gyerek azt várja, hogy meghalj és birtokba vegye azokat a javakat, miket te most használsz.

Kedves Gyerek,
te is olyan seggfej leszel, mint a szüleid most, csak addigra a te gyerekeid is seggfejek lesznek.

Mindfield 2009.05.27. 18:01:46

@fehér kutya: Hú, öcsém, remélem nem lesznek gyerekeid. Ilyen génekkel még Darwin-díjat sem érdemelnél.

gromit 2009.05.27. 18:04:07

ez miert holy fucking christ? a pasi leirja, amit lat. ami mellesleg egyertelmuen melyen elkeseriti. te nyomulos mediagenyakat latsz nap, mint nap, es roluk tudsz gaz torteneteket meselni, o meg tonkrebaszott gyerekekrol.

re-barbara 2009.05.27. 18:06:35

Kedves szily, ha 1729-ben lett volna internet, mit írtál volna kommentként Swift:Szerény javaslat című szösszenetéhez... egy újságírónak tisztában kellene lenni az irodalmi műfajokkal és főleg fel kellene ismerni, hogy "mit is akart ezzel mondani a szerző" (ált.isk.irodalom óra) mielőtt bátran vagdalkozunk...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.27. 18:25:23

az első rész teljesen rendben van. ez ma a gyerekkor. csak nem mondja ki senki, mert gyerek előtt ilyenről nem szabad beszélni, megbeszélni sem kell vele, mert besérül szegény, és amiről nem beszélünk, az lehet, hogy nincs is.

pedig ezek a szerencsétlen kölkök magukban pontosan tudják, hogy mi van, mert a gyerek nem hülye.

és ha csak egy kicsit is törődik vele a szüleje végül, vagy jó esetben a tanára, na akkor kerül a doktorbácsihoz, akinek ő ezeket a tipródásait el meri mondani.

mert "otthon" ezeket nem lehet megbeszélni, a tanítónéninek sem szabad mondani, a haver pedig ugyanilyen szerencsétlen.

a második részt egy gyerek nem érti teljesen tisztán. nem is értem, mit keres ez itt. a doktorbácsi ezt nem nekik szánta szerintem.

tasslehoff 2009.05.27. 18:32:05

Az ember valahol a zsigereiben tudja mindezt, de így egymás után leírva valahogy pofáncsapja az egész. Tisztelem a dokit, hogy annak ellenére leírta a véleményét, hogy biztos lehetett a sok szúklátókörű, begyepesedett hülye fröcsögésében. Ez az igazi elhivatottság.Kéne még pár tízezer ilyen, és nem is biztos, hogy utópia maradna.

Wahun 2009.05.27. 18:32:38

az írás korrekt, szily elvtárnak viszont kívánok farfekvéses sünt a címadásért bár tudom, hogy nem rosszindulatból tette csak ő még nem járt a demcsákzsuzsa-kompatibilis elit játszótereken kívül ...

Dr Kangörény 2009.05.27. 18:35:16

Ha valaki úgy gondolja, hogy a leírtak kb. lefedik a valóságot, annak baromira szar élete lehet.

Nadsat (törölt) 2009.05.27. 18:39:38

"gyermekeitek ki legyenek téve a profitéhes médiák hatásának"

Ohmájgád, mekkora igazság! A doktor úr bizonyára olyan, mint a farkam: feje van, de esze nincs.

zsoltix 2009.05.27. 19:10:39

Öhhöhö,szavazòjogot 16 èves kortòl? Legyen 3 èv a korhatàr,ikszelni màr az ovisok is tudnak,ès màr szemèlyit is kaphatnak,akkor mi akadàlya? :)

Frucsasz 2009.05.27. 19:31:12

Igen, ők gyógyítják a gyerekeinket. Hála az égnek. Mert ő még nem hazudja a szemedbe, hogy minden szép és jó. Igaza van, az első szótól az utolsóig. Sajnos. Bár ne lenne. Úgy érzem egyébként, hogy ez az írás a kiégés egyik jele. Már látja, hogy akárhogy kapálózhat, akárhogy próbálhatja gyógyítani a gyerekeket, nem ér semmit, mert ez tüneti kezelés. Az okot, a társadalom betegségét nem tudja megszüntetni. 365 napból egyben álszent módon körülnyaldossuk a gyerekeket, a maradék 364-ben meg kapják a lelki/fizikai pofonokat. 365 napból 2-ben ájtatoskodnak emberek a templomban, a maradék 363-ban meg nőket erőszakolnak, gyerekeket vernek. 365 napból 1-ben ünnepeljük a nőket. A maradék 364-ben viszont ugyanazért a munkáért 10-20 %-kal kevesebb bért kapnak, kihasználják, bántalmazzák, megalázzák őket.. és még lehet sorolni. Álszent dolgok ezek...

katácska! · https://www.facebook.com/kata365 2009.05.27. 20:09:48

Miért van "humor" címke a poszt végén? Teljesen korrekt ez az írás és még annál is korrektebb a valóságtartalma.

dr. Erika Zangolna 2009.05.27. 20:36:17

A doktorbácsihoz a már nagyon elcseszett gyerekek jutnak el. Ő 100 gyerekből 100 elcseszett gyereket lát. Ez ugye a minta 100%-a. De következik-e ebből, hogy amit leír az valóban általánosítható a társadalomra? Persze hogy nem. Az onkológus sem gondolja, hogy az országban minden ember rákos pedig 100-ból 100 ember, akivel nap közben találkozik, az. A minta, akiből a következtetéseit levonja, egy beteg minta. Ezt neki tudnia kellene. Kiégés határán van, pálymódosításra lenne szüksége, lásson egy kicsit egészséges gyerekeket is. Ha így folytatja, teljesen becsavarodik.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.05.27. 20:51:53

A doktorbácsi nem is doktorbácsi, ezt hadd említsem meg. A pszichológus nem orvos, magát sem hívhatja annak, gyógyszert is csak pszichiáter (orvos) vagy neurológus (orvos) közreműködésével írhat fel, általában. Az, hogy Kardos úr "dr.", az bölcsészdoktori címet takar. Ettől persze nem kell kevésbé komolyan venni, amit a szakmája ismeretei alapján írt.

Egyébként szerintem is sok igazsága van. Lényegében csak a kampányjellegű gyerekszeretés ellen szól. Ez rendben is van. Kicsit depressziós hangulatba lovallja magát, látszólag, de ő tudja, mi rosszat látott már a praxisa során. Igaz, hogy hozzá zömmel a problémás gyerekek jutnak el, de azt ő tudja, hogy abból milyen rengeteg van. És hogy milyen primitív szülők primitív észjárása miatt lesz rengeteg gyerek problémás, holott arra egyébként semmi sem adna okot.

De mellékesen hadd hozzak már szóba valami mást. "Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős. (c) Copyright MTI Zrt." Milyen hírügynökség az, amelyik ezt a bejelentést copyright alá helyezi? És milyen mértékadó, országos, nagy múltú hírügynökség az, amelyik változtatás nélkül továbbítja az ellenőrizetlen módon az OS-be áramló marhaságot? Nem az lenne a dolguk, hogy leellenőrizzék legalább a hírforrások hitelességét, de legalább a meglétét? Ha nem, akkor mit csinálnak vajon egész nap?

pulya 2009.05.27. 21:09:13

Sajnos ebben az országban nagyon sok olyan gyerek van akire ráférne egy doki.Nekem négy fiam van és nagyon sok mindent látok az a baj ,hogy mi szülők vagyunk annak okozoi nagy részt ,hogy probléma van a gyerekkel.Mert abban a családban ahol foglalkoznak a gyermekkel( s itt most nem azt értem,hogy elkényeztetjük)ott egy gyereknek fel sem tűnik,hogy gyereknap van,mert ott értelemszerűen mindennap az.De sajnos ez nem mindenhol van így.S itt most nem az anyagi javakat értem, hanem azt,hogy partnernek tekintjük Őket(egy bizonyos kor után,amikor az értelmük kinyílik)és ezekben a családokban teljesen egészséges gyerekek nőnek fel.
süti beállítások módosítása