Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.



Az internetes ősfolklór egyik szívderítő darabja, a rádiót nyerő öreg néni hálálkodó levele sokadjára is feltámadt a pixelsírból, és megjelent a magyar postaládákban. Aki nem ismerné, itt egy történeti ismertetés róla. A levél szinte bárhányadik olvasásra vicces, így nagy öröm, hogy 16 év alatt sem fáradt el a világjáráshoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr21802761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.12.04. 10:01:28

"I told her to fuck off". A kedves néni... :)

Re-D 2008.12.04. 10:24:09

olyan szép az a csattanó a végén :D

szomszam 2008.12.04. 10:25:21

Ez valami hihetetlenül aranyos:) Lehet, hogy régi, de én még nem ismertem.

Köszi, jót nevettem:D

Reisz Manfréd 2008.12.04. 10:45:06

Rémlik, hogy régebben már olvastam, és az is, hogy a végén akkor is leestem a székről :D

EÖ (törölt) 2008.12.04. 10:54:48

igazi csemege
és én se ismertem

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2008.12.04. 12:11:01

Cartmen személyisége nagyon benne van ebben a levélben, aki bármit megtenne, hogy Kyle-t elküldhesse a picsába, illetve minden nemes tettét az motiválja, hogy keressen "ten táuzend dállör"-t. És szívmelengető a másik irigységét felbolygató önteltség, amikor irodalmi díjat nyer:

"This is my regional championship certificate! Do you like it? Hey, where is YOUR regional champsionship 'tificate, Clyde? Oh, you don't have one? Hmmm. Do YOU have a regional certificate, Wendy? Nno? Hmmm. Apparently, only I do." (2x11-es epizód.)

De Dolák-Saly is találó.
süti beállítások módosítása