Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem tudok mit mondani, éppen a Cseh Tamás emlékműsort néztem a tévében, amikor ránéztem a katalán Sportra, és végképp elnémultam. Az Espanyol az olaszországi Covercianóban edzőtáborozott, és a csapatkapitányunk, a szuperrokonszenves Dani Jarque nem jött le a vacsorára. A szobatársa, Coro rosszat sejtve megnézte, mi van vele, de a kapitány akkor már eszméletlen volt. Állítólag szívroham végzett vele. A Sport szerint egész nap rosszul lehetett, mert nem ment el a többiekkel a firenzei csapatlazulásra. Remélem róla nevezik el az új stadiont, bár ugye ez lószart se számít. Update 1: A Barca fekete karszalaggal fog játszani hajnalban LA-ben a Chivas ellen. A hír a Valencia-Arsenal közben ért a Mestallába, a második félidő spontán, egyperces gyászszünettel kezdődött.

Most mit tehetnék, elszoruló torokkal üldögélek, és Jarque-videókat nézek jobb híján.

A legendás győztes gól a Real Madrid ellen:


Diavetítés állóképekből:

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr501297380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blogger Géza 2009.08.08. 23:40:46

Fogadjunk, hogy ennek se lesz köze a doppinghoz. Na persze.

nandorimarci 2009.08.08. 23:54:35

Én nem hiszem, hogy itt doppingról lenne szó. Vannak olyan emberek, akiknek a szervezete nem bírja az ilyen jellegű terhelést. Ezt csak alaposabb orvosi vizsgálatokkal, vagy még úgy sem lehetne kideríteni.
Minden esetre minden ilyen alkalommal egy kicsit a sportbarátok is meghalnak... Én legalábbis így érzek...

Nymus 2009.08.09. 00:08:26

Hat de 30000 eurot keresett egy heten. Most akkor jo focistanak lenni, vagy sem...

amugy no komment

smartdrive 2009.08.09. 00:23:30

hálistennek ők nem játszanak semmilyen szuperkupát. már előre unnám

márnyuszi 2009.08.09. 00:24:29

Cseh Tamás meghalt. Dani Jarque meghalt. és én sem vagyok jól.

bocs Szily!

Goyo 2009.08.09. 03:05:47

26 évesen...
DEP
süti beállítások módosítása