Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Franc tudja, talán ez az év olvasói levele a "komplex kisebbségtudat biturbó" kategóriában, csütörtök éjjel futott be az Index postaládájába, és én órák óta álmélkodom rajta, óriási élvezettel. A magyar zsidó olvasó felháborodik, hogy az MTI spanyolországi tudósítója összemosná őt a magyar cigányokkal. Hol marad ilyenkor Denzel Washington Cooba Gooding, a jogaiban megtiport, fekete nehézbúvár? (Kis magyarázat annak, aki nem ismerné: Vince Mátyás az MTI elnöke.)
   
részletek megjelenítése 23:07 (2 órája)

Kedves Vincze Matyi,
 
ez a spanyolországi hír nem nagy durranás, ... nem remekeltél, kedvesem. Keressünk helyetted mást? Idézem a Jobbik kommentárját:
 
HunHír.Hu kommentár:
A magyarországi ultracion hírgyár, az MTI természetesen ilyen címet adott írásának: Magyarokat kényszerítettek koldulásra Spanyolországban. Ez a magyar nevű távirati iroda, amely azt elfelejti közölni, hogy a futtatók, a letartóztatottak is cigányok? Akkor ez a hiteles, a közpénzek százmillióiból fenntartott független nemzeti médium? Vajon melyik nemzeté? A zsidóé?
 
Kedveském, ez tipikus szarkavarás. Miért nem magyarországi cigány futtatókról szól ez a hír??? Hogy jövök én ahhoz, hogy egy kalap alatt emlegessenek Veled?
 
Ez volt az utolsó dobásod.
 
Üdv
XY
"a szegény becsületes zsidóember"
1xxx Budapest, BBBBB út 15.
+3620xxxxxxx

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr361250647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.07.17. 03:38:37

@mokas_gizi: olololololololololololol

most amúgy mi ez a képzavar srácok

qqri 2009.07.17. 05:10:31

én ezt nem értem. komolyan. nem csak a cigányság van kisebbségben ebben az országban, hanem a pakisztániak, vietnámiak, zsidók, mozambikiak, ausztrálok.. stb stb... miért kell elfedni egy hirben hogy melyik kisebbség tagja volt az elkövető? nincs azzal semmilyen hátrányos megkülönböztetés, lévén ha mondjuk pakisztáni magyar kisebbség követi el, az ugyanolyan tény mintha a cigány magyar kisebbség... mi ez az álszentség, hogy nem áruljuk el a tényeket? nem ütközik semmilyen törvénybe megmondani a tényeket. az már más kérdés hogy a hirekben legtöbbször a legnagyobb létszámú kisebbségről szólnának a hírek, dehát ugye több ember közül több bűnözik... ez normális, ez sem számít hátrányos megkülönböztetésnek...
na mindegy.

pappito · http://pappito.com 2009.07.17. 05:38:46

a kedves levélíró egy idióta, két okból is.

1. az én olvasatomban, ha egy jobbik, hunhir, kurutty szinvonalú balfaszok gyülekezete mond valamit, akkor az érdektelen, nemhogy emiatt nem irunk levelet az mti-nek, (akinek egyébként van a rovásán bőven) hanem el sem olvassuk.

2. ha már figyelembe veszi, hogy a selejt miket össze nem firkál, akkor miért nem örül, hogy a jobbik kitalálta a zsidó nemzetet?

Elég komoly szellemi ferdületről tesz ama zsidó tanúbizonyságot, aki attól idéz, aki őt éppen (folytatólagosan) seggbe akarja rugdosni.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.17. 06:42:03

Én csak annyit, hogy a búvár nem Denzel Washington volt, hanem Cuba Gooding Jr.

Kalmár 2009.07.17. 06:47:55

Szerintem se lenne rendben, hogy minden bűncselekmény mellé odaírják a nemzetiséget.
Semmi szükség rá, neadjisten téves előítéleteket hozhatna a felszínre.
Azért gondoljátok végig, ha a futtatás, tömegverekedés, kifosztások, késelések 90% mellett ott lenne, hogy cigányok voltak, még valaki azt gondolná, hogy köztük több a bűnelkövető.
Igazán ostoba gondolat.
Nagyon helyes, ha az MTI megvéd a téves gondolatoktól.

Landauer Szilárd 2009.07.17. 06:52:01

Kedves toleráns magyar társadalom.

Hozzátok képest a szlovák, román meg mittoménmilyen nacionalisták, kismiskák. Csak azt nem értem milyen jogon kérjük számon a környező országoktól a kisebbségek tiszteletben tartását, amikor mi szinte semmit sem teszünk ezügyben. Sokat jártam Romániában. Teljes bizonyossággal állítom, hogy az ottani magyarok, közel sincsenek olyan közutálatnak kitéve mint a hazai kisebbségek. Ne haragudjatok, de a románok sokkal toleránsabbak nálunk. Miért nincs a mi parlamentünkben megoldva a kisebbségek képviselete ? Romániában többször is kormányon voltak a magyarok, az ország miniszterelnökhelyettese évekig magyar ember volt. Mit tudunk mi egyáltalán ? Megmondom : alaptalanul hőzöngeni és trágárul beszélni. Ezt tudjuk csak igazán. Meg újpest szurkolókat küldeni a szomszédokhoz. Gyönyörűen bemutatták az országunkat. És ha ez nem tetszik a románoknak, meg vagyunk lepve. De tévedünk, ők már nem foglalkoznak velünk. Építik a saját országukat és nem foglalkoznak állandó zsidózással ami megmérgezi a lelküket. A kezdeti barátkozás után, lassan rájönnek kik is élnek Magyarországon. És kapaszkodjatok meg, Románia már lehagyott bennünket. Gazdaságilag és erkölcsileg is. Tapasztaltam, személyesen ! Szánalmas.

miigaz 2009.07.17. 07:07:59

@Landauer Szilárd: Tudod én nagyon toleráns vagyok az országban élő összes kisebbséggel. A svábok, szlovákok, románok, lengyelek nem is okoznak sok problémát. De egy kalap alá venni a külhoni magyarság és a hazai cigányság kisebbségi létét az nagy badarság. A határon túli magyarok nem arról híresek, hogy késelnek kényszerítenek zsarolnak, hanem, hogy a nemzeti értékeik megőrzése érdekében kénytelenek harcolni nap mint nap. Ha a hazai cigányok ugyanezt tennék, szerintem nem is lenne velük szemben ennyi előítélet!

senderesevece 2009.07.17. 07:14:08

@Landauer Szilárd: szivemből beszélaz!kimegy a magyar szlovákiába bighungarys matricával adómentesezni és csodálkozik, hogy nem rajongnak érte?kimegy a revizionista és veszi a szlovák rendszámos adócsaló szekerét amit kipingál revizionistársa.szoval:sepergessünk itthon!

senderesevece 2009.07.17. 07:23:49

miért mosssák a zsidókat egyébként egybe a cigányokkal?
sztem a cigányt azért utálják, mert sokan vannak, a zsidókat mert kevesen. a cigányoktól irtóznak a zsidókat irigylik.

tuggya 2009.07.17. 07:37:10

"Mit tudunk mi egyáltalán ?" by Landauer.
Most akkor kiről is írsz? Ha a magyarokról, akkor hogy jön ide ez a "mi"?

lordart 2009.07.17. 07:42:41

Pár évvel ezelőtt tanultam, hogy egy kereskedelmi ügynöki társaság kb. 20%-a hozza a megrendelések, az üzletek 80%-át. Ők a profik.
Ha ez igaz a bűnözésre is, mely szerint egy nép 10%-os kisebbsége követi el a bűncselekmények 90%-át, akkor ebben az esetben az elkövetők a profik? Jó a marketingjük bizonyára.

Yasashi Tanuki 2009.07.17. 07:54:04

@Landauer Szilárd:
A magyar társadalomban nem tapasztalható semmilyen kisebbség iránt a cigányok utálatához mérhető érzelem. A feléjük kifejezett érzelmek viszont nem irhatók a rasszizmus számlájára mert azok nem sztereotipiákból, hanem többnyire személyes tapasztalatokból táplálkoznak, tehát objektiv tényeken alapulnak.
A társadalomban az okozza a feszültséget, hogy a médiából, hivatalos kommunikációkból, azt hallják, hogy a cigányokkal semmi baj sincs és az emberek 99%-a azt tapasztalja, hogy lehetetlen velük az együttélés. A zsidó-keresztény kúltúra alapvető erkölcsi szabályait az elmúlt 700 évben sem sikerült elfogadtatni ezzel az egyre népesebb kisebbséggel. Ehhez jön az a tény, hogy az adófizetők közvetve ennek a rétegnek az eltartására vannak kényszeritve. Ez a kognitiv disszonancia - a tapasztalat és a felülről erőltetett tények manipulációja okozta a jelenlegi feszültséget. Valamelyik tényezőnek változnia kell, hogy ne növekedjen a feszültség.
Úgy tűnik a cigány közösségekben szocializálódott cigányok erkölcsi normái nem fognak változni, mert nincs olyan tényező ami motivációt ébreszthetne bennük a változásra. Igy a média és a hatóságok lesznek kénytelenek az álláspontjukat a valósághoz igazitani.

Nzoltan 2009.07.17. 07:55:45

@Landauer Szilárd:

Hülyeségeket beszélsz. Senki nem tíltja, hogy képviseljék magukat a cigányok a parlamentben. Ha tudnak olyan hiteles embert kiállítani maguk közül, akire szavazhatnak, akkor semmi akadálya. Ja, hogy hiányzik a cigány értelmiségi réteg? Ezt azért ne rójuk fel a magyaroknak, mert az elmúlt negyven-ötven évben ehhez minden támogatást megkaptak.

Forest (törölt) 2009.07.17. 08:00:12

Mi ez a cigányozás?
Szerintem azt sem lenne szabad odaírni hogy emberek voltak, mert az élőlények halmazához képest az ember elenyésző kisebbség a bolygón. Sőt az "élőlényezés" is nehogy már ne legyen gyűlöletbeszéd!
És a bűncselekmény megnevezése is! Felháborító! Hát hol vannak a kedves bűnelkövetők jogai?
Fogalmazzunk így "Bizonyos objektumok más objektumokkal léptek kölcsönhatásba"
A gond ezzel csak az, hogy innentől a kutya sem olvas híreket, és az összes óvatoskodó hírportál elmehet a picsába.

Nzoltan 2009.07.17. 08:05:09

@Landauer Szilárd:
"A kezdeti barátkozás után, lassan rájönnek kik is élnek Magyarországon. És kapaszkodjatok meg, Románia már lehagyott bennünket. Gazdaságilag és erkölcsileg is. Tapasztaltam, személyesen ! Szánalmas."

Mint azt minden vidéki és pesti egyszerű ember is tudja, a zsidóság az ország vezetésében felül van reprezentálva (szemben az egyre szélesebb írástudatlan cigány réteggel), aztán mégis elbaszták az ország irányítását. Néha nézzünk szét a saját portánkon is, aztán pofázzunk!

Locke 2009.07.17. 08:23:17

Magyar állampolgárok voltak ott Spanyolországban? Igen. Nos akkor nincs miről beszélni tovább.
Btw. mielőtt bárki elkezdene itt übermagyarkodni, legyen szives visszavezetni a családfáját, apai és anyai ágon is legalább 1000 évet, azután ha sehol nem került bele más csak magyar, majd szóljon. Bár tartok tőle hogy max. 8-10 generáció környékén mindenki el fog akadni, és szépen kussolva elvonul a sarokba gondolkodni.

Morrózió 2009.07.17. 08:27:51

Nem akarom a szuperjobb felé passzolgatni az ötleteimet, de már látok magam előtt egy piramis formájú illusztrációt egy magyar, zsidó és cigány réteggel. Nem árulok el többet, mert még képes és valaki feljrajzolja.

cso zsi 2009.07.17. 08:32:02

"a szegény becsületes zsidóember"
Hasonló szinonímák még
"dolgos piréz"
"becsületes könyvelő"
"igazmondó ügyvéd"

Morrózió 2009.07.17. 08:38:30

illevte "árja magyar"

Rob67 2009.07.17. 08:40:53

Van egy nagyon magyar barátom.
Nagyon magyar, nagyon fideszes, nagyon kemény.
Mindig ara volt a legbüszkébb hogy az apja német származású volt...
És bizony még sok-sok ilyen nagyon magyar barátom van.
Kb. olyan 5 éve kezdtek nagyon magyarok lenni, de ahogy nézem ez általános az orzságra.
Na ez a szánalmas.
Amúgy meg miért ne lehetne leírni a nemzetiséget. Mintha amerikában a körőzésben ne szerepelne a bőrszín.
Ez hülyeség.

papamaci1 2009.07.17. 08:42:49

Máig se értem hogy egy több százezres kisebbségnek nincs saját parlamenti pártja.
Nyolcmillió szavazópolgárral számolva 60%-os részvétel mellett 4,8 millió leadott szavazat az 100%. Kétszáznegyvenezer szavazat már a parlamenti küszöb.....

papamaci1 2009.07.17. 08:43:54

@cso zsi:
"dolgos pirézt" már láttam..... :-D

Aradebil 2009.07.17. 08:46:22

@Landauer Szilárd: talán mert az utolsó putriscigány azt se tudja mire szavaz?
index videó: valami emcééé...emeffcéé...még volt ott egy betű...

cso zsi 2009.07.17. 08:51:00

@Kalmár: Előitélet, téves gondolat?
A Mariahilferen kiírt "magyar ne lopj" mindennél sértőbb lehetett, hisz magyar útlevéllel rendelkező magyar állampolgárokkal volt probléma.
A Hollandiából "elveszett" bicikliket itthon egy bizonyos helyen jó pénzért megveheted.

Oszd meg, és uralkodj.
Adj a kisebbségnek kiváltságot a többséggel szemben, a többség javaiból.
A nemzetiségi kisebbségek összlétszámukban nem érik el a legnagyobb kisebbségét.
Míg a nemzetiségiek ugyanolyan jogokkal, és kötelességgel bírnak mint a "színmagyarok", addig a legnagyobb kisebbségnek csak jogai vannak.

borovi 2009.07.17. 08:51:16

Dehát ki olvas a levélírón kívül olyat, hogy HunHír?

miss_marple 2009.07.17. 08:57:44

kedves szily laci,
mi van? Megártott a meleg?

grigorij (törölt) 2009.07.17. 09:00:45

Az idióta nem mosott össze semmit semmivel, csak számon kérte hogy nem írták ki az etnikai hovatartozást...

Tehát a bloggazda szépen mellébeszél!
De hát ez a mai szajtókultúra...

Szily mosta össze VinCZét a zsidózással...

miss_marple 2009.07.17. 09:04:04

Komolyabbra fordítva, k.Indexesek, nem érzitek, hogy hülyét csinált belőletek a levélíró?

miss_marple 2009.07.17. 09:10:55

@borovi: gyanítom, hogy ez a "levélíró" nemcsak olvassa, de írja is a hunhirt.

Senkifia 2009.07.17. 09:24:52

@miigaz: sőt.nem csak arról híresek a külhoni magyarok,hogy a kultúrájukért,nyelvükért megharcolni kénytelenek minden nap,viszont nem lopnak,csalnak rabolnak(de igen,természetesen,mert nincsen rózsa tövis nélkül.csak a külhoni magyaroknak van egy két tövise,és soksok rózsája, az itthoni cigányoknak meg soksok tövis mellett alig akad rózsa),hanem ennek a tetejébe pl egyetemeken,ahol magyarok vannak,mivel egész életed arról szól,hogy felül kell teljesíts,ha valamit el akarszu érni a románnal szemben,ezér az első 10 között mindig kb 5-6 magyar...nem vicc...Persze olyan helyen,ahol van sok magyar az egyetemen.És ahhoz képest,hogy a felsőoktatásban 10% feletti a magyar részvétel, 5% feletti a nagyon sikeres részvétel,miközben a lakosság 6%a magyar....
és a romániai,erdélyi értelmiségi létben is előkelő helyet foglalnak el a magyarok.Kb úgy vannak számontartva,mint itt a svábok,ugye,akik nem arról híresek,hogy rendetlenek, piszok szemetek,és nem szeretnek-ill tudnak dolgozni...
mikor a hazai cigányság így fogja képviseltetni magát a magyar társadalomba,nyugodtan mossanak össze vele...de addig nem kéne :)

ValleyFloydRoad 2009.07.17. 09:52:24

@Landauer Szilárd:
Hülyeségeket beszélsz, mi több hazugságokat mondasz. Miért? Romániában vagy Szlovákiában meg van oldva a kisebbségek parlamenti képviselete? Úgy van megoldva, hogy vannak pártok, amelyekre a választók szavazhatnak és ha elég szavazat van, akkor van magyar képviselő. Automatikusan ott sem jár a kisebbségi képviselőknek hely, szóval csak az igazat légyszíves!
És mi ez a baromság, hogy Magyarországon utálják a kisebbségeket (igen, van EGY kisebbség, amelynek egy elég jól körülírható, antiszociálisan viselkedő tagjai miatt a többi is szív, ). Bocsánat, de itt román, szlovák, sváb, rutén, lengyel, bolgár, görög vidáman élheti életét, lobogtathatja a zászlaját (teszi is), beszélheti nyelvét, ami ugye pl. Szlovákiáról nem mondható el. Én nem ismerek senkit, aki mondjuk utálná ezeket a kisebbségeket, de te lehet, hogy mondjuk magadból indulsz ki.
Azzal egyetértek, hogy pl. az Újpest-szurkolók egy része miatt szégyellhetjük magunkat, de hidd el, ilyen barmok máshol is bőven vannak.

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2009.07.17. 10:14:07

Erről a levélről az Újonc nevű zseniális hazai hiphop csapat egyik sora jut eszembe: "szerintem nem tudom, legfeljebb miért ne?"

www.youtube.com/watch?v=1GOvLeiLCm0

cso zsi 2009.07.17. 10:15:27

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
Mondhatnám, hogy mi sem vagyunk mások, de ha valaki akar, az utánunk tud nézni.
Nem olyan nehéz. Míg egy copy-paste-nak meglehetősen.

nalazo 2009.07.17. 10:21:30

@Hakkar: Azért fog elakadni 8-10 generációnál, mert az egyházi anyakönyvek onnantól kezdődnek.

Egyébként érdemes lenne felmérést végezni a cigányon körében, hogy mennyire tartják magukat magyarnak, mert az ő szóhasználatukban is cigány van, meg magyar van. Vagyis ezzel ők rekesztik ki magukat a magyarságból.

heliox 2009.07.17. 10:23:48

@Nzoltan: Mint azt minden vidéki és pesti egyszerű ember is tudja, a zsidóság az ország vezetésében felül van reprezentálva (szemben az egyre szélesebb írástudatlan cigány réteggel), aztán mégis elbaszták az ország irányítását.

Mondjuk van 1% zsidó. Baromira "felül van reprezentálva" az ország vezetésében, mondjuk 2%. És ez a 2% baszta el.

(De legyen 10% és 20% ha az 1% szerinted kevés.) Mit csinált a 80% nem zsidó a vezetésben?

Mi van?

miss_marple 2009.07.17. 10:32:11

Kikerestem az mti által kiadott hírt:

Spanyolország-Magyarország-Románia-bűnügy
Erőszakkal koldulásra kényszerítettek Spanyolországban magyar és román állampolgárokat


Alicante, 2009. július 16., csütörtök (MTI) - Fenyegetéssel és veréssel koldulásra kényszerítettek a spanyolországi Alicantéban tucatnyi magyar és román állampolgárt, köztük fogyatékosokat, emiatt a rendőrség négy személyt letartóztatott - jelentette csütörtökön a spanyol sajtó.


Az ügy még nincs lezárva, további letartóztatásokra lehet számítani - írta az El Mundo. A letartóztatottak Magyarországról és Romániából munkalehetőség - narancsszedés - ígéretével csalták Spanyolországba az áldozataikat. A megérkezés után elvették az okmányaikat, és utcai koldulásra kényszerítették őket. Az illetőket reggelente kirakták a város egy-egy pontjára, és estig magukra hagyták őket. Az összegyűlt pénzt elvették tőlük. Az áldozatok közül egyeseknek testi fogyatékosságai vannak, mások csak színlelték a nyomorékságot.
A bűnözők három gépkocsival bonyolították le a koldulók mozgatását; ezeket a rendőrség elkobozta. Az áldozatokat szabadon engedték, de négy gyanúsított letartóztatásban maradt. Két gyermeket ideiglenesen állami gondozásba vettek. A nyomozás még folyik.
____________________
Vihar a biliben?

Logan Grimnar 2009.07.17. 10:35:02

@Landauer Szilárd: az a baj Szilárd, hogy sokat voltál a napon és ez nagyon megártott neked.
Ne keverd a szezonta fazonnal és na moss össze tényeket ( gyk: ne hazudj).
Magyarországon csak egyetlen kisebbség "örvend" közutálatnak, és ez pedig a cigány. Ugyanis képtelenek voltak beilleszkedni az elmúlt igen hosszú évek, évtizedek alatt a társadalomba, dacára a rengeteg kedvezménybek és juttatásnak amit kaptak. Amennyiben hajlandóak lesznek változtatni magukon, akkor hosszú és keserves munkával megszűnik majd a társadalmi szintű megvetés irányukba.
A romániai magyar pedig egy napon nem említhető a magyarországi cigánnyal, ugyanis az előbbi kőkeményen dolgozik, tanul és a romániai társadalom hasznos tagja.
ÉRTEEED MAARGIT???

Sátán meg a Jocó 2009.07.17. 10:40:09

Vince "Szarkavaró" Mátyás a szerkesztője az "Antiszemitizmus Magyarországon" c. éves hazugságdömpingnek, keltve kis országunk jó hírét külföldön (előszeretettel ajándékoz ugye nagyköveteknek egy-egy példányt)

VM által fémjelzett MTI ritka pofátlan hazugsággyár, szarjon sünt.

Art Mooney 2009.07.17. 10:43:18

az ujsagiro felelossege a hir moge menni. szomoru, h egy leveliro stilusan pattog, amikor 1) nyitott kerdes h a cigany bunozok kulfoldi bcs-einel mennyire jo otlet magyarkent hivatkozni rajuk 2) Mo.on a koldusmaffia ellen a rendorseg nem lep fel, pedig lathatjuk h a problema megoldhato.

csak szolok, epp most kezd el repedezni a fenntarthatatlan rendszer, az okosabbja ilyenkor elore megy.

zsoltix 2009.07.17. 10:57:00

Az mti ròluk sem emlìtette,hogy cigànyok. Csak hogy egy magyar csalàdot tartòztattak le. A bbc a nevüket,ès a fotòjukat is leközölte: news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8040366.stm

Jaffar 2009.07.17. 11:01:33

Az urat Cuba Gooding Jr-nak hívják kérem

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.07.17. 11:14:35

@miss_marple: hát itt bizony nincs szó a "futtatók" állampolgárságáról, nemzetiségéről...

baliquez 2009.07.17. 11:15:15

Eddig is nyilvánvaló volt hogy külföldön a bűnelkövető kátrányos helyzetűek "magyar"-nak mondják magukat, a hírekben "magyar állampolgárok"-ként szerepelnek, amikor hazatoloncolják őket akkor meg "biztosazérmertszegínromákokvagyunk".

Egyébként ideje lenne a többi kisebbségnek összefogni és petíciót nyújtani be a kisebbség fajtájának sajtóban nyilvánosságra hozatala érdekében, ugyanis számukra sértő hogy ma már ha kimondják "kisebbségi" akkor az esetek 99%-ában ismét a kormosok legújabb hajmeresztő ákciójára gondolhatunk, joggal.

Statisztikailag a dzsipók erősen felülreprezentáltak élet- és vagyonellenes bűncselekményekben, piti tolvajlásban és segélyvisszaéléssel. Statisztikailag a zs polgártársak hasonlóképpen felülreprezentáltak pl. különösen nagy összegű hűtlen kezeléssel, sikkasztással, adócsalással, rossz kormányzással és hazaárulással. Ethnokulturális és társadalmi, szociális helyzetből adódó oka van mindkettőnek.

A két részhalmaz amúgy szvsz összefügg, összemosható, ebben az egyben nem téved Vincze (akinek sötétsége fényesen ragyog, legtöbb hasonszőrű még nála is degeneráltabb) - a politikusok a "segélyezettség mint életforma" egy teljes szociális rétegre borításával és a nélynyomor tenyésztésével, fenntartásával megalkották azt a terrort ami elég népharagot ver fel ahhoz hogy a napi közbeszédben a milliárdok elsíbolása kevésbé tűnik zavarónak. A "kiválasztott nép" kiválasztott egy másik népet a piszkos munkára, remélve hogy az irritált, ám birkamódra tűrő adófizető többségi társadalom majd a kínzóira támad és nem a megbízókra. Nagyobbat nem is tévedhetnének.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.07.17. 11:16:40

@cso zsi: ez igaz

visztont vannak becsületes könyvelők és zsidók stb

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.07.17. 11:17:31

@A Hannibal Lektűr-attitűd: na jó, az ügyvédekkel kapcsolatos általánosítás talán igaz:)))

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.07.17. 11:23:08

Szily, Szily.

Szily.

Tedd félre egy percre a beléd ívódott dogmatikus gondolkodásmódot (amit hányaveti lazasággal próbálsz leplezni, tán még önmagad előtt is). Talán menni fog. Inkább nem, de az ember reménykedik.

Szóval most mondd azt, halál komoly arccal, hogy a történet szempontjából semmi jelentősége nincs annak, hogy itt cigányokról volt szó.

Hogy a hírhez semmit nem tett volna hozzá ez a többletinformáció.

Hogy nem fontos tudni, mely társadalmi csoport fájdalmas problémájáról van szó. Hogy bárki bárkinek jót tesz vele, ha ezt elkeni.

Ma elhallgatjuk, ha valaki cigány, mert nincs jelentősége. Hogyisne, hogy a sok barom rasszista olvasó ezen csámcsogjon!

Holnap elhallgatjuk, hogy nőt erőszakoltak meg, és csak annyit írunk, hogy "személyt", hiszen nem vagyunk szexisták, hogyisne, az olvasó, akit nekünk kell felnevelnünk, még a végén nekiállna poénkodni, hogy megérdemelte a csaj, minek illegette magát. Nem szolgáljuk ki az alantas ízlését.

Holnapután pedig nem említjük meg, hogy melyik párt prominens politikusát tartóztatták le korrupciós vádakkal. Ha megírnánk, akkor a sok suttyó pártoskodó olvasó röhögne a markába, és kiforgatná az egészet!

"Egy párt egy politikusa ügybe keveredett". Ez lenne az ideális hírcím.

Sőt. Egyszerűen az lesz minden hír mostantól, hogy "Valakivel vagy valamivel valami történt, vagy valamit csinált".

A sok rasszista, szexista, fideszista, MSZP-ista, jobbikista, meg minden más barom -ista meg mind elmehet a francba.

AzHofi 2009.07.17. 11:51:28

@Landauer Szilárd: KEdves Szilárd! Nálunk tudtommal egy tót sem lett megverve, nem úgy, mint szlovákiában. Nálunk tök békében élnek a szerbek, svábok, bunyevácok, tirpákok, stb. Hol itt a gond?

Landauer Szilárd 2009.07.17. 12:07:42

@ValleyFloydRoad:
Romániában megoldott a kisebbségek parlamenti képviselete. Nem csak a parlamenti pártokról van szó, hanem ha egy kisebbség létszáma eléri az összlakosság 2 %-át, automatukusan küldhet egy képviselőt. Informálódj előbb erdélyiektől. De nem erről beszéltem legfőképpen, hanem arról a kellemetlen közhangulatról ami az országban van. Két dolgot itt nagyon összekeverünk. A hazánk szeretetét, mások gyűlöletével. Egy ismerősöm azt mondta, "Aki nem rasszista az nem is magyar" és nincs egyedül ezzel a véleménnyel, rengeteg embert ismerek aki így gondolkozik. A következő választásokra saccolok a Jobbiknak egy 30 %-ot. Nézzünk már egyszer magunkba és változtassunk a magaviseletünkön. Ne attól tegyük függővé, hogy a másik milyen. Legyünk mi példaképek mások előtt, elsősorban a szeretetben és a megbecsülésben (nem a liberalizmust értem ezalaltt, hanem a keresztyén értékeket).

surayana 2009.07.17. 12:07:45

@Yasashi Tanuki: végre egy normális, reaális, hiteles vélemény. Teljesen igazad van

surayana 2009.07.17. 12:13:09

@Nzoltan: van cigány értelmiség. Magam is sokat(sokat!) személyesen ismerek. Tanárok, szocmunkások, újságírók, köztisztviselők. Csak eszük ágában sincs bemenni ebbe a piszkos politikába. A cigánypolitikát lenyúlták a köztörvényes bűnözök, mint kolompár, mohácsi, horváthaladár. Ezek közé ki menne? Meghúzódnak vidéken, dolgoznak és nem hencegnek. A hibás az, aki még mindig számolatlanul önti a pénzt a mohácsi klán zsákjába.

olvasom a kuruc.infót ....nem szarabb az indexnél 2009.07.17. 12:15:47

@Kalmár: megijedtem, hogy miket beszélsz....
Hakkar teli a tököm az ilyen nagyokosokkal, hogy nem vagy telivér magyar... mi vagyunk mi valami csődörök?? köcsög.. ki beszél itt vérről meg vérvonalról?? nálam a családban akadnak románok, zsidók, ha jól keresek biztos cigány is... de attól meg magyarnak tartom magam, sőt jobboldali magyarnak... tudod 'mélymagyarnak' nem értem pontosan miét veszi elő valaki ezt a kártyát.. nem vagy telivér... legalább friss, genetikailag kevert vérem van... amúgy szinte senki nem mondhatja el magáról, hogy telivér.. itt arról van szó, hogy egy zsidó felháborodott, hogy őt a cigánnyal veszik egy kalap alá.. jól tette, én is felháborodok... végre ők is ébredeznek.. (ja nem álltatom magam, mivel családban akad zsidó, tudom mennyire 'nemzetiek', na nem 'mélymagyarok') de attól függetlenül, más helyzetben kikérik maguknak, hogy ők cigányok... ebben a helyzetben miért nem kérik ki?? és ha 90% a bűnőzésnek az ők számlájára írható, biztos vagyok benne, hogy a rendesebb típusa a cigányoknak, ugyanúgy elhatárolódik a problémástól, mint a 'mélymagyarok' meg a zsidók... és ez így is a helyes... valahogy ez az egész cigány bűnözés engem az alkoholizmusra emlékeztet... míg nem ismerjük el, hogy van nem beszélünk róla, nem próbáljuk megoldani... nem is fogjuk megoldani...

Landauer Szilárd 2009.07.17. 12:16:27

@AzHofi: Hát az a baj, hogy erdélyi barátaim igen csalódottak, mikor Debrecenbe kell menniük, mert szinte biztos, hogy valaki végigkarcolt autóval tér haza, pedig ott van a román rendszám mellett a magyar felségjel. És a zsidókkal mi van ? Van itt olyan kommentelő, aki úgy látom vissza akarná vezetni a clausus numerust, a zsidók társadalmi térfoglalásának korlátozását. Nem az szereti a hazáját, aki gyűlöli a többieket, hanem az aki tesz érte valamit. Dolgozik, adót fizet, és gyermeket vállal. Fogyunk. Miért ? Mert nem vállalunk gyereket. Mert a gyermekvállalást a körülményeinktől tesszük függővé. Mert elfelejtettük, vagy meg se tanultuk, mit jelenet keresztyénnek lenni. Nem Kárpátia koncerteken üvöltve, hanem igazán, szívből, egyszerűen. Egy ország azé, aki benépesíti.

olvasom a kuruc.infót ....nem szarabb az indexnél 2009.07.17. 12:21:21

@Landauer Szilárd: te jártál romániaban... ejha... és a románok toleránsak... ejha... figyelj, ezentúl csípesd meg magad, hogy légy biztos, hogy nem álmodsz... magyarok kormányon voltak..és a tolerancia nevében 19 év alatt egy szerencsétlen magyar iskolát nyertek mai folyton támadva van?? és hagyták a székelyföldet szarrá menni?? és ne haragudj de 6 hónap alatt eltávolították az összes magyar vezetőt olyan helyekről is ahol nem pont politikailag neveznek ki vezetőket?? hogy magyar megyék kevés pénzt kapnak utakra, épületekre, fiataloknak lakásokra?? hogy betelepítik a románokat magyar városokba falvakba?? ez neked tolerancia?? ejha ... te hülyébb vagy mint hiszed...

AzHofi 2009.07.17. 12:22:01

@Landauer Szilárd: ehhez nincs mit hozzáfűznöm, legföljebb annyit, hogy ha egy közösség egy csoportja elkezd valamerre tolódni, ezzel generál egy másik csoportot, amelyik pont a másikfelé, pont ugyanannyit fog tolódni. Tudod, "igény az vóna rá"...

Landauer Szilárd 2009.07.17. 12:28:20

@pinky, the brain:
Köszönöm a kedves hozzászólást. A helyzet nem éppen így alakul, de ezt csak személyesen tudnánk megbeszélni, nem írogatással, erre pedig nem -igen lesz mód.

olvasom a kuruc.infót ....nem szarabb az indexnél 2009.07.17. 12:28:45

@Landauer Szilárd: nézz csak szét a székely szó nélkül seggbe rúgja a bűnös cigányt... de semmi baja a dolgossal.. használhatód a nyelved magyar lakta városban... igen, megpróbálhatód.. és ha román van ott rád szól... nem olvasod aromán lapokat...lásd mennyire csesztetik a magyarokat... ja akad magyar seggnyaló, sorolhatnák nem is egyet..Jobbikkal van bajod ... gyere mutasd meg nekem mitől rasszista az a párt?? akadnak szimpatizánsai közt azok is ... de a párt nem az ... nézz csak utána... és kérlek hagyd ki az erdélyieket a témából, de úgy általánosan az határon túl élőket...már bizonyítottatok mennyit számítunk nektek... példákat meg ne hozz olyan helyről, ahol nem laksz mert nem hitelesek...

cso zsi 2009.07.17. 12:45:54

@Landauer Szilárd:
Hogy tudsz egy mondatban keresztyénkedni, és zsidót védeni? :))) (mitől másabb a keresztyén, mint a keresztény?)
Egyik sem vagyok, de lehet, hogy mindkettő. Régi családi fotókat nézve még cigány is lehet a felmenőim közt.
Keresztlevele mindenkinek van, de a nagyszüleimnek tutira előre köszöntek volna a zsinagógában, akkora orruk-fülük volt.
Magyarnak vallom magam, mióta az eszemet tudom, de Nagy-magyarkodni sosem fogok.
Ha lesz esélyem végleg elmenni innen, akkor meg nem a magyarságommal leszek elfoglalva, hanem az élhető élettel.
Amit itt elvesznek tőlünk.

Landauer Szilárd 2009.07.17. 13:12:46

@cso zsi:
Az amit kereszténység néven árusítanak a jobbik aktivistái kéz zsidózás között, csupán felszines vallásosság. Azt a tévhitet keltik, hogy a keresztényen gyűlölik a zsidókat. DE EZ NEM IGAZ, mert a keresztyén ember nem gyűlöl semmit, és senkit, csak a saját bűneit, amelyekkel Istent megbántotta. A zsidógyűlölet bűn. Értük imádkozni kell, nem pedig ölni őket rakásra valóságosan, vagy csak szavakkal. Ami a kétféle írásmódot illeti, a magyar helyesírás, a keresztyén-t preferálja, mivel református körökben közismert, hogy a görög christianus szóból ered a mai keresztén ami azt jelenti, Krisztus követője. Nyelvtudáshoz nem értő páterek, katolikus testvéreink közzül, azt hitték, hogy ez a szó, a keresztel van összefüggésben és ők így honosították meg, tehát ők ma is keresztényt használnak. Az első írásmód ami nyelvtanilag helyesebb és a református egyházak által elfogadott, szerintem helyesebb. De bárhogy is írjuk, a lényeg az, hogy ennek, semmi köze a zsidógyűlölethez. A valóban keresztyén ember, őszintén szeret minden más embert, hiszen Isten teremtményei vagyunk és nincs köztünk különbség. Tehát a zsidók és cigányok is. Ezért helytelen, a nacionalizmus. Lehet szeretni a nemzetünket, sőtt kell is, de ez nem mehet mások kárára. Egyébként valóban úgy látom igazad van egy ember az, akinek vallja magát. Petőfi sem volt magyar vér szerint, József Attila apja román származású. Radnóti Miklós, Karácsony Benő, Szerb Antal(kettőt a nyilasok egyet a németek gyilkoltak meg) pedig zsidók voltak, mégis mindegyik magyarnak tartotta magát. na ez a szellemiség kezd most ujraéledni Magyarországon mégpedig igen erőssen. Szerinted ez helyes ? Biztosan nem. És látom, te sem vagy az a mélymagyar, csak egyszerű, magyar ember. Többen kéne legyünk.

Landauer Szilárd 2009.07.17. 13:16:24

Bocsánatot kérek a helyesírási hibákért, nem néztem meg a kommentet mielőtt elküldtem és nem valami jó a billentyűzet meg én is melléütöttem egy párszor.

Landauer Szilárd 2009.07.17. 13:30:46

@pinky, the brain: Üzenetet küldtem neked az e-mailedre.

Medvee 2009.07.18. 13:31:06

"Borzasztó dolog a faji előítélet, Yossarian. Tényleg az. Borzasztó dolog, hogy becsületes, hű indiánokkal úgy bánnak, mint holmi niggerekkel, bibsikkel vagy koszos digókkal.- Félkupica Fehér főnök lassan, meggyőződéssel bólogatott."
süti beállítások módosítása