Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Világosságot - mondta ki nyitó publicisztikájában barátunk és drukkertársunk, a T-csoport-közeli sámán, ezzel elindult az Origo véleményoldala. Süketek diszkója, becsületes kommunista, antialkoholista újságíró, mondhatnánk erre, hiszen az Origo mindig is legendásan irtózott a véleményektől, a politikaiaktól meg főleg. A nyitó írás viszont fasza - Ablonczy Balázs szlovákozik egy alaposat - úgyhogy még bármi is lehet belőle, én például drukkolok, hogy legyen egy jó véleményszájt. Az mondjuk fura, hogy 1 azaz egy darab cikkel nyitottak (plusz a Nádori-féle táltosszöveg, úgyis mint krédó), de annál izgatottabban várom, mi lesz a következő pár darab, aztán eldől, hogy érdemes lesz-e visszajárni. A jobbratolódást - Ablonczy az európai értelemben vett fiatal jobbos liberális szubkultúra része - és a szájt címét persze tőlünk lopták, de ez csak hízelgő. (Vicceltem, a comment:com címet mi is mástól loptuk.)

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr43827929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csülök 2008.12.17. 14:04:17

"európai értelemben vett fiatal jobbos liberális szubkultúra"

Hát az meg mi a nyű?

azigazivideki 2008.12.17. 14:08:02

nem baj mer az ablonczy cikkének a címe meg egy belga szám parafrázisa. amúgy zsibbasztóan érzelemfakasztóan közepesen gyenge.
nyúl! a nyúlon túl? nem a nyúl, maga!
a origo nyúl.
szily nyal.
nádorinak...
klassz.
ez.
vb

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.12.17. 14:11:44

Aztatat lehet tudni, hogy a zonasok diskurzus.hu-ja elfog-e valaha indulni?

kM 2008.12.17. 14:17:26

Állatorvosi ló esete: legyél nagy multi, zabálj fel tartalomszolgáltatókat, hozz létre újabbakat, majd az egész portfóliót hagyd magára, ne alakíts ki szinergiákat, csak öntsd a lóvét mindegyikbe külön-külön, s nézd tehetetlenül, amint elszalad melletted az idő. Ez ma az origó, nem több. Lapos, dögunalmas, érdektelen.

balage_81 (törölt) 2008.12.17. 14:41:16

csatlakozom km-hez, azt a lapok valoszinuleg nem ujsagirok, hanem unatkozo egyetemistak meg masodosztalyu marketingesek irjak. a fimrovat bun rossz, persze soha nem is valaszolnak a velemenyekre. a cimlapokat meg jobb lenne nem emliteni: 10 leg... mindig igy kezdodik, hirek sehol. SZAR

trafikos '77 2008.12.17. 16:16:29

régen az origo volt a kedvencem. Már két éve nem olvastam...

Misu · http://hu.linkedin.com/in/viktoradorjan 2008.12.17. 17:31:25

nálam a css valahogy lemaradt a komment.hu-ról :)

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2008.12.17. 18:17:27

Inkább ide írom a kommentet: SZAR!!!

napelemes harckocsi · http://href.hu/x/73ug 2008.12.17. 18:21:50

ha ilyen sebességgel tölt be nem hiszem, hogy sok olvasója lesz

dajalap 2008.12.17. 19:44:00

ez most off lesz:

én nem hallottam az eredeti klubrádiós oroszjóskás műsort, de ma megismételték.

ezt lehet hogy nekik kéne megmondanom de... mint valaki aki még el-elhallgattam néha mit szerencsétlenkedik bolgárgyuribácsi és oroszjóska régebben...

most teljesen megundorodtam tőle.

ez olyan szánalmas volt, annyira nevetséges, annyira pökhendi és átlátszó hogy teljesen sikerült elidegeníteniük maguktól.

azér a nem politikai meg a kuncze / havas / gálvölgyis / bakátsos új beszélgetőset fogom még hallgatni mert viccesek, mindegyik más okból persze.

de hogy ezt a stílust és a hírtvn meg ilyen helyeken láttam hallottam csak eddig ... vagy csak ritkán hallgattam ahhoz hogy tudjam.

ez GÁZ GÁZ GÁZ.
mától indexrádiót hallgatok.

...

...

...az mikor lesz? :D

almási gréta 2008.12.19. 16:07:06

nádori péter szerintem a neurózis robin hoodja

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.12.20. 23:33:58

Már négy cikk is kint van.
süti beállítások módosítása