Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az azért vicces, hogy Gréczy Zsolt, Gyurcsány Ferenc magyar hangja tényleg annyira buta, hogy teljesen nyíltan elárulja, amit egyébként minden épkézláb újságolvasó sok éve gyanít, hogy az összes nagy antirasszista tömegmegmozdulás és mozgalom valójában az MSZP Fidesz elleni propagandaháborújának a része, és semmi közük a zsidókhoz/cigányokhoz/műlegyes horgászokhoz/bárkihez. Zsolt barátunk legfrissebb posztjában - hála érte Bohus Péternek, mert valahogy elkerülte a figyelmemet - először vakerál pár mondatot arról, milyen remek volt a Magyar Demokratikus Charta és a Roma Polgárjogi Mozgalom hétvégi tüntetése, halál komolyan elsüti a "fasizmus barna esője" szerkezetet, majd előjön a farbával. Az egészet egy egészen bájos idiotizmussal vezeti be:

A rendezvény egyik legfontosabb tanulsága: ha valakikben volt kétely, hogy a Magyar Demokratikus Charta életképes képződmény, azok most erről meggyőződhettek. A Charta a maga több, mint 8500 regisztrált támogatójával, működő honlapjával és levelező rendszerével ma a balliberális oldal, de talán egész Magyarország legnagyobb civil szervezete.

Bruhaha, az Apró-villából ezek szerint a szmogon át nem látszanak az ebtenyésztők (MEOE, 17 ezer), a horgászok (MOHOSZ, 200 ezer felett) és az a számtalan egyéb civil szervezet, ami sokkal nagyobb az Orbánfóbiások Önsegélyező Egyleténél.

De lesz ennél jobb is, mert a cucc így folytatódik:

Lesz itt feladat bőven, hiszen vannak, akik éppen kétharmadról álmodoznak. Egy ötvenes úr odajött hozzám tegnap és azt mondta: ha itt kétharmad lesz, akkor az ő életében már nem lesz demokrácia. Ez növeli a Charta és támogatói felelősségét is.

Szóval erről volt szó, hogy minden áron meg kell akadályozni az Armageddont, amikor csontvázlován bevonul a rettenetes Cigányhitler és elevenen felfal minden európai értelemben vett csecsemőt. (Azoknak, akik sok éves távollét után most tértek haza Magyarországra: szerencsétlen szocialistáknak és publicisztikai segédcsapataiknak mostanra gyakorlatilag egy patronjuk maradt, miszerint ha jön Orbán, és kétharmados többséget szerez, akkor vége a világnak, úgyhogy hiába tettünk tönkre mindent, ami hatalmunkban állt, csakazértis szavazzatok ránk. A kétharmad olyan fenyegető kulcsszó, egyfajta, menekülés közben elpotyogtatott verbális taposóakna lett, hogy a memória nélküli választópolgárok (nyilván a többség) elfelejtik, miszerint a legújabb kori magyar történelemben volt már kormányerőnek kétharmados, sőt 72 százalékos többsége. Ki nem találná senki, hogy az MSZP-SZDSZ élettársi közösség foglalta el a Parlament háromnegyedét 1994-ben, de akkor, hogy, hogy nem, sose lehetett olyan cikkeket olvasni, hogy a 2/3 miatt vége a demokráciának. Hozzáteszem nem is lett vége, pedig a bizonyítottan gyilkos kommunisták vezette csapat kapta meg a lehetőséget, úgyhogy tényleg nem értem, most mire föl ez a rettentő sikoltozás.)

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr361128340

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Árokásó Top100 2009.05.19. 17:07:20

M. Péter György nyílt levele a magyarországi rasszizmusról Los Angelesből"-Ez egy könyv? -Nem, ez a plafon." (egy életcentrikus orosz nyelvkönyvből)   Kedves honfitársaim! Roma barátaim! Szomorú vagyok, szomorú, mint a farkatlan füles a szi…

Trackback: Konzervatórium 2009.05.18. 20:27:35

SOS Racisme, vagy amit akartokKire hallgassak a magyar cigányság, zsidóság és a nemzeti identitás ügyeiben? Az Echo TV szerkesztőire vagy a Reakció blog szerzőire? Novák Attila publicisztikája a Konzervatórium.hu-n olvasható. Kapcsolódó írások:G…

Trackback: Kifordított ország 2009.05.18. 14:32:23

Kolompár: "Ilyenek a mai tinédzserek" Ismét megnyilvánult Kolompár. Nem elég, hogy a kiskunlacházi csoportos rablást "gyerekcsínyként" tüntette fel, most már általánosít is. A következő nyilatkozatot olvastam megdöbbenten az Inforadio honla…

Trackback: SZENZOR 2009.05.18. 13:35:22

A félelem bére A rossz tanár, avagy pontosítva: a rossz pedagógus, onnan ismerszik meg, hogy amikor az elkeseredett tanuló kifakadásában „beolvas” neki, semmilyen épkézláb szakmai vagy pedagógiai magyarázatot nem képes megfogalmazni saját védelmében,…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.05.18. 14:17:41

@Admiral William Adama: Gondolta még álldogálnak egy kicsit csendben, mint lóf*sz a hidegvízben, oszt mindenki hazamegy...

states 2009.05.18. 14:18:33

Úgy jött a szociknak ez kétharmad-fenyegetettség, mint egy mentőangyal. Itt állnak egy rakás kampánnyal a nyakukon, és a kivénhedt náciveszélyen kívül semmi sem jutott már az eszükbe, a régi, jól bevált Zorbánozástól is elment a kedvük, ha a politikusok népszerűségi listáira néztek, ráadásul Kende sem írta meg a Viktor III-IV-et. A kétharmados veszély viszont életet látszik lehelni a pécsi apokalipszisbe belerokkant szocikba és holdudvarukba. Hogy mire lesz elég? Egyharmadra biztosan...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.18. 14:20:43

@Admiral William Adama: A székely himnuszt nem várta, de az Internacionalét sem, tekintve, hogy az már hosszú évek óta száműzve volt az MSZP kongresszusokról, és egyéb pártrendezvényekről...

Gurney Halleck 2009.05.18. 14:21:24

@Admiral William Adama: Amit írtam, abból miért következik ez? Te tényleg a napköziből írsz. Leckédet már megírtad? Befejeztem veled, mert érveid nincsenek.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.18. 14:22:28

@Fedor: Egy felnőtt emberről beszélsz, aki elméletileg a magyar miniszterelnök. Ha elkezdem énekelni mellette a "nincs semmi jobb mint egy kibaszott ribanc" akkor abba is beszáll? Gordon fogyatékos? Kb most ezt állítod...

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.18. 14:23:33

@Gurney Halleck: Nem, sajna túl fiatal vagyok hogy veled rettegjek. Pedig biztos izgi ...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.18. 14:26:35

@Admiral William Adama: A tömeghatás, a váratlanság, az elvárásoknak való megfelelni akarás (végül is mégiscsak a szocik emelték fel a polc tetejére), soroljam még a motivációkat? De tudod, mit? Igazad van, mert te úgyis ezt akarod hallani. Egy kommunista elmebeteg Bajnai, az.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.05.18. 14:28:28

Húbazmeg, Szily, relombolod a kurucok szemében a liberálkomcsizsidó imidzsedet, ha ilyeneket írsz!

Periksz 2009.05.18. 14:30:32

@Gurney Halleck:
Hova vízionálsz kisgazdákat 2009-ben? Oszt olvastál-e egyetlen jegyzőkönyvet is a MGYB-kormány üléseiről? A 2 éves költségvetés fáj? – azé’ inkább olyat szeressünk, mint a trendi 2 hetes költségvetést! A Demokráciát félted, mitől, a Zorbán gumilövedékeitől? Nézzél szét, mielőtt írsz.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.05.18. 14:31:44

@Fedor: Inkább egy gerinctelen seggfej. Az ilyen karlendítene is, ha arról lenne szó. Nagyon veszélyes.

ufó - csodabogár a gyepmesteri hivatalból 2009.05.18. 14:33:54

@Kóser Malac: most te viccelsz, bazz?
rühelem az összes maszopost...
tégedet is :)))

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.05.18. 14:34:58

De jó lenne egy Szily-TótaW vita... Rendezze már meg az index. Lehetne akár online is, sorozat formájában, pl. hetente lenne egy-egy kérdés vagy megadott téma, előbb egy-egy képernyőoldalnyi terjedelemben kifejthetnék az álláspontjukat, aztán a kommentekben mehetne az adok-kapok, de abba már beszállhatna a pórnép is.

states 2009.05.18. 14:36:08

Hol vannak már azok a daliás idők, amikor a most blogjába száműzött vezér egy éjszaka leforgása alatt megfonta a Kövér-kötelet és rázúdított a hazára 23 millió románt. Mi maradt ezekből a legendás időkből mára? Egyharmad...

kgonzo 2009.05.18. 14:37:58

Szily, szerintem két komoly dolog van, amit elfelejtesz:
Az egyik az, hogy ma magyarorazágon konszolidált munkahelyen nem lehet nem cigányozni. Igen, uraim, ma a középréteg komolyan cigányozik, és úgy néznek az ezen csodálkozókra, mint az UFÓ-kra. No ezt nem mondtad el. És a felvonulás erről szólt nem GZS-ről.

De azt sem mondtad el, hogy 1994 és 1998 között a kétharmados többség ellenére is a parlamenti bizottságokban valódi létszámarányuk felett vehettek részt az akkori ellenzéki pártok, s azt is, hogy akkor megalakulhattak a parlamenti vizsgálóbizottságok, még akkor is, ha kortmánypárti szutykot kellett vizsgálni.
De azt is elfelejted, hogy a nem kétharmados kormány erő 1998-2002 között egyetlen egy ellenzéki kezdeményezésű vizsgáló bizottság felállását sem támogatta. Bizony nem is állt fel. A televízió kuratóriuma pedig úgy működött, hogy abban csak Fidesz- FKGP-s jelöltek ültek. Tovább megyek, de ezt aztán már tényleg nem fogod Te sem elhinni: a 2002-es választások előtt az MSZP tiltakozott mert a Fidesz az Országos Választási Bizottságba kizárólag a saját delegáltjait ültette be. Gondolom ez meglepő lehet, mert ugye ez volt az a választás, ahol újraszámlálást követeltek.
Szóval nekem nincs bajom a váltógazdálkodással, hiszen ez lenne a demokrácia veleje, és Viktorral sincs semmi bajom (persze ez így költői túlzás), de a korábbi kormányzásának tapasztalatai miatt erősen félek egy kétharmados Fidesz parlamanttől. Tudom milyen pökhendi-arrogáns módon kormányoztak akkor, amikor csak egyszerű többségük volt, tartok attól, hogy milyen lesz ez kétharmadnál.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.05.18. 14:40:57

@kgonzo: "Tudom milyen pökhendi-arrogáns módon kormányoztak akkor, amikor csak egyszerű többségük volt, tartok attól, hogy milyen lesz ez kétharmadnál."
Példát tudnál hozni, mert én erre nem emlékszem...

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.18. 14:41:22

@kgonzo:
Áruld már el hogy a nagy parlamenti vizsgálóbizottságoknak mi a tököm értelme van ... Vagy mikor volt olyan, hogy valamit kivizsgáltak ,nem elmutyizták. És ha ki is vizsgálják akkor mi a tököm fog történni....

Ja, ez nem fontos, de a Zorbán az ...

Pala 2009.05.18. 14:41:31

Pár éve, amikor hétről hétre látni lehetett a Gréczy Zsolt kontra Seszták Ágnes vitát a Hír TV-n, úgy éreztem, nem Gréczy a magyarországi újságírás legalja. Blogját látva revideálnom kellett a nézetemet: Gréczyhez képest Seszták Ágnes kimondottan színvonalas, tárgyilagos, komoly, megfontolt zsurnaliszta.

szobatars 2009.05.18. 14:42:20

Hát igen...a "Cigányhitler", mint a cigányok elleni támadások fő felelőse...

Jó, hogy azt nem állítják egyesek, hogy az igazi se volt árja (vagy már állítják?) nehéz manapság követni az ideológiai harcot, főleg, hogy Virág elvtárs helyét Kivágó elvtársnő váltotta fel...

:-)))

Belabela 2009.05.18. 14:44:16

Azér' a Gréczyéknek el kéne már dönteniük, hogy OV most akkor cigány, vagy cigánygyűlölő... Vagy túlkompenzáló cigány?
A chartás szándékokat, aggodalmuk "őszinteségét" jól mutatja, hogy miközben monstre antirasszista összejöveteleken aggódnak az Orbán eljövetelével bekövetkező Armageddon miatt, a suttogópropagandában a szoci-szimpatizánsok rasszista fóbiáiból próbálnak politikai tőkét kovácsolni (ld. Orsós, a cigányorbán, Deusch, a díszzsidó).

Meggyőződésem, hogy kevés dolog ártott annyit a magyar cigányoknak és zsidóknak, mint az, hogy a szoclib spindoctorok élő pajzsként tolták őket maguk előtt a politikai csatákban. A végletekig polarizálódott politikai mezőnyben a "védelmezők" népszerűtlensége és elutasítottsága - könnyen ráhull a védelmezettekre is - főként a differenciált gondolkodásra csak nehezen rávehető, szociológiai ismeretek nélküli, "eccerű" szavazók körében.

A tranzitivitás elve mentén kiötlött kampánystratégiájuk az volt, hogy "Axióma: aki nem velünk van, az ellenünk. Mi a cigányokkal, zsidókkal stb. vagyunk. Aki ellenünk van, az a cigányok, zsidók stb. ellen is van. Aki cigányok, zsidók stb. ellen van, az rasszista, antiszemita, fasiszta. Ergo: aki ellenünk van, az fasiszta."
Ezt sulykolják a rendszerváltozás óta. Már csak azt kellett elérniük, hogy legyen már valami kézzelfoghatónak tűnő rasszizmus is az országban, hogy ők tűnhessenek az egyetlen erőnek, ami meggátolhatja a fasizmus hatalomra kerülését.

Ennek a propagandahadjáratnak persze vannak vesztesei is: azok a kisebbségek, akiket (gyakran megélhetési kisebbségi vezetőik kollaborációjával) eszközül használtak a hatalom megszerzésére/megtartására illetve pőtyögős politikai legitimitásuk megerősítésére, vagy épp vitatható politikai eszköztáruk igazolására.

Azért pár adatra még kíváncsi lennék: a honi népesség hány százaléka gondolja, hogy van Magyarországon "cigánykérdés", "cigányprobléma"? Ebből hány a virtigli rasszista, aki szerint a "cigányprobléma" oka genetikai eredetű, mert "a vérükben van" a bűnözés, a munkakerülés, a tanulatlanság? Hogy változtak ezek a számok, mióta Gréczyék vették kézbe a nép liberális felvilágosítását?
És végül: hányan gondolják azt, hogy igenis van probléma, komoly probléma, aminek évszázados szocializációs, oktatáspolitikai, társadalmi okai vannak, semmi köze semmilyen vérhez, viszont az eddigi összes kormányunkat komoly felelősség terheli az ügyben, a Gyurcsányékét meg különösen, mert a kérdés átpolitizálása és áthiszterizálása csak távolítja a megoldást és mélyíti az árkokat?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.18. 14:45:01

@kgonzo: "Igen, uraim, ma a középréteg komolyan cigányozik, és úgy néznek az ezen csodálkozókra, mint az UFÓ-kra."

Csak a középréteg??? :D

Ewok 2009.05.18. 14:47:39

Na, Szily, most megint benyaltál csontig, alattvalói hűséggel.
Meg is lesz a jutalmad,Te irhatod majd az Indexen a születésnapii, névnapi, megemlékezéseket, ájult hóddolattal eltelve a vezér iránt.

kgonzo 2009.05.18. 14:48:32

@Kóser Malac:
Kérlek szépen, aki nem rájuk szavazott arról kiderült, hogy csak panelproli lehetett (A panelprolik szavazataival nyert az MSZP)
Amikor a televiziós kuratórium felállása azon múlt, hogy az "ellenzéki" MIÉP a 10 képviselőjével két kurátort küldhet, de az MSZP-SZDSZ csak egyet egy szavuk sem volt megcsinálták a csonkakuratóriumot.
Amikor valaki meg merte kérdezni, hogy ugyan ki az a Joszip Tot, meg az a Kaya Ibrahim (emlékeztetőül, ezeknek a nemlétező személyeknek adták el a Fidesz-közeli köztartozásokat felhalmozott cégeket egy nap alatt 34-et), akkor erre annyi mondani valójuk volt, hogy feljelentést kell tenni. Nem azt mondták, hogy ez nem igaz, hanem azt, hogy feljelentést kell tenni. Az akkori főügyész, pedig 1994-ben a Fidesz listáján volt.
Csak a teljesség igény nélkül.

Kovács Rambó Edömér 2009.05.18. 14:49:12

Á, tudom mi lesz a következő a MASZOPtól. Orbán Viktor cigány, Deutsch Tamás zsidó, ezért minden igaz magyar szavazzon Gyurcsányra. :)

Dr.Bio74 2009.05.18. 14:49:19

Mi van a prímszámokkal?

Megint egy idiótát vesézünk akit szerető gazdija nem bunkózott agyon időben?

Dr.Bio74 2009.05.18. 14:51:50

@Kóser Malac:

Ewok elnézte a kattintást, csak ennyi, vagy rossz helyről másolta a doc. -ot.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.18. 14:52:37

@kgonzo:

Öreg most akkora demokrácia van, ha kiírod március 15-én 12 pont egyikét, akkor elvisznek a rendőrök...

kgonzo 2009.05.18. 14:53:08

@Admiral William Adama:
A parlamenti vizsgálóbizottságoknak lehet, hogy semmi érteleme, de miért van az, hogy csak a Tocsik ügyet, meg a mostani ügyeket vizsgálhatta bizottság (mert a Fidesznek ez csak akkor nem fontos intézmény, ha épp nekik szutykos a cipőjük, egyébként meg milyen jó hogy az ügyeket oda lehet vinni) a Fidesz közeli ügyeket meg nem?
A demokráciában az intézmények azért vannak, hogy azzal éljünk. Az intézmény működésének megakadályozása a demokrácia elleni támadás. Az intézmény hasznosságának kérdése egy másik téma, de sajnos ez jellemzi azt a parlamentet, azt a demokráciát, amelyben a ezt munkát lehet ilyen módon is negligálni.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.05.18. 14:54:14

@kgonzo: Ezek piti dolgok, kérlek szépen, ha megy a szekér. Ha nem megy, akkor az is fáj, ha valaki ellop egy kiflit.
A "panelproli" kifejezés eredete máig nincs tisztázva.
A TV-s kuratórium max. azokat érdekli akik benne vannak, vagy nem kerültek épp be.
Az aranyos Keller et. hogy boldgult pl. a Kaya üggyel és mennyibe került ez nekünk??? Kit itéltek el jogerősen?

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.05.18. 14:55:06

Ha a chartások mind a 8500-an örökbe fogadnának 10-10 romát, még mindig maradna vagy félmillió. Sokan vannak tehát, de nem elegen, ezért mindenki hozzon még egy chartást!

borovi 2009.05.18. 14:55:52

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker: Szerintem Szily azért van ennyire rácuppanva gréczyre, mert irigyli tőle a Rózsa Ferenc díjat, amit annak idején nem ő kapott meg április 4-én a Parlamentben Pozsgay ekvtárstól.

Ewok 2009.05.18. 14:56:29

A kétharmaddal csak egy gond van. Annak birtokában mindent meg lehet tenni. Módosítani az alkotmányt, a választási törvényt. Így, akár 8 évre is ki lehet majd tólni egy ciklust, a köztársasági elnöknek erős felhatalmazást adni, OV-ból közt.elnököt csinálni, és még sorolhatnám. Majd akkor meglátjuk, hogy fog firkászunk örömködni.
A rövidebb emlékezetüeknek, no meg a fiatalabb korosztálynak és Szilynek, emlékeztetőül csak annyit, az MSZP nem élt a 2/3-os többség adta lehetőségekkel.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.18. 14:56:39

@kgonzo:
Elmorzsoltam most egy könnycseppet a demokrácia intézményeiért, de komolyan. Ez egy kamu faszság. Régen is az volt, most is az. Engem pl jobban zavar demokrácia szempontjából amit előbb írtam...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.05.18. 14:58:45

@Ewok: Kár ezen rugózni, mert nem lesz 2/3. Jó, ha épp tud győzni a Fidesz.

Dr.Bio74 2009.05.18. 14:59:55

@Belabela:

"A végletekig polarizálódott politikai mezőnyben a "védelmezők" népszerűtlensége és elutasítottsága - könnyen ráhull a védelmezettekre is - főként a differenciált gondolkodásra csak nehezen rávehető, szociológiai ismeretek nélküli, "eccerű" szavazók körében."

Az eccerű szavazó Orbáncigányozik, majd rögtön zsideszezik, esetleg népnyúzószocizik, mert jól hangzik. Kétlem, hogy az etnikum népszerűtlensége, a védelmezőik miatt növekedett volna. Fordítva viszont igaz a dolog.

"aki nem velünk van, az ellenünk. Mi a cigányokkal, zsidókkal stb. vagyunk. Aki ellenünk van, az a cigányok, zsidók stb. ellen is van."
Ez ki van kissé csavarva. De legyen. Viszont olyat hallottál már, hogy aki magyar az velünk van?

Ja, és van probléma, nem genetikai, rosszabb: politikai alapú.

kgonzo 2009.05.18. 15:00:13

@Admiral William Adama:
Ez minimum butaság volt, de a rendőrség nem tudja most mit tehet és mit nem.
Ennek két oka van:
Egyrész, ha lövet (gumilövedékkel akár) kitüntetik, ha lő elmeszelik a bíróságon.
Egy barátságos arcú jogász asszony megy asok békés tüntetővel, akik tojásdobálásban vélik felfedezni a demokráciát és monbdja, hogy mit csinálhatnak. Szvsz nem lennék rendőr.

Az állami ünnepségen Gyurcsány takarodjozni, szerintem bunkóság, mert én gyerekkel megyek oda, és szeretném, ha nem dobnák fejbe. A demokráciában van arra lehetőség, hogy szervez a faszi egy összejövetelt és ott elmondja egymilliószor, hogy Gyurcsány takarodj.
Ez két okból jó:
Használhat mikrofont, többen hallják. Istenemre nem megyek oda megdobni a gyerekét, mert én olyan helyre nem járok, ahol olyat mondanak, ami engem nem érdekel.
A demokráciához tartozik az is, ha én szeretnék ünnepelne, akkor azt nem cseszik szét idióták.

kgonzo 2009.05.18. 15:02:27

@Kóser Malac:
Ment a szekér, mert Bokros egyenesbe hozta a gazdaságot.
Sajnos az lett volna az igazi, ha előrehozott választások vannak, és Orbán maga jelentheti be a megszorításokat.
Tényleg megnéztem volna az arcát.
Na ezt megúszta. :(

Péter51 2009.05.18. 15:02:59

Én Gréczy Zsoltot még akkor ismertem,amikor a megboldogult Ferunion Külker.Vállalatnál volt segédadminisztrátor.Akkor még normálisnak tünt.Sajnos megfertőzte őt is Gurney Halleck és társai elmebaja.Egyébként a Megyesi kormány alatt is volt ilyen,hogy nem szavazták meg a vizsgálóbizottság felállítását,emlékszem,ezen még a Népszabi is kiakadt.Szomorú,hogy még mindig Joszip Totnál megállt egy-két ork,elfelejtve Tocsik,Hunvald,Zuschlag,Boldvai,Kulcsár Attila,Gyurcsány Fletó áfavisszaigénylős uszodája és még estig sorolhatható ügyeket.

VIKUNYA 2009.05.18. 15:03:23

igen, valóban volt a fidesz kormány alatt demokratikus deficit, ami nálam is kiverte a biztosítékot, de bele is buktak, ezért remélem, hogy tanultak, ha meg nem, bukjanak bele ismét, szóval nem félek tőlük juszt se, ha szarok lesznek, leváltjuk őket, hiszen már ez sikerült egyszer, nem dühöngött a nyilas terrorr akkos sem az utcákon és most se fog, minden egyéb híresztelés antidemokratikus demagógia!

ellenben a mostani kormány hatványozottan antidemokratikus volt, olyan még orbán se mert volna megtenni, és ezt a tótawé írta le emberek, hogy ráereszti a rohamrendőröket egy hazafelé tartó tömegre, és jól meggumilöveti agyba-főbe őket! na ez aztán demokrácia. mi ehhez képest a háromhetes ülésezés! és aztán még jól ki is tüntetik a főrendőrt. és hagy ne soroljam még a mostanikormány demokrácia deficiteit, mert van belőlük bőven! úgyhogy ne ugassanak kérem.

Ewok 2009.05.18. 15:03:25

@Kóser Malac: Miért nem lesz meg? Szerinted addigra annyira megerősödik a Jobbik?

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.18. 15:03:35

@kgonzo:
Szép sokat írtál, de bazdmeg kit zavart az az egy mondat? Ezért nem tudtál a kölyköddel ünnepelni ? Hidd el nem a sima rendőr gondolta azt hogy " ijnye de ismerős dolog van azon a lepedőn, vigyük be oszt nézzünk utána "

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.18. 15:05:06

@kgonzo: Tudjuk Bokros egyenesbe hozta, amiből mind Orbán, mind Megyó tudott osztogatni, bár azért Orbán elkúrta, ezért igazából Gyúrcsány sem hibás csak az a cigányfürer...

kgonzo 2009.05.18. 15:07:01

@Admiral William Adama:
Ejnye no, kamu faszság(?). De csak míg nem te állsz az érintett oldalon. Hm?
Most a demokrácia megcsúfolásáról beszélnek Bajnai kinevezésével kapcsolatban, miközben tudott dolog, hogy négyévente parlamentet választunk, nem kormányfőt. A kormányfőt a parlamenti többség választja. Bizony. Bajnai ebben az értelemben legitim.
De ha most a rendszerváltozásra gondolunk. Az MDF kormány tisztában volt vele, hogy olyan népeszerűtlen intézkedéseket kell meglépnie, hogy a visszahívhatósággal a gazdasági pálya tervezhetősége válik gázzá. Na, ezért van nálunk négyévente választás. Ezért lehetett Antal halála után Boros a miniszter elnök. Aztán majd jön a választás.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.05.18. 15:07:43

@kgonzo: "Ment a szekér, mert Bokros egyenesbe hozta a gazdaságot."
1-2 év alatt, úgy, hogy még Megyó is abból osztogatott? Tényleg zseni ez a Bokros...! MDFes-e vagyol? :D

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.18. 15:09:00

@kgonzo: A parlamenti vizsgálóbizottság igen az. Kamu faszság. Cirkusz, semmi több...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.05.18. 15:09:19

@Ewok: Nem. A maszop kampánya megint jó lesz. Tudnak ám azok a külföldi szakértők, elhiheted!
Sokba fog kerülni ez nekünk megint! :(

Omnibusz 2009.05.18. 15:09:59

Ezen sírva röhögtem: " Szóval erről volt szó, hogy minden áron meg kell akadályozni az Armageddont, amikor csontvázlován bevonul a rettenetes Cigányhitler és elevenen felfal minden európai értelemben vett csecsemőt."

kgonzo 2009.05.18. 15:10:05

@Admiral William Adama:
Nincs cigányführer. Azt már láttam leírva a Magyar Nemzet online oldalán, hogy Gyurcsány ideggyenge. De Orbánt még egyetlen mértékadó napilap sem cigányozta. Pletykákat meg ne kezeljünk úgy mintha azt valamely orgánum terjesztené. (Egyébként ezt a cigányozást is eddig csak jobbos hozzászólóktól olvastam.)

Ewok 2009.05.18. 15:11:01

@Admiral William Adama:
A parlamenti vizsgálóbizottság csak arra jó, hogy plusz jövedelemhez jussanak a honanyák/atyák.

sorokinV 2009.05.18. 15:12:20

@Ewok:

Vannak egyrészt 4/5-ös törvényeink is, másrészt a zemeszpé élt az alkotmánymódosítás lehetőségével. Guglizni is lehet, ha "rövid a zemlékezeted"!

kgonzo 2009.05.18. 15:12:54

@Kóser Malac:
Nem, saját párti vagyok. :)
Távol tartom magam a politikusoktól. Mert a politika ilyen nyálas izé, mindenen otthagyja a nyomát, és ez undorító.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.18. 15:13:54

@kgonzo: "(Egyébként ezt a cigányozást is eddig csak jobbos hozzászólóktól olvastam.)"
-Igen, mert a jobbos szavazó eleve nácul, de balosok nem rasszisták... Ők nem ;)
-"egyetlen mértékadó napilap sem cigányozta" BAZDMEG még jóhogy nem, adjak kitüntetést ezért?
-"Gyurcsány ideggyenge." egyrészt az, másrészt Debreceni Józsi pl gyakori vendég " mértékadó napilapoknál" no ő kezdte Orbánt őrültezni

Gilderoy 2009.05.18. 15:14:25

Te is fiam, Gréczy? Beérett az Orbáni vetés, már a baloldaliak is bántják a romákat :((

sorokinV 2009.05.18. 15:15:32

@kgonzo:

A "word of mouth" üzenetek hatásosabbak a polkommban, mint a frontális komm. Így tehát felesleges a pletykaszintről kiemelni a "zorbáncigány" panelt. Erre van a régi "tömbbizalmi rendszere" az zemeszpének, amivel hatásosan lehet bedobni bármekkora marhaságot a közbeszédbe, úgysincs semmi kontroll, mert a "baloldali kisemberek" nem olvasnak újságot.

Ewok 2009.05.18. 15:16:30

@Kóser Malac: Az MSZP? na ne már. Kommunikáció téren ennél impotensebb társaság nincs e széles e világon.
Az lesz a sorsa, mind a másik két rendszerváltó pártnak, rágni kell neki a küszöböt, hogy bejusson a parlamentbe.
Ennek a pártnak meg kell újulni, le kell cserélni a régi ásatag őskövületeit, és akkor talán 2014-ben, (ha addig nem változik meg a választási rendszer), talán ismét labdába rúghat.

sutyerák 2009.05.18. 15:17:03

orbán mindekiellenes.
meg különben is elmebeteg

kgonzo 2009.05.18. 15:20:35

@sorokinV:
EWzt a "nem olvasnak újságot" most ki kéne, hogy kérjem magamnak.
Na mindegy.
A "suttogó propaganda" Fideszes találmány 2002-ben alkalmazták.

sorokinV 2009.05.18. 15:27:00

@kgonzo:

Kérd ki magadnak nyugodtan. Ha szerinted a "suttogó propaganda" Fideszes találmány, akkor hülye is vagy, nem csak újságot nem olvasol. A politikai kommunikációban Lenin alkalmazta legkorábban, tehát stabil kommer eszköz. A történelemben előfordult már hasonló - de ez neked már magas lenne...

És ugyanerre találták ki és alkalmazták a "tömbbizalmi hálózatot" Magyarországon a hazai kommcsiaink és ez mai napig él. Demokratikus keretek között az első megjelenése 1989-90 volt, mikor az akkori, még nem "európai értelemben vett" konzervatívok ellen kellett uszulni, hogy jönnek azt lesz itt fehérterror, meg minden

Belabela 2009.05.18. 15:30:58

@Ewok: Nem értek egyet. Nagyon profin kommunikáltak, ennek köszönhették az újrázást. Nulla kormányzati teljesítánnyel újraválasztatni magukat, csak jó kommunikációval lehet. Másrészt, a kommunikáció vezetett az újrázáshoz, az újrázás pedig a bukáshoz, hiszen nincs az a kommunikáció, ami 7 év nem-kormányzást el tudna leplezni. Ha maradtak volna a 4éves váltógazdálkodásnál, a kollektív amnézia meg a permanens hátramutogatás megtartotta volna őket a nép kegyeiben. Mert négy-öt évvel ezelőtti ügyeket lehet emlegetni a politikai vitákban, de épeszű ember már nem gondolhatja komolyan, hogy egy jelen urgens probléma felelősségét firtatóknak lehet olyant mondani, hogy "Mer' a Zorbán 1999-ben aszonta..."
Ilyet ma már csak a 7i 7esben mond Hernádi, meg Gálvölgyi - már a blogok kommentjeiben is csak a legszánalmasabbak josziptotoznak, és ők sem túl nagy átéléssel.

sorokinV 2009.05.18. 15:31:15

@kgonzo:

De kezdheted összegyűjteni azokat a kommunikációs paneleket, melyek részét képezték a Fideszes valóságmagyarázatnak/propagandának és nem a frontális kommunikációban jelent meg, hanem a "word of mouth" formában. Monnyuk' legalább egyet találj, ha már meg akarod győzni a közönséget az igazadról!Példa erre a:
1, Zorbán cigány
2, Szőllőbányák
3, Ausztriai elmegyógyintézet
4, Veri a feleségét
5, Elhagyta a gyerekeit

satöbbi

Ezek mind a kommcsi suttogó propaganda részét képezték és a régi hálózat emberei terjesztették megfelelő képzés után.

magic11 · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/358-chrysler 2009.05.18. 15:33:37

hát azért mégiscsak jobb lenne, ha nem lenne meg a 2/3-ad nem? bár lehet, hogy akkor kicsit felgyorsulnának a dolgok...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.18. 15:41:06

@Omnibusz:

Ezt a mondatot én is kipécéztem up!
Télleg baromi jól elmondja a lényeget!

mazsi6000 · https://tudnijo.hu 2009.05.18. 15:42:11

@Zoltanius:
Egyben azért mégis 1000 szer jobbak voltak.
Kormányzásban!

thomka 2009.05.18. 15:51:30

Júúúúúúúúúj!!! Jön a patás eördögh! Nemcsak ördög, nácigány is!!! Inkább a rabló elvtársak még tegyék jobban tönkre az országot! Az sokkal jobb! Nekik.

öregmogyi 2009.05.18. 15:52:59

@kgonzo: haha... Miért is baj Gyurcsányt ideggyengének bélyegzik? Hisz az. Állandóan rángatózik... Még az osztálytársai sem kíváncsiak rá, mert az előző találkozón ordibálva kampányolt a hülyéje. Orbán cigányozásához meg keress rá Sas József "híres" kabaréjelentére a neten! A nézők között ott röhögött a fél MSZP... Aztán meg ugye az Orbán könyv sem véletlenül foglalkozott azzal, hogy Orbán cigány-e. És bár a szerző (Kende Péter) a végén megállapítja, hogy nem az, érdekes megfigyelni, hogy ez valós problémát okozott a kurvára pící balos "értelmiségnek".


A demokráciáról:
Bűnöző szocik bújtatása szanatóriumban. Emberek elvitele (SÜN alakzatban) és megalázása. (herezacskó vizsgálat)

Gergényi kitüntetése a sorozatos túlkapások után. Az ország költségvetésének elkúrása (titkolózás) a választási győzelem érdekében. Orbánék semmilyen szinten nem mentek olyan messzire, mint a komcsik.

BrianKinney 2009.05.18. 15:55:44

meneküljeteeeeeeeeeeeeeeeek

elfelejtette 2009.05.18. 15:59:21

Ezért ellenszenves nekem is minden ilyen antirasszista - antifaszista antianyag tüntetés, vagy nem tüntetés, hanem demonstráció, mittudomén, mert gyakorlatilag a baloldal önigazolása az egész, szarnak ők a rasszizmusra, magasról.

Tényleg ritka szánalmas a mai magyar baloldal, hogy már csak a barna esőtől való fóbiájuk az egyetlen, amibe kapaszkodni tudnak kétségbeesetten.

elfelejtette 2009.05.18. 16:00:19

@Omnibusz: Ez tényleg jó mondat, én is jót röhögtem rajta. :D

Art Mooney 2009.05.18. 16:01:23

index-kozeli ujsagiro ejti az mszp-szdsz altal forszirozott kamu fasisztazast es felelemkeltest.

ernek meg meglepetesek.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.18. 16:04:11

@thomka:

A Deutschtompi antiszemita díszzsidó-gomb azon a zakón, ami maga a rasszista orbáncigány...

elfelejtette 2009.05.18. 16:05:50

Egyébként nem is tudtam, hogy a patás ördögnek csontvázlova van. Valahogy nem illik hozzá.

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2009.05.18. 16:07:39

fortelyos felelem szoritja el a torkomat, ha erre a torzvigyoru zsebhitlerre gondlok. fujorban. sotet seregek vezenylo tabornoka:D

_andris 2009.05.18. 16:09:10

Akkoriban nem készült a kormányülésekről jegyzőkönyv. Gyurcsányék alatt készült, csak titkosították és nem adják oda...

öregmogyi 2009.05.18. 16:10:30

@Ewok: "így akár nyolc évre is ki lehet tolni a ciklust"...

És? Amíg csak ez a két választásunk lesz (Fidesz vagy Mszp) addig nem is érdemes választást tartani, mert egyértelmű, hogy az ország érdekében a kevésbé rosszabbra kell szavazni. (fidesz)
Amúgy most nem sírsz, hogy a komcsik trükkök százaival, (titkolózással, a költségvetés elkúrásával, óriáshitelekkel) ki tudták tolni a hatalmukat nyolc évre? (mindezt "az ország érdekében")


Ohh, és félsz a közt.elnök megerősödésétől? Miért fáj neked? Most is a balos többségű parlament választotta, vagy nem? (ki is volt a másik "pártok feletti" személy? Szili Katalin? GIGALOL! Na látod, ez a különbség. A balosok mindenben egy picivel elmeroggyantabbak. Anno ment a pofázás, hogy a Fidesz mennyit költ kormányzati kommunikációra.. Most meg már egyenesen két szóvivőnk van... És ki a is legújabb?? Szollár Domokos, aki pár hónapja még azt mondta a sztrájkoló munkásoknak, hogy "örüljenek, hogy luk van a fenekükön". NA ezzel a választással Bajnai is bebizonyította, hogy nem volt gyerekszobája... Abszolút más világban élnek ezek.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.18. 16:11:15

Mellesleg, ha a jobboldalnak megvan a magához való esze, nem foglalkozik a vádaskodásokkal, hanem paródia gyanánt magára veszi hatványozottan a hülyeség csimborasszóit, ezzel parodizálva annak untig szajkózott ajvékolását

elfelejtette 2009.05.18. 16:16:15

@Ewok: "emlékeztetőül csak annyit, az MSZP nem élt a 2/3-os többség adta lehetőségekkel. "

Csak épp gyorsan átírták az önkormányzati választásról szóló részt még '94 ősze előtt, pl. hogy parlamenti képviselő ismét lehessen polgármester is. Nem élt vele, persze. Cavinton, elvtárs!

érdeklődő 2009.05.18. 16:24:21

Nem lesz fidesz 2/3-ad. Vannak olyan bénák és elkúrják. Sőt mi több, egy gyenge többséggel rendelkező fidesz kormány lesz max. A maszop a szarból hozza vissza a propagandáját általában.

Egy mód van a fidesz 2/3-ra, ha viktor hősi mártír modorban bejelenti, hogy ezenetúl tanácsadóként szeretne funkcionálni csak. De nem olyan okosak.
Viszont ez olyan csapás lenne a bolsevikok évtizedes propagandájára, hogy maguk is összeszarnák magukat és nem tudnának mit kezdeni mondjuk egy Kósával. Kicsit menne a démonizálás, kicsit próbálnák lejáratni, de végül egy tökéletes kommunikációs csapdába kerülnének és a fidesz nyerhetne 2/3addal...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.18. 16:38:02

@érdeklődő:

Óóóóóóóó, ne hidd, h a fidesz erősebb lenne Kósával!
Ez egy olyan mítosz, amit a balliberális oldal gerjeszt. Lófaszt!
Ráadásul Kósa évek óta városvezető, hallani ezt-azt, homokosozott is, meg aztán volt idő, amikor kikiáltották Mo. legbunkóbb politikusának. Ráadásul a saját pártján belül Orbán sokkal népszerűbb.
Többen pártolnának el csalódottságukban, mint ahányan csatlakoznának. Kósa nem tudná megtartani azt a radikális szavazóréteget, amit már Orbán is alig bír visszatartani a Jobbikhoz pártolástól.

Ez a kérdés bonyolúúúúúúúlt. Nem kell bedőlni a ballibbant Kósa iránti lojalitásának. Amíg ők kurvára utálják Orbánt, addig biztosan lehet tudni, h a jobboldalnak az a jó, ha Orbán van...
sztem, teszem hozzá.

_andris 2009.05.18. 16:39:50

Ha a fidesz megszerzi a kétharmadot, remélem élni is fog a hatalmával. A demokráciát nem féltem tőlük, bízok benne, hogy jól fognak kormányozni. Aztán néhány év múlva remélhetőleg egymásnak esnek, felbomlik a szövetség, és egészséges méretű, karakteresebb pártok fogják uralni a magyar politikát. Az posztkomcsik meg remélem annyira kikapnak, hogy ne tudjanak többé felállni.
De nem hiszem, hogy megszerzik a kétharmadot...

Apfelbaum Ogmánd 2009.05.18. 16:40:56

Az a "8500 REGIZETTTAG" tutti, hogy kamu:

ugyanis valami marha ENGEM IS felrakott, és én a Sötétség Erőinek egyik Skeletonja vagyok..:))

3X írtam a barmok e-mailjére, hogy töröljenek,

mostmár be kell perelnem az Alapító Félkegyelműt, - vagy Szily szavával, "Ágybavizelőt" - mert nincs perképessége a jogi személyiség nélküli, virtunyállas Csartának, és így az Alapító perlendő!

Apfelbaum Ogmánd 2009.05.18. 16:49:00

@wmiki:

Az naon illyesztő, mikor plö a Blogtéren

megjelenik EGYSZERRE több tucat funkcionális gyökér,
és még Gyurcsány Feriben hisznek!

Visszajön majd...akár a Messiás...:((

zsoltix 2009.05.18. 16:52:36

Baloldal,jobboldal,még hisztek ilyenekben?:)

elfelejtette 2009.05.18. 17:05:17

@sün!malac69-nek már csak 20-at kell aludni: Egyetértek. Kósa alkalmassága, rátermettsége az országos jelentőségű politikára ugyanolyan baloldali mítosz, mint Bokrosé.

átlátó 2009.05.18. 22:28:53

Most akkor leszarja ez egyik etnikum a másikat, vagy nem? Csak kérdem. Ha lehet egyszavas választ kérnék, mert már elfáradt a szemem.

karpinec 2009.05.19. 15:29:06

Nem tudom, a hozzászólók közül ki vett részt a szombati rendezvényen. Én ott voltam, és nem értek egyet se Szilyvel, se Gréczyvel. A rendezvényen nem volt szó se MSZP-ről, se Fideszről, semmilyen transzparens, plakát nem említette e pártokat, és a szónokok sem. Helyesebben Horváth Aladár egyformán beszélt mind a jobb-, mind a baloldalról: szép nagykoalícióban cserben hagyták a cigányságot. Vagyis nem igaz, hogy ez az antirasszista megmozdulás "az MSZP Fidesz elleni propagandaháborújának a része, és semmi közük a zsidókhoz/cigányokhoz/műlegyes horgászokhoz/bárkihez".
Amúgy szívesen elmennék egyszer egy jobboldali antirasszista gyűlésre, amelyet a kisebbségek védelmében, a gyűlölködés és az etnikai feszültségkeltés ellen szerveznek.
Gréczynek viszont abban nincs igaza, hogy ez a rendezvény olyan sikeres lett volna. Egyrészt botrányosan kevesen voltunk: a világ fejlettebb demokráciáiban hatalmas tömegek tiltakoznának az olyan rasszista uszítás és terrorcselekmények ellen, amelyek ma Magyarországon tapasztalhatók. Másrészt Hegedűs D. Gézát egyszer és mindenkorra el kellene tiltani a nyilvános szavalástól, mert amit Radnóti Ne tudhatom-jával művelt, az felháborító volt.

öregmogyi 2009.05.19. 17:44:39

@karpinec: Ne csodálkozz, hogy kevesen vagytok. Nem sok hülye veszi be, hogy miközben magyarok ezrei menekülnek a cigányok elől, aközben a cigókat kéne védeni. Ráadásul a gyilkosságokat is valószínűleg cigányok követték el (uzsorások). Vagy a cigány szomszéd. (mint a kézigránátos gyilkosságnál)
Vagy! Mint a legújabb eset: egy magyar embert hazudtatok "barna bőrűnek"... Szánalom.

átlátó 2009.05.19. 21:54:52

@karpinec: Csak annyit akarok neked mondani tapasztalatlan polgártársam, hogy e tárgyban fosztóképzős vagy, vagyis tapasztalatlan. De ez egy szabad ország, meghallgathattunk téged is. Én azt gondolom igen erőteljesen, hogy az ember úgy magától nem rasszista. Előítéletei persze vannak és ez alapján véleményr formál. Az előítélet alapja viszont a tapasztalat. Neked is hagyok időt gondolkodni.

Polgár Ernő · http://polgarerno.com 2009.05.20. 17:12:06

Tisztelettel ajánlom zsidó hitéleti, kulturális és irodalmi blogomat link céljára:
http://polgarerno.com/blog

BandW (törölt) 2010.02.14. 10:43:12

Gréczy Zsolt ugyan nem a kedvencem, de nyomokban sem írt olyanokat, mint amit Szily a klaviatúrájába próbál gyömöszölni.
süti beállítások módosítása