Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

72 órája nem aludtam, Derrick-szemet növesztettem és erősebben remeg a kezem, mint egy progresszív reformeré, de boldog vagyok: sikerült megcsinálni a gyerekek farsangi jelmezeit.

"Úristen, ez a Kör 6.-ból jött" - ijedezett Szabó Zoli, amikor megmutattam neki Miriam (5 1/4) tarajossül-jelmezét. A szerintem abszolúte vidám sülruha Imola műve, persze fele annyi idő alatt elkészült, mint az én sárkányom Borisznak (6 3/4). A sül egy szőrös kapucnis pulcsi és egy rakás üvegmosókefeszerű, drótra épített szőrös szál házasságából született, a maszk papír. A sárkányfejet papírmaséból gyártottam, olyan idő- és energiabefektetéssel, hogy ennyivel felforralhattam volna 74,6 köbméter szobahőmérsékletű vizet. A mamám kiskoromban egyszer csinált nekem egy gyönyörű papundekli krokodilfejet, mozgatható állkapocccsal, innen jött az ötlet. A papírmasé fantáziadús technikának tűnik, amivel szinte bármilyen alakú tárgyat előállíthatunk. Ez igaz, de pont annyi szarozással, mintha márványból faragnánk ki ugyanazt vékonyra.

 

Az első éjszaka egy felfújt lufit vontam be papundeklivel. Na, itt rögtön kiderült, hogy tízszer lassabban szárad, mint gondolná az ember, és nedvesen 6,5-szer nehezebb. (Fura az ember szemmértéke, kábé akkorára fújtam a lufit, mint amekkorának Borisz fejét képzeltem. Másnap kiderült, hogy a feje mellé beleférne még egy nőstény túzok és Bokros Lajos össze ÉS-beli reformcikke együttvéve.)

Másnap arctájon ráraktam az óriás papírtojásra egy egyszerű, műanyag farkasálarcot, azt is bevontam papírral, majd némi szárítás után belülről kivágtam az álarc alatti papundeklit, hogy a gyerek levegőt is kapjon meg ki is lásson, ezután jött egymás és a lakásbeli kezeletlen fafelületek összefröcskölése zöld festékkel.

Aztán a taraj, ami már csak egyharmad éjszakán át készült, mert olcsó kompromisszumot kötöttem a tűzőgéppel és a papírrral, ahelyett, hogy az eredeti terveknek megfelelően kézzel varrtam és töltöttem volna meg minden egyes tarajdarabot.



Ha van rajtunk kívül olyan hülye, aki még kézzel csinál jelmezt, küldje el, és kiteszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr1924785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peelou75 2009.02.06. 17:18:05

Úristen, ez a tarajossül úgy néz ki, mint ha épp most alakulna át vérfarkassá... Persze attól még jó.

Kösz jól vagyok! Ne tessék aggódni! · http://tudtad.blog.hu 2009.02.06. 17:18:12

hát a jelmezek olyanok, amilyenek. A kutya viszont aranyos!

Ma certo! 2009.02.06. 17:19:27

:)

Gyermek oviból haza.
- Milyen volt a farsang?
- Nagyon jó és anya, anya képzeld...
blablabla...és a rendőr blablabla...
- Klassz. És X mi volt?
- Hát tündér.
- Y?
- Hááát, asszem tündér ő is.
(Tündérből eljutunk kb 5-ig a későbbiekben.)
- És Mircsi?
- Ööööö, hát a Mircsi... valamilyen SÜLT.
-Tessék?
- Valamilyen sült...
(Gyermek szeme először lesüt,majd bebandzsít. Erősen gondolkodik. Így szokta.)
- Sün, kicsim?
- Nem, nem, mondom, valamilyen sült.
Férfiállatnál bevillan a sültparaszt, mint lehetséges megoldás, de én elvetem, mentségére legyen mondva, nem ismerős ovifelé. Most már esküszöm, kíváncsi vagyok.
De minden rejtély megoldódik egyszer.
Ez úgy éjfél tájékán.
- Anya, anya, rájöttem!!!
- Mire, édesem?
- Arra, hogy mi volt a Mircsi!!! Elmondjam???
- Mondd. (Basszus.)

És tényleg!!!:)))

Most már álmából felkeltve is felismerne egy ilyen jószágot. Szóval kösz az ismeretterjesztést.

(Fantáziadús) Hófehérke Édesanyja

Mária 2009.02.06. 17:24:11

@Ma certo!: hát ez a sztori szinte jobb, mint az eredeti bejegyzés :)))

Ma certo! 2009.02.06. 18:11:40

@Mária:

:)
Vicces is volt, bár éjfél körül, alkohol nélkül már elég szar a humorérzékem.

viola narvilly 2009.02.06. 18:16:35

A mi családunkban is van olyan hülye (bocs Mama), aki kézzel gyártott le jelmezt az egyetlen lányának, azaz nekem.
Édesanyám 88-ban zöldségeskertek királynőjének álmodott meg.
A sötétzöld sötétítőfüggönyünk maradéka és egy sötétzöld turkált bársonyfelső lett összevarrva, amire édesanyám varrt retket, paprikát, répát, hagymát (hááát, ennyi tudok kivenni a fényképről), szépségkirálynőket megszégyenítő módon volt átvetve rajtam egy paprikafüzér és gyermekkorom egyik igen gyűlölt darabja volt a fejemen... egy zöld gumi úszósapka, amelyre káposztalevelek lettek felvarrva, illetve ahogy a képet nézem, mintha zöld fonalhajam is lenne, s ennek a tetején van egy aranyszínű korona. Kezemben pedig kiskosár, zöldségekkel :)

suo tempore 2009.02.06. 18:48:08

na én ezt kihagyom, szórakozzanak ilyesmivel a nagymamák, azok ráérnek

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.02.07. 14:10:17

Szerintem nagyon jók ezek a jelmezek. Bár a sárkány tényleg vízfejű egy kicsit.

blö 2009.02.08. 07:23:21

A legjobb a kutya lett, bár én azt is inkább profira bíznám
süti beállítások módosítása