Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyilván nem, de azt azért minden szórakozáskedveló választópolgár pártfüggetlenül megünnepelheti egy szolid levegőbe öklözéssel, hogy az utolsó pillanatban talán érdekes lett a kampány. Na jó, a szenvedélyes fideszesek talán nem örömükben légbokszolnak. A vicces, de maximum középsúlyú jobbikos ügyeken kívül gyakorlatilag semmi sem történt végig, még Gyurcsány Ferenc bizarr visszatérő beszéde sem tudott stadionhangulatot teremteni.

Ez a Kubatov-botrány viszont két napra életre keltheti a demokratikus zombikat. (Aki nem hallotta volna, a kuruc.info leközölt egy hangfelvételt, amin úgy tűnik, hogy Kubatov Gábor fideszes pártigazgató egy belső párteseményen nyíltan beszél arról, hogy Pécsett a saját szavazóikról, de a "komcsikról" is részletes, telefonszámmal és mailcímekkel ellátott adatbázisuk van. Kubatov, ha ő az ugye, konkrétan azzal kérkedik, hogy név szerint meg tudja mondani, kik voltak azok, akik Pécsett nem Páva Zsolt fideszes jelöltre szavaztak. A szövegből nekem nem teljesen egyértelmű, és van benne vágás is, de a beszélő mintha arra utalna, hogy ilyen jellegű adatokból országos online adatbázisuk van.)

A Fidesz az első órákban, mit mondjak, kissé bénultnak tűnt, Szíjjártó Péter hivatalos reakciója az a pompás, részletes cáfolat, hogy "Ismételten, immáron sokadszor leszögezzük, hogy a Fidesz az adatvédelmi biztos által engedélyezett módon, a jogszabályok betartásával kezeli minden esetben az adatokat".

Lesz-e ebből felfordulás? A szó kötelesbeszéd- vagy románvendégmunkás értelmében, vagyis hogy az MSZP képes legyen egy bravúros rohammal megfordítani a választói hangulatot, szerintem semmiképpen. A szocialisták továbbra is nyomasztóan petyhüdtek és egyszerűen képtelennek tűnnek hatékonyan támadni. Amúgy is, most tényleg baromi kevés idejük lenne. és talán még a saját elnökségük sem tekinti őket a Fidesz lehetséges kihívóinak. De az e pillanatban egyáltalán nem kizárható, hogy a Fidesz több intézet szerint 60 százalék körüli várható eredményéből mérhető százalékok morzsolódjanak le. De kihez hullanak az értékes morzsák, hogyha nem az MSZP-hez?

A Jobbik logikus gondolat lenne, de ők meg mintha éppen most roggyantak volna meg finoman az utóbbi napok pár kellemetlen sztorija miatt. Az MDF-nek az élet csókja lenne pár kiábrándult majdnem-fideszes, de csak egy nálam bátrabb jós képzelheti, hogy ez az egész kavarás pont Bokros Lajosék felé indítja el a csalódott tömegeket. Úgyhogy még az sem lehetetlen, hogy a szintén elég gyatra kampányt nyomó LMP-nek másodszor is hihetlen mázlija lesz, és az MDF mókás önfelszámolása után váratlanul a Fidesztől is kapnak pár tízezer ajándék választópolgárt.

Az LMP-nek az is pompás aduász, hogy a Kubatov-módszert nyilván minden nagy párt kábé ugyanebben a formában alkalmazza, ők viszont egészen biztosan nem, úgyhogy az utolsó 48 órában célzás nélkül tüzelhetnek mindenki másra.

A fotelben hátradőlve csak a felszínes szórakozást kereső, felelőtlen állampolgár (például én) annyit máris elkönyvelhet a nyereség rovatban, hogy Lendvai Ildikó, a barnaeső-szakértő progresszív baloldal történetében első alkalommal egy kuruc-infós információ miatt Nemzetközi Sajtótájékoztatót hívott össze. Dörzsölik is a kezüket a "Jobbik = a legfrissebb, titkos MSZP-tagozat"-vonalat nyomó leendő kormánypártiak. Na mondjuk ez az egyetlen dolog momentán, ami miatt dörzsölhetik.

Persze az is lehet, hogy a hangfelvétel ügye csütörtök-péntekre elsikkad. A kuruc további "leleplezéseket" ígért csütörtök délutánra, úgyhogy egy ideig újra van miért figyelni a híreket. De hogy ne csak hímezzek-hámozzak: a Fidesz béna első reakciója miatt bemondok egy középnagy kárral járó két napos botrányt, ami levesz 5 százalékot a Fidesztől, 20 tagú frakciót ajándékoz az LMP-nek, nem hagyja látványosan megrogyani a Jobbikot és extrém esetben annyira megdobja az MDF-et, hogy pár percen át szinte izgalomba jöhessenek a választási központban, hogy aztán Debreczeni József mégis felfekhessen az áldozati oltárra, ahol a parlamenti helyek 72 helyett csak 67 százalékát megszerző Orbán Viktor puszta kézzel kitéphesse a szívét, majd úgy megváltoztassa az alkotmányos berendezkedést, hogy az anyja se ismerjen rá. Hogy kinek az anyja, az 4 nap múlva kiderül.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr361903259

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Óriási titkos adatbázisa van a Fidesznek? 2010.04.08. 11:50:01

Kubatov Gábor, a Fidesz pártigazgatója egy nyilvánosságra került hangfelvételen arról beszél, hogy adatbázist vezetnek a szavazókról és mindenkiről tudják, hogy milyen pártállású.

Trackback: 136. A választások után mi lesz? 2010.04.08. 10:51:39

Hülye játék a politika. Vagy mondjam érdektelennek? Ugye arról van szó, hogy jónéhány, dolgozni nem szerető ember mondja meg a dolgozó embereknek azt, hogyan-mi-merre-hány méter..Régebben érdekesebb volt, a középkorban is fontos szerepet játszott a pol...

Trackback: Kubatov köteles beszéde 2010.04.08. 10:06:05

Ennek a történetnek a segítségével valószínűleg több emberrel lehet elhitetni, hogy a Fidesztől félni kell, mint anno a sokkal elvontabb fenyegetésként bemutatott köteles beszéddel. (Fotó: szegedma.hu) Itt a Fidesz idei köteles beszéde. Egy hangfelvé...

Trackback: Szavazatszonda 2010.04.08. 09:53:52

 Na, ez egy érdekes weboldal (http://szavazatszonda.hu, a Politikon Intézet égisze alatt. Hogy kik van mögöttük, ki pénzeli őket azt nem tudom.)djhambi ajánlotta figyelmembe, de kapásból leütöttem azzal, hogy kamu. A kisördög azonban nem...

Trackback: Szavazás: A kampány plakátcsaja, 2010 2010.04.08. 08:14:12

Ősi marketinges alaptétel, hogy jó nővel mindent el lehet adni. Nos, mivel a kampánycsendig hátralévő órák száma már csak kétszámjegyű, sok újdonság az első fordulóig már nem nagyon várható, így azt hiszem, most már nyugodtan osztályozhatjuk a pártok p...

Trackback: A kurucinfó orwelli diktatúrája 2010.04.08. 08:00:43

Milyen megható, mennyire aggódik a választópolgárok személyes adataiért a kurucinfó. Versenyt sopánkodik Botox Ildikóval, hogy a csúnyacsúnya Fidesz tudja a Zemberekről, hogy ki kire szavaz, fúj.   Persze, nem szép dolog hogy egy párt ilyet csiná...

Trackback: Nincs itt az idő! 2010.04.08. 07:06:37

Választás 2010. De még nincs itt az idő! Nincs itt az ideje annak, hogy megismerhessük a pártok véleményét számos kérdésben. Így nem jött el az ideje annak, hogy a választásokon induló politikai pártok állást foglaljanak a társadalom 5-10 százalékát ki...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fabius 2010.04.08. 01:49:19

"aztán Debreczeni József mégis felfekhessen az áldozati oltárra, ahol a parlamenti helyek 72 helyett csak 67 százalékát megszerző Orbán Viktor puszta kézzel kitéphesse a szívét, majd úgy megváltoztassa az alkotmányos berendezkedést, hogy az anyja se ismerjen rá."

Micsoda plasztikusan megfogalmazott életkép... :-D

Stiel 2010.04.08. 01:52:56

Ilyen közel a választásokhoz ez aztán nem fog földrengést hozni. Szerintem amúgyis sejthető volt, hogy van ilyen adatbázis. Nem őszödi szint ez.

A reakció tényleg gyér, de, gondolom, nem akarnak neki ingyenreklámot adni, inkább hagyják elcsitulni a dolgot.

Nekem egyedül az ütötte meg a fülem, hogy vannak saját szavazók, meg "komcsik". Más nincs? Khm.

is 2010.04.08. 02:29:28

@Stiel: "Nekem egyedül az ütötte meg a fülem, hogy vannak saját szavazók, meg "komcsik". Más nincs? Khm. "

FIDESZ világkép. egyszerű, mint a faék.

FradiDani 2010.04.08. 02:32:53

@Stiel: Pécsett úgy tűnik csak kétféle van, más retorika szerint magunkfajta és magukfajta :)

tcom 2010.04.08. 02:50:05

Mit szól ehhez Páva? Nem vagyok Fideszes, de sajnálom őt. Úgy tűnik szét tudja választani pártja ámokfutását as a város vezetését.

nestrot10 2010.04.08. 03:05:02

VÉGE A DEMOKRÁCIÁNAK MAGYARORSZÁGON!
Hülye Magyarok!

ergerberger 2010.04.08. 03:10:38

"Képes még egyszer elbukni a Fidesz és visszajönni az MSZP?"

Nem.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.08. 03:25:32

@Stiel:

Az Őszödi beszéd se mondott semmit ami nem volt addig is nyilvánvaló.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.04.08. 04:26:01

A Fidesznek valami oltari nagy baromsagot kell csinalnia ahhoz, hogy elbukja ezt a valasztast.

moophlander 2010.04.08. 04:39:16

Adatbázisok.......és akkor mi van.....mikor aláírásokat gyűlytenek az utcán pl. egy népszavazási kezdeményezéshez, akkor is aláír az ember fia és a címét is odaírja......vagy a kopogtató cédulák is támpontok lehetnek! Ja, hogy ezeket nem szabad felhasználni máshova! És ha engem meg kurvára nem zavar? Azt a komcsit zavarhatja, aki nem meri felvállalni a pártszimpátiáját! Esetleg! :)
Egy város szavazásra jogosult embereinek lélekszámából könnyen megbecsülhető az ellentábor aránya, ha tudom a biztosan mellettem állók számát! A telefonkönyv pedig "monnyonle" mert nevesíti a telefonszámokat ill. telefonszámosítja a neveket! :) Idióták műbalhéja a fosomlás szintjén!

pereszke 2010.04.08. 04:42:53

Pont annyi idióta van az országban amennyi a bármely pártra leadott szavazatok összessége. Ezek közül szavazni bármelyikre?

bandigyerek 2010.04.08. 05:28:28

ez az egész sztori hitler vagy sztálin szebb napjait idézi....

-JzK- 2010.04.08. 05:40:32

Megérdemelte ezt a Fidesz.

MEGÉRDEMELTE! MEGÉRDEMELT! MEGÉRDEMELTE!

Kellett az elmúlt hónapokban a Jobbikot basztatni...

t a m á s 2010.04.08. 05:45:55

Nekem az hihetetlenül elszomorító, hogy azt látom, hogy szinte a nagy többség teljesen egyértelműen az egészet egy kommunikációs csete-paténak érzékeli. (Na ki fog ebből jobban kijönni???-teszik fel a kérdést)
..."Ez a Kubatov-botrány viszont két napra életre keltheti a demokratikus zombikat"...írja kedves Szily.

Hogy a hatalomra törés, majd a hatalomgyakorlás ezen eszköze miért nem jó?
Másik blogban már leírtam de ide is másolom:
József Attila Levegőt c. versében írja;

.."Számon tarthatják, mit telefonoztam
s mikor, miért, kinek.
Aktákba írják, miről álmodoztam
s azt is, ki érti meg.
És nem sejthetem, mikor lesz elég ok
előkotorni azt a kartotékot,
mely jogom sérti meg."...

.."Óh, én nem így képzeltem el a rendet.
Lelkem nem ily honos.
Nem hittem létet, hogy könnyebben tenghet,
aki alattomos.
Sem népet, amely retteg, hogyha választ,
szemét lesütve fontol sanda választ
és vidul, ha toroz".

Nincs új a nap alatt....

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.04.08. 06:28:48

@moophlander: Jaj de buta vagy, de legalább ne írtad volna le. Azt hszed, hogy ebben az országban csak fidesz seggnyaló, és kommunista van? Nagyon tévedsz.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.04.08. 06:42:44

@is:
Mennyire igaza is volt a Gyurcsánnak, amikor a veszett rókákat a telepre akarta vinni, igaz ?

ewing_65 2010.04.08. 06:48:03

@moophlander:
gondolom Gyurcsány őszödi beszéde után is mondtad, hogy mi van ebben, az összes párt (igen: a Fidesz is!) hazudik, kampányban meg éppen hoghy éjjel-nappal, úgyhogy a sok idióta húzzon haza az utcákról!

ewing_65 2010.04.08. 06:49:45

A poszt legviccesebb mondata:
"A fotelben hátradőlve csak a felszínes szórakozást kereső, felelőtlen állampolgár (például én)..."
Mondja a jobboldali horgász :D

midnight coder 2010.04.08. 06:51:32

Egyrészt kétlem hogy a beszéd valódi lenne. Nem mintha kételkednék abban, hogy minden pártnak van ilyen adatbázisa, kivéve talán az MDF-et és az LMP-t mivel nekik nincs meg ehhez az infrastruktúrájuk, de azt kétlem hogy ezt egy politikus mostanság nyíltan hangoztatná.

Másrészt igen, ebben igazán az az érdekes amikor MSZP a kurucinfóra hivatkozik mint hiteles forrásra. Aztán az is érdekes, hogy a Jobbik igazán az egész kampány alatt csak a FIDESZ-t támadta, az MSZP-t valahogy nem igazán.

midnight coder 2010.04.08. 06:54:19

@ewing_65: Azért az, amit a Fletóék műveltek picit túlmutat a szimpla hazugságon.

"Amit meg lehetett csinálni az elmúlt egy hónapban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük."

Ez nagyjából a demokrácia elveinek egyértelmű tagadása.

SzaGyu 2010.04.08. 06:57:07

Annyira nagy már az undor, hogy nem nyerhet az MSZP.
Bár a héten még lehetnek nagy csattanások, kiderülhet egy-két tartogatott meglepetés. Mint a példa is mutatja: sardobalo.blog.hu/2010/04/07/oszodre_megy_a_fidesz

ewing_65 2010.04.08. 07:00:22

@midnight coder:
Ha egy párt attól már demokratikus számodra, hogy kisebbet hazudik, mint az ellenfele (nem ellensége!), akkor természetesen igazad van.
De nálam a hangsúly a hazugságon van. És nyugodtan nevezhetjük annak, amit az ÖSSZES párt művelt az elmúlt kampányidőszakokban.
A mostani..., háááát..., eddig(!) az olyan izgalmas volt, mint a magyar NB I.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.04.08. 07:03:33

@t a m á s: bizony, jozsef attila paratlan eleslatast mutatott, ez a verse egy az egyben a mai USA, ahol a hitelkartya-hasznalat adatbazisokbol minden kiderul, raadasul mindez megvasarolhato adat. diktatura.

ewing_65 2010.04.08. 07:05:40

@midnight coder:
A Gyurcsány beszéd után:
a jobboldali szavazók ártatlan szemmel pislogtak, hogy hát ezt most így hogy, itten hazugság történt! na még ilyet! választási kampányban hazudni? ki hallott már ilyet? nem is gondoltuk! el se tudtuk volna képzelni egyik pártról sem! pláne az MSZP-ről! mostan itten meg lett gyalázva a választás! a zország elvesztette a zártatlanságát!

Kubatov fejtágító után:
baloldali szavazók pislognak, de még ilyet! adatokat gyűjtenek a szavazókról? ilyet csinálni! biztos demokratikus ez? és az ellenszavazókról is? nahát! hogy ez a patásorbán! nem is hittük volna! bezzeg a mieink!

A különbség annyi, hogy a baloldali "tömeg" nem hinném, hogy szétveri emiatt a belvárost...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.04.08. 07:09:49

@ewing_65: torok gabor irta tegnap: nem szerelmet valasztunk, hanem hazmestert. nem alszunk egyutt vele, csak azt akarjuk, hogy a szolgaltatast, amiert fizetjuk a kozos koltseget (az adokat), rendesen megcsinalja. ha szarul dolgozik, elkuldjuk.

nyekk 2010.04.08. 07:14:50

Megroggyant a Jobbik!?
Attól, hogy röhelyes, pitiáner (kerékbilincs ügy, pornós csaj ügy stb...) ügyeket próbáltak kompresszorral felfújni. Meg a szokásos húzás: "Jó...jó...eddig tévedtünk,mert nagyon megerősödött a Jobbik, de most aztán ..." Bruhahhhaaa!
Szorosan a témához: A Fidesznek orwelli listája avan a Fideszre, és a nem Fideszre szavazókról. Vonának volt igaza: hogy képzeljük el, 8 év kormányon töltött, Gyurcsényos, D209-es, Szivásis év után az MSZP-nek milyen litái lehetnek rólunk.
Azt meg én mondom, hogy ezek után (meg egyébként is) az eddigi parlamenti pártokra szavazni, nem sok jóval kecsegtet.

kapiksz 2010.04.08. 07:16:20

@moophlander: Teljesen igazad van, nem tudom ki az hülye aki ezt úgy eszi meg ahogy a balfasz jobbikosok szeretnék

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.04.08. 07:17:48

@nyekk: az egyetlen helyes valasztas a Jobbik Oroszorszagert Mozgalom :-)

midnight coder 2010.04.08. 07:20:38

@ewing_65:
"a jobboldali szavazók ártatlan szemmel pislogtak, hogy hát ezt most így hogy, itten hazugság történt!"
Ez azért picit több volt anno mint szimpla hazugság. Arról van szó, hogy Fletóék nem mertek előre tervezni semmit, nehogy a választók tudomást szerezzenek arról hogy az MSZP kormányon maradva radikálisan mást fog csinálni ahhoz képest mint amit mint "választási programot" hirdetett. És ebben nem is csak az az arcpirító hogy ilyen szinten hazudtak, hanem az hogy mindeközben hivatkoztak arra hogy bezzeg a FIDESZ-nek nincs programja. Sőt, még ma is próbálják ezt a kártyát eljátszani, ami azért Öszöd után nem kis pofátlanságra vall. Ahogy az is hogy a nagy demokraták kurucinfós, finoman szólva is kissé kétes hitelességű hírre hivatkoznak a kampányban.

ewing_65 2010.04.08. 07:26:23

@midnight coder:
Mégegyszer:
nem a hazugság mértékére utaltam, hanem arra, hogy most is, mint akkor, az örvendező ellenérdekelt fél úgy csinál, mintha ők/övéik sohasem tennének ilyet, és més soha senki sem hallott volna ilyen esetről.
És egészen biztos vagyok benne, hogy minden párt hazudik (igen, még Ő is!) a választási kampányában (márcsak ilyenek a házmesterek...) és minden párt gyűjti az adatokat.
És az a választó, aki ezeken meglepődik, az vagy hülye, vagy csak megjátssza magát.

Tibike15 2010.04.08. 07:30:01

Ez az ugynevezett Kubatov botrány az égvilágon semmit nem jelent.Mondjuk hülye volt a Kubatov, mert Orbánról így beszélni, mint az aidomított majom, megtanult sms-t küldeni. Lehet, hogy ezért nem fogják a fejét megsimogatni, de azon kívül, hogy a Kubatovnak megtörik a karrierje, nem nagyon lesz más hatása.

A nagy botrány az, hogy ismerik a szavazóikat meg a "komcsikat". A mindennapi korrupción edzett embernek az ilyenfajta ügyek még az ingerküszöbét sem érik el.

A Kövér féle köteles beszéd más volt, mert elhitették a sok idiótával, hogy felakasztják őket.

De majd meglátjuk, még az is lehet, hogy a jobbiktól vesz el szavazókat.

ckv909 2010.04.08. 07:32:36

Olyan nehéz ez??? Röhej = pontos jé!
Gyűlyteni??? Nem hiszem el! Margiiiiiit!
De nagyon magyarok, az már szent...

hááááát 2010.04.08. 07:33:23

Szerintem ez már nem oszt, nem szoroz.
A FIDESZ reakciója meg olyan, mint a párt.

yafet 2010.04.08. 07:33:40

Hát, gondolom ez miatt kellett 2.000.000 kopogtatócetlit összegyűjteni.
Az enyémért sajnos nem jöttek és voltam olyan hülye, hogy nem vittem a helyükbe.

A biztonság kedvéért a szavazólapra /a FIDESZ-es X mellé/ ráírom a nevemet, telefonszámomat és mail címemet. Bár a hallottak alapján Viktortól biztos nem kapok emailt vagy sms-t......

Nádasi Balázs 2010.04.08. 07:39:19

@moophlander: Ja hogy visszaélnek a személyes adataiddal, és téged ez "kurvára nem zavar"? Remek, remek, végre kitenyésztődött az az idióta állampolgár, aki demokráciában él ugyan, de nem zavarja, hogy kedvenc pártja törvényt sért, választópolgárokat katalogizál, tudják a mobilszámát, lakcímét, visszaélnek a személyes adataival, mintha diktatúra lenne... helyes, végre van ilyen is!

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.04.08. 07:44:32

@yafet: hat most mar keso, haver, errol lemaradtal. nem leszel allamtikkar, de meg az autopalya is elkerul.

Autosave 2010.04.08. 07:46:48

"Nyilván tartanak tőlem..."

midnight coder 2010.04.08. 07:48:20

@ewing_65: A zsebtolvajlás és szeptember 11 is bűn, mégsem venném egy kalap alá a piti zsebtolvajt és Oszama Bin Ladent.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.04.08. 07:48:46

'Az LMP-nek az is pompás aduász, hogy a Kubatov-módszert nyilván minden nagy párt kábé ugyanebben a formában alkalmazza, ők viszont egészen biztosan nem, úgyhogy az utolsó 48 órában célzás nélkül tüzelhetnek mindenki másra.'

Az LMP-nek is van adatbázisa, kifejezetten kérik a szavazóikat, hogy regisztrálják magukat:
lehetmas.hu/regisztralj

Autosave 2010.04.08. 07:49:12

Anyám sem ismerne rám, ha elmennék szavazni...
Magyar politikusok, menjetek a faszba.

Unter Bahn (törölt) 2010.04.08. 07:49:47

"Képes még egyszer elbukni a Fidesz és visszajönni az MSZP?"

Látszólag lehetetlen, de mivel úriember biztosra nem fogad, én viszonylag komoly tétben fogadtam az MSZP-győzelemre...

A Fidesz nyerő pozícióból már bukott kétszer... miért ne menne ez harmadszor is???

(X= EKESP, azaz Ezek Közül (szegfű, narancs, madaras, morvais, nem-nemlehetmáshaugyanaz) Egyik SEM Párt)

p.a.r.t.i.z.a.n 2010.04.08. 07:50:06

Még az adatbázis hagyján, mert ez majdnem minden pártnak van, de hogy a pártigazgató (fél)nyilvánosan lehülyézze a saját pártelnökét, mondván hogy nem tudja mi a külömbség a fax és az e-mail között, de azért sms-t már tud fogadni, az nem semmi... Szegény Kubatov Gábor, nem lennék most a helyében... Kapott még egy esélyt a múltkori elcseszett kampány után, úgy tűnik most végleg eljátszotta.

EvilHedgehog 2010.04.08. 07:58:31

Többen riogatnak a Google-el ,hogy Jézusom mindent tud rólunk mi lesz....engem a politikai pártok jobban zavarnak...

Unter Bahn (törölt) 2010.04.08. 07:59:15

@BKV reszelő: Nyisd ki a szemed: ez a hajó elment!

Jaaa, ha pénzt kapsz érte, akkor persze csak nyugodtan...:-DDD

Attila64 · www.sagaontour.ca 2010.04.08. 08:03:39

Ebből is látszik, hogy a kuruc.info-t mindenki olvassa.
Tehát igaza van Novák Elődnek: érdekes, hiánypótló, szókimondó, tabukat döntő és nem tisztelő, nem PC, de ez sem baj, hiszen mindenki kíváncsi az ott megjelentekre!

yafet 2010.04.08. 08:07:59

Most már tudom miért nem válaszolt egyetlen emailemre se Orbán Viktor....

igazi hős 2010.04.08. 08:17:31

@midnight coder: Azért te sem hiszed, hogy a Fidesz 1/3-ot (nem 2/3-t!) szerezne a következő (valóságot remélhetőleg leginkább fedő) tervvel: "Nem lesz olcsóbb semmi, sőt kevesebb nyudgíjat, segélyt kéne adni, és ki kell rúgnunk 150-200 ezer embert az államigazgatásból. Ebből tudnánk pénzt tenni a látványosan leromlott tömegközlekedésbe, oktatásba és egészségügybe vagy jelentősen segíteni a hazai ipart vagy annyira rendbe rakni a költségvetést, hogy lehessen eurónk. A háromból egy megy egy ciklus alatt, kettő alatt talán meg lesz mindhárom." Ehelyett egy szolid késő-kádári "minden jó lesz, majd én vigyázok rátok, ne is kérdezzétek mibe kerül" szlogengyár szól csak. Ez kell a 2/3-hoz? Igen. (Meg is lesz.) Lesz csalódás? Igen.

vizesnyolcas 2010.04.08. 08:20:10

Ha a Kubatov sztori igaz, akkor nem mentegethető semmivel, azzal sem hogy minden párt ezt csinálja.
Ugyanakkor az ügy több mint bűn, hiba. Méghozzá érthetetlenül buta hiba.
Ugyanis a Fidesz pécsi győzelméhez és a mostanában mért 60%-ához qrvára nem volt szükség arra az adatbázisra. Ehhez bőven elegendő volt egy rettenes MSZP és egy rettenes SZDSZ, meg az irritáló Gyurcsány, Kóka, Horváth Ágnes, ... Nélkülük az, hogy "nem vaktában, söréttel, hanem célratartva" lőhet a Fidesz, túrót sem érne.
Ha meg azt a részét nézzük, hogy az adatbázis arra szánták, hogy az állami szféra személyzeti döntéseit erre alapozzák, meg a közbeszerzési tenderek pályázói között ez alapján válogassanak, azzal is csak azt érhetnék el, hogy még a ciklusuk lejárta előtt repülővel kellene menekülniük, mint Bakijev elnöknek Biskekből.

csekk 2010.04.08. 08:29:10

Tökéletes.
E hír hallatán az informatikai analfabéták tuti a fideszre fognak szavazni.
A fideszenek nemhogy a kétharmad, hanem még a háromnegyed is meglessz. :)
Üzenem Ildikónak, hogy ezt hírt benézte. Ha ez az infó eljut az mszp mélyebb szavazói rétegéhez is, akkor mérhető százalékokkal lessz kevesebb szoci szavazó.

Kassian 2010.04.08. 08:31:42

Nem a fidesz nyeri a választásokat, hanem az mszp veszti el...vissza fog egyébként jönni, majd meg lehet nézni az önkoris választásokon.

Állítsuk meg a ......... 2010.04.08. 08:33:23

Nálam már megbukott egyszer a fidesz az elmebeteg orbánnal és kósával együtt.
Köszönöm, de nem kérek többet belőlük sem!

Héttörpe (törölt) 2010.04.08. 08:33:51

Amit én látok, tegnap este még egyik országos kereskedelmi tv-ben sem volt szó az ügyről, és feltehetően már nem is nagyon fogják ezt erőltetni. Négy éve habzott volna a tv a fröcsögéstől, de most más időket élünk kedves idióta jobbik és mszp szavazók!

Ringlósztár 2010.04.08. 08:43:04

@moophlander:
Hogy te milyen jó kis munkasőr lettél volna.

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.04.08. 08:46:48

A Fideszre szavazóktól az LMP biztosan nem
kap "pár tízezer" szavazatot.Azoktól akik
még mindig nem látják, hogy az LMP az új
ruhába öltözött SZDSZ, esetleg leesik valami.

Állítsuk meg a ......... 2010.04.08. 08:50:31

Tőlem listázhat a gennyláda fidesz, jegyezzék is meg a nevem örök időkre, annyi jót kapnak majd tőlem, amennyit én kaptam 1998-2002 között, de annyi rosszat is.

papamaci1 2010.04.08. 08:50:43

"hogy a Kubatov-módszert nyilván minden nagy párt kábé ugyanebben a formában alkalmazza, "

Hát akkor miről beszélünk ?

Mellesleg az egyszerű állampolgár hány adatbázisban szerepel ?
Népességnyilvántartás, rendőrség, egészségügy, nagy közszolgáltató rendszerek (gáz, villany...)egyházak, oktatási szervek. Iwiw, facebook.....
Ha valaki kilép a net-re és ott leüt egy billentyűt , már egy adatbázisba kerül....

sertésmájkrém 2010.04.08. 08:53:30

@t a m á s: bazmeg még egy idióta? Te melyik párhuzamos, ideális univerzumban élsz?
Jobb hazudni magadnak? Ha most tudtál erre rájönni (meg még mennyi minden van), azt javaslom legyen annyi önkritikád, hogy nem mész el szavazni. Ugyanis az összes döntésed eg yálomvilágban lett meghozva, a valóság meg rohadtul más, nem csak ebben a kérdésben.

További jó valóságmentességet.

Ieszarom 2010.04.08. 08:54:20

Mind hülyék vagytok.
Bemész a szavazófülkébe, behúzod a függönyt és értelmét veszti minden adatbázis.

kishusom 2010.04.08. 08:55:30

Jól meggondoltátok, miket írtatok le? Van két nap a választásig, addig az itteni hozzászólások alapján is lehet még bővíteni azt a listát... Merthogy ugye ide is mindenki önként írogat be, önként adja meg az emilcímét.

Egyébként meg 20 év után még mindíg meg tud lepni az a fajta hozzáállás, hogy amikor a "komcsiktól" kiszivárog az őszödi beszéd, marha nagy botrány van, amikor a fidesztől szivárog ki valami hasonló, akkor mindenki megvonja a vállát, hogy nem nagy ügy, más is ezt csinálja.

Vasárnap meg ezek után meglesz a fidesznek a 90 % is, mert ki lesz az a barom, aki meg meri kockáztatni, hogy nem rájuk szavaz???

Kelemen Csaba 2010.04.08. 08:55:44

Az alábbi link szerint az LMP-nek is van vaj a fején... a cikk közepéből ide másoltam egy részt, a többit el lehet olvasni akit érdekel...

"A slusszpoén: pofátlanul lopja el a romáknak szánt pályázati pénzeket az LMP-s jelölt.

Faith Balázs Budapesten indul, az LMP országos listájának 65. helyén található. Szórólapja megtalálható a párt honlapján, azt írja rajta, hogy a Budapesti Gazdasági Főiskolán tanul és a kispesti civil életben aktívan részt vesz (hisz a Kispesti Zsidó Közösség Egyesület társelnöke, héberül tanít.
Többször kiírtak költségtérítéses képzésben részt vevő roma fiatalok támogatására pályázatot, érdekes módon Faith Balázs többször is sikerrel pályázott erre, végeredményben pedig százezreket vágott zsebre. (2007/2008, 2009/2010) A kérdés csak az: a zsidó identitású Faith Balázs hogyan jutott olyan támogatáshoz, amit roma fiataloknak szántak?"

ati27 2010.04.08. 08:56:28

Mondok egy érdekes példát:

Svédország: Ha pl ki akarom adni a lakásomat valakinek, jogom van lekérni az adatait az adatbázisból az illető személyi száma alapján. Amiből megtudhatom mennyi a fizetése, van e hitele, és ha van az mennyi.. Ebből ki tudom következtetni, hogy esetleg számíthatok arra, hogy nem tud/akar fizetni. Ez alapján akár el is küldhetem a b...ba. No ez most adatvédelmileg mennyire aggályos? Ja, hozzáteszem a főnököm is azt mondta, hogy akár lekérdezhetem a fizetését, természetesen őt ilyenkor informálják hogy valaki kikérte az adatait, és mi célból...

papamaci1 2010.04.08. 08:57:22

Érdekes hogy most pártatlan hírforrás lett a Kurucinfó. Legalább is Ildikónak....
De az a baj, hogy az átlag szavazó csak kertv-t néz és nem használ netet...

Ja ! Ki tudja nem vagyunk- e ott a CIA és a MOSZAD adatbázisaiban ? Naná hogy ott vagyunk....

papamaci1 2010.04.08. 08:59:51

@Ieszarom:

És ez a lényeg. A szavazófülke romantikus magánya.....Ott csak TE döntesz-már ha egyáltalán elmész.

Unommáazegészet 2010.04.08. 09:04:13

Nem festeni a zördögöt a falra! Mer' különben bevonzod és bejön. SOHA TÖBBÉ MASZOPOT!!!!!!!!!!!!!!!!

midnight coder 2010.04.08. 09:05:22

@igazi hős: Azért az némi különbség ha valaki a választások előtt pár hónappal áfa kulcsot csökkent és hosszútávú adócsökkentési programot fogad el, aztán jön az öszödi-beszéd.

ChatMan 2010.04.08. 09:11:52

...Ugyan már....Azért néhány választáson már túl vagyunk, és aki figyelemmel kíséri a választások előtti dolgokat, az már szinte várta, hogy az utolsó 72 órában történjen valami hatalmas "leleplezés"......de ezt már senki nem veszi figyelembe....lejárt lemez, lejárt technika, eredmény nélkül. Azért egy mosolyt megér a próbálkozás. Persze még utolsó napra marad,(amikor a kampánycsend miatt már védekezni, reagálni sem lehet), hogy hírtelen kiderüljön, hogy a fideszben mindenki rajta van az ügynök listán....persze a választások után egy nappal kiderülne, hogy mégsem...de akkor már ugye késő.....emlékszünk még: " Senki nem akar itt vizitdíjat bevezetni. Ön úriember vonja vissza ezt a szamárságot. Nem akar ön hazugsággal nyerni"....És ha nem nyertek volna akkor le is tagadták volna, hogy szándékukba állt. De mivel nyertek...azt hitték bármit megtehetnek. Várom az utolsó órák hatalmas "felfedezéseit".....de én már tudom, hogy a fülke magányában kire szavazok, történjem az utolsó órákban bármi is.....és ez nem az MSZP lesz, hanem az a narancssárga.

Iván 2010.04.08. 09:12:49

Nem értem mi a botrány? Ezzel nem feltétlenül a Fideszt akarom megvédeni, hanem magát a helyzetet. Előre bocsátom nem vagyok annyira naív, hogy ne gondolnám azt, hogy ezzel a módszerrel minden párt él: index.hu/belfold/2010/valasztas/lefoglaltak_egy_mdf-es_kepviselo_kopogtatocedulait/?rnd=641

Ugyanakkor azt látni kell, hogy a Fidesz rendeteg akciót indított, aminek egyetlen lényegi eleme az adathalászat volt. Ugyan ki szopta be, hogy OV kiváncsi az átlagember véleményére a Nemzeti konzultáción? vagy, hogy akar-e olimpiát Budapesten? Bizonyára megkérdezték a pécsieket is valami "fontos" kérdésben: szerintedishüjetollerlászló? stb. Ezekkel az adatokkal pedig nyugodtan azt csinálhatnak, amit akarnak, mert beleegyezett a tulajdonosuk azzal, hogy egy nyilvános akciót támogatott.
Az olyan indirekt módszerekről nem is beszélve, amikor a vásárlási vagy fogyasztási szokásainkat firtató közvéleménykutatások adatait transzformálják át pártpreferenciára. Úgyhogy, ha nem sikerül bizonyítani, hogy a 2006-os, 2009-es kopogtatatók adatai vannak Kubatov exceltáblájában, akkor Szíjjártónál a pont.

gorcsev54 2010.04.08. 09:13:24

Csak várjatok ,még mi fog kiderülni,(pl:Pokorni ügy) bár a Fidesz támogatóinak úgy is mindegy, "Viktor az Isten",még ha az írástudás is 20 évébe került volna, mint a mobil használat akkor is. Még mindig nem tudom, hogy kinek van szüksége a 2/3 győzelemre a Fideszen kívül,-és még szerintem a győzelem után fognak még igazából kiszivárogni a dolgok.Lesz aki tesz róla.

Gestas 2010.04.08. 09:27:29

Nevetséges , ahogy a jobbik és a fidesz basztatja egymást a kampány alatt!
A választások után, az új parlamentben meg egymás faszát fogják szopkodni, főleg, ha nem lesz meg a fidesz kétharmad.

NEM DF 2010.04.08. 09:29:34

Nagy ügy, most meg lett erősítve két eddig is tudott dolog: 1. a pártok adatokat gyűjtenek kétséges módon 2. komoly MSZP-kuruc.info összefonódások vannak. Legyünk már túl ezen a választáson, mert már fárasztó.

kgonzo 2010.04.08. 09:29:52

@moophlander:
Aha, bagatellizálunk?
Az adatgyűjtés a nem Fidesz szavazókról törvénytelen.
Ennek a felhasználása, pedig emlékeztet arra, amikor egy bizonyos kisegyház (párdon, a Ti szóhasználatotokkal: szekta) tagjai, nem vehettek részt a közéletben, és úgy közösítették ki a gyermekeiket, hogy bizony ők egyik településről a másikra költöztek. Merthogy másképp gondolkodtak, azt tudták róluk.

Mége egy dolog: Nagyon meg vannak sértődve még a jobbikosok is, ha le fasisztázzák őket. Én szeretném visszautasítani, hogy egy szocdem gondolkodású vagy liberális szavazót lekomcsizzatok. Mert ez tényleg egyszerű gondolkodásra vall.

kapiksz 2010.04.08. 09:30:34

Örömmel látom, hogy azért a legtöbb kommentezőt nem tudta megvezetni a kuruc infóról szopott kommunista gumicsont. Ez nagyon bíztató, de még mindig van egy-kettő homályagyú MASZOP-os, Kuruczinfózik a LENDVAI ?!!!... ez nagyon jó és tiszta erkölcsre vall ?! Mit összeszenvednek még ezek a romhalmazok, hál isten már csak 3 nap

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.08. 09:34:11

Érdekes, hogy pont(y) az a Kuruc.info riogat és tesz közzé állítólagos adatvédelmi bűncselekményeket, amelyik a az egykori Bombagyár közösségi portálon regisztráltak adatbázisával igyekezett nyomást gyakorolni a nem jobbikos nemzeti érzelmű írástudókra...

Bunkológus · http://szatmarfigyelo.blog.hu/ 2010.04.08. 09:34:40

@t a m á s: Látom nem csak nekem jutott József Attila az eszembe a hír hallatán. :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.08. 09:35:32

@kapiksz: Persze, hogy kurucinfózik, tételes ellenőrzés nélkül nem írhatná alá nyugodt szívvel a teljesítés-igazolást, nem fizethetnének ki a számlát...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.08. 09:36:36

@Bunkológus: "Testvér, segítsd a lebukottakat"?
Hordja már a Vörös Segély Hagyóéknak a húslevest?

Bunkológus · http://szatmarfigyelo.blog.hu/ 2010.04.08. 09:38:58

@Kelemen Csaba: Máshol is terjeng a pletyka, hogy alapítványi pénzből kampányol az LMP-s jelölt, de ezekre azért konkrétabb bizonyíték kellene...

blah 2010.04.08. 09:39:57

Egyet értek a poszt írójával, érdekessé tette a választásokat ez a hajrára jött kis intermezzo. Tényleg ez a legszórakoztatóbb választás eddig.
Asszem mszp-s jelöltre fogok szavazni de a jobbik listájára :)

sunázósün 2010.04.08. 09:40:53

Hogy mennyi husáng van itt.. Szilyvel az élen.

Bunkológus · http://szatmarfigyelo.blog.hu/ 2010.04.08. 09:41:48

@Kitalátor feljegyzetei: Nem tom, jól érzem-e írásodban a finom gúnyt?
Aki bebukik és bizonyíthatóan, ítéljék el!
De bármelyik pártban is legyen, üljön! Akkor hiteles a húsleveses sztorid!

Franky4fingers 2010.04.08. 09:45:09

@nestrot10:

Nem. Most jön az igazi demokrácia. Csak eddig nem vette senki figyelembe, hogy olyat akarunk játszani, hogy demokratikus állam is vagyunk, meg szbadelvűek is, meg komenisták, meg mindenkinek lehet mindent. Ja persze. B@szunk is meg szűzek maradunk. Hát ennek vége.

amfiteatrum 2010.04.08. 09:48:40

A hír részben baromság. Ha valaki a T-Home honlapján rákeres egy névre, akkor megkapja a telefonszámot és a címet. Ehhez kell párosítani a leadott ajánlószelvényeket - mely ugyebár elvileg tilos, de tutti, hogy mindenki megteszi - és legrosszabb esetben egy excel táblába bepötyögtetni Mancikával.

Engem jobban zavar a komcsizás, mert nem minden maszop szavazó komcsi, legfeljebb téved:)

A 2002-es választás két fordulója között az a hír járta, hogy az MSZP-nek van "választási informatikai rendszere", de végül az se érdekelt senkit.

Ha egy párt olyan hülye, hogy nem tudja kik a szimpatizánsai, akkor megérdemli. Elég csak elolvasni az Obama kampány könyvét, ott is milliók adatait tartották nyilván...

Az meg külön vicces, hogy Kubatov évődik a főnöke (OV) informatikai képzet(len)tségén.

Egy igaz ember 2010.04.08. 09:54:13

Miért zavar a komcsizás?
Sokan valóban azok voltak.
De hányan voltak tagjai az olasz fasiszta pártnak azok közül, akiket lefasisztáznak? Ugyanis Magyarországon nem volt fasiszta párt :-)

Bougheau Tschichka 2010.04.08. 09:55:23

Kedves emberek, szavazó polgárok!

A FIDESZ rendelkezik szavazói listával!!!
Ezt onnan tudjuk, hogy az embereink a mi szavazói listánkról jelentették!

MSZmP

fátum 2010.04.08. 09:56:52

2002-ben az is bekavart, hogy voltak, akik azért nem szavaztak a Fideszre, hogy "ne nyerje túl magát". Találkoztam ilyennel. Utána meg fogta a fejét, mert nem nyert a Fidesz. Noooormális?...
Most is lesznek majd olyanok, akik azért nem szavaznak a Fideszre, hogy ne legyen kétharmada...

segitoember 2010.04.08. 09:57:29

Annyira vicces elképzelni a történetet fordítva, felcserélve a két felet és lejátszani újra az önigazolások alakulását a kommentelők gondolatmenetében. Szerencse hogy hamarosan vége ennek a majomparádénak.

Rwindx 2010.04.08. 09:57:56

Na ide is beírom a sok rettegőnek.

Ha jól rémlik a 3Ft/(nevezzük darabnak)-ért megvehető minden állampolgár minden személyes adata.

Ha vezetnek nyilvántartást azokról akik hozzájárultak az adatuk kezeléséhez, akkor utána már csak egy egyszerű halmazművelet. Nem?
Innentől ez csak egy szimpla halálhörgés a rettegő "demokraták" torkából.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.04.08. 10:01:54

@Iván:

Szerintem pénteken ki fog derülni hogy a fidesz tulajdonképpen egy Kanibál-Sátánista szekta és minden holdtöltekör ártatlan szűzleányokat áldoznak Orbán Viktor a vezérdémon tiszteletére.

blah 2010.04.08. 10:06:22

@Franky4fingers: ott a pont. Nincs ebben semmi rossz, sőt ez a demokrácia szépsége csak még nem fogták fel az emberek, 40 évnyi egypártrendszer után nehéz átállni. Talán rájön mindenki, hogy nem egy vagy 2 féle ember létezik és az nem vezet sehova ha ellenséget látunk egy más beállítottságú emberben.
@Mészáros Laci: nem mintha számítana... :)

csorsza 2010.04.08. 10:09:35

Többi párt sem hőbörög, nem érdekük ebből nagy botrányt csinálni. Ti. nekik is megvannak a hasonló listáik...

lavór 2010.04.08. 10:11:00

Veszett fejsze nyele ez már. Süllyedő hajóból mindegy hogy kiugrasz vagy alámerülsz. Lehet reménykedni, de a hullámok úgyis átcsapnak a fejed fölött.

Valóban gyűjt minden párt adatot szavazóbázisáról. Felmenti-e őket a törvénytelenség alól? Nem. De a kedves választópolgáraik biztosították őket a törvények felett állásról. Hogy jobb lesz-e vagy rosszabb a következő négy év? Majd kiderül. A sok Nostradamus jósolgat, de minek?

blacklord 2010.04.08. 10:11:48

@moophlander: Én Fidesz-szimpatizánsként mondom neked - használd az agyadat is néha, nem árt...
Az egy demokrácia lényege, hogy senki nem tehet meg olyan dolgokat, amik a törvényekben és az alkotmányban tiltottként vannak rögzítve. Ennek az a pontos oka, hogy ha ezt nem tartják tiszteletben, akkor nagyon csúnya dolgok történhetnek meg (diktatúra, elnyomás, terror, stb). Az egy dolog, hogy te nem tartasz a Fidesztől ilyen téren - de az egy nagyon komoly precedens, ha egy párt a Köztársaság törvényei fölé helyezi magát, akármilyen okból (a Fidesznél ez a "mi jobbak vagyunk, mint ők" lehet). Nem, nem, és nem. Máshogy kell megoldani, különben végül semmivel sem lesznek jobbak, mint a "MAGUKFAJTÁK".

baliquez 2010.04.08. 10:12:05

Az igazi buli ma délutánra várható, mikor (lehet) kiderül hogy a Fidesz az elvtársak hasonló adatbázisát kapta meg némi közös mutyik részesedéseként.

Szóval az adatokon kívül azt is tudják hogy ki mennyire "komcsi", mi több, ha nem szerepel egyik adatbázisban sem akkor még azt is hogy mennyire "nácifasiszta" esetleg "buziliberális".

Nem tudom ti hogy vagytok vele de én e többpártarcú egypártrendszer után nem akarok orbándiktatúrát, az még a mostani váltókormányzáshoz képest is visszalépés lenne.

baliquez 2010.04.08. 10:16:01

@blacklord: ugyan már, ez nem az első eset a Fidesz szándékos törvényszegésére, emlékezzünk csak arra a végtelen cinizmusra amikor Vezénylőtábornok Úr nyíltan törvénysértésre szólította fel híveit, mondván "majd az ügyvédek elintézik, oszt jó napot".

Megengedhetetlen hogy ez az ember 2/3-ot kapjon.

Dekatlon 2010.04.08. 10:20:17

Najó, ez a "vagyunk mi, meg vannak a komcsik" gondolkodás még nálam is kiverte a biztosítékot.

Aki nincs velünk, az ellenünk van! Hol hallotam én már ezt?

"azta" 2010.04.08. 10:23:30

"Kubatov, ha ő az ugye, konkrétan azzal kérkedik, hogy név szerint meg tudja mondani, kik voltak azok, akik Pécsett nem Páva Zsolt fideszes jelöltre szavaztak."

én szeretem az összeesküvés elméleteket, de valaki igazán leírhatná, hogy hogyan jutnak pl. ahhoz az információhoz, hogy én konkrétan kire szavaztam. nem ahhoz, hogy mit mondok/mondtam, hanem hogy kire adtam a voksom (névtelenül ugye...)

Budaphestie 2010.04.08. 10:25:12

Ezen ki csodálkozik? MSZP-re vagy Fideszre csak ostoba ember szavaz, hiszen ők már megmutatták, hogy mire képesek...

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.04.08. 10:31:07

Nem teljesen ide tartozik, de közben már helyezkedik a Story is. :)
Címlap: Orbán Viktor. Belív: 6 oldal Orbán Viktor és családja húsvétja.

Baxxa meg, még Benkő Dánielről sem szoktak ennyit írni. :)

Budaphestie 2010.04.08. 10:34:40

@"azta":
Bukott és megalázott arcok az MSZP-ben, és bukott, régi arcok a Fideszben is.

A Fideszben legutóbb ugyanez a társaság nem tett mást, mint 4 évig konzerválta a szart.
Az MSZP 8 éven keresztül nem tett mást, minthogy kavargatta a szart.

Most mitől viselkednének máshogy ugyanazok az emberek? És igen, szerintem még az Jobbik szavazók átlagos IQ-ja is magasabb, mint az előbbi két táboré. (bár én magam inkább liberális beállítottságú vagyok, ha már így rákérdeztél...)

yafet 2010.04.08. 10:35:37

@ati27: Ez biztosan jól működik Svédországban, mint annyi minden más is.

Csak nálunk az "uram-bátyám elv" az irányadó közalkalmazotti, köztisztviselői állásoknál, közbeszerzéseknél, állami támogatásoknál.

Jó lehetőség persze, valahol élnek vele, nálunk pedig visszaélnek. És ez most mindegyik pártra elmondható.

Állítsuk meg a ......... 2010.04.08. 10:35:53

Azt mondja meg nekem valaki, hogy az idióta kósa hogyan ért el minket telefonon, a választási hablatyával, ha titkosított a számunk.

yafet 2010.04.08. 10:38:13

@pcr: Szorgalmasan próbálkozott :)

Állítsuk meg a ......... 2010.04.08. 10:40:34

Próbálkozni a kutya szokott:))

Egyébként olyan kááár, hogy nem személyesen hív, mert úgy elmondanám neki őszintén a véleményem.

Joseph Adama (törölt) 2010.04.08. 10:42:50

@nestrot10: Mert valaki belelővet a tüntetőkbe?
Ja, azt már megtette Fletó.

szily 2010.04.08. 10:43:01

@TuRuL_2k2: Kubatov-módszer alatt természetsesen azt értettem, hogy más pártok támogatóiról listát vezetni, nem a saját beleegyezőkről.

dr. Wilbur Swain 2010.04.08. 10:44:58

Ildikónak meg van a napi betevő rettegés, barna eső, diktatúra
ki nem szarja le? van félnivalója az embernek, ha felvállalja a politikai nézeteit? remélhetőleg (már) nincs

tölgyes 2010.04.08. 10:48:42

Én csak egy sima választópolgár vagyok, mégis tudom hogy itt az utcánkban ki kire szavaz. Ez azért van, mert beszélgetünk, vitatkozgatunk egymással. Ők is tudják, hogy én kire szavazok.Nem akarjuk mégse agyonverni egymást.
Az MSZP is tudhatja a fidesz szavazókat. Hozzám nem dobnak be MSZP-és szórólapokat...:::)) Kár volna a költségért..:::)).. de ha mégse tudják az azért van, mert nem beszélgetnek az emberekkel, hanem fizetett reklámkihordókkal szórják az "anyagaikat".
Aztán a szocialisták is csak valamilyen lista alapján csinálták a 2002-es választás-napi mozgósításaikat. Lendvai ráadásul tegnap beismerte, hogy nekik is megvannak a saját választóikról a listáik..::))
Mindezeket összegezve: Kubatov feltehetően nem rendelkezik semmi olyannal, amivel Lendvai is ne rendelkezne.. de nyilván ostoba, ha mégis erről beszél.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.08. 10:50:22

@Bunkológus: Én csak szintén József Attilára gondoltam, őt idéztem...

@Egy igaz ember: Arab lenne a fószer?

tlac 2010.04.08. 10:56:48

eleve bárkiről bármit meg lehet tudni, ha nagyon akarják. Net, mobil, plastickártyák, stb stb.
Kubatov teljesen legális módszereket használ, nem hülyék. Amit 3 ember tud azt az egész ország, nemhogy aktivisták előtt árulna el illegális dolgokat. Tóbiás is elmondta a szoci aktivistáknak, hogy minden eszköz megengedett, ma is frankó párt elvtárs, sőt. Jobbikban páran meglepődtek, hogy a fagyi vissza is nyalhat. csúnya egy háború, de nem komoly. Ma jön a folytatás, el fogja nyomni Bokros ma déli vitáját - magával..

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.08. 11:00:29

Valahogy az agyam hátsó részében az-az érzés van, hogy még messze van a választás, holott 3 nap és mehetek az urnákhoz...

Másrészről, egy nem 2/3-os kormány 2010-ben (és az elkövetkezendő években) óriási nagy veszély mondom ezt úgy, hogy egyik pártot sem szeretem, tehát nem a Fidesz győzelemnek örülnék, hanem, ha egy olyan kormány lenne, akinek nem kéne semmilyen kispárttal egyezkednie (magánvélemény:az MSZP inkább az SZDSZ miatt bukta el a kormányzást, mintsem saját maga miatt).

Ugye csak 2/3-al lehet költségvetést szavazni...meg még jó sok mindent, erre tessék:

hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%A9tharmados_t%C3%B6rv%C3%A9nyek

tlac 2010.04.08. 11:02:11

@szily: kizárásos alapon megy. Nem nekünk ad adatot - "komcsi". Ilyen egyszerű ez.

sasa1972 2010.04.08. 11:03:04

Sziasztok!

Azt azért senki se felejtse el,hogy a fidesz 98-2002 között sok jót nem csinált,és az ő "tiszteségess" miniszterei között is volt egy pár rohadt alma csak ők okosan csinálták,mert az akkori bm-miniszternek kinevezték a legnagyobb bűnözöt ,remélem rémlik Pintér Sándornak hivták(olajszőkités,jozsefvárosi piac...

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.04.08. 11:04:56

"Képes még egyszer elbukni a Fidesz és visszajönni az MSZP?"

Valószínűtlen, de nem zárnám ki ezt a meglepetést.

tlac 2010.04.08. 11:05:46

@zéka: azér ha lesz is 2/3, az is demokratikusan jött össze! Fletóék mennyit hajtogatták minen faszságukat tűrni kell, ha 22 biztosító lesz,ha 7 "egészségpénztár", 2010-ben lehet majd véleméynt alkotni. Hát tessék, eljött az idő.. ha olyan megafrankó volt minden, meg annyira nagyformátumú (Debreceni J. , Dessewffy T.), akkor nincs mitől tartani.. Közben elvesztettünk egy SzDSz-t, lett helyette egy Jobbik.

Zámolyi 2010.04.08. 11:05:47

midnight_coeder
"Ez nagyjából a demokrácia elveinek egyértelmű tagadása."
Igen. És az is a demokrácia elveinek tagadása, hogy a Fidesz nem mer a választói elé állni és vállani egy vitát.
Ha Viktor olyan jó dolgokat fog tenni, mint amit ígér, miért nem söpri le érveivel egy vitában a többi jelöltet, és szerez ezzel még töb szavazót? Miért? Ezen érdemes elgondolkodni. Az csak üres kifigás, hogy nincs értelme a vitának, egy normális demokratikus országban van vita a választások előtt. Ismétlem, a demokratikus országban.

sasa1972 2010.04.08. 11:09:15

onnan könnyü volt tisztára mosni a többieket. Pokornyi az apja 3/3 as aztán sirva lemond ,majd megválasztatja magát frakcióvezetőnek. Tomoika a Sportminiszter
elöbb miniszter majd diploma.Für Tamásnak hivják vagy minek is? ja és a szép aréna ami már akkor elevúlt volt mikor még elsem kezdték épiteni.Vajon kinek volt éredeke?
Vajon az Orbán papa bányáira emlékeztek még? Az is érdekes történet volt.

Cooper82 2010.04.08. 11:10:46

Ha el is bukja valamikor a Fidesz, az MSZP remélem sosem jön vissza. Kívánom nekik, hogy következő választásban (nem az ideiben) ugyanúgy a bejutásért küzdjenek, mint most az MDF.

szita szita péntek 2010.04.08. 11:12:02

Ha a hangfelvétel valódi (nyilván az, bár bizonyítani egyáltalán nem biztos, hogy sikerül) akkor a fidesz konkrétan a napi gyakorlatában tudatosan törvényt sért.
Az az érvelés, hogy ez a jobbik erőtlen visszavágása szerintem torz. Az utóbbi hetek jobbik elleni vádjai voltak valójában súlytalanok, illetve kitaláltak. (Mondjuk a szóvivős ütött, még akkor is, ha én lényegtelennek tartom.)

Cooper82 2010.04.08. 11:12:40

Dickman: ne az döntse már a választást, hogy ki tud jobban vitázni!
Vitatkozzanak majd a parlamentben. Az való arra.

szita szita péntek 2010.04.08. 11:13:29

Azt is furcsállom, hogy a szerző agyában nem fordul meg az, hogy a bebukott szavazókat esetleg egy másik, szintén jobb oldali párt nyeri el. Esetleg épp az, amelyik nyilvánosságra hozta a felvételt...

sasa1972 2010.04.08. 11:14:20

Vagy az egyhéttel a választások elött eladott BÁV ZRT. Az tiszteséges ügylet volt ugye? Kisgazdapárt tudatos kicsinálása rendes dolog volt,csak akoalició létrehozásához kellet.
A nagy tisztogatások aki nem volt fidesz
érzelmü azt mind az utcára rakta a fidesz
az állami cégektől.sokat lehetne még irni
,de nektek fideszeseknek csak az számit,hogy Viktor uralkodhasson.

dr. Wilbur Swain 2010.04.08. 11:14:46

@Dickman: azért nincs értelme a vitának mondjuk Bokrossal, mert az egyik azt mond, amit akar, úgysem kérheti rajta számon senki, mert közelében sem lesz a parlamentnek, nemhogy a miniszterelnöki pozíciónak - a másik fél ezzel szemben nem kamuzhat össze-vissza, hiszen nagy valószínűséggel ő lesz a min.elnök
akkor lenne értelmes vita, ha két egyenlő fél vitázna, nem egy esélytelen outsider meg egy tuti befutó - más faszával könnyű verni a csalánt

Zámolyi 2010.04.08. 11:18:03

@Cooper82: Persze, vitatkozzanak majd a parlamentben. Ha akkor tudjuk meg, mit akar a Fidesz, akkor már késő lesz! Egyébként hány parlametni ülésnapon vett rész Orbán? Hányszor szólt hozzá? Talán egyszer!Neki ezt jeleneti az ellenzéki szerep! Ahol érvelhetnek is az ellen, amit mond, ott nem jelenik meg. Nem éppen egy demokratára jellemző vonás!

MÁV tulaj 2010.04.08. 11:18:27

Lehet, hogy a hangfelvétel hiteles, azt azonban kizárom, hogy a tartalma igaz lenne. Kubatov hőzöngött, meg akarta erősíteni hallgatóit abban a hitükben, hogy ők, a Fidesz vezetői aztán tudják a tutit. Természetesen fogalmuk sincs arról, hogy ki szavazott rájuk, s ki nem, merthogy a szavazófülkékben nincsenek kamerák (remélem...). Azt tudhatják, hogy kik adták oda nekik az ajánlőszelvényüket, s azt is, hogy a kampányukba bekapcsolódott aktivisták mit gondolnak arról, hogy a szomszédjuk, barátjuk stb. kire szavazott. Erről készíthetnek valamiféle adatbázist, ami természetesen törvénytelen, s elrettentő is, BÁRMELYIK párt csinálja. S ezért BÁRMELYIK pártot felelősségre is kell vonni - álláspontom szerint. Megjegyzem, főleg GyF emlékezetes beszéde óta igen ostoba az a politikus, aki - akár "zárt nyilvánosság" előtt is - ilyesmiket mond, s főleg, ha még hőzöng is ilyesmivel. S igen ostobának kell lenni ahhoz is, hogy a szóban forgó adatbázis gyártásával foglalkozzon egy olyan párt, amelyik épp egy kétharmados választási siker előtt áll, s ezt kockáztassa ezzel az egész üggyel.
Ha nem igaz a dolog, akkor a Fidesznek, Kubatovnak gyorsan ki kell állni, s meggyőzően cáfolni, ha igaz, akkor pedig Kubatovot ki kell rúgni, s vasárnap - szerintem is - jópár százalékot jelethet a Fidesznek mínuszban.

sasa1972 2010.04.08. 11:19:11

Azt gondolom,hogy a fidesz kétharmada egyenlő lenne az egypárt rendszerrel és az tudjuk,hogy milyen!

sasa1972 2010.04.08. 11:20:56

Sajnos nincs normális altarnativa egyik kutya másik eb

Joseph Adama (törölt) 2010.04.08. 11:21:23

@sasa1972: mszp-szdsz 2/3 94-ben? Akkor is így picsogtál?

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2010.04.08. 11:23:11

Nem, nem képes, és az MSZP sem jön vissza többet, remélem.

sasa1972 2010.04.08. 11:24:21

Én most sem "picsogok" bár nem tudom mi az
talán pityogás Én tényeket irtam . amúgy nem mondta azt,hogy az jó volt.

Állítsuk meg a ......... 2010.04.08. 11:25:26

@sasa1972:

Emléxünk!
Az fidesz idején tört ki a legnagyobb maffiaháború, ami nem volt véletlen.Aranykéz utcai robbantás, Fenyő kivégzése stb..

Milyen érdekes, hogy akkoriban éppen a robbanás előtt szinte percekkel Pintér járt az Aranykéz utcában.

Kósának az egyik haverja, pedig nem más mint a felrobbantott Óriás Boros Tamás rokona, aki milliárdosként tengeti életét Debrecenben és uralja a vendéglátóipart(Óbester, Zemann stb, stb.)

????????????????

Zámolyi 2010.04.08. 11:27:59

@MÁV tulaj: A felvétel tartalma nem igaz? Akkor egy Fideszes (ráadásul egy vezet beosztású Fideszes!) hazudott? Hihetetlen!
Amit máskor mondanak az igaz, vagy az is hazugság?
És ezek fognak kétharmaddal kormányozni!

Cooper82 2010.04.08. 11:28:09

Dickman: Most nem azért, de pl az MSZP-nél 2006-ban tudtuk, hogy mit akarnak, a választás megnyerése után mégis az ellenkezőjét csinálták. Hát akkor? Szerintem tökmindegy.
Nagy körvonalakban látszik a cél. Meglátjuk, hogy arra indulnak-e. A Jobbiknak is jobb lesz az, ha először csak bekerülnek a parlamentbe és megelőzik az MSZP-t, mert akkor majd mindenki látni fogja, hogyan is képzelik ők a parlamenti "működést". Semmi tapasztalatuk nincs még ebben, blődség lenne egyből kormányzati hatalmat adni nekik.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.08. 11:31:47

"
h a fidesz 2/3-tól kell e félni
v nem

ez a leglényegesebb asszem...
tek. h a jobbik, és a maszop stagnál
esetleg a Kubatov cucc miatt
a Jobbik nő, és a Fidesz csökken
(pl h ez mennyire örvendetes fejlemény v sem..)

+
van egy jelentős réteg, akik azon gondolkodnak h
fidesz + fidesz
VAGY
fidesz + más
pl h 2/3 ne legyen, de nem akarnak
se maszopra, se jobbikra szavazni

szerintem pár százalék múlhat ezen, ami
60% felett nem másodlagos ....

Cooper82 2010.04.08. 11:32:35

sasa1972: igazából csak úgy tud előre jutni ez az ország, ha egy pártnak 2/3-a van. Mert ha nincs, akkor az ellenzék miatt nem lehet megvalósítani semmi lényeges dolgot, mert nem ők találták ki, így nem is szavazzák meg akkor se, ha pozitív dologról van szó. Ez mindig is így volt, de remélem meg fog változni és akkor lehet majd színesebb is a parlament. De amíg nincs viszonylagos harmónia a pártok között, vagy valamiféle hajlam a megegyezésre, addig a 2/3 a reális esély a komoly változásra. Abban persze csak reménykedni tudunk, hogy ezt jó dolgokra fogják felhasználni.

MÁV tulaj 2010.04.08. 11:34:24

@Jobb híján MDF-es:
MDF?
Már bocsánat, de tényleg legalább enyhe értelmi fogyatékosnak kell lenni ahhoz, hogy az elmúlt évek követhetetlen bakugrásai, kitoloncolásai, magyarázhatatlan és elvtelen parlamenti szavazásai, cirkuszai után valaki fontolóra vegye e volt-párt támogatását. Az elmúlt hetek eseményei után pedig inkább már középsúlyos vagy súlyos értelmi fogyatékosnak kell llennie annak, aki még mindig oda akar szavazni. Csapody este példaértékű, vele is a szokásos "tisztességgel" jártak el - idézve az ötvenes évek legfényesebb napjait - miután rájöttek, hogy esetleges visszalépésével megakadályozhatja a bp-i lista állítását, vélhetően beígérték neki az országos lista 3. helyét, majd, amikor kiderült (lásd: Nógrád megyei MDF-es lista pár nappal korábbi ügye), hogy már hiába lépne vissza, a bp-i lista akkor is érvényes marad, szépen kirúgták az országos listáról.
Szerintem "jobb híján" keress egy másik pártot, vagy szavazz a civilekre.

fátum 2010.04.08. 11:34:40

A Fidesznek kétharmadot adni nem kell félnetek jó lesz.
Akkor legalább nem hivatkozhatnak arra, hogy valakik miatt nem tehették meg, amit akartak. Ha annyira rossz lesz, akkor egyébként is csak 4 évig fog tartani. :-)

sasa1972 2010.04.08. 11:36:42

azt nem tudom, tudjátok e,hogyha minden jól megy Debrecenek új stadiónja lesz két helyszin lehetséges az egyik a volt stadion helyén a nagyerdőben amásik a városhatárban egy nemrégen felvásárolt ingatlanon. Na és ki atulajdonosa az ingatlannak? Kósa Lajosné cége!!!
Na hol lesz az új stadion?

MÁV tulaj 2010.04.08. 11:37:10

@Jobb híján MDF-es:
MDF?
Már bocsánat, de tényleg legalább enyhe értelmi fogyatékosnak kell lenni ahhoz, hogy az elmúlt évek követhetetlen bakugrásai, kitoloncolásai, magyarázhatatlan és elvtelen parlamenti szavazásai, cirkuszai után valaki fontolóra vegye e volt-párt támogatását. Az elmúlt hetek eseményei után pedig inkább már középsúlyos vagy súlyos értelmi fogyatékosnak kell llennie annak, aki még mindig oda akar szavazni. Csapody este példaértékű, vele is a szokásos "tisztességgel" jártak el - idézve az ötvenes évek legfényesebb napjait - miután rájöttek, hogy esetleges visszalépésével megakadályozhatja a bp-i lista állítását, vélhetően beígérték neki az országos lista 3. helyét, majd, amikor kiderült (lásd: Nógrád megyei MDF-es lista pár nappal korábbi ügye), hogy már hiába lépne vissza, a bp-i lista akkor is érvényes marad, szépen kirúgták az országos listáról.
Szerintem "jobb híján" keress egy másik pártot, vagy szavazz a civilekre.

Zámolyi 2010.04.08. 11:37:24

@dr. Wilbur Swain: Itt vitáról van szó, nem ígérgetésről. A vitával az Fidesz problémája, hogy nem tud érvelni a tervei mellett, mert azok megalapozatlanok. Tegyük fel, hogy Bokrosra szavaznék. Megnézem a vitát, és azt látom, Orbán bebizonyítja, hogy Bokrosnak nincs igaza. Lehet, hogy emiatt a Fideszre szavazok (Nem vagyok párt-elkötelezett, eddig még mindig arra szavaztam, akinek a programja joban tetszett, pl. a Fideszre is!). Ez lenne a demokrácia lényege! A választó hallgassa meg a vitát, az egyes pártok érveit, és az alapján döntsön, ne vakon.

Joseph Adama (törölt) 2010.04.08. 11:40:07

@Dickman: 2006-ban Fletó miről beszélt? És mi lett belőle?

Ennyit az ilyen " vitákról"...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.08. 11:40:10

@szily

asszem ez már csak
jobbik vs fidesz meccs
..
ill
a fidesz szavazók gyengítése:
h pl
1. fidesz-fidesz szavazat
v
fidesz-más /pl LMP v Jobbik
fideszes maszopra + MDF-re nem val./

szóval maszop ebben nem játékos
persze pár százalékot kaphat emiatt
de maszopból kiábrándúltak a Kubatov cucc miatt nem fognak maszopra szavazni
..
inkább
1 otthon maradnak v LMP-re szavaznak /a jobb környékeken/
2 BAZ megye és egyéb sulyosabb közállapotokkal bíró térségekben meg
csont nélkül Jobbikra fognak
fidesz helyett szavazni.

--------------------------------
a hír is kuruc.info-n szivárgott ki
nem véletlenül....
index csak a hírverseny/gyorsaság miatt
közölte.
ill köllött közölnie.

sasa1972 2010.04.08. 11:41:49

@Cooper82: Ne haragudj,de az egyetlen olyan ellenzék afidesz volt aki soha semmit nem szavazott meg még ha jó volt akkor sem. A makacsság nem a parlamentba való

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.08. 11:42:28

tehát A KÉRDÉS, A DILEMMA:

több Jobbik és nincs 2/3-ad
VAGY
2/3 és kevesebb Jobbik

hmmmmmm.
khmmm.
izééé.

EMBEREK ?
MI A JOBB ?

Cooper82 2010.04.08. 11:43:43

Joseph Adama: hát ez az! Semmi értelme nincs. Vagy csak annyi, hogy még egyszer utoljára végighallgatjuk ki mit hazudozik, és ki tudja túlhazudni a másikat. És aki meg emiatt döntene, hogy kire szavaz, az inkább el se menjen!

Cooper82 2010.04.08. 11:46:15

sasa1972: Öszöd után nem is csodálom, de tényleg nem kell félteni őket sem. Bár az MSZP-vel megértem, hogy nem akarnak megegyezésre jutni. Az MSZP-t el kellett volna takarítani 1989-90-ben! Sok probléma nem merült volna föl, ha megtörténik.

Zámolyi 2010.04.08. 11:46:16

@Joseph Adama: Ez viszont igaz! Fletó négy évvel ezelőtti ámokfutása valóban azt erősíti, hogy nem kell vita!

MÁV tulaj 2010.04.08. 11:47:36

@Dickman:
Sajnos, minden politikus hazudik, lagalábbis csúsztat olykor. Megjegyzem, ez sajnos igaz a házasságban élőkre, a szinglikre, a tanárokra és a diákokra is. Én azt írtam, hogy hőzöngött, ami a magyar nyelvben azt jelenti, hogy túlzott. Azt, hogy az egésznek ne lenne alapja, azt én sem hiszem. Márcsak azért sem, mert a Fidesz egyik pár héttel ezelőtt bedobott szórólapján volt egy olyan leválasztható rész, amiben - ha akarom, én egyébként nem akartam - kitöltés után beküldhetem irodájukba az adataimat, többek között e-mail, telefonszám. De ez nem jelenti azt, hogy TUDJÁK, hogy ki a "komcsi", s ki szavazott a fülkébe rájuk. Márpedig Kubatov ilyesmit állított.

mnandy 2010.04.08. 11:47:56

Azért annak van egy pikáns bája, hogy az mszp a kuruc.info-ra hivatkozva jajong a demokrácia (sőt! a Demokrácia!) miatt.

:)

Hába, no, előbb-utóbb összenő az, ami össze tartozik..

blah 2010.04.08. 11:48:42

@Dickman: ez mondjuk tényleg elég nevetséges, hogy most nem lesz miniszterelnök jelölti vita. Kötelezővé kéne tenni, hogy az emberek képbe is legyenek azzal, hogy kire-mire szavaznak. Ebből is látszik milyen kezdetleges demokrácia a miénk, az emberek nagyrésze nem meggyőződésből szavaz.

sasa1972 2010.04.08. 11:49:32

@Cooper82: Én kicsit félek A fidesz uralomtól

vandorfenyo 2010.04.08. 11:52:00

@Cooper82:
A politikusok "vitainak" nem az a lenyege, hogy egymast meggyozzek (ugysem fogjak - tudjak), hanem, hogy a terveiket felvazoljak a valasztopolgaroknak. Az, hogy nem allnak ki egy nyilvanos "vitara" (bar inkabb kortesbeszednek mondanam), az azt jelenti, hogy nem ohajtjak vagy nem tudjak kozolni a terveiket. Vajon miert? Mert nincs is nekik? Vagy mert ugyis azt csinalnak majd, amit akarnak?
A 2/3-ad pedig elviekben meg jo is lehetne (eros kormany, konnyu torvenyhozas, gyors reformok), de a magyar demokraciaban a 2/3 nem sok jot iger - egyszeruen nincs kulturaja annak, hogy pozitivan hasznaljon ki egy part egy 2/3-os tobbseget.

Es itt kapcsolodik ossze a ket dolog: Orban nem osztja meg a konkret terveit, az eljovendo kormanya lepeseit meg a sajat szavazoival sem (most a populista "kampanyszonoklatokat" inkabb hagyjuk). Vagy azert, mert nincs konkret, kozerthetoen is kozolheto programja, vagy pedig azert mert azt gondolja: minek barmit is mondani, minek megmutatni a gyengesegeimet (is), ha egyszer majd a 2/3-os tobbseg segitsegevel ugyis azt csinalok 4 evig, amit akarok?

sasa1972 2010.04.08. 11:52:47

@Cooper82: Azért én megnézném A FIDESZ házatáját,hány volt mszp és mszmp tag van a soraikban ,Többek között Orbán Viktor is szorta az igét kisztitkárként

vandorfenyo 2010.04.08. 11:57:44

@szorokin:
a "sulyosabb kozallapotokkal" biro tersegekben, az alacsony muveltsegu valasztok vagy fel sem fogjak, hogy mirol van szo, vagy, ha igen akkor felelembol a Fideszre szavaznak, hogy a lista "jo oldalan" legyen a nevuk.

Cooper82 2010.04.08. 11:59:40

redlands: ok, de fletó óta tudjuk, hogy a tervmegosztás sem fedi minden esetben a valóságot. Nem kell itt lárifárizással szimpátiát kelteni másokban, meg azzal, hogy lealacsonyítjuk a másikat.
Mondom, én is csak remélni tudom, hogy jóra fogják használni a 2/3-ot ha megkapják. Tudni biztosan akkor sem tudnánk, ha lenne "vita".
Pozitívan kell hozzáállni, még akkor is ha nehéz. Ilyen sok sz@r után már csak jó jöhet.

vandorfenyo 2010.04.08. 12:02:55

@Cooper82:
Az tenyleg elkepzelhetetlen, hogy egy ilyen nyilvanos "vitan" mondjuk vegre konkretumok is elhangozzanak? Marcsak az orszag jelenlegi allapotaira valo tekintettel? Persze, tudom, naiv vagyok... :-)

vandorfenyo 2010.04.08. 12:07:41

@redlands: De persze ez mindd OFF, hiszen a tema nem a politikusok vitaja meg a programja, hanem a lista / antilista kerdese.
Azt azert szomoruan olvasom, hogy sokan egy vallranditassal el tudjak intezni ezt, mar amennyiben Kubatov tenyleg nem a kampany heveben loditott egy nagyot a hallagatosagnak, hanem kikotyogta a szomoru es idegesito igazsagot a masokra szavazo, nem Fideszt tamogato "komcsik" nev szerinti lsiatajrol. Mert az tenyleg orwell-i, hidegrazos dolgo lenne.
Es sokaknak irom: nem a listaallitas MODSZERTANA a kerdes. Nem a halmaz-reszhalmaz szamitas meg, hogy Pistike is meg tudja csinalni ket kulon listabol, hanem az, hogy a lista LETEZIK. a TENY, a LETE a listanak a torvenyellenes, es nem arrol szol a hir, hogy milyen modszerekkel lehet osszeallitani egy ilyen listat.
Ha ezt nem fogjak fel sokan, akkor tenyleg eros a narancs szinu szemellenzo.

Cooper82 2010.04.08. 12:11:21

redlands: én is szeretném, de igazából nem hiszek benne. A tettekben inkább hiszek, de ez meg csak a választás után derül ki. Néha kockáztatni kell, már ha valakinek kockázatot jelent a Fidesz. Nekem nem, de szerintem másnak sem kell félni tőle.

parttalan 2010.04.08. 12:13:09

Kubatov csak egy pióca a sok közül Orbán talpa alatt. Kétség nem férhet hozzá: az ő gondolkodásmódja megfelel a fideszes tábor nagy tömegei, ill. a párt legfelső vezetői által vallottakkal.

"Komcsik". Komcsi itt mindenki aki nem a "nemzetmentő" Fideszre szavaz, s Orbáénra: Minden Magyarok Örökös Miniszterelnökére.

A blogíró még egy megjegyzésére hadd reagáljak: "Ez a Kubatov-botrány viszont két napra életre keltheti a demokratikus zombikat."

Veled ellentétben minden demokratikusan gondolkodó, jogtisztelő állampolgár értékrendjébe ütköző az ilyen - kommunista időket idéző - listázás. Hosszú ideje vallom, hogy a harcias antikommunista Fidesz valójában egy igazi bolsevik módon szerveződő, ill. működő pártalakulat.

kovacsguszti68 2010.04.08. 12:23:49

A poszttal ellentétben én valószínűnek tartom, hogy az LMP is szépen dolgozik az adatbázison. Az egyik közösségi portálon megkeresett az LMP egyik aktivistája, aki feltette nekem a kérdést, hogy én voltam-e annak az x szavazónak az egyike, aki az EP választásokon rájuk szavazott. Gondolom, hogy a válaszomat rögzítették a megfelelő helyen... abban is biztos vagyok, hogy ezt sok más választókörzetben eljátszották és szépen áll össze az adatbázis a kopogtatócédulák gyűjtésénél szerzett tapasztalatokkal együtt.

Egyébként meg szerintem kicsit későn jött ez a sztori és Fidesz ellentábor pedig annyira impotens, hogy nem tudja ezt a magas labdát lecsapni (mint ahogy a múltban ezt már oly sokszor megfigyelhettük) A Fidesz ennél kisebb horderejű kérdésnél is azonnal sajtótájékoztatót szervez, felfújja a bolhát elefánt méretűvé és úgy tálalja, mintha az az elmúlt évtized legszörnyűbb büncselekménye lenne. Most mit látunk? Lendvai Ildikó szólt néhány halk szót, az LMP is a maga módján próbál támadni, de ennyi. Ezzel szemben azonnal mindenhol megjelent a hír (gondolom a vérprofi Fidesz kampánystáb keze is benne van) hogy ok, van ilyen lista, de minden párt készít hasonlót, és csak az ugasson, akinek nincs ilyen.

Puff: a negatív hír már nem is annyira negatív... Talán néhány szavazó elbizonytalanodik, hogy érdemes-e a Fideszre szavazni (különösen a pécsieknél lehet ez kérdés) de szerintem számottevő változást nem fog eredményezni.

vandorfenyo 2010.04.08. 12:28:30

@Cooper82:
Valo igaz, nem a Fidesz felso vezetesetol kell felnie barkinek , hanem a videki "kiskiralyoktol" es a Fidesz kore szervezodo vallalkozi retegtol, akik hamarosan elet-halal urai lesznek, kis tulzassal, "lent, ott videken".
En videki szuletesu vagyok, egy ideig Pesten eltem, aztan elkoltoztem, szerencsere nem fuggok ugyan egy kiskiralytol sem, de a hatamon felall a szor, amikor latom-hallom, hogy mi megy mondjuk egy borsodi vagy akar Pest megyei, Bp-tol csupan 20 km-re levo faluban is. Mondjuk egy olyan faluban, ahol az elmult 4 evben fideszes vezetes es fideszes parlamenti kepviselo volt, meg a komenistak alatt is durva dolgokat muvetek gond nelkul. Es mi lesz a kovetkezo negy evben, amikor ott lesz felettuk a "pesti" 2/3-os vedoernyo? Sajnos ebben latom a gondot, nem feltetlenul abbam, hogy ki ul kajan vigyorral a szajan a parlamenti patko kormanyoldalan

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.08. 12:38:19

@sasa1972: Bocs, csak most esett le, hogy tkp. te is fideszes - műbunkó - bérkommentelő provokátor vagy...

neurotikk! (törölt) 2010.04.08. 12:44:57

Na ez is mar milyen egy szitu?
Tetszik a kuruc osszehasonlitasa az oszodi beszeddel. Mindketto annak erdekes igazan aki direkt porogni akar ezen. Az elso oszodi beszeden is mar, mi derult ki, hogy a politikusok hazudtak.
Uuuristen!! Ki gondolta volna!!! Felhaborito!!!
Aztan a sok naiv artatlan kissrac aki megtudta hogy tenyleg nincs Mikulas, elkezdett randalirozni meg ordibalni.
Most is. Van egy adatbazisuk ami legjobb esetben is szurke. Napersze, mert marketingeseknek nincs ezer hasonlo. Jajjj, a politikusok sajat onzo erdekeikbol kepesek adatokat gyujteni emberekrol, Jajj, jajj, jjjaaaaaj, vilagvege!

Van itt x banda akik mindent megtennenek, hogy a masik elott erhessenek a husos fazekhoz. Mind tudjuk. A legtobbunk pont igy tenne. A legtobbunk pont ezert megy oda. Kepmutatanak, koholt vadakat huznak elo (Jobbik ugyek), nem mondjak meg az igazsagot, valoszinu illegalis penzmozgas is van, hisz megeri, ha nem bakiznak ezek nem derulnek ki, utana meg dol a le.
(mondjuk ebbe is erdemes majd belegondolni mennyire dol a le mikor a tolvajok egyre nagyobb verszemet kapnak az elozok peldajan, a gazdasagban es a lakossagnal pedig egyre kevesebb van, es meg az is elmegy akinek van annyija hogy mashol ujrakezdje normalisabban. Nem lesz mani. Rovidlato egy banda. Kiralyok akarnak lenni a szemetdombon.)

Ugyanolyan kepmutato az aki meglepodik, foleg a kurucnal : ))) azon hogy tisztessegtelenek a politikusok, mint a politikusok akik ugy tesznek, hogy jajj de szeretnenk kozszolga lenni.
Kozszolga a tokom, es itt most Hofi klasszikus vicce van az eszemben. : >>>
Aki ezt eddig nem arazta be a dontesebe, az atlathatatlan stikliket, az eleg hulye.

Lehet az eroteljesen onallotlan szavazokat befolyasolni lehet, nem tudom mennyien lehetnek, persze az ilyenek azon is meglepodnenek, mikor eloszor hallananak es szagolnanak fingani egy kedvenc hires szinesznot. Fujj, kiabrandito!!

Aki ezek alapjan dont a szavazason, attol en elvennem a szavazati jogot is. Az nem lat eleg tisztan ahhoz hogy viszonylagos biztonsaggal donteni tudjon.
Igazabol persze nem lehet nyugodtan szavazni, mert tudjuk hogy tulertekelik magukat es igergetnek a sajat szemelyes erdekeik miatt. De pont ezert se ez lesz a mertekado, ezek a 'botranyok'. Mintha a pornozas meg buzi-kereszteny hozzaallas eltantoritana az ertekelvu Jobbikosokat.
Mert ezeket mar eddig is tudtuk. Csak bizonyitek nem volt ra.

Akinek igazan torodni kell vele az a hatosagok, torvenyhozas!! Atlathatova tenni annyira a koltsegvetest, hogy ne legyen ertelme hazudni rola, kinyomozni a torvenysertest es buntetni. Megszuntetni a torvenytelen online rendszert. Kesz.

Most itt beall a tobbseg a politikusok szinvonalara es kepmutat? Ugyan mar!

Devil 2010.04.08. 12:45:07

A Fidesz nem akarja megnyerni a valasztast, Kulonosen Prban nem akarja. Csak a tehetetlenseg hajtja oket elore. Gyakorlatilag bena kacsak.
A tobbi part sokkal inkabb akarja a hatalmat, szerintem fel-egy ev mulva izekre fogjak szedni a Fidesz-kormanyt, hacsak addig nem sikerul lekenyerezniuk a tobbi partot, pld. koalicioval vagy nem sikerul felszamolniuk oket.

Devil 2010.04.08. 12:45:44

@Devil: "Kulonosen Prban nem akarja."
Helyesen:
Kulonosen Orban nem akarja.

midnight coder 2010.04.08. 12:59:55

@neurotikk!: Lófütty. Öszöddel az MSZP történelmet csinált. Nem egyszerűen nem tartottak be választási ígéreteket, hanem 180 fokban mást csináltak amiről pár hónappal előtte beszéltek. Nyíltan bevallották hogy becsapták az embereket, hogy nem csak hogy nem volt programjuk, de nem is mertek csinálni még belső használatra se semmit, mert féltek hogy kiszivárog. Egy ilyen után szerintem európában nem sok kormány maradhatott volna a helyén, elvégre Öszöd lényegében a többpártrendszer és a demokrácia alapelveinek nyílt megtagadása volt.

Hírbuzi 2010.04.08. 13:01:55

A továbbiakat már nem a kuruc leplezi le, hanem a hírcsárda. Pl. hogy a Fidesz IZSDB-t épít:

hircsarda.hu/politika/5267-izsdb-je-is-van-a-fidesznek

midnight coder 2010.04.08. 13:02:43

@sasa1972: A FIDESZ 4 éve alatt csökkent a GDP arányos államadósság nagyobb privatizálások nélkül. A szoclibek alatt pedig több mint a duplájára nőtt. Ez önmagában elég ahhoz hogy a ballib az elkövetkező 50 évben ne kerüljön még egyszer kormányközelbe.

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.08. 13:09:48

@tlac: az elmúlt 8 (de inkább 4) év kormányzásában elfelejtette az az MSZP (és az SZDSZ is), hogy a demokráciában igenis van a népnek szava, ezért bukott el baromi sok törvény/rendelet (pl vizitdíj, de volt még sokminden más is). Igazad van, nem lehet állandóan a szart lenyomni az emberek torkán azzal a kijelentéssel, hogy majd lesz valami.
Megszorítani sem úgy kéne, hogy mindenhonnan elvonunk, és majd lesz valahol a pénz, mert annak lopás a vége...úgy kéne ennek működnie, hogy ettől a szegmenstől elvonunk és a többletpénzből ezt építjük fel. (én spec. a segélyezési és önkormányzati rendszer megnyirbálásával tenném, de biztos vannak még más pénznyelők)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.08. 13:11:22

@Cooper82: erre van esély, ha emlékszel, akkor az első demokratikusan megválasztott kormány 1989 után az MDF volt...nézd meg most hol tartanak. Pedig fele ennyi szemétséget nem csináltak szvsz...

Alternatív 2010.04.08. 13:12:41

Azért a marketing-adatbázisokkal való összehasonlítás sántít egy kicsit. Nem mindegy, hogy azt tartják-e nyilván rólam, hogy milyen fogkrémet szeretek, vagy azt, hogy milyen pártra szavazok.

Nem hinném, hogy egy állás betöltésénél a fogkrémtípus alapján döntenének.

EvilHedgehog 2010.04.08. 13:19:43

@zéka: A vizitdíj mutatja a legjobban, hogy itt nem csak a politikusainkkal van a baj....

bee-lah 2010.04.08. 13:22:19

@papamaci1:
Én önként adtam az adataimat és a fényképemet a Moszad adatbázisba :)

B1

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.08. 13:27:49

@EvilHedgehog: öhm, szerintem egyszerűbb, ha olyan dolgot keresünk ebben az országban ami maradéktalanul jól működik.

shaker 2010.04.08. 13:46:49

@neurotikk!: de hát pártot is szeretnél választani, akkor a www.valasztasom.hu lelkesen segít neked.

ZéBé 2010.04.08. 14:12:22

Hónapok óta mennek a telefonos közvéleménykutatások, hogy ki hová fog szavazni. Gondolom senki nem gondolja, hogy amikor a Fidesz megrendel egy ilyen kutatást, akkor lemond arról, hogy névvel-telefonszámmal kapja meg az eredményt? Az összesített eredmények a nyilvánosságnak szólnak, aki fizet, az megkapja a teljes adatbázis másolatát.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.04.08. 23:12:15

@Alternatív:

de nem is a pártszimpátia alapján.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.09. 01:52:13

# az 2/3-rúl #
2 fő faktor

1. koalíció, mint szabályozó/kordában tartó ágens
98-02 között is koalíció volt ÉS NEM AKADÁLYOZOTT MEG SEMMIT..
02-10 között is koalíció volt ÉS NEM AKADÁLYOZOTT MEG SEMMIT..
=AKA=
mindenki lopikálhatott, kb
max közösen keverték a szart....
fúrták egymást
=AKA=
baszakodtak a pöcegödörben

2. ellenzék, mint szabályozó/kordában tartó ágens
hááát csak a főpélda...
TÖBB MINT ELÉG...
02-10...
a rettegett fidesz ellenzék...
akik mindent meggátoltak, leszavaztak

akikre a lib-szocik folyamatosan
ráfogták/ráhárították a felelősséget

kb mintha a fidesz lett volna kormányon

DE...
02-10 között az a kibaszott erős, geci ellenzék
NEM TUTTA MEGAKADÁLYOZNI..
a
lopikálást

+
98-02
a ballib ellenzék se tudott mit kezdeni
a fidesz antidemokratikus dolgaival
...
semmit.

szóval ezt látom SAJNOS...
nem csalódtam, nem volt honnan, csak levontam a követk.et...

a koalíció és az ellenzék
mint "intézmény"/"ágens" ...
nem tudja ellátni a szerepét
MAGYARORSZÁGON, MOST ez látszik, idáig ez történt.

nem hiszek a koalíció kompenzáló/ átalakító/ ellenőrző szerepében
és
az ellenzék ellenőrző szerepében SE

ezen intézmények nem tudják ellátni a feladatukat
igen ITT, mo-on.

LÓFASZ

------------------------------------------------------
szóval a 2/3 ilyen szempontból nem akkora para
##
- 2/3 alatt lenne a koalíciós baszakodás
ami kb csak mutyit jelent ld feljebb

=AKA= az ellenzék elvileg erősebb lehetne
akkor se tudna kb semmit se tenni
ld megint csak feljebb

##
- ha 2/3 megvan
OK.. biztos lenne pár törvény
kb
kiszámíthatatlan h mit akarhat a fidesz...

de megjegyezném, h kb 20éve
SEMMIT, de kb SEMMIT nem sikerült kb elfogadni, ami
2/3-ot ígényelt volna

..
azaz alapvető dolgok/állapotok fagytak be..
ill megváltoztathatatlanok

pl. alkotmány, 5 % küszöb ...., stb
---------------------------------------

azaz van az ország 20 éve befagyott állapotokkal,
alapkeretekkel...
mint 1 béna kacsa..

azóta is a 89-90es ROSSZ keretek/alapok levét isszuk
alkotmány, 5 % , ügynökcucc, stb...

????? NEMTOM...
akkor már inkább fidesz 2/3 és legalább övék a teljes felelősség
és nincs baszakodás meg nyammogás
?????

szarságok ígyis úgyis LESZNEK, elkerülhetetlen
..
épp a 08-ai mancs mentegette így a maszopot
/ nincsenek bizopnyítékok amelyek arra utalnának
h a maszop korruptabb lenne, mint bármely más párt...
/
detto ue igaz egy múltbeli és egy jövőbeli fideszre
!!!!!

szóval vannak érvek és ellenérvek is..

neurotikk! (törölt) 2010.04.09. 06:59:59

@midnight coder:
rollad beszeltem ember!
Ne menj el szavazni naiva!!
Becsapnak?!
Helllooo!! Van itthon valaki?!??
:DDD
süti beállítások módosítása