Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szily 2009.08.03. 02:32

Bolgár úr kérem

én nem véletlenül drukkolok az MTK-nak.

Továbbmegyek, drága Bolgár úr: senki se véletlenül drukkol az MTK-nak, azt ugyanis idővel a legszórakozottabb professzor is észreveszi, hogy minden második hétvéégén több száz, szerencsés esetben több ezer fiatal férfi dalban mocskoszsidózza egy beton emelvényről. Vagyis az MTK-drukkersághoz komoly, tudatos vállalás kell. Én 12 évesen döntöttem, amikor hatodikban Kurucz Kati behozott az osztályba egy csomó izgalmas kártyanaptárt, amikről kiderült, hogy nem is kártyanaptárak, hanem éves MTK-belépők, mert a Kurucz Kati mamája az MTK-ban dolgozott. Nem találtam még egy ekkora hülyét, így egyedül villamosoztam ki a Salgótarjáni útra, ahol a rég bezárt állóhelyi kanyarban foglaltam pozíciót, a kapu mögött, egy nagy csapat izgatott bácsika között.

A szektoromban legalább 80 év volt az átlagéletkor, és én még sosem láttam ilyen öreg embereket ilyen nagyokat köpni és ilyen érdekesen káromkodni.

A Tatabánya ellen játszottunk, azaz akkor még játszottak. Mind a két csapat színe kék-fehér, így az egyikük tiszta fehérben nyargalt. Én a focit baromi szenvedélyes dolognak képzeltem, de azt álmomban sem gondoltam volna, hogy életem első meccsén ugyanannak a csapatnak a drukkerei fognak kis híján összeverekedni egymással a szemem előtt, azaz a szemem fölött fél méterrel, ráadásul azon, hogy melyik a hazai csapat, amelyiknek mindannyian szurkolnak. Előbb a fehérek rúgtak egy gólt az előttünk lévő kapuba, mire bácsikák egyik fele tombolva ünnepelni kezdett, a másik fele gúnyosan cöcögött. Aztán a kék-fehérek raktak be egyet a láthatatlanul messze lévő túlsó kapuba, és megfordult a szereposztás, az eddig csujogatók cöcögtek és viszont. A fehérek jöttek megint, aztán hazamentem, és a Népsportban cöcögve elolvastam, hogy kiszívtunk 2:1-re. Mivel a klasszikus pesti kabaré rajongójaként akkor már tisztában voltam azzal, milyen a vérbeli zsidó humor, azonnal elköteleztem magam az MTK mellett.

Elkalandoztam, drága Bolgár úr. Ott tartottam, hogy ha a Húsosnak drokkolok, elvárom a büfében a jó fasírtos zsemlét, és én, kimondom kereken, nem azért járok sok-sok éve MTK-meccsre, hogy ügyetlenül, lassan fosszanak meg a pénzemtől!

Az történt, hogy véletlenül időben, a sípszó előtt 10 perccel érkeztem meg az MTK-Kispestre, de mire bejutottam a lelátóra, pont lement Molnár Marcell elfogulatlan szemlélők szerint csodálatos bombagólja a nyolcadik percben, és nem volt ismétlés. Azért maradtam le a gólról, ami egyébként a meccs okozta élvezetek 33,3 százalékát jelentette, mert 18 perc alatt jutottam be a stadionba, bár a tízezer férőhelyes csodakatlan MTK-s felén kábé ötszáz ember tökmagozott összesen. 18 perc alatt jutottam be, mert azon az oldalon, ahol érkeztem, mindössze egy pénztár volt nyitva, benne egy titokzatos fiatalemberrel, aki a minden nagy pénzzel fizető vásárlót elküldött a tökmagárushoz váltani, jóllehet láttam, hogy egy kartondoboznyi vegyes papírpénz van az ölében. De ha a fiatalember normális lett volna, az egy darab pénztár nyilvánvalóan akkor sem képes még ennyi kuncsaftot sem kiszolgálni. Ötven méteres sor alakult ki egy meccs előtt, miközben a helyek tizedét sem töltötték meg a fanatikusok. Meghökkentő, hogy ezek után még képesek arra panaszkodni, milyen kevés a néző.

Bent egyébként jó volt, mármint kellemes langyosság némi gyepillattal és elég szar, de
legalább nem eseménytelen meccsel. Sajó az MTK-drukker költő révén megismerkedtem életem második MTK-drukker költőjével, Garami mester elszunyókálhatott, mert végig fent hagyta Gosztonyit, a lajhárlelkű szerencsétlent, viszont lehozta Molnár Marcellt, aki meglepően ügyes volt. A Nemzeti Sport által oltárra emelt Sisa Tanár úr Kispestje elképesztő gyenge, Mackónak azért szuper haja van, amire lehetne építeni.

És lett új idényszerelmem, akit hagyományosan az első meccsen szoktam kiválasztani, hiszen úgyis minden idényben kicserélődik a csapat. Az új szerelmem Lencse László, aki nem az új Béla, hanem az új Romario, fasza gólt lőtt a hosszú alsóba, egy csomószor jól tartotta meg a labdát a két fejjel magasabb védők között, volt egy príma, félfordulatos lövése alig mellé, utána meg igazán elegánsan reagált arra, hogy a Kispestnek drukkoló fajkutató szakemberek kórusban cigányozták, ugyanis a meccs végén megtapsolta őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr391284283

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ha nem láthatjuk, betippeljük - Tippjáték #2 eredményhirdetés 2009.08.04. 08:56:50

Még nincs egy hete, hogy örömtáncot lejtettem az Excel előtt és kulimunkával editáltam meg az 51 tippelőt. Erre most újrabb rekord, a szám pedig: 57! Valami lehet a levegőben, hogy ennyien érzitek magatokénak a magyarfocit. Sőt, ez volt az a hétvé...

Trackback: Gyurikám, féreg-e vagy? 2009.08.03. 11:39:02

Bolgár György nem szarozik, ezt tudjuk róla. De most érzem, hogy én se fogok szarozni és leírom, hogy szerintem ez a tag ez egy fasz. Próbáltam elszámolni 10-ig, sőt 100-ig is, de hiába. Hiába érek el 100-ig, akkor se változik a vélemény...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.08.03. 04:46:01

Én inkább a Fradinak drukkolok...

katus46 2009.08.03. 05:21:07

Hagyni kéne már ezt a zsidózást. mindenki az ami, tartsa meg adohaza, de itt legyen mindenki tisztességes magyar állampolgár. Ha nem jó ellehet húzni.

Winston007 2009.08.03. 09:22:05

En MTK szurkolo vagyok, 94-97 kozott minden hazai meccsen kint voltam.Nagy poenok voltak! Mi is eloszor ajandek jegyeket kaptunk mert egy kozeli iskolaba jartunk. Utana magunk vettuk, viszont nekem sikerult egy osztalytarsamat befuznom igy ketten jartunk:) Akkoriban volt bajnok es kupa gyoztes az MTK. Maig mondom ha anno nem kapcsolodik le a villany megveri a Rosenborgot a Garami csapat! Lorinz Emilnek pedig az egyik legnagyobb foci elmenyemet koszonhettem: a mindenki altal mar leirt veteran (asszem 34 volt akkor) fejelte a gyoztes es egyetlen golt a Croati Zagreb ellen. Amikor Prosinecki is jatszott ott.

végh hanta · http://labdabiztos.blog.hu 2009.08.03. 09:25:29

Hangulatos kis meccs volt, aminek jót tett, hogy az első félidő vége felél elhalványultak a körút oldalán a reflektorok (göteborg?).
Az egypénztáros rendszer viszont tényleg hülye megoldás. Ráadásul a kártyavásárlásnak sem látom értelmét. Régen legalább névre szólt. Most kiket szűr ki? Azokat akik nem veszik meg további 600 forintért?
És kéremszépen: lehet, hogy 500 ember a teraszon, de a sörcsapnak nyáron kutya kötelesség lenne működni!

limonade joe 2009.08.03. 09:45:38

Én újpest-drukker voltam,egy kicsit még most is az vagyok, nem tagadom meg, de már unom a sok tahóságot.
Kb. 10 éve köteleztem el magam az MTK mellett. Nem akarom különösebben magyarázni, de szeretek nyugodt lelkiisemerettel szurkolni. Ezen kívül szeretem az elegáns focit, magyarországon leginkább az MTK hasonlít erre.
Terveim: meg akarom alapítani az MTK 'B közepet", hogy eljárjunk nácit verni.

limonade joe 2009.08.03. 09:46:45

Természetesen Ú és M, csak a billentyűzetem.

Laska 2009.08.03. 09:52:15

Valamiről lemaradtam... most Bolgár úr a "Kedves Naplóm..." szerepét tölti be?

Lord_Cica (törölt) 2009.08.03. 09:57:40

Ebbe a Lencsébe én is bele tudnék zúgni (ha nem focizna).
Egyébként az a legenda tényleg igaz, hogy a focimeccsek után pólócsere van? (vagyis félmeztelenkednek a nyunyókák) Mer akkor én is megyek!

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.08.03. 09:59:47

sajónak nagyon nagy az a novellája, mikor fradi emtékára mennek az üllői útra, szépen jellemzi korunk radikális futballszurkolóit és közben a fociszeretet vallásra és hovatartozásra való tekintet nélkül szivárog fel a betűk közül. télleg olyan egy jó sajó focis-novellát olvasni, mintha nívós lenne a bajnokságunk, amit tisztességgel lehet szeretni.

amúgy meg én négy évesen köteleztem el magam a fradi mellett, nincs apelláta.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2009.08.03. 10:05:40

Garami mester már régóta szunyókál, közvetlen kollégái, játékosai is kezdik megszokni, hogy az öreg néha kicsit, de szeretnivalóan furcsa, pl mikor az ellenfél öltözőjébe megy be félidőben, stb.

Az MTK pálya hangulatát nekem egy időre csak a III.kerületi tve hozta vissza, mikor a nézőtéren olyan idős bácsik szotyoláznak, akik még láttak focistákat, de mégis minden meccsen kint vannak és végignézik ahogy mondjuk a molnár józsika kioxizza a labdát a lelátóra.

szily 2009.08.03. 10:06:46

@Lord_Cica: Nagyobb meccsek után cserélnek. De normál meccs után is levehetik simán. És az MTK-pályán pacsizni is lehet velük a kerítésen át, csattognak a finoman izzadt tenyerek, nem rossz.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.08.03. 10:08:30

Aki hazai meccsre jár, nem lehet sikeres ember...

gromit 2009.08.03. 10:15:41

ez jo iras :))

(kene ide is olyan "tetszik" gomb, mint a facebook-on van.)

hank_1974 · http://hirzanza.blog.hu/ 2009.08.03. 10:18:05

Maradok a Debrecennél. Nem tudom, ki hány éves korábban választ és mit, én beleszülettem a dologba. Csapatot cserélni nem lehet.
Egyébként vendégnézőként élveztem már a széthulló Hidegkuti-stadion borzongató atmoszféráját, de nekem sose jön össze ilyenkor a csendes ácsorgás a veteránok közt, mert a vendégszektorban keverednek a hangosan drukkolók a nyugdíjasokkal. Otthon másabb, az ülőhelyeken nem mindig akkora a hangzavar.

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2009.08.03. 10:18:47

Az MTK-DVTK meccseket én is szeretem, mert nincs bunkóság, nincs cigányozás és kultúráltan zajlik a rendezvény. És ami ritka pesti pályán: a szabályokat is ismerik a hazai nézők.

Kissé problémás, hogy a kevés néző miatt, ha pesti haverokat hívok, hogy nézzük együtt a magyarfocit, mindig kérdik, hogy ez milyen meccs. Merthogy futballhangulat alig, a kevés hazai szurker miatt.

Baloggie 2009.08.03. 10:20:27

Mit csodálkoztok a zsidózáson, tegnap is 400 forint volt a büfétekben egy pohár ásványvíz...
Az a Gosztonyi gyerek meg egy igazi gyökér

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2009.08.03. 10:20:43

Ja, Lőrincz egyik fejesgólja számomra is feledhetetlen, a Tornyi-fél Diósgyőr nyert utoljára egy ilyen öngóllal a Hungária körúton 0-1-re.

Viktus 2009.08.03. 10:28:08

@limonade joe:

Volt már MTK B-közép a Blue Front :P
www.7side.hu/index.php?action=article&mz_art_cat=1&mz_art_id=20

:D:D:D

EEgyébként, aki a magyar bajnokikra kkijár az kb. szado-mazo kedvelő llehet, és a mazo oldalt képviseli :Ő

bogec 2009.08.03. 10:46:23

Az MTK-nak nyugdíjasok, vagy kisiskolás korukban ingyenjeggyel megvásárolt arcok, illetve az összehalászott ladbaszedő gyerekek szurkolnak.

Valahol írták, hogy 1500 néző ment ki. Nem csodálkoznék, ha azt mondaná valaki, hogy abból 1200 Kispest fan volt.

Bár ha így halad tovább, ki tudja mi lesz, lehet kinyitnak majd még egy pénztárat is :)

pikírt 2009.08.03. 10:54:53

Szep napot!
Sima gyozelem, elmaradt nagy arannyal...;)
Le a kalappal a fijjugg elott, hogy ekkora ellenszelben (penzszegi, "orvosi stab", klubvezetes) is tudnak hajtani...:)

Romit 2009.08.03. 10:56:43

Winston007:

Köszi, hogy annak idején megfűztél és "kivittél" MTK meccsre. Sajnos te már nem jársz, de én azóta is rendületlenül minden meccsen kint vagyok!

(amúgy király a blogod! Csak sajna egyikben sem vagyok érdekelt! ;)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 11:05:23

Kétszer jártam az MTK pályán: egyszer a Motorhead koncerten kb. 25 éve, egyszer egy MTK-Fradi meccsen. Ez utóbbiból arra emlékszem, hogy a Hypós Feri motozott meg személyesen, ami nem kis félelemmel töltött el, de legalább tudtam, hogy jó szektorban vagyok.

judy_queena 2009.08.03. 11:07:56

GÁ-GÁ-GÁ... a többit tudjátok

Viktus 2009.08.03. 11:15:24

@bogec:

Budapesti helyszínen az 1200 kispesti sem egy nagy dicsőség szurkolói létszámban :P

Viktus 2009.08.03. 11:17:07

Egyébként tök jó látni, ahogyan egy szurkolótábor együtt él a csapattal. Belenéztem a sport1-en az FTC-ZTE meccsben. A fradi szurkolás: Mocskos lilák, Szlovákok nincsen hazátok ...

Da Real Knee Grow 2009.08.03. 11:25:07

Az NB1-nél a szenegáli curling meccsek is izgalmasabbak.

Bár nem akarom megsérteni a szenegáli curling kultúrát, ha esetleg olvasná ezt egy szenegáli curling rajongó...

hank_1974 · http://hirzanza.blog.hu/ 2009.08.03. 11:26:39

@bogec: A sztorik szerint a szurkolótábor egy részét a környékbeli hajléktalanokból toborozzák. Van egy utcával lentebb egy hely, ott jönnek össze, kapnak egy sört meg egy meccsjegyet.

Almaspite 2009.08.03. 11:28:30

Pénzügyőr meccsre nem jár senki Pasarétre? Pedig ott még étterem is van és atom jól főznek!

misi46 2009.08.03. 12:07:00

Én betiltanám a nyilvános focit. Csak szigorúan zárt pályán, nézők nélkül engedném. Mennyi rombolást, károkozást, sérülést spórolnánk meg. Törjön, zúzzon otthon a tv előtt. Még rendőr se kellene hozzá.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.08.03. 13:30:32

Szily, gyere inkább velem Lokimeccsre.
Még egy sörre meg egy konyakra is meghívlak.
És...
LEJJEBB vitték a jegyárakat, merhogy válság van.

limonade joe 2009.08.03. 13:38:34

@Viktus: Tudok róla, de nem jártak nácit verni.

gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.08.03. 13:51:51

A foci jó téma, lehet zsidózni...

kisgombacsik 2009.08.03. 15:26:01

majd' minden meccsen ott vagyok 82 óta, mert nekünk itt nincs se barca, se liverpool, ezért őket szeretem-szídom, a kék-fehér fiúkat.
akkor még nem volt divat zsidózni, legalább is csoportosan, hangosan, akkor a gágogás volt a menő. szerintem különben a várszegi jól csinálja, bárki bármit mond, nélküle már nem lenne mtk. a tegnapi meccs kedves szily kolléga, pedig igenis rendben volt,a mostani csapatban van a legtöbb fantázia az elmúlt 5 évben. kanta, pál és balogh b. nélkül, úgy hogy zsidai is megsérült, mégis hoztuk a 3 pontot. a jegymizéria miatt nem érdemes szipogni, nem 5 perccel kezdés elött kell jönni, illetve lehet, de akkor meg - ha tényleg ekkora mtk szurkoló vagy - vegyél bérletet, 24 rugó (sztem bele kell hogy férjen), és akkor lehet kezdősípszóra érkezni, és senki se ül a helyedre. ááááállllllllééééééé csak a kék-fehér....

Eastbay1 2009.08.03. 17:24:58

"...a Kispestnek drukkoló fajkutató szakemberek kórusban cigányozták..."
Marhajó, amikor egyes emtékások csomolungmányi erkölcsi magasságokból osztják a többi tábort, kompenzálva ezzel a valamilyen komplexusaikat. (Szándékosan nem írtam kisebbségit ám!:D)

Eastbay1 2009.08.03. 17:32:19

@misi46: Legyél Madzsarisztán diktátora, oszt tiltsad:)

Müszijő Csirke 2009.08.03. 20:11:45

A tegnapi meccs egy alulmúlhatatlan szutyok volt.A sörötök drága és szénsavmentes, valamint 30 perc volt 8(!!!) korsó kitöltése, melynek a végén le is égett a masina.Emiatt mindhárom gólról lemaradtam( a gólbánatról/gólörömről nem)...
A jegy a vendégben tényleg olcsóbb lett,tavaly augusztus 3-án 1600 volt, idén augusztus 2-án csak 1500.
Csak A Kispest.
Ma 100 éves a klub:)!

Hispan07 2009.08.03. 20:20:24

Szimpatikus történet - Hajrá Fradi!

Lucilius 2009.08.03. 20:59:25

Kár h az MTKnak gyakorlatilag semmi szurkolótábora nincs már. Ezért sem lett belőle nagy csapat, hiába tolta bele Várszegi a lóvét.

Szurkoló nélkül max jó Szily posztok lehetnek, de siker az semmi.

magyarfoci 2009.08.03. 23:20:07

@Lucilius:

mégis tavalyelőtt bajnokok lettek!
grat szili, jó a blogod:)

sunbird75 2009.08.04. 00:25:00

Tegnap szétfutott minket a mötöká ez tény.
Én Kispest szurkoló vagyok, de semmi nem idegesít annyira mint a zsidózás a lelátón.
Elmondom én hogyan láttam. Voltunk kb ezren a vendég szektorban, ebből nagyjából 800-850-en ültünk a fenekünkön, szurkoltunk a csapatnak és felugrottunk néha ha olyat láttunk amiért megéri felugrani. A szektor alsó 6-7 sorában összejöttek kb 150-200-an, akik állva és hangosan szurkoltak. Ezek között voltak ultrák akik tényleg szurkolni jönnek, valamint olyanok akik már a meccs elött merevre isszák magukat. Ide csatlakozik jónéhány 13-15 éves kölök, akiknek a szájából a cigi az orrából meg a takony lóg, és élvezi, hogy ők most kőkemény "ultra". Na most van néhány idióta aki elkezd zsidózni, mire a taknyosok fennhangon ismétlik és ebből már ki is alakult a kórus (azért én utánanéznék a kölykök családfájának, lehet, hogy néhányan nagyon meglepődnének).
Szóval nem mindenki antiszemita aki nem az mtk-nak szurkol, de sajnos sokan általánosítanak.

Lucky04 2009.08.10. 02:52:43

@magyarfoci: Jah.. lehettek Magyar bajnokok, de Magyarok soha..
süti beállítások módosítása