Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerdán indult a fergeteges történet, ami már az elején földre vitt, pedig akkor nem is sejthettem, micsoda fordulat következik még. Az egész úgy indult, hogy a zene.hu oldal írt egy beharangozó cikket a Dream Theater koncertjéhez. A következő szenzációt a rövid írás közepébe rejtették el:

A koncert a Doors felépésével indult 18:30-kor, majd Cynic következik 19:45-kor, az est fénypontja a Dream Theater 21 óra magasságában csap a húrok közé.

Az idióták ebből fordították:

running order:

18:30 - doors opening
19:45 - cynic
21:00 - dream theater


(Angolul nem tudó olvasóink, illetve a zene.hu kedvéért: a doors opening azt jelenti, hogy kapunyitás 18:30-kor.)

Ez önmagában is fergeteges lett volna, de Bíró Zsolt főszerkesztő - aki, bruhaha, tegnap még szerzőként szerepelt a ma már zene.hu szignóval olvasható cikk alatt - minden várakozást felülmúló választ adott a kommentekben röhögcsélő olvasóknak:

Szia bluevoodoo!
Mivel mi nem vagyunk két lábon járó zenei lexikon ezért a hiba nem tűnt fel. Pontosabban a szervezők hibája, akik így tájékoztattak bennünket mailben.
Köszi az észrevételt.


Nincs akkora LOL, ami kifejezné, amit most érzek.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr811221807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maydayray 2009.07.02. 12:12:26

hóbazdmeg, ennyi jutott erről eszembe.

kerdesek05 2009.07.02. 12:13:27

WÁHHHHHHHHHHHHHHHHH

TE JÓ ISTEN!

kerdesek05 2009.07.02. 12:15:46

ZENE.HU? AZ MEGMI? egy amatőr blog?

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.07.02. 12:16:07

Michael Jackson is beugorhatott volna 15 percre.

Melyik is az a Doors? Amelyikben a Jimy Hendrix zongorázik?

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.07.02. 12:19:11

Hát ez kemény. Pont olyan, mint az "OPEN", mint fénymásoló márka.

bertrane (törölt) 2009.07.02. 12:19:13

UhuHUHhuhUHhuHU

Van olyan, hogy én ezt most nem hiszem el:) Mindjárt sírok:)

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.07.02. 12:19:32

Michael Jackson is beugorhatott volna 15 percre.

Melyik is az a Doors? Amelyikben a Jimy Hendrix zongorázik?

Cyrano 2009.07.02. 12:19:38

Volt Doors? Basszus, ha ezt tudom! :D

is 2009.07.02. 12:21:32

fingom nincs mi az a zene.hu, de egy blogot sikerül kinyírni az ilyen hozzáállással. persze az index fizetett langymeleg monopolisztikus irodájából, a pökhendiságben gyülekező szilyk és Bedék és sixxek közül mi jönne más ki, mint mindennek az alázása, leköpködése. úgy van fiúk, dobáljátok csak a köveket, hiszen Ti sosem hibáztok, mindig minden meglátásotok jó, helyes, erkölcsileg iránymutató. csak így tovább, míg majd mindenkinek mindentől elmegy a kedve.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.07.02. 12:22:37

:) hehe, ez jó. Mondjuk akkor lekéstem a Doors-t, pedig ezek szerint láthattam volna.

lessknownJFK 2009.07.02. 12:22:44

Legalább ne védekeztek volna :D:D:D szép ez a nap.

nemuccaszoc 2009.07.02. 12:25:19

és ez? szintén tőlük:

A dallam pedig tipikus '"szatmáris" könnyed, slágeres. Maradunk a dances - természetesen 2009-nek megfelelő hangzásvilággal - vonalnál. A szöveg lényegében arról szól, hogy mindenáron be akarsz cserkészni valakit, de az nem figyel rád, elfordul tőled, azonban és te ragaszkodsz hozzá és megkérdezed magadtól, hogy miért ő?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.02. 12:27:41

@is:
Már nem csak a Reakción harcolsz a szélsőjobb ellen? Jól nyomod. Nem félsz, hogy jön a Cigányhitler?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.07.02. 12:28:29

nekem csak az fáj, hogy angolul folyékonyan beszélő értelmes fiatalok ezrei vannak ma munka nélkül, vagy kénytelenek megalázó, értelmetlen, méltatlan munkákat végezni éhbérért..

az ilyen agyhalott idióta senkik meg sikeresek.. fura világ. fura.

(nem mindig)józan paraszti ész 2009.07.02. 12:29:32

@is: Na ja, haver mert te mi a tökömet csinálsz?!
Amúgy meg ha én ennyire elb@sznék valamit, akkor nyomnám a Mea Culpát, nem a szervezőkre és a lexiláis ismereteim hiányára hivatkoznék!
Küldöm a sünt!

testlife 2009.07.02. 12:30:12

Van még valamiféle gátja ma annak, hogy valamiért - ami csöppet sem ártalmas - állat módjára kiröhögjünk és bemutassunk valakit?

LOL-t _érezni_ és kipellengérezni valakit ugyanaz lett? Bazmeg. Ugyanaz, szerinted?

Nincs az a LOL, amely elnyomhatná az undoromat, pedig nem erre vágytam.

kerdesek05 2009.07.02. 12:33:23

A szerző 32 éves. azért megkérdezném az elmúlt 20 évben mi köze volt a zenéhez?:)

testlife 2009.07.02. 12:34:34

@is: csatlakozom, de persze minek. Ölég nagy a baj, ahogy egy részeg ismeretlen mondta volt egy éjjeli bérlakásban.

(nem mindig)józan paraszti ész 2009.07.02. 12:34:59

@Rosszindulatú Vászka: Rosszindulatú KoVász(os) Uborka! Besavanyodtál?!

spanyol inkvizíció 2009.07.02. 12:37:42

Nem mellesleg Bíró Zsolt az ominózus (itt beidézett) hozzászólásakor nem arra írta át a cikket, mint ami most ott olvasható (ti. "Az est fénypontja a Dream Theater 21 óra magasságában csap a húrok közé, előtte a Cynic játszik."), hanem a következőre:

"A koncert a Doors openinggel indul 18:30-kor, majd Cynic következik 19:45-kor, az est fénypontja a Dream Theater 21 óra magasságában csap a húrok közé."

Mert ők nem két lábon járó zenei lexikon, és nem is két lábon járó angolszótár.

Rejtett a Szám 2009.07.02. 12:37:45

@testlife: Ez szerintem igenis ártalmas.
Erős szürkeállomány romboló.
A zene.hu nem zenei lexikon, ok.
De a lányom is tudja kilenc évesen, hogy Jim Morrison meghótt!!
Ez már LOL!

szily 2009.07.02. 12:39:41

@is:

fingom nincs mi az a zene.hu,

őszinte vagy, ez remek!

de egy blogot sikerül kinyírni az ilyen hozzáállással.

Nem blog a zene.hu

persze az index fizetett langymeleg monopolisztikus irodájából,

te fizetés nélkül ülnél egész nap egy irodában? gyere a blog.hu-hoz!

nem langymeleg, hanem fullasztó és levegőtlen

értelmezd kérlek a "monopolisztikus" fogalmát egy internetes oldal esetében

a pökhendiságben gyülekező szilyk és Bedék és sixxek közül mi jönne más ki, mint mindennek az alázása, leköpködése.

Bátran írj egy posztot, amiben megdicséred ezta pompás cikket.

úgy van fiúk, dobáljátok csak a köveket, hiszen Ti sosem hibáztok, mindig minden meglátásotok jó, helyes, erkölcsileg iránymutató. csak így tovább, míg majd mindenkinek mindentől elmegy a kedve.

Nem, azt nem szeretném, mert akkor nem lenne több Doors-koncert.

Tsabi 2009.07.02. 12:40:39

Ezt a sarga kiemelest meg az (idiota) olvasok lenezese miatt tetszett belerakni, ugye? Szily ur, ha mar vitriolt pisal a billentyuzet, akkor legalabb ilyen stilisztikai aprosagokra tessek man odafigyelni.

testlife 2009.07.02. 12:40:40

@Rejtett a Szám: Jogod van így gondolni, ha ez neked jól esik. Én a szürkeállomány rombolását másban látom. Arról nem is beszélve, hogy a szürkeállomány rombolására az emberi kapcsolatok rombolásával felelni: hülyék szokása. Meg tapasztalatlanoké.

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.07.02. 12:42:10

Ekkora kreténségre nincs mentség. :D

Rejtett a Szám 2009.07.02. 12:42:38

A francba!
Otthon hagytam a borotválkozás utáni after save- emet és a CD lemezjátszómat!
Meg a bacon szalonnát is!

maydayray 2009.07.02. 12:44:15

@Rejtett a Szám: kiváló szülő vagy, az van :-)

netuddggi 2009.07.02. 12:45:17

valaki segítene? mi az a LOL? mindek a rövidítése?
köszi előre is.

(nem mindig)józan paraszti ész 2009.07.02. 12:46:15

@Rosszindulatú Vászka: És ekkor megszólalt a kannibál sámán: Gnorr emberleves, minden nap új varázslat!

Rejtett a Szám 2009.07.02. 12:46:27

@testlife: Nem kell mellre szívni.
Aki ekkora bakot lő, az kapja az ívet és kész.
Legközelebb jobban odafigyel.
Vagy lesz akkora tapasztalata, hogy megtanul magán nevetni!

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.07.02. 12:48:00

Az már engem is zavar egy kissé, hogy Szily kollégánál minden "Magyarország legnagyobb...", "az év leghülyébb...", "a világmindenség első..." stb. De hát erre kattintanak a népek, oszt' a posztok meg jók.

lápi lidérc 2009.07.02. 12:49:14

Az oké, hogy a fordítást valaki rendesen elbaszta, de azt igazából nem nagyon értem, hogy miért ne lehetne ma is Doors nevű, többé-kevésbé ismeretlen zenekar (elő-előzenekarként azért nem a nagy neveket szokták felléptetni). A zenekarnevekre nincs címvédelem (a filmekre pl. tudtommal van, még ott is előfordulnak azonos címűek, még magyarul is).
Pl. Love nevű zenekarból csak én ismerek/ismertem vagy 5-öt, ebből 2 magyart (egyikben a zorallos Szendrey Szasza Zsolt énekelt a '80-as évek végén, másikban a Back II Black mostani gitárosa, nemttommilyen András gitározott a '90-es évek közepén, és a két bandának a néven kívül semmi köze nem volt egymáshoz, de volt ilyen nevű zenekar Amerikában és Angliában is).

Rejtett a Szám 2009.07.02. 12:49:25

@maydayray: Hát igen..
Csak az a baj, hogy hátránnyal indult a handicap-em.

Medvee 2009.07.02. 12:49:35

@szily:
>> persze az index fizetett langymeleg monopolisztikus irodájából,

> te fizetés nélkül ülnél egész nap egy irodában? gyere a blog.hu-hoz!

szerintem @is problémája nem az, hogy Ti kaptok fizetést, hanem hogy az irodáért fizet az index! ha belegondolok tényleg felháborító!!

testlife 2009.07.02. 12:50:23

@Rejtett a Szám: Hát persze: "A másik tanuljon az életből, gecc! Nekem nem szükséges, én elereszthetem magam bármikor..." Tényleg remek, gratulálok.

2009.07.02. 12:55:20

LOL: "Hangosan röhög", Laughing Out Loud.

A Doors le van védve, a maradék játszik valami néven (nem jut eszembe, mi az), előtte megpróbálkoztak Doorsként fellépni, de mindenféle perfenyegetések után elálltak a szándékuktól.

KopaszMercis 2009.07.02. 12:56:01

@Bukowszky:

ez ugy netto hulyeseg ahogyan leirtad.. meg eletembe nem talalkoztam angolul folyekonyan beszelo emberrel magyarorszagon...

olyannal rengeteggel aki azt hitte magarol, meg akiknek a "kulfoldi ismerosei mind aszondottak, hogy ..."

mindegy

EasyFriend 2009.07.02. 12:56:51

Ez a szép abban, hogy a zinterneten bárki szerző, szerkesztő, blogger, újságíró lehet. Lesz is, bárki. "Két lábon járó zenei lexikon", bruhaha.

lápi lidérc 2009.07.02. 12:57:14

@szily:
Hú, de röhögök...
A fikagép indexes újságíró (mind az) besértődik, mert fikázzák. Király.
(Ráadásul a pökhendiséget tekintve tök igaza van a csávónak, úgy el vagytok magatoktól szállva, hogy űrsiklóval kell lehalászni benneteket.)
És igen, ti is rengeteg ökörséget írtok.
Másrészt gondolom, nagyon szarul lehettek fizetve ott az Indexnél, meg rettenetesek a munkakörülmények is, azért olyan nagy az elvándorlás.
És persze, rettenetes dolog, hogy a napi 8 óra kitöltésére időnként ingyen blogot is írtok, ha már úgyis bent kell lenni, cikknek meg nincs téma. Hú, de sajnállak benneteket.

(Egyébként úgy hallottam, hogy az ingyen írt blogokért - amit olykor felhéánytorgattok - is kaptok pénzt, ha a hozzászólások száma elér egy bizonyos mennyiséget. Persze lehet, hogy ez hülyeség, de én így hallottam.)

lápi lidérc 2009.07.02. 12:59:17

@terry_sanfransisco:
Nem hinném, hogy le van védve, mivel nevet, műcímet nem lehet levédetni.

Ez kb. olyan, mintha te levédetnéd a "vagy" szót, és aztán beperelnél mindenkit, aki használja.

Tsabi 2009.07.02. 12:59:21

@lápi lidérc: A Dream Theater meg azert Dream Theater es nem Majesty, mert nem akartak, hogy osszekeverjek oket az azonos nevu bandaval.

nemuccaszoc 2009.07.02. 13:01:04

Ti tényleg ilyen hülyék vagytok, tényközlés volt, hogy hülyeség, amit a zene.hu írt, alá is támasztottam másik idézettel, erre szilynek estek mindeféle politikaszínezetű mocskolódással?

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.07.02. 13:01:20

Hé srácok, a zene.hu nem elérhető. Lehet, hogy szily tényleg kinyírta a honlapot? :)

EasyFriend 2009.07.02. 13:03:26

@szily: "értelmezd kérlek a "monopolisztikus" fogalmát egy internetes oldal esetében"
Azért ugye azt te sem gondolod, hogy a nagy netes egyenlőség jegyében ha valaki holnap indít egy saját blogot (pláne nem a bloghun, de akár ott is), és mondjuk hasonló színvonalon dolgozik, mint ti, akkor hasonló látogatottságot, ismertséget valaha is elér, mint ti, a bloghu-index médiaháttér, blogketrec-kiajánlók, anyámkínja nélkül? Nem jó szó a monopolhelyzet, de médiahátszél, garantált látogatóözön nélkül nem túl esélyes bármi hasonlóba belevágni. Már persze ha az ember valami komolyat akar csinálni, mérhető eredményekkel. Játszásiból is lehet blogolni, az más.

testlife 2009.07.02. 13:05:33

@uccaszoc: Nem tényközlés volt, hanem nyilvános kiröhögés.

Sákif za morro? 2009.07.02. 13:05:53

@Rosszindulatú Vászka: Szerintem barátunk is onnan emelte az infót. :-)

lápi lidérc 2009.07.02. 13:06:28

@Rejtett a Szám:
A bacon szalonna bizony helyes így, ugyanis a bacon szó és a magyar szalonna szó közel sem ugyanazt a húsárut fedi, a baconkedvelő angol bizony meg nem enné azt, amit a magyar szalonnának nevez (és ami angolul nem bacon, hanem lard). Mint ahogy a CD-lemez is teljesen helyénvaló, ugyanis a magyar nem érzi a D rövidítésben rejtező lemez szót.
Ahogy látom, egy kis angol- meg magyartanulás rád is rád férne.

Neocon 2009.07.02. 13:06:42

Ahhh, ez faj. Felelmetesek a fiuk. :)

2009.07.02. 13:07:07

a Doors amúgy sem lenne jó nyitóbandának, mer' eljátszák a The End-et oszt mindenki hazamegy

ShanklyGates 2009.07.02. 13:08:18

Amilyen szánalmas hülyék lehetnek a zene.hu-nál, biztos még azt sem tudnák magyarra fordítani, h 'incorrectly'. A szerző bezzeg!

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.07.02. 13:08:23

muhahaha.

balaton soundon lesz balaton koncert? na majd megnézem a zene.hu-n

Rob67 2009.07.02. 13:08:49

mi nem vagyunk két lábon járó zenei lexikon...
Hát ahogy elnézem kétlábon járó intelligencia sem.
Na és ki a felelős?
Jó magyar szokás szerint a másik :)

lápi lidérc 2009.07.02. 13:09:44

@KopaszMercis:
Én azért már találkoztam, ha nem is sokkal, de abban egyetértek, hogy igen kis ezreléke azoknak, akik azt hiszik magukról, hogy.

Miigeii 2009.07.02. 13:09:49

Jajjjmámindigezvan.
Megyek is vissza Kossuthot hallgatni.

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2009.07.02. 13:10:09

"A szürkeállomány rombolására az emberi kapcsolatok rombolásával felelni: hülyék szokása." Mivan? Elhagyta a családja a csávót, mert egy pár éve halott énekes együttesét támasztotta fel? Elülnek mellőle az irodában? Hát, nem gondoltam, hogy valakinek ennyire nincs humorérzéke :))) Meg azt se, hogy valaki ennyire műveletlenül zenei lapot mer indítani :)))) Kérek Bob Marley fellépést a Népstadionba!

(nem mindig)józan paraszti ész 2009.07.02. 13:13:41

Sutyi vagy-e?Bakker legalább ovasd végig eztet azután nyilatkozzá!Monopolisztikus itten vagyon (is 2009.07.02. 12:21:32) ebbe a bejegyzésbe he! Amúgymeg nálad gondolom űber esélyegyenlőség van, az olimpián a jobb futók súlyokat viselnek mert úgy igazságosabb!

szily 2009.07.02. 13:14:06

@lápi lidérc: Nem sértődtem meg kicsit sem, válaszoltam. Naná, hogy írunk rengeteg ökörséget, ha ilyen van, írjátok meg, posztoljátok ki bátran, mindenki jobban fog szórakozni.

Az elvándorlásos mondatot frankón nem értem.

Kicsit zavaros nekem ez az "ingyen blogos" meg időkitöltős vonal. Milyen az ingyen blog? Én például azért kapom a fizetésemet, hogy blogokat írjak, szerkesszem a blog.hu-t, és néha elejtsek egy-egy cikket is. Rajtamn kívül még pár indexes van úgy, hogy a fizetése egy részét blogolásért kapja, hiszen az Indexnek van egy saját alapítású blogistállója, a Subbától a Homáron át a Képviselő Funky-ig egy rakás bloggal. Ezen kívül vannak olyan indexes-indexközeli blogok, amik nem pénzért készülnek, hanem szenvedélyből, mert az illető újságíró szívügye egy téma (mondjuk a Szálka, KMK, Cukiság és társaik).

A hozzászólásos információd sajnos abszolúte kacsa.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.02. 13:14:20

A Doors előtt az a running order sem lehet egy rossz banda :-)

testlife 2009.07.02. 13:14:30

@Telepi János: Lefordítanám: Amennyiben (kommentelő szerint) az idézett hülyehír = a szürkeállomány rombolása, annyiban kipellengérezni a hülyehír szerzőjét = az emberi kapcsolatok rombolása.

lápi lidérc 2009.07.02. 13:15:28

@Tsabi:
Na ja, a Skid Row-t meg ez nem érdekelte, ezért Skid Row lett, annak ellenére, hogy létezett vagy 20 évvel korábban egy ugyanilyen nevű zenekar, abban kezdett Gary Moore, és még tudtak is róla, hogy volt ilyen (tiszteletből választották a nevet), mivel megkérdezték GM-t, hogy őt nem zavarná-e, ha ez lenne a nevük, őt meg nem zavarta.

Bladecatcher 2009.07.02. 13:17:29

@lápi lidérc: Na jó. Ez akkora baromság, hogy te sem hiszed el, ugye? Ray Manzarek és Robbie Krieger sem játszhatja The Doors néven a saját számait.

A zene.hu meg monjon le.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.07.02. 13:17:33

Nemcsak villanygitárral lehet zenét csinálni, és a zene.hu nyilvánvalóan nem csak a villanygitáros zenékről szól.

De azért a KAPUNYITÁS fogalmát szerintem műfajtól és hangszertől függetlenül akármelyik tömegrendezvényen ismerik.

Zene.hu vs. szakmaiság 0:1

A mentegetőzés meg nem szánalmas. Nevetséges.

lápi lidérc 2009.07.02. 13:18:19

@Bastille:
A Balaton zenekar ott nem tudom, koncertezik-e, de Budapesten rendszeresen. Legközelebb a Gödör klubban, július 23-án.

szily 2009.07.02. 13:19:43

@EasyFriend: Bocs, már miért is lenne indulásnál azonos esélye bárhol, bármiben egy újoncnak egy bejáratott motorossal? Az azonban egyáltalán nem igaz, hogy soha ne érthetné el egy magányos harcos az indexes blogok látogatottságát. A Rossz Pc Játékok blog például tök önerőből - volt persze Index-címlapon párszor, de egy teljesen külsős ember blogja - nagyobbra nőtt a saját blogjaink jó részénél.

Kolo 2009.07.02. 13:20:45

Sunn O)))-t a pofátokba monopolisztikus hisztigépek

lápi lidérc 2009.07.02. 13:24:27

@Bladecatcher:
Már miért lenne baromság? Nézz utána.

Mellesleg pedig a Doors tudtommal fellépett pár éve, és John Densmore be is perelte őket, mert őt kihagyták. Ekkor beperelte a többieket épp a névhasználat miatt (2003-ban), és mit ad isten, vesztett. Amerikában, ahol pedig elég hülye a bírói gyakorlat, és nem pont ebbe az irányba.

Holdrabló 2009.07.02. 13:25:18

Janis Joplin reality indul az MTV-n. Jim egyébként szarul nézett ki a koncerten, de bírta.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.07.02. 13:27:55

zseniális bazdmeg. szily te meg csakazéris hülye vagy. csak. mer. írjál inkább erkölcsös, példamutató dolgokról.

lápi lidérc 2009.07.02. 13:28:02

@szily:
Akkor nem nagyon értem ezt a kérdésedet:

"te fizetés nélkül ülnél egész nap egy irodában? gyere a blog.hu-hoz!"

Ez mintha azt vindikálná, hogy te ezt teszed.

Az elvándorlásos mondatot meg olvastasd el egy kollégáddal, és kérd meg, hogy magyarázza el. :-)P
(Talán Uj Péternek menni fog, biztos nem véletlenül ő ott a főszerkesztő. :-)

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.07.02. 13:28:46

@lápi lidérc: te most télleg azt magyarázod, hogy lett volna reális esélye annak, hogy densmore-ral vagy nélküle (morissont már nem is említem, ugye) a dream theater előzenearaként lépjen fel???

normális vagy?

Rosszindulatú Vászka 2009.07.02. 13:29:09

@lápi lidérc: továbbá ugye Morrison halála után is készültek Doors lemezek ugye. Mint ahogy Zep koncert is Bohnam nélkül, csak minek :)

Kolo 2009.07.02. 13:29:12

@lápi lidérc: Riders on the Storm.
Ez volt az Astbury-ciki Utó-Doors neve.
Bíró Zsolt meg pusztuljon el.

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.07.02. 13:29:28

Gyerekek, ez egy sika "nemfigyelés". :)
Igaz, lehet nem ide való de aki akarja próbálja visszafordítani a következõ étel angol nevét magyarra:
Stuffed turkeybreast with gymnastic creamy

Gyengébbek és a röhögés kedvéért a megoldás:
Tormakrémmel töltött csirkemell

Elkövetõ: PQS étkeztetés, Infopark.

:D

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.07.02. 13:30:34

Még egy:
nem kerdeztél még vissza, hogy a "Futó Rend"-hez miért nincs kiírva idõpont? :D

Nolik · http://www.nolikantal.com 2009.07.02. 13:33:00

@lápi lidérc:
Te, az a nemttommilyen András az egyik legnagyobb magyar muzsikus. Csomó bandában játzott, mi több, külföldön is session zenéyzkedett Who's a fuck is andy művésznéven D.

Városi Farkas · http://neveletlen.blog.hu 2009.07.02. 13:36:17

A post-Doors a Riders of the Storm, és nagyon jók!
Itt az a gond, hogy egy zenei portál főszerkesztője lehet ennyire sötét.

melodycenter.hu · http://cdbolt.blog.hu/ 2009.07.02. 13:38:34

Igazából le a kalappal Bíró Zsolti előtt.Fantasztikus , hogy milyen remek érzékkel csinált az oldalnak ingyenreklámot.Azt hiszem én is teszek fel pár blődséget hátha rákap valami blogger

(nem mindig)józan paraszti ész 2009.07.02. 13:43:36

@Nusy73: Pfú, csak úgy kíváncsiságból megnéztem mit dob a webforditas.hu, kapaszkodjatok:Megtömött pulykacsecs gimnasztikai krémes.

AvgDvl 2009.07.02. 13:45:49

Szakmaiság, magas szintű szakmaiság.

Bíró Zsolt elmehetne inkább cukrásznak, az megeheti a selejtet.

melodycenter.hu · http://cdbolt.blog.hu/ 2009.07.02. 13:47:05

Egyébként szerintetek, ha arra hivatkoznék, hogy engem csak a doors fellépése érdekelt és most csalódott, vagyok visszakapnám a jegy árát?:)

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2009.07.02. 13:49:06

azért nehogymár ne röhögjük körbe azt, aki ezt szinte kiharcolja magának.

Rosszindulatú Vászka 2009.07.02. 13:49:38

Még aszt szeretném kérdezni, nem tuggya valaki mikor jáccák már a mozikban a Comming Son c. filmet? Már évek óta reklámozzák és már nagyon kiváncsi vagyok rá.

lápi lidérc 2009.07.02. 13:49:44

@Bastille:
Én normális vagyok, te ellenben láthatóan nem tudsz olvasni. Fuss neki még egyszer elölről, hátha másodszorra jobban sikerül.

64lander 2009.07.02. 13:50:34

Jim Morrison halott, ÉRTEM?

lápi lidérc 2009.07.02. 13:50:46

@Nolik:
Szerinted lehet. Szerintem meg rettenetesen szar számokat ír.

Mr Y · http://blog.hu 2009.07.02. 13:53:45

@Phil Kraft: és Dhalsimnak mindig igaza van :)

johevi 2009.07.02. 13:56:27

Én sem ismerem a Doorst, Windowsom van.

Astarte 2009.07.02. 14:11:01

Hihetetlen, hogy van, aki érveket talál amellett, miért nem gáz, ha egy zenei oldal szerkesztője nem beszél angolul és nem ismeri a Doorst.

szily 2009.07.02. 14:11:14

@Nusy73: Esküdj, hogy ez igaz! :)

Miigeii 2009.07.02. 14:16:00

"Szeretném látni David Bowie-t és na jó, jöhet vele Freddie Mercury is" - mondta Bandic.

Ehhez már tényleg csak ennyit tudok hozzátenni. :)

Ja, én meg tök másért kapom a fizumat, holott kommentelgetek is, meg még ingyenblogot is írok. És mosokfőzöktakarítok. :)

La Tangolita 2009.07.02. 14:17:04

@Bukowszky: Nem csekkoltam a hivatkozott oldalt, de honnan tudjuk, hogy illeto cikkiro sikeres?

Miigeii 2009.07.02. 14:17:54

Jaj, infoparkban volt valami sült sertésSZELET hasonló elnevezéssel: roasted pork WIND.

La Tangolita 2009.07.02. 14:19:16

@KopaszMercis: Jo, de meg nem talalkoztal Magyarorszagon mindenkivel... Gondolom, a buszon melletted allonak sem szokasod tesztelni a nyelvtudasat.

RIO 2009.07.02. 14:21:05

hát összességében ez nagyon durva baki. a zágrábi polgármester (?) sem zenei lexikon, mégis rajta röhögött a fél világ, mikor kigondolta, hogy meghívja a választási bulira David Bowie-t és Freddie Mercury-t.
index.hu/kultur/blog/2009/06/03/freddie_mercuryt_zagrabba_hivtak/

Miigeii 2009.07.02. 14:23:37

@RIO: aha Miigeii 2009.07.02. 14:16:00 :)

KopaszMercis 2009.07.02. 14:23:38

amugy a dolgot az teszi sulyosan ironikussa hogy angolul bar kicsit megeroszakoltan, de lehetne azt mondani, hogy
Doors opening

=a Doors az elozenekar

-Who is opening
-The Doors are opening

heheh
mindegy
malyom.

Amugy nem valoban nem talalkoztam mindenkivel, de sajnos sokakkal mar igen... es BROAF a Zangol tudasuk, mint egy fogatlan ukran menekult olyan amikor kinyissak a szajukat.

maydayray 2009.07.02. 14:24:14

@KopaszMercis: életembeN nem találkoztam, esetleg, ha már. egyébként én kurva sokat ismerek, itt fordít mindegyik Luxemburgban a Bizottságnak :-P

Kilgore Trout 2009.07.02. 14:25:38

@RIO: Ezzel mi a baj? Én is szeretném elhívni a szülinapomra David Bowie-t meg Freddie-t is. Csak nem jönek el. Ki ilyen, ki olyan okból.:)

lápi lidérc 2009.07.02. 14:26:30

@szily:
Én olvastam az Indexen egy cikket, ahol meg az "incorretly"-t fordította valaki "inkorrekt"-nek.
Nem tudod, ki lehetett?

nincsde 2009.07.02. 14:27:47

Oké, de ki a fa...om ez a Szily nevű p.cs?

lápi lidérc 2009.07.02. 14:28:06

@KopaszMercis:
De te bezzeg úgy, hogy Sir Alex Gunniess is sírva hajbókolna...

Rejtett a Szám 2009.07.02. 14:29:49

@lápi lidérc: A bacon szalonna tényleg helyes, de nem azért, amiért gondolod.

"ugyanis a magyar nem érzi a D rövidítésben rejtező lemez szót."

LOL!! Ezen beszartam!

lápi lidérc 2009.07.02. 14:29:52

@nincsde:
Kevered a dolgokat. Szily, az a Katalin, a p.cs meg Pécs, ahol képviselőjelöltként indult.

nincsde 2009.07.02. 14:30:05

@szily: Tudom ám, hogy te belebetegednél abba, ha nem fikázhatsz valakit... Egyszer majd kidobnak onnan, ahol vagy, aztán okoskodhatsz. Ezt kívánom neked.

lápi lidérc 2009.07.02. 14:31:58

@Rejtett a Szám:
Akkor cserélj magadon pelenkát, és tanulj egy kis nyelvészetet. Pár év után már nem fogsz ilyeneken beszarni.

A bacon szalonna meg bizony azért, amiért gondolom. Attól tartok, kicsit többet mozogtam angolszász kultúrkörben (na jó, valószínűleg úgy általában kultúrkörben is), mint te.

testlife 2009.07.02. 14:43:14

@Phil Kraft: Nehogy már véletlenül ne úgy viselkedjünk, mint a szomszéd, mi?

Nemkiröhögni jó. Kiröhögni is biztos jó. Tedd.

nincsde 2009.07.02. 14:44:21

@lápi lidérc: Oké, és most jöjjön a lényeg, két "elhibázott" kú..ogatós hozzászólás után. Tessenek szívesek elolvasni egy másik indexes cikket (index.hu/kultur/zene/fesztival/2009/07/02/ferenc_ismet_buntet/), aztán alatta a hozzászólásokat. Szerintem megközelíti baromságban ezt a szegény amatőr zene.hu-t. Sőt! Az lenne korrekt, ha szily p.csfej tollára venné a saját ostoba terembélijét (ha egy légtérben szorgoskodnak persze)

Balance Of Power 2009.07.02. 15:03:23

Vicces B.Zs. mentegetozese: "mi nem vagyunk két lábon járó zenei lexikon"

BAZZE, akkor miert veszel reszt a ZENE.hu nevu oldal kesziteseben?! Javaslom inkabb a majus4.hu-t...

Egyebkent nemet nyelvteruleten szoktunk azzal poenkodni, hogy milyen jol megy az Einlass zenekarnak, hogy mindenhol ok a nyitobanda.

johevi 2009.07.02. 15:16:46

@Balance Of Power:
Ehhez nem kell két lábon járó zenei lexikonnak lenni, ezt egy két lábon járó zenei szórólapnak is tudnia kell...

I'll be Beck! 2009.07.02. 15:21:47

De hogy játszhat a Doors? Hát Mitch Mitchell már rég meghalt. Vagy hogy nélküle? Hát akkor nem csoda, hogy csak előzenekar.

gólhaj · http://kroki.blog.hu/ 2009.07.02. 15:22:57

meg a doors egyébként sem a régi, mióta kivált jim a bandábúl.

=Ford Prefect= 2009.07.02. 15:26:50

De jót röhögtök rajta (amúgy teljesen jogosan), de azt azért megjegyezném, hogy az Indexen is megjelent egy teljesen idióta cikk a Manu Chao koncertről, ami a Szigeten volt anno.
Szóval, az Index is tud elkövetni bődületes hibákat...

Jaffar 2009.07.02. 15:43:15

mega LOL :D

Má nem azé, de az "eredeti" Doors együttest : THE DOORS-nak hijják. Sztem.

gólhaj · http://kroki.blog.hu/ 2009.07.02. 15:49:48

hahha nagyon jó!
csak így tovább, az erős megmarad a gyengébb elbutít.

Hozzá Szóló 2009.07.02. 15:49:55

láttátok már a barokk.hu oldalt? Szerintetek? :D

Rosszindulatú Vászka 2009.07.02. 16:01:08

A zenekar nevének eredete:

"If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it truly is, infinite." ("Ha az érzékelés ajtói megtisztulnának, minden úgy tűnne fel az ember előtt, amilyen valójában: végtelennek." fordította: Szenczi Miklós)

=Ford Prefect= 2009.07.02. 16:05:15

209.85.129.132/search?q=cache:pJVKX3a0RSAJ:quart.hu/cikk.php%3Fid%3D1399+manu+sziget&cd=4&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a

A Quarton volt, és a Bede arcoskodott úgy, hogy lövése nem volt a dologról.

Hírtelen a hozzászolásokat találtam meg a beharangozó bejeyzésből:

19 bede
2007.07.20. 13:54


Gyermekem, azt irtad, hogy "fuvosok". Nem voltak fuvosok. Voltam mas allomasan is annak a turnenak, ott voltak fuvosok. Budapesten nem. Talan egy trombita szolt neha, de meg erre se mernek megeskudni.

18 bobmarli
2007.07.20. 13:09


Nézd drágám én a jobb szélen álltam a színpadtól pár méterre és ott előttem pár méterre fújta a trombitáját a Rafi nevű kisember. Vagy lehet, hogy keverném a dvd-n látottakkal? Ennyire csak nem voltam stoned....(?!)

17 bede
2007.07.20. 11:51


Okoska, a Pecsaban a Manu Chao koncerten NEM VOLT FUVOSSZEKCIO, ezert is volt egy kozepes koncert.

Rejtett a Szám 2009.07.02. 16:13:18

@lápi lidérc: Attól tartok, kicsit személyeskedővé váltál.
További jó puffogást!

=Ford Prefect= 2009.07.02. 16:17:06

Itt a cikk is:

209.85.129.132/search?q=cache:0SPQNP6c7xIJ:quart.hu/cikk.php%3Fid%3D1517+quart+manu+chao&cd=2&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a

És akkor bizony még az Index neve alatt futott a Quart, ha jól emlékszem.

Jól össze is vesztem a Bedével - írásban :-D

Mert hiába okoskodik, bizony volt fúvosszekció a PECSA-ban.

KopaszMercis 2009.07.02. 16:44:05

@lápi lidérc:

leborulna es orditana, hogy kend szet a gecid a mellkasomon..

@maydayray:

a terdeplo kisjanyokrol beszelsz?

KopaszMercis 2009.07.02. 16:49:28

@lápi lidérc:

Teged amugy miert zavar ennyire hogy az akcentusod alapjan bulgar gogo tancosnak gondolnak a kulfoldiek?

Jooo tudom neeem, teged nem, teged nagyon sokan megdicsertek, hogy mar szinte olyan mintha mar igazabol nem is lenne szovjet hadifogoly szaundod...

=)

Kulturkorok mi...

lápi lidérc 2009.07.02. 16:50:29

@nincsde:
Így van, szerintem is szarok az Index blogjai, és igen érdekes pl. sixx blogista módszere, aki a neki ellentmondókat vagy őt kijavítókat simán kizárja a blogjáról, a hozzászólásaikat meg törli.
Én is imádom, amikor helyesen írni és magyarul fogalmazni nem tudó, tájékozatlan emberek közlik világmegváltó véleményüket olyan témákról, amikről fingjuk sincs.

De hát minden olvasó olyan blogokat kap, amilyeneket megérdemel. Mi ezek szerint ilyeneket.

lápi lidérc 2009.07.02. 16:53:32

@KopaszMercis:
Á, mivel én néger vagyok, kapásból afrikai amerikainak gondolnak, csak azt találgatják, New Orleans-i vagy inkább East Lansing-i-e a tájszólásom.

Mondjuk amikor átdobtak a szovjetekhez kémnek, akkor kicsit tényleg szarban voltam, de egy szerecsenmosdatás után sikerült beépülnöm.

lápi lidérc 2009.07.02. 17:00:13

@Jaffar:
Na ja, minden angolszász együttest "The" Lófsznak hívnak.
Te meg nem tudsz angolul. De ez nem baj, csak ne tégy úgy, mintha tudnál.

@werem:
Persze, nyilvánvaló faszság, nem is akarom mentegetni a zene.hu nevű akármit, csak azt mondtam, hogy LEHET Doors nevű zenekar ma is, mivel a nevet nem védhetik le.
(Riszájkling alatt nemtudom, mit értesz, de mondjuk Magyarországon is létezik vagy 15 éve Doors Emlékzenekar, 1 az 1-ben nyomják a Doors-számokat, és induláskor még az énekes is úgy nézett ki, mint Morrison, és hozta is ugyanazokat a manírokat színpadon.)

lápi lidérc 2009.07.02. 17:03:10

Egyébként a legvadabb az, hogy aztán javítottak a weblapon:

"A koncert a Doors openinggel indul"

KopaszMercis 2009.07.02. 17:12:53

@lápi lidérc:

ha new orealns-i lennel akkor ugy beszelnel mint egy budos redneck.. gondolom ez nem all tul tavol toled ugy abstart

Jaffar nem tehet ugy, mintha tudna angolul annak ellenere, hogy nem tud, te viszont tehetsz ugy, mintha tudnal angolul annak ellenere, hogy nem tudsz...

tiszk tiszk micsoda kettos merce

lápi lidérc 2009.07.02. 17:25:05

@KopaszMercis:
Na, úgy látom, téged sem az angol tájékozottságod miatt szeretnek. A New Orleans-inak (így írják) meg a rednecknek semmi köze egymáshoz.

Angol? Hát attól tartok, sokat kéne még nektek tanulnotok, Jaffarnak is meg neked is.

Te ellenben tehetsz úgy, mintha nem nyalnád ki a seggem, annak ellenére, hogy kinyalod.

fraki 2009.07.02. 17:31:19

Objektíve nézve nem történt olyan nagy dolog. A három időpont egységesen kisbetűkkel volt írva, kettő belőle zenekarnév, és lehet doors nevű együttes is, minthogy van/volt is.

Tehát semmi különös nem történt.

KopaszMercis 2009.07.02. 17:39:21

@lápi lidérc:

jursz mászt bí ö nálysz sztét ov málynd if lyú ken tók jorszelf intu it... :)

Nyilvan foggalmad sincs kit idezek.. te nagyon angol kulturalt troger. Angol.. el kell hogy kesericcselek.. az anyanyelvem.

OOOÁÁÁÁ
OOOOÁÁÁÁ

OOÁÁÁÁÁ

MOST MI LESZ?!

Oszd mar meg a tobbiekkel  vat dáz it fíl lályk tu rábaszni?  =)

sickofitall 2009.07.02. 17:44:48

A szakmaiság itt bukott meg: "Az est fénypontja a Dream Theater 21 óra magasságában csap a húrok közé, előtte a Cynic játszik." Valójában ez úgy volt, hogy az est fénypontja után játszott a Dream Theater is :)

KopaszMercis 2009.07.02. 17:50:18

@sickofitall:
na majd pont egy soia-s fogja megmondani... ehh..

zsofily · http://twitter.com/zsofilicious 2009.07.02. 18:12:07

nem tudom, ti ismertétek-e, egyszer, Volt után, vmi "neves" magyar bulvárlapban megjelent egy cikk, idézek belőle:
"...Bella Levente, és zenekara, a Cypress Hill..." a fellépőkről szólt. siraloom :(

ikhounietvanvlees 2009.07.02. 18:39:07

nekem erről egy régi híres félrefordítás jut az eszembe, amikor kb úgy 1990 tájékán bejött a kábeltévé és a eurosport oldalára ez volt írva:
'13:00 -14:00 Vicces gördeszka verseny'

...ami funboard volt egyébként :))))

lápi lidérc 2009.07.02. 18:46:28

@KopaszMercis:
Neked az angol az anyanyelved?
ROTFL...
Ennél nagyobbat még nem hazudtál életedben.

336 2009.07.02. 19:28:29

@lápi lidérc: Távol áll tőlem, hogy kötekedjek, de nincs igazad. "bacon szalonna" nem helyes! Bár addig rendben van, hogy a magyar szalonna szó nem ugyanaz, mint az angol bacon, viszont magyarul nincs olyan szó, hogy bacon. Van viszont remek szavunk arra, amit az angolok bacon-nek hívnak: császár szalonna.

336 2009.07.02. 19:33:47

@KopaszMercis: Én hajlandó vagyok elhinni neked, hogy angol az anyanyelved, de, hogy anyáddal sose találkoztál az tuti.

fraki 2009.07.02. 19:45:48

@Rejtett a Szám: Tanácsos előbb művelődni, mielőtt hülyeségeket írsz meg beszarsz.

en.wikipedia.org/wiki/RAS_syndrome

és egyebek.

fraki 2009.07.02. 19:54:49

A baconnak egyelőre nincs magyar írásmódja, de az elterjedsége alapján egyértelműen magyar szónak lehet mondani.

A baconszalonna és a császárszalonna nincs 1-1 megfeleltetésben (a bacon speckó vékonyra vágott császárszalonnát jelent).

CD-lemez stb.: természetesen a nyelvészetileg minimálisan művelt ember tudja, hogy ezek a redundáns képződmények teljesen legitimek (ide tartozik a médiák is, l. pleonazmus címszó a magyar wikipédián, de még egyéb témakörökben is megtalálható), más kérdés, hogy a csak fröcsögni tudó félművelt hülyegyerekek mindig hangosabbak.

336 2009.07.02. 23:17:08

@fraki: "a bacon speckó vékonyra vágott császárszalonnát jelent"

Ez persze nem így van. Bacon akkor is, ha egyben van a császár. Szeletelve "sliced bacon".

336 2009.07.02. 23:21:47

@fraki: Mert ha csak szeletelve lenne "bacon", akkor ugye ennek nem lenne értelme:
www.grasslandbeef.com/catalog/pork%20nitrate%20free%20bacon%20large.JPG

336 2009.07.02. 23:34:56

@fraki: Természetesen legitimek, de ettől még nem kötelező, hogy tessen nekem. Azért legitimek, mert a szabályokat úgy szokták alkotni, hogy lehetőség szerint betarthatóak legyenek. Mivel az átlag polgártól nem elvárható, hogy tudjon angolul, vagy ha tud is, akkor sem biztos, hogy tisztában van egy rövidítés jelentésével, így egyszerűbb legalizálni az egyébként helytelen használatot. Az SMS küldése is legális, pedig Short Message Service-t nehéz küldeni. Helyesen SM lenne, de még az angol anyanyelvűek is SMS-nek használják, mert nem tudják, hogy minek a rövidítése... Lényeg, hogy nem minden helyes attól, mert legitim. "Félművelt hülyegyerekek" mindig a szabályokról "fröcsögnek" hangosan, ahelyett, hogy helyesen tudnának valamit...

Bögrecast · http://www.bogrecast.hu 2009.07.03. 09:01:31

Hát ez nagyon jó!:) Azért szerintem egy zene.hu alatt publikálótól elvárható, hogy legyen zene lexikon, különben ne írjon zenei újságba..

RolFic · http://onlinetrendek.blog.hu 2009.07.03. 09:37:27

Azért ez igen derék... drakulálok a zene.hu-nak! :D

KopaszMercis 2009.07.03. 09:39:15

@336:
gratulalok azon keves egyedek koze sikerult besorold magad, akiknek van annyi eszuk, hogy elhiszik a valosagot... ritka az ilyen, becsuld meg azon kepesseged, hogy meg tudod kulonboztetni a BS-t a tenyektol.. lapi liderc mar nem ilyen szerencses

@lápi lidérc:
1+1=2
ROTFL.. aha PERSZE MAJD PONT 2 hehe egy meg egy.. ROFLCOPTER egyenlo 2.. hatesszuje... ez hazudik... 1+1=2 DEHOGYIS.. az lehetetlen, hiszen akkor nincsen igazam.. jajjj de ciki.. mondhatni uuu dec gáta szák.

@sickofitall:
koszonom szepen hogy ir ide olyan akinek van humora... termeszetesen hulyeskedtem. Kollar brádörz forevör

fraki 2009.07.03. 11:01:37

@336: Az ott ugyebár nem egy magyar címke. Tehát? (Még egyszer: a bacon mint angol szó magyar megfelelője szalonna. A baconszalonna mint magyar szó – illetve röviden a bacon magyar nyelvi kontextuban – pedig vékonyra vágott császárszalonnát jelent.)

fraki 2009.07.03. 11:13:53

@336: Amilyen értelemben te itt "helyes"-ségről beszélsz, azt nincs nyelvész (figyelem, konzervatív táborbeli magyarnyelvész sem), aki nemhogy elfogadja, de egyáltalán értelmezni tudja. Az ilyesmiket amatőr purista logikászkodásnak szokás hívni.

Ez van.

„mert a szabályokat úgy szokták alkotni”

A (nyelvi) szabályokat nem alkotják, hanem vannak. (Most átmegyünk ismeretterjesztőbe.)

„Az SMS küldése is legális” – még szerencse, de itt inkább az a kérdés (de inkább az se), hogy legitim-e.

„Lényeg, hogy nem minden helyes attól, mert legitim.”

Ez mondjuk úgy szólna korrektül, hogy nem minden olyan egyszerű egyesek számára elsőre, mint azt a logikai érzékük engedné.

„"Félművelt hülyegyerekek" mindig a szabályokról "fröcsögnek" hangosan, ahelyett, hogy helyesen tudnának valamit...”

Hát ebben egyetértünk. (A hülyegyerekeket egyébként visszaszívom, puristák.)

(És természetesen nem kötelező, hogy tessen bármi, az egy más kérdés.)

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.07.03. 13:59:28

Egy gólt rúgott Kovács, s rögtön utána kettőt valami Replay.

magasati80 2009.07.04. 11:42:29

Jézusom! Pedig azt hittem Jim Morrison meghalt szívrohamban Párizsban. De akkor mégiscsak őt láttam a VH1-on. Van új albuma meg minden. Mondjuk máshogy néz ki egy kicsit, de biztos a vérátömlesztés miatt. Akkor viszont tuti, hogy Jacko se halott. Ezt bizonyítja az is, hogy beszakadt a bordája újraélesztéskor. Hát persze, mer nem volt már alatta a testrabló. Biztos új gazdatestet talált addigra. De akkor mi a helyzet Elvissel, Lenonnal, Joplinnal, Zámbóval?

Egyébként a zene.hu az internettnek is leverte a biztosítékát, me bárhogy írom be, nem jön be. Lehet elszégyellték magukat?

Más: ki regisztrálta be magát 'magasati' néven? Ez a név csakis és kizárólag engem illet. Szeretném megismerni az illetőt, hogy ikertestvéremként magamhoz öleljem, ha jó arc, vagy valami tompa tárggyal addig üssem a fejét, amíg van benne szufla, hogy a nevemet birtokolja.

bounty123 2009.07.08. 16:09:08

a rossz pc játékok nagyon állat :)
süti beállítások módosítása