Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.



Szórakoztató talán már volt ez a blog, esetleg felháborító is, hasznos viszont tutira nem. Úgyhogy most változtatssunk, adok egy csodatippet. Én pénteken voltam, de szombaton és vasárnap végig nyitva tart az öntevékeny pasaréti úriasszonyok és az elszánt kutyamentők koalíciója által szervezett jótékonysági bolhapiac a Pasaréti út 191.-193 alatt található Szabó Lőrinc iskolában. Ízelítőnek itt ez a lenyűgöző, bárány alakú sütőforma, amit magamnak lőttem. Ezen felül a fél baráti körünknek megvettük a karácsonyi ajándékokat, ezeket azért nem fotózhattam le, mert bármelyikük olvashatja a blogot. Ja és beszereztem 13 darab könyvet, egy Barry White-CD-t a kocsiba és egy eredeti kádárista habteniszkészletet bontatlan csomagolásban 300 ért.

 

Könyvek, vegyes csetreszek és egyéb tárgyak, illetve ruhák vannak áradó mennyiségben, ráadásul folyamatosan érkeznek be az újabb és újabb ládák/zsákok, vagyis a kínálat folyamatosan változik. Aki extrém jó fej akar lenni, az ne csak vásároljon, hanem vigye el a megunt ruháit, játékait, könyveit vagy vegyes csetreszeit, és egy rajnyi legyet üt egy csapásra. A pénzből az úriasszonyok rászoruló öregeknek adnak karácsonyi ajándékot készpénzes boríték formájában, a Lelenc kutyamentő Egyesület pedig az Illatos úti telepre bevitt kóborlókat segíti. Szóval még a közvetett adakozást is letudhatjuk, de az is pont olyan jól szórakozik, aki nem veszi föl a morális páncélt, hanem önfeledten túr, hiszen a Petőfi csarnok és a Hunyadi tér szebb napjaira emlékeztető trófeákat lehet itt lőni. Jó konzumálást!

Két remek könyv a 13-ból:

 

Illetve a teljes terítékünk a távolból:

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr30794024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2008.11.29. 09:13:17

Ez a Hans Hass könyv baromi jó. Remek vétel bármilyen körülmények közt.

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2008.11.29. 09:58:04

Csodálatos. Az esemény az ámerikai "garage sale" jelenségre hajaz. Az adekvát magyar előtag a zsib~. Szarrá zoomoltam a teljes terítéket, szoláriumos Barbinak nagyon szép a terpesztése.

0xFFFF 2008.11.29. 10:26:19

Pasaréten nincsenek úriasszonyok ! Én ott születtem, de 90 után a sok tahó ellepte a környéket - azt hitték, attól lesz valaki úriember/úriasszony, ha oda költözik, ahol azok laknak - így az igazi úrak és asszonyaik elmenekültek a sok suhiruhás bevándorló elől. Pasarét ma a legbunkóbb környék sajnos.

0xFFFF 2008.11.29. 10:27:17

Igazi úrak=igazi urak, úriembert akartam írni eredetileg. :)

mindenlébenkétkanál · http://bamberg.blog.hu 2008.11.29. 12:36:12

Itt, Bambergben minden hónapban van több bolhapiac is, sőt minden hónap második szombatján a közeli _Reanult_ autószalon adja oda egy csoportnak a belső eladóterét, úgy hogy ott lehet az autók, sz.gépek között turkálni:)

(ha valakit érdekel: bamberg.blog.hu)

belize 2008.11.29. 13:00:06

Mit keres ez az index-címlapon???

átlátó 2008.11.29. 13:18:37

Hogy én is elolvashassam. Köszönöm Szily úr!

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.11.29. 13:32:23

Oda jártam nyócadikba, miután el kellett hagyjam a Fenyvest :o))))
süti beállítások módosítása