Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reszketnek az érzékenyebb gasztroblog-olvasók, hogy folytatja-e a magyar kajablogolás pápanője, Mautner Zsófi a Chili és Vaniliát, miután feladva a függetlenséget, február elsejével elszegődött a Dining Guide főszerkesztőjének. A mindenre és mindenkire kígyót-békát kiáltók most nyilván kiáltoznak, én a legkevésbé sem, hiszen a blogolás egyik értelme a sok közül, hogy az ember a végén jól fizető mainstream szerződést kapjon. Viccen kívül, erre a modellre épült például Nick Denton New York-i blogbirodalma, a Gawker Media is. Küldtem levelet Zsófinak, úgyhogy amint mond valamit arról, hogy folytatja-e a blogját, iziben kiposztolom.

Mondott valamit, íme:

NEM. A Chili és Vanília megy tovább, folytatom mindenképpen. Mivel biztos, hogy az energiám és idõm nagy részét februártól az új feladatra fogom összpontosítani, talán valamelyest lazul majd - talán személyesebb lesz, kicsit light-osabb -remélem, kialakul. Ügyesen próbálom majd egyensúlyozni a kapacitásaimat, hogy mindenhová jusson, ami nekem fontos. Csak nehogy végül saját magammal kerüljek konfliktusba:)
 

1 komment

Címkék: gasztro

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr43881992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babsz 2009.01.26. 21:07:28

Nagyon örülök, nagy rajongója, és alkalmi kocafőző vagyok. Közvetlen, okos népnevelés - addig utáltam főzni, amíg kedvet nem csinált egy receptjéhez, és utána sorban a többihez... hajrá, Zsófi!
süti beállítások módosítása