Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nick Denton, a félig magyar New York-i blogpápa, a Financial Times egykori budapesti tudósítója már rég bebizonyította, hogy a link, de annál szórakoztatóbb blogok versenytársai lehetnek a hagyományos médiának, Ahogy a nyomtatott lapok állnak az Egyesült Államokban, most már úgy néz ki, hogy pár hónap, és Nick hobbiból megveheti a New York Timest és mellé csemegének a Condé Nastot. Addig is csináltatott egy reklámfilmet, amit egyelőre nem értek. Nick blogzártakor nem volt elérhető, úgyhogy addig is meginterjúvoltam az egykori Indexes-Totalcaros Orosz Pétert, aki most a Denton-féle Gawker Birodalom Jalopnik nevű autóbuzi blogjában kezd végre világhírű lenni.
László: te mit tucc erről a fura gawker-reklámfilmről?
peter.orosz: BENNE VAN EGY FOTÓM, azt
László: na de elég különös
peter.orosz: annyit, hogy Richard Blakeley, a NY-i videósunk csinálta
László: ez hirdetőknek vagy nagyközönségnek készült?
peter.orosz: fogalmam nincs!
úgy néz ki, mint egy nagyon hosszú tévészpot
László: melyik a te fotód?
peter.orosz: vannak 3 perces tévészpotok?
László: igen, de nagyon hagyományos
nincsenek
olyan hosszúak
peter.orosz: a Jalopnikot bemutató résznél az Aston-Martin One-77 motorja, hahaha
László: gratulálok
László: híres lettél
peter.orosz: fotográfiai karrierem abszolút csúcsa
pláne ha lemegy a tévében
megérte a sok Leica-cuccra költött pénz!
László: mondom, befutottál
ebben is
peter.orosz: teljesen, haha
szóval a Nick csak annyit mondott, amit egyébként is látni lehet, hogy csináltunk egy reklámot
vicces a welcome to the future vagy mi a végén, hahahaha
László: óriási húzás
peter.orosz: és nagyon bizarr
László: nemtom jó-e
neked teccik?
peter.orosz: nehéz kérdés
vidám a zene meg minden
László: jaja
na de őszintén
peter.orosz: de hogy aki itt találkozik először a gawker jelenséggel, az mit szól hozzá?
László: (megírom, haha)
peter.orosz: tényleg nem tudom
László: diplomata vagy!
de szerintem ez nem a fogyasztóknak szól
peter.orosz: ez most nem diplomatizmus
ja
ebben igazad lehet
László: hanem a tökfejeknek, akik a reklámelhelyezésről döntenek
nem értem el a nicket
majd mekkérdezem, ha online lesz
peter.orosz: mert valaki, aki nem hallott még a gawkerről, ezek után nem tudja meg mi az
csak hogy ilyen FURA MENŐ CUCC VAGY MI
valószínűleg a blakeley ült pár órát a final cut előtt és jól szórakozott
László: jól beadderallozva
peter.orosz: hehehe
László: 48 órán át vágott
peter.orosz: tényleg
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.