Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Akinek nagyobb az arca az enyémnél, az bőrátültetésen esett át" - mondhatta magában Havas Henrik, majd adott egy interjút a Vasárnapi Blikknek, amiben megmutatta, hogy nemcsak emberkedésben Kárpát-medencei bajnok. (Félreértés ne essék, kicsit sem nézem le Havas teljesítményét. Elég gyenge interjúkat csinál, néha összefércel egy könyvet a tanítványai, hm, erőteljes segítségével, nagy csöcse sincsen és mégis folyamatosan híres, függetlenül a kormányoktól, sőt társadalmi rendszerektől is. Ez pedig nagyszerű eredmény, viccen kívül, és gondolom annak köszönhető, hogy lehengerlően alakítja az önbizalomtól csöpögő mindentudó taxist. Most pedig megmutatta, hogy van, amiben még ennél is jobb, méghozzá a kódolt, perelhetetlen, ugyanakkor félre nem érthető buzizásban.)

Az alany ki lenne más, mint a nemrég megjelent könyvében hősünkről sok-sok rosszat leíró Friderikusz Sándor. A sztorit az teszi különösen bájossá, hogy Havas azt képzeli, ő annyira menő, hogy még a homárok is róla álmodnak. Íme:

- Friderikusz arról is írt, hogy valamikor jóban voltak, csak aztán ő lekopott magáról.

Ez már a pofátlanság teteje! Ő a nyolcvanas évek közepén a rádió vedégházában lakott, és késő este egyre gyakrabban várt meg a Pagodában. Egy csomószor hazavitette magát, pedig már mentem volna haza a feleségemhez, meg a két gyerekhez. Udvariaskodtam, de elég nehezen ment, közben a fél rádió a hátam mögött rajtam röhögött. Aztán amikor leesett a tantusz, azt mondtam magamban, legalább jó ízlése van, ha mása nincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr32903535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

osborne 2009.01.26. 14:52:09

lol. igen jó érzékű újságíró az akinek sokáig nem esik le ilyen szitukban a tantusz és röhögnek a háta mögött ;]

berne 2009.01.26. 14:52:41

ez a faszi, az egyik legbeképzeltebb, legbunkóbb a médiában. TTÓL HÍRES, HOGY HÍRES, ÉS JÓ NAGY PARASZTSÁGOKAT MOND. FÉLMŰVELT, ÉS TUDÁLÉKOS.
Társai, Verebes, Bajor, Gálvölgyi, stb

Kopi3.14 2009.01.26. 14:55:59

berne: azert Bajor es galvolgyi legalabb valamit mitn szinesz letett az asztalra, ahogy Verebes meg egyesek szerint eleg jo szinhazigazgatonak vagy rendezonek vagy minek.

rognork 2009.01.26. 14:59:38

@Kopi3.14: bajor mint színész? lol.

balage_81 (törölt) 2009.01.26. 14:59:56

es Verebes konyve is jo, most olvastam. Friderikusz meg jo volt riporterkent es showmankent is, kar tagadni. 5 millio ember nezte a musorat, ennyit meg az egyeduralkodo tv-nek sem sikerult osszehoznia soha. szoval havas jeno bekaphatja. kocsog

Robinzonád 2009.01.26. 15:00:30

Azért teljesítmények az mennyire huszáros blogot írni mások burkolt buzizásáról?

szily 2009.01.26. 15:02:24

@rognork: Bajor igenis kiváló színész volt, Bartha Lajos Szerelem című darabjában például tényleg nagyot alakított. Közvetlenül Oli úr szerepének elfogadása előtt kedvenc időtöltése volt, hogy az ős-Piafban üldögélve egész éjszakákon át osztotta a tévés sorozatszínészeket a szent mesterség nevében.

idiotapocs 2009.01.26. 15:04:37

"Friderikusz meg jo volt riporterkent es showmankent is, kar tagadni. 5 millio ember nezte a musorat, ennyit meg az egyeduralkodo tv-nek sem sikerult osszehoznia soha."

Azt is nézd már hogy mikor nézte 5 millió ember a műsorát... Ma úgy eltűnne a süllyesztőben mint a pinty.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.26. 15:05:17

Havas viszont mindenkinek be mer szólni. Nemre, korra, vallásra, bőrszínre és szexuális orientációra való tekintet nélkül. Ergó: az egyetlen igazi demokrata a magyar médiában! (De komolyan! :o)

Nem egy polkorrekt leszarom fickó, holmi rövidtávú előnyökért. Médiamacsó. Di ónli van.
Akármennyire is bunkó; részrehajlás nélkül. Respekt.

lütty 2009.01.26. 15:05:50

ó....a havas! az egy szuperbunkó! Fix, hogy hazudik..az egy szarfej, Emlékeztek a fagyi színű zakóira? na...olyan belül is!

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2009.01.26. 15:07:33

HÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁ
WÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁ!

Remek sztori, még ilyeneket!:)

magyar-magyar szótár 2009.01.26. 15:09:15

Friderikusz erősen a középszer. Tipikusan a kontraszelekcióval jött föl. Copynger. A szocializmusban licenszdíj nélkül lehett műsorokat másolni.
Friderikusznak úgy volt 5millió nézője, hogy a Dallas után következett (amikor másfél millió ember húzta le a WC-t NagyBudapesten egy perc alatt, méh kábeltévé sem volt) A másik adón párhuzamosan a Friderikusz-szal komolyzenei koncert ment, és a jobb fixáció kedvéért ráadásul Brahms.
Na, így jött ki neki 4,5 millió néző.

magyar-magyar szótár 2009.01.26. 15:11:01

[kieg.: mert most esett le, mitől hasadna a szőr, szóval: a show már nem a szocializmusban volt, de az nem is FELJÖVETEL-e FS-nak..]

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.01.26. 15:11:53

Beszólni a legkönnyebb! Na de teljesíteni... Igaz Havas Úr?

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.01.26. 15:12:54

Nem lehet, hogy Fridinek simán nem volt kocsija? Mert szerintem a Havassal azért még ő se..

cato fong 2009.01.26. 15:16:16

szerintem berne-nek és vero-nak is igaza van Havassal kapcsolatban.
Bajor Imre, pfffff. kb. Sas Józsival van egy polcon nálam. már 1982-ben is gázok lettek volna a poénjai.
Verebes pedig, úgy érzem, a hétköznapi média-/politikamocsokon felülemelkedő, a szférákban levitáló, független megmondóembernek hiszi magát, főleg, mióta megszűnt a heti 7-es hangadója lenni (egyébként szerintem akkor is annak hitte magát). szintén maxigáz.

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2009.01.26. 15:18:59

@túlsúlyos tini akrobata:

Szerintem elég nagy adag cinizmus kell ahhoz, hogy valaki Havas "munkásságát" pozitívnak lássa...

gitáros 2009.01.26. 15:19:13

Friderikusznak úgy jöttek a nézők, hogy a először csinált olyasmit itthon - talkshow élőben, vidéki színpadokon, aztán a tévében -, amit addig csak a külföldi adókon lehetett látni.

yanchi345 2009.01.26. 15:19:14

Az olyan aranyos, amikor olyanok mondanak véleményt mások színészi kvalitásairól, akik életükben még tán sosem jártak színházban. Mondd inkább azt, hogy amit a 7i7esben csinál, az nem tetszik, mást meg nem tudsz róla.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2009.01.26. 15:20:46

Hát igen még a Friderikusznak sem lehet olyan rossz az izlése, hogy a Havasra fanyalodjon. Verebest meg addig tudtam szeretni, amíg konferanciéként fogta a függönyt a kabarék közben - kicsit Kellér Dezső stílusban. Utána már csak Darth Vader magyarhangja lehetett volna.

Ejoy 2009.01.26. 15:29:52

Henrik hajolj már le a szappanért légyszi!
Ne így, fordítva...!

paranoid 2009.01.26. 15:31:02

Monnyuk kicsit sem értem Havas felháborodását... szerintem szövegértelmezési problémái vannak. Hogy F. lekopott róla, kb azt jelenti, amit ő is mond. Szóval mindketten ugyanazt állítják, és Havas szerint ez felháborító. :DDD

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2009.01.26. 15:32:47

nem voltunk ott, lehet hogy így volt...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.01.26. 15:32:48

Ez a sztori így fabatkát sem ér!

Hírértéke annak lenne, ha Havas elmesélné, egy percre megfordult a fejében neki is...

Ehelyett egy korosodó, avitt erkölcsű fickó keménykedése. Fridi meg jobban teszi, ha nem reagál. (Sajnos szokott az ilyesmikre.) Úgysem hisszük, hogy Havas lenne a zsánere.

lütty 2009.01.26. 15:35:28

a verebes fia érdekes módon rendező lett...csak úgy mint juszt lacika fia, Ezek a fiúk mán csak ilyenek...nagy nagy tehetséggel és mégnagyobb hátszéllel. Szánalmas magyar "művészvilág". Talicsak fos.

lütty 2009.01.26. 15:35:33

a verebes fia érdekes módon rendező lett...csak úgy mint juszt lacika fia, Ezek a fiúk mán csak ilyenek...nagy nagy tehetséggel és mégnagyobb hátszéllel. Szánalmas magyar "művészvilág". Talicsak fos.

cato fong 2009.01.26. 15:35:54

@Hadrian VII.:
nem hiszem, hogy cinikus lennék. talán nem fogalmaztam pontosan. mindenben egyetértek a berne által leírtakkal, vero-val pedig abban, hogy a vége felé (tehát nem a 90-es években, hanem a tv2 reggeli műsorában - utána nálam lekerült a radarról) politikailag nem volt részrehajló (talán elkezdett sejteni valamit?). (reggel tévét nézni és kora délután posztokat kommentelni persze úri huncutság, így egyszerű parasztgyerekként nem is ültem végig reggeleket a doboz előtt). ettől még - a stílus maga az ember - egy őstulok és bicskanyitogató a stílusa.

lütty 2009.01.26. 15:36:26

talicska...már mint a fos

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2009.01.26. 15:37:54

off Nem emlékszem rá, hogy a vendégházban lakott volna. (Túl sokszor biztos nem.) on

lütty 2009.01.26. 15:40:53

egyébként Fridi szerintem ott hibázott, a könyvében hogy nem tisztázta, meleg-e vagy sem. Ő tudja a legjobban mekkora támadási felületet teremtett magának ezzel.
Épp azért, mert "nem mindegy buzi-e vagy sem?", nagyvonalú lehetett volna ebben a kérdésben is.

szobatars 2009.01.26. 15:44:20

Azért mindent elárul a mai médiáról, hogy "ezek" között Havas Henrik "Tanár Úr" tud lenni...és most nem is tudom, hogy sírjak vagy nevessek???

szobatars 2009.01.26. 15:46:43

@chipanddale74:
Verebes hangját még 3-CPO sem értené, peidg ő ismeri a párologtatók bináris nyelvét!
:-)

retroflexus 2009.01.26. 15:50:38

celeb médiagecik. szerintem semmi baja a havasnak a friderik-ánusszal, biztos meg is dugták egymást, de most kellett a címlap...

CoolBrady 2009.01.26. 16:00:08

Azért Havas levédi magát rögtön azzal, hogy ő sietett volna haza a feleségéhez meg a két gyerekhez. Aztán lehet hogy nem is sietett ő annyira haza, és mégiscsak megszállt FS-nál, csak a másik oldal véleményét nem ismerjük meg, mert az egy coming out lenne, ami valamiért még mindig várat magára.

Dr Gregory House 2009.01.26. 16:04:16

Autószerelő. Csak a kommunista párt kikupálta. Mint azt a másik prolit, aki miniszterelnöknek képzeli magát.

grmindenyssa 2009.01.26. 16:05:57

@szily: Valamikor a 80-as években láttam pl. egy Hyppolit előadást a Játékszínben, Szacsvay László, Molnár Piroska, Frajt Edit, Hollósi Frigyes méltó partnere volt Bajor Imre az udvarló szerepében (nem jut eszembe a karakter neve). Szóval szerintem is jó színész volt, csak...

gastro, missing in action 2009.01.26. 16:08:32

jó a Havas én bírom, bár szomszédnak azért nem kéne :-)
Pofavastagságban sem különb a Fridinél..

ymre 2009.01.26. 16:15:24

Urak&Hölgyek, nagyjából úgy kéne ennek nekiállni, hogy a konkrétumok ott legyenek valahol. Például egy olyan falugyűlésen mikrofonnal részt venni, ahol a recski emberek kiálltak tanácselnökük megvédésére az MSZMP hatalommal szemben 1987-ben, nagyjából a biztos állásvesztéssel járt. (Konkrétan én így jártam, pedig Havast és Forrót én csak kalauzoltam ott, a bőrüket igazából ők vitték a vásárra.) Ők meg tudták, meg merték tenni, és le is ment az adás. Rádióműsort csináltak, igen. Ott, akkor, amikor ennek volt kockázata. Lehet a talicska fost emlegetni, de nem Havashoz kapcsoltan; magukra a recskiekre sokkal inkább. "Szegény" tanácselnököt ugyanis mindössze azért kívánták felmenteni a hatalom képviselői, mert ő bizony részegen megkéselte egyik választóját.
De miért kéne Friderikusz és Havas közt választani, vagy bármelyiket is fikázni? Fridi azért mégis csak megkínálta vízzel a miniszterelnököt, amikor őt nyugtalannak látta, - és ehhez is kell személyes bátorság, krakélerség. Értékes emberek, ennyi. A fikázáshoz - Szily szakember hivatásához - nem kell ilyennek lenni. Elég hozzá Szilynek maradni.

Holdvilágképű Patkány 2009.01.26. 16:21:57

Mindkettő nagy egyéniség. De ki a fasz ez a senkiházi nullavári szily?

gastro, missing in action 2009.01.26. 16:23:19

Bizonyos szempontból jó a Szily is! miért kell egyiket másikat utálni?!

Hegyirablo 2009.01.26. 16:23:26

@magyar-magyar szótár: Kár, hogy a Fidibusz Só csütörtökönként volt, a Dallas meg pénteken.

yanchi345 2009.01.26. 16:29:30

@Dr Gregory House: Várjál, tudom kire gondolsz! Arra a felcsúti gyerekre, aki már kétszer is bukott, mégis azt hiszi, még mindig ő a miniszterelnök!

pirostornacipő 2009.01.26. 16:30:27

Azért egy taxisnak műveltebbnek kell lennie. Szerintem 60 -as I q-val már a komrányhoz se kellene engedni...

Holdvilágképű Patkány 2009.01.26. 16:35:23

Biztos jó a szily is, csak rossz nézni hogy egy arctalan senki birál olyanokat akik azért már tettek valamit az asztalra.

joungen 2009.01.26. 16:41:45

Magyarországnak a sztárjai is olyanok mint a politikusai :D - mert ez az ország megérdemli! :D

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.01.26. 16:47:02

@Holdvilágképű Patkány: kikérem Szily nevében!

Igenis van arca (és csak kicsit nagy:), pl. már én is láttam többször:p

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.01.26. 16:48:46

@ymre: ugyan, gondolod, hogy a tények (v.ö.: történelem) érdekelnek itt bárkit is?

Amúgy Havas csak a második tucat könyvét iratta négerekkel, az első tucatot még maga bütykölte össze

Spéter46 2009.01.26. 16:57:59

@Kopi3.14: Attól lakjál jól amit a Bajor, Gálvölgyi, Verebes díszes trió "letett az asztalodra!"

Spéter46 2009.01.26. 17:01:19

@lütty: "Apák és fiúk" lásd: Csurka összest. :-)

Tankred Orfeusz · http://www.erepublik.com/en/referrer/Tankred+Orfeusz 2009.01.26. 17:13:02

Friderikusz elég kellemetlenül vissza tudna vágni, ha megírná, össze is jött neki :)

dfactor 2009.01.26. 17:17:52

Bajor nem színész, hanem ripacs és igen, van ebben az országban egy csomó ember, akinek tetszik, amit csinál. Demokrácia van.

rognork 2009.01.26. 17:18:06

@szily:
igen, valamikor a balatonon is magától ívott süllő, hogy valami hozzád közelit írjak. kár, hogy se erre, se arra nem emlékszik kutya sem, olyan régen volt.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.01.26. 17:24:09

Fridi nem hülyegyerek. A könyvét meg akartam venni valakinek, és sehol nem lehetett már kapni. Csak egy hét múlva sikerült, amikor újranyomták.

Anyázzák, meg perelik őt, ő meg röhögve elteszi a pénzt.

Bell & Sebastian 2009.01.26. 17:40:28

Ha ez a buzizás, tőlem mehet!

(Ha már tücsközni, kipázni nem lehet.)

Minden nagy ember öntörvényű, tele óriási defektusokkal. Ha nincs a káromra, fene bánja!

A HiH viszont a legkárosabb, mert egyoldalú agit.prop. a cionizmus (bankár-kapitalizmus) mellett.. Most szarban is vannak, egyre nehezebb berángatni Orbánt a szomorú végjátékba. Nézem is, szeretném elcsípni a hattyúdalukat... Verebes és Kemény Henrik legalább rájött, mekkorát üthet vissza "dicső" közreműködésük.

Kopi3.14 2009.01.26. 18:00:23

Spéter46 2009.01.26. 16:57:59

Meselj akkor szineszkent miert nem tett le semmit az asztalra Bajor, vagy Galvolgyi? Verebest allitolagra irtam, mivel rola nem sokat tudok, de a masik kettot lattam darabokban, szerintem helyukon voltak, es pl Stolbucit Bajor lejatszotta a kepernyorol anno egy rendkivul minosegi film magyar utogyxartott moslekaban. Kb miatta volt nezheto az egesz. Galvolgyi sem csak a sojabol ismerheto, elotte minosegi munkat vegzett.

Ha pedig nem latsz a heti hetesnel tovabb, akkor sajnallak, es beutalnalak egy kis tvmentes kurara valami kellemes korhazba.

rognork 2009.01.26. 14:59:38
meselj, hol, miben lattad jatszani, ami alapjan ezt kijelented.

Bell & Sebastian 2009.01.26. 18:17:35

Óriás ő, Benny Hill legnagyobb magyar epigonja.

A viszkisnek meg Kossuth-díjat, mi?

Hogy rendezze őket az Alföldi!

"A humor nagyágyúi!" Szép csapat... plusz a giga-duda, az összes férjével.

states 2009.01.26. 18:22:04

Legfeljebb arról lehet vitatkozni, hogy melyikük visszataszítóbb, Fridi vagy Havas, csak hát a sornak nincs vége, Gálvölgyi, Sas, Verebes, Kern, az egész heti hentes, a sor végtelen...

Francois Pignon 2009.01.26. 18:28:35

@states: Ha már Kernnél tarunk, ő nevezte élő adásban rosszul öltözött buzinak Friderikuszt. Hozzá képest Havas már tényleg irodalmi minőség.

hepe 2009.01.26. 18:37:15

Kétségbe ejtő,mennyi ostoba hozzászólás olvasható!Fogadni mernék,hogy a hozzászólások fele felületes,hangulat vélemény!Ha személyesen beszélgetnének velük külön-külön,nagyon valószínünek tartom,mind kettőjük Óriási Érték,csak másképpen!Én mind kettőjüket igen Nagyra értékelem,egyiket ezért,a másikat azért!!!Bár volna lehetőségem egyikükkel is beszélgetni.Biztos nagy élmény volna!

Tehéntőgy 2009.01.26. 18:38:44

Tenyleg nem ertem, ennyire ne agyatlanul, politikai partallas alapjan kategorizaljatok mar... Kern Andras pl. rendkivul tehetseges szinesz,elkepeszto organumtechnikaval, ot Sas Jozseffel, aki mindig is egy nulla volt, es csak Kadar seggenek a nyalasahoz ertett, egy napon sem lehet emliteni. Verebes rossz riporter, kozepszeru szinhazi rendezo es szinesz, Galvolgyi ellenben nagyon tehetseges, jellemszineszkent is, nem csak komikuskent. Bajor tenyleg ripacs, viszont soha nem is akart tobb lenni, mint egy ripacs, aki reszeg embert jatszik, ilyennek is kell lenni valakinek. Kar a politikat ennyire mellreszivni.

Bell & Sebastian 2009.01.26. 18:48:26

A megélhetési bűnözővel szemben enyhébb ítéletet hoz a T. Nép(bíróság)?

kisdarab állat 2009.01.26. 18:51:48

havas most már megengedhetne magának némi eleganciát....

nagyd 2009.01.26. 18:52:48

Havas "taxis" H. egy gázmacska

hamu 2009.01.26. 19:13:44

Hű, én mindjárt megszeretem ezt a Friderikuszt, ha már ekkora "nagyság", mint a Havas, rugdossa.

Akinek soha nem volt nézett műsora sehol sem, Friderikusznak meg volt. És nem pártállami időkben, mint írta valaki, hanem a 90-es évek elején. Hogy jó is lett volna, azt nem tudom, de tény, hogy nagyon nézett volt, ellentétben bármivel, amit Havas valaha is csinált.

Viszont Friderikusz messze nem az a nagy újító, ahogy megint másvalaki beállítja. Műsorötleteit szinte kivétel nélkül "kölcsönvette", és az sem igaz, hogy neki volt először az országban közönség előtt felvett élő műsora (talk show-ja). A Terefere (Tóksó) nem ismerős senkinek? Irtózatos sikerrel ment elég sokáig, és Friderikusz is ott kezdte a tévézést, legfeljebb ezt mostanában igyekszik elfelejteni.

nakivagyok 2009.01.26. 19:20:53

Fridi soha nem lakott a Rádió vendégházában, na de ez lényegtelen!

star77 2009.01.26. 19:29:31

Mindegyik egy búza.kivétel nélkül.

Kand Úr 2009.01.26. 19:38:21

Gálvölgyi a legnagyobb penge a HetiHetesben.szerintem.

gastro, missing in action 2009.01.26. 20:33:26

@Holdvilágképű Patkány: én is tettem az asztalra! igaz most csak egy Caprese-t, meg egy üveg Légli Blanc-t, de tettem!
ilyen hülye érvet, mint ez a letett már valamit az asztalra....ez mostanában valami népbetegség, emlegetni!

Messidor 2009.01.26. 21:07:45

@grmindenyssa: Magacs volt a szerepe a Hyppolitban a Bajornak,en is lattam,tetszett.De ne fikazzatok ot,hisz nehany eve egy komoly szihazi lap(Best vagy Story?) szavazasan o volt az ev szinesze!Fridi meg a showmusorai elott igenis erdekes riportokat,Tv musorokat csinalt!(pl Az en mozim)

balage_81 (törölt) 2009.01.26. 23:55:58

az irigység egyébként magyar népbetegség és kitűnően terjed az interneten. azzal együtt havas egy nagyképű fasz, de még mindig az egyik legjobb magyar riporter, és jó volt látni a mokkában reggelente. friderikuszt a saját műsorában nemkülönben. kár hogy ezek ketten ölik egymást, ki-ki meg a maga szája íze szerint buzizik/zsidózik/irigykedik mindig valami okán.

pirostornacipő 2009.01.27. 06:10:27

@balage_81:

nade ki zsidózik és ki buzizik?

nem tartom valószínűnek, hogy a Friderikusz tenné...

úgyhogy kár erről úgy írni, mintha ez mindkettejük sajátja lenne...

hogy irigykedik? hát lehet, hogy a Fridi is irigykedik néha, de garantáltan nem erre a lusta, nyálas, félanalfabéta portársra, akit HaHe-nek hívnak...

Azért a Fridi ATV-s közéleti műsorait még senki nem überelte szinvonalban és széles látókörben, azok tényleg érdekesek voltak, akármilyen irritálóan beképzelt is a pali. Lássuk be van neki mire, azaz még mindig inkább van neki mire mint HaHe-nek.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.01.27. 08:59:24

Istenem, ha Havas zsidózni is ilyen szépen tudna, feleségül venném, öreg napjainkat úgy töltenénk, hogy a kandalló tüzénél nekem meg az onokáknak mesélne okosakat hosszú téli éjszakákon.

balage_81 (törölt) 2009.01.29. 00:38:15

@pirostornacipő: a kommentelők. azok zsidóznak meg buziznak
süti beállítások módosítása