Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szar volt a döntő sajnos, ellentétben a vébével, ami viszont összességében kiváló lett, izgalmas, pörgős és sok gólos. Fura érzés, hogy világ legjobb csapata nyert ugyan, de nem azzal a szeretetreméltó játékkal, amivel az utóbbi években mindig. Mintha valami olasznátha söpört volna végig a fiúkon, akik annyira jók, hogy még ezt is kihordták lábon.

De most még a döntőről van szó, aminek a legnagyobb sportértékű eseménye sajnos a kezdő sípszó előtt történt: animgifrajongó százmilliók ismerhették meg azt az egyelőre ismeretlen nevű, öltönyös zsenit, akiből a világ legjobb baseballjátékosa lehetne, olyan reflexszel ütötte le a Kupát megérinteni készülő híres berohanóembert, Jimmy Jumpot, a bázistól egy milliméterre:



(Ugyanez itt van állóképen is, Bede Márton mikroposztjából az is kideül, hogy egy barretina nevű spanyol sapkát akart Jimmy a Kupára húzni.

A meccs ezután a felvezetéshez képest jelentéktelennek bizonyult, (hiába próbált feltűnést kelteni a német jóspolip)


az egyetlen szórakoztató esemény Nigel de Jong mellkasbeszakító rúgása volt:


Amiből azonnal elkészültek a csodás animgif-verziók:



De a legjobb megint csak Lazacz, az ismert magyar mikroblogművész volt, a bitek Iniestája:


Animgifekben gazdag jó éjszakát minden örjöngő spanyol- és megkövülten néző hollanddrukkernek! A vébének meg sajnos vége:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr462145473

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Űrodüsszeia (2010, Dél-Afrika) 2010.07.21. 10:14:22

 "...ez olyan, mint megérinteni az eget." (Diego Maradona) Mély hangon megszólaló halk dübörgés, majd felharsanó trombiták a főtémával és velőtrázó üstdobütések óriás buzogánnyal: megvan a világbajnok. És bár az oddsok alapján a span...

Trackback: Azok az országok boldogabbak, ahol elfogadják a melegeket? 2010.07.12. 11:54:17

A budapesti melegfelvonulást 18 ország nagykövetsége támogatta. Ezek alapvetően nyitott toleráns országok, amelyekben a melegek házasságot vagy élettársi kapcsolatot köthetnek. Érdekes összevetni, hogy az általános boldogságindex-en ezek az országok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2010.07.12. 01:41:00

mark van bommel a legnagyobb király, a legnagyobb király, a legnagyobb király

orosz69 2010.07.12. 01:47:23

a lebronnak mi köze a vb-hez?

Abdani 2010.07.12. 01:57:42

Én olyan 2D-s flashjátékot akarok, amiben Robennel lehet kergetni a bírót. Lennének benne ilyen felvehető pluszpontot jelentő csillagok meg minden. :)

Venyigeszu_de_Lucerna 2010.07.12. 02:16:23

@Abdani: de cskha igazad van. Ha nincs, akkor a bíró kerget téged Barcelonáig...:-)

gabest1 2010.07.12. 02:25:02

@orosz69: Az ami a háznak, semmi. A feliratot kéne tudni elolvasni.

runnerrunner · http://www.iffhs.de/?b4a390f03be4ac07cda15b45fdcdc3bfcdc0aec70aee0a 2010.07.12. 02:46:25

van bommel a világ egyik legnagyobb mai köcsöge vettel után meg a holland edzö után.nem tetszett neki a 2ik hely azolnnal levette az ezüstöt.undorito volt látni

kite-os 2010.07.12. 06:12:23

Három dolog, amit nagyon útálok:
kosárlabda,
amerikai foci,
kosárlabda

SlafRock · http://holdontul.wordpress.com/ 2010.07.12. 07:20:07

Robbenes játékra beneveznék! Ha teljesítettél egy pályát (bírót)nyugtatóinjekció a bónusz!
www.youtube.com/watch?v=de2oErVNiT0

flimo13 2010.07.12. 07:22:17

@gabest1: úgy sincs semmi köze hozzá. Ugyanis az a kép arra akar utalni, hogy James elmegy Clevelandből, és ennek örülnek. A Browns a helyi amerikaifoci-csapat, a kosarasok a Cavaliers. Ez azért különösen vicces, mert vérig vannak sértve, hogy otthagyja őket, mezeket égettek meg minden amit akarsz. De örülnek, hogy elmegy. Hátpersze.

flimo13 2010.07.12. 07:23:58

@kite-os: ezzel én is hasonlóképp vagyok, csak:

európai foci
foci szurkolók
európai foci.

csoko20 2010.07.12. 07:40:21

A spanyolok többet futottak, többet lőttek kapura, többet volt náluk a labda. Sőt, gólt is csak ők tudtak rúgni!

Szóval megérdemelték!

De Jongéknak pedig sok sikert a rögbiben, bár valszeg ott is csak a 2. helyig jutnának:) A lúzerség náluk is kódolva van, mint nálunk, igaz kicsit magasabb szinten....

Vincenzo testvér 2010.07.12. 07:46:17

Gyermekeim, ezen a döntőn nem volt kinek szurkolni.
Igazságtalan lett volna, ha a durva hollandok nyernek, ahol két játékost már akkor (és azért) ki kell állítani, ha belép a stadionba: a B betűs van-okat.
És igazságtalan, hogy Spanyolország nyert, mert ha 4-szer 1-0-lal el lehet vinni a kupát, akkor ilyen játékot egy idő után kevesebben fognak nézni.
Bízvást mondom, eg jó kapussal ezt a tornát Uruguay nyerte volna. A 4. helyet akkor is elérik, ha egy megyei 3. osztályú csapatból kikölcsönzik a tartalék ifikapust.

play_off 2010.07.12. 08:37:35

Van Bommel egy közveszélyes őrült.
Elég csak ránézni. A kiüresedett, sötét tekintet mindenkinek megmutatja, hogy egy tébolyodottal áll szemben.
Előbb-utobb valami nagyon gonosz dolgot fog elkövetni. Nem kéne megvárni, hanem diliházba zárni mielőbb.
Majd, ha megtörténik a baj emlékezzetek rá, hogy mit írtam most.

reálisan 2010.07.12. 08:40:04

Az egész VB alatt alattomos, durva focit játszottak a hollandok, különösen Vam Bomel. Nagyon drukkoltam ellenük!

dex.ion 2010.07.12. 09:02:54

@♥ Kitty ♥: nem tom szólt-e vki, elvesztették a meccset:P

Hetero Sapiens 2010.07.12. 09:06:43

@play_off:
Emlékezni fogunk.
El is mentettem a Kretén Kommentek Kamrájába :D

SanDan 2010.07.12. 09:14:43

A hollandok közül még két ember ki kellett volna állítani, De Jong-ot brutálisan felesleges belépője miatt (mer ugye köze nem volt a labdához), és Robbent a feleslegesen elrúgott labdája miatt (bíró legyen a talpán, aki ezt egy vb-döntőn bevállalja ugyebár...) Örülök, hogy a spanyolok nyertek! :-)

Trotter 2010.07.12. 09:17:14

@Vincenzo testvér: Teljesen egyetértek. Elkérhették volna Pepe Reinát, és akkor most 3x-os világbajnokok. Kis sebtapasz, hogy Forlán a VB legjobbja címet megkapta. 100%-ig megérdemelten.

bgds.susu 2010.07.12. 09:19:28

@Vincenzo testvér: Végre valaki, aki nem ájul el a spanyol csodától...

Az EB elődöntő is olyan meccs volt, ahol a spanyolokat, és az olaszokat is el kellett volna tiltani a további küzdelmektől. Picsaszar unalom mediterrán módra...

No mindegy... 4-5 éve mindenki brazil szurkoló volt, most az elmúlt két évben mindenki a spanyolokat imádja... Sok sikert hozzájuk.

Trotter 2010.07.12. 09:23:42

Sajnálom Snejdert. De nem tudok egy olyan válogatottnak szurkolni, ahol Van Bommel, Van Persie és Robben játszik. Egy mészáros és kép nagyképű segfej.

ampelmann 2010.07.12. 09:34:49

@♥ Kitty ♥: hat igen, meg a dorg hatasa alatt vagy...

@Trotter: bularuz a masik nagy meszaros csak szerencsere o nem jatszott.

amugy webb egy rohadt szemet puhany angol pöcs!

Bálint #15 2010.07.12. 09:39:57

@kite-os:
meg úgy látom, még a magyar helyesírást is utálod... retard

Giedi 2010.07.12. 09:40:47

Érdekes, arról nem sok szó esett, hogy felkészülési meccsen a német Friedrich is pont ugyanilyen mellberúgással tette helyre rögtön a meccs elején Krisztiánt.
Szurkoltam is a vb elején, hogy lépjen rá valaki Friedrichre, de nagyon. Sajnos, a Hollandokkal nem játszottak.

Giedi 2010.07.12. 09:44:57

@kite-os: Ami foci. Alig várom, a szeptemberi idénykezdést. Magasan übereli, ezt a szimuláló, fetrengő, a legkisebb kontaktól összeeső európai focinak nevezett szánalmat.

MEDVE1978 2010.07.12. 09:45:52

Sorry én nem sokat láttam ebből a "a vébével, ami viszont összességében kiváló lett, izgalmas, pörgős és sok gólos. " dologból.

Ez egy hatalmas kupac fos volt.
A csoportmeccsek hulla unalmasak voltak, arról szóltak, hogy mindegyik kiscsapatból kilenc ember beállt védekezni, azt hagytak egy támadót, aki majd valamikor lefülel egy labdát és gólt rúg belőle. A nagy csapatok meg folyamatosan - spanyol módra - impotensen adogattak ide-oda, keresték a rést, amit nem sikerült megtalálni.
A sok gól, aminek a post szerzője olyan nagyon örül, kb. a portugál Észak-Koreának, valamint a német meccseknek köszönhető. A többi meccs gólátlaga szar volt.

Szóval az egész borzalmas volt. Ettől függetlenül lehet a spanyolokat magasztalni, de igazából tragikus, hogy egy magát nem nagyon találó, szenvedő válogatott nyerte meg a döntőt. Méghozzá egy magát szintén nem találó, az ellenfél magasabb egyéni tudásától rettegő, ezért folyamatosan szabálytalankodó holland csapat ellen.

Tetejébe még a bíráskodás is szar volt. Csók az idióta fanyalgóknak, akik azt mondták, hogy a magyar bíró túl engedékeny volt. Majdnem, hogy sárga nélkül, úgy hozott le egy meccset, hogy mindkét csapat elismerően nyilatkozott róla. Ellenben itt volt Webb, aki úgy tűnik imád a középpontban lenni. Kb. 10 perc a 120-ból azzal telt el, hogy elmesélte az Óz a csodák csodáját a játékosoknak, a végén pedig sárgát adott. Még jó, hogy a piros előtt nem beszélgetett (bár tudhatta, hogy a védő szarik rá).

A meccs egyik legviccesebb pillanata az volt, amikor a 117. percben ugye Iniesta gólt rúgott és levette a mezét, valami meg írva volt a pólójára. Mire visszament Webbtől sárgát kapott... Könyörgöm, mi a picsának? A szabály valóban ez, de ha már gólt rúgok a VB döntőn ez hol érdekel?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.12. 09:54:23

@szily:
"a vébével, ami viszont összességében kiváló lett, izgalmas, pörgős és sok gólos"

Waaaaaazzz, te melyik vébét nézted?

play_off 2010.07.12. 09:57:42

@Hetero Sapiens: Nem fura, hogy mindenki szembe jön az autópáján, kretén gazda?

play_off 2010.07.12. 10:05:44

@Hetero Sapiens: Nem furcsa, hogy mindenki szembe jön az autópályán ugye, kretén gazda?! : -)))

play_off 2010.07.12. 10:06:29

Vazz!
Mekkora késéssel jelennek meg a kommentek?

morden2 2010.07.12. 10:31:47

Csúnya és unalmas volt a VB döntő és a spanyolok ugyan úgy tehetnek róla mint a hollandok, inkább a GER-URU meccset adták volna vasárnap este ...

csoko20 2010.07.12. 10:32:11

@play_off: Idő kell, míg elmentik a Kretén Kommentek Kamrájába is :-)

ampelmann 2010.07.12. 10:43:46

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): kezilabda...

ennyire dilettans dumaval indul a poszt de mit is varjunk egy indexestol. ennyit tudnak.

SzocsO 2010.07.12. 11:00:15

hu, ez egy kicsit olyan csáknoriszos fordulatos rúgás.

Kalmár 2010.07.12. 11:01:01

@MEDVE1978: "Iniesta gólt rúgott és levette a mezét, valami meg írva volt a pólójára. Mire visszament Webbtől sárgát kapott... Könyörgöm, mi a picsának? A szabály valóban ez, de ha már gólt rúgok a VB döntőn ez hol érdekel?
"

Értem, hogy végig hánytad a VB-t. Bár van távirányítód, gondolom.
Azért ez a kérdés elég ostobácska nem?
Ha a csatárt nem zavarja a sárga, akkor nincs értelme kiszabni rá?

Oleg Gontar 2010.07.12. 11:21:25

Ossze kene montazsolni zidane-val

bgds.susu 2010.07.12. 11:32:20

@Oleg Gontar: Zidane-t egy félhülye olasz provokálta. A holland magától volt paraszt... Kicsit más :D

2010.07.12. 11:57:29

tapló marwijk mintha nem fogott volna kezet a spanyol királynéval, vagy? látta valaki?

JohnHenry 2010.07.12. 12:05:54

hollandokhoz annyit tennék hozzá, hogy már hátulgombolós gombfocis koromban (hetvenes évek második fele) is csak arról ismertük a holland focistákat, hogy messziről bazinagyokat tudnak lőni és hogy ha valakinek belépnek, az utána vagy fel tud állni vagy hordágyon viszik le :-(

JohnHenry 2010.07.12. 12:07:33

@ezisvalami?: eléggé el nem itélhető módon fogalmam sincs, ki az a marwijk, de azt láttam és nem tetszett, hogy a holland edző azonnal levette a nyakából az ezüstérmet.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.07.12. 12:09:47

"ellentétben a vébével, ami viszont összességében kiváló lett, izgalmas, pörgős és sok gólos."

azt gondoltam, hogy a poszt a 2010-es foci VB-ről szól...!?

harrold (törölt) 2010.07.12. 12:32:14

mark fan bommel a legnagyobb köcsög, a legnagyobb köcsög, a legnagyobb KÖCSŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐG!

chemical_tourist 2010.07.12. 12:32:55

puhapöcs pöttöm panyolok...

harrold (törölt) 2010.07.12. 12:35:17

@Vincenzo testvér: Enzo, hülye vagy...! Muslerát megyei szintűnek nevezni tanúskodik a hozzáértésedről ill. annak teljes hiányáról! A többiben igazad van: Uruguay érdemli a FOCI JÁTÉKÁÉRT a győzelmet!

MiKeyRuLeS 2010.07.12. 12:35:42

@szily:
"a vébével, ami viszont összességében kiváló lett, izgalmas, pörgős és sok gólos"

Eltévedtél, talán az NSO-ról vetted az infóidat a vb-ről.

balu_a_medve 2010.07.12. 12:42:33

@harrold:

faszkivan uruguaytól, bár elismerem, hogy tényleg szépen játszottak, és Forlán tényleg kiváló volt. De ők akkor is a köcsög kiscsapat. És a Muslinca nagyon szar volt szombaton, a háromból két gól igazából az ő hibája volt

play_off 2010.07.12. 12:45:27

www.samsungsport.hu/images/news/img_news_57509_n.jpg

Nézzétek a szemét. Mintha egy üres kútba nézne az ember. Csalhatatlan jele, hogy komplett őrült a fickó.

flimo13 2010.07.12. 12:54:33

@harrold: Uruguay négyet sem érdemelt, csak a szabálykönyvben lévő kiskapú miatt jutottak be..

MiKeyRuLeS 2010.07.12. 12:59:23

@flimo13: Az a szabálykönyvben levő kiskapu, hogy aki győz a nyolc között, az a négybe kerül? Vagy aki több 11-est berúg, az továbbmegy?
A fekete fickók csak 3-at hagytak ki, ha csak az elsőt belövik, most más van. De most ez van.

flimo13 2010.07.12. 13:04:14

@MiKeyRuLeS: nem, az a kiskapu, hogy mikor legutóbb a huszas években a szabályokhoz nyúltak még nem játszottak ilyen csaló gecik, mint a Suarez, és nem gondoltak arra, hogy utolsó percben, mikor már nem számít az emberhátrány, egyértelmű gólt szabálytalanul megakadályozva előnyhöz juthatnak egyes csapatok. Egész addig szurkoltam nekik, onnantól a pokolra kívánom őket.

"azta" 2010.07.12. 13:19:42

mecsoda indulatok! hehh! el lehet képzelni mi volna ha mi is ott lehettünk volna! hiszen az általános űrlap itt így szól: neme: férfi, születési helye: Magyarország, foglalkozása: szövetségi kapitány ;)

majdnem mint a kifordított viccben, nem:
-mondja bácsi! az országban - itt - van futball?
-futball? az sajnos nincsen! de igény az volna rá!

Halvány Görény 2010.07.12. 13:28:29

a fasz kivan ezzel a "4 db 1:0-val vébét nyerni" lesajnálós szöveggel. azért 1:0 és 1:0 között fényévnyi különbségek lehetnek. a spanyolok nem ölték a focit, csak nem ment nekik, helyzetkihasználás pocsék volt. nézzük már meg ezeket a meccseket, mitől lett volna más? az egész tornán azt az egy gólt kapó defenzív portugáloktól? a rendkívül "kreatívan" 11 emberrel védekező paraguaytól? a holland mészárosoktól akik rájöttek, hogy akkor van esélyük, ha szarrá rúgják a spanyol középpályát? vagy talán az egész tornán kreatívan és támadva játszó, de a spanyolok ellen magukat összeszaró és 10 emberrel védekező, 3 kontrára építő németektől? röhejes dolog szerintem csak a spanyolokat hibáztatni, hogy ezek a meccsek 1:0-val értek véget.

pat bateman 2010.07.12. 13:49:03

nem érdekel, hogy durván nyomták, csak rúgtak volna gólt, gólokat. de a tegnapi egy xar meccs volt. a spanyolok meg örülhetnek, h betaláltak, s ezen a jogon megérdemelték.
annak viszont örülök, hogy ők ketten játszották a döntőt, végre nem az unalmas megszokott brigádok fociztak.
na majd 14-ben - illetve 12-ben - jobban nyomják...:) addigis: FA-PA-PUCS!!!

dex.ion 2010.07.12. 13:54:59

őszintén: két jellegtelen csapat unalmas meccse volt a döntő.

fotozok.hu 2010.07.12. 13:55:48

Görény: a szívemből szóltál! Sajnos ez van, aki egy erősebb csapat ellen állt fel, szinte végig 9 emberrel védekezett. A spanyoloktól pedig minden csapat, nem véletlenül, nagyon félt. Nem engedték őket játszani, de ettől még így is azt kell mondjam, hogy tetszett a játékuk, mert szépen paszolgattak, jó egyéni megoldások voltak, és azért gólhelyzeteik is akadtak. Sajnos ilyen irányba mozdult el a mai "kiscsapatok" futballstratégiája, és lehet, hogy le fognak páran szólni, de ehhez Mourinho is rendesen közrejátszott azzal, hogy a Barcát az Inter ezzel az ultra defenzív, kontrára építő játékkal verte. Hiszen a spanyol válogatott lényegében a Barca (ha a játékosállományban van is kis eltérés, a játszott játék ugyanaz).
Nekem az Uruguay játéka tetszett a legjobban, pedig nem vagyok uru-fan. Szívből lélekből mentek előre, egyedül a koreaik ellen ültek le kicsit, de akkor sem álltak be bekkelni.
A németek is jól játszottak, de ők is csak a kontrára építettek, ami bejött hiszen az angoloknak és az argentinoknak is gyorsan gólt tudtak lőni.

Számomba a vb legüdébb színfoltja az uruguay-i válogatott és Paul természetesen. A legcsúnyább dolgokat pedig a hollandok és a bírók művelték...

Ja és hajrá Brazília, majd hazai pályán hátha mutatnak valamit ;)

dimitrij 2010.07.12. 14:04:29

kérés: ha valaki nem nézte a VB-t, az tegye már meg, hogy nem foglalja össze, meg formál arról véleményt. ok? :)

dimitrij 2010.07.12. 14:06:59

"Sorry én nem sokat láttam ebből a "a vébével, ami viszont összességében kiváló lett, izgalmas, pörgős és sok gólos. " dologból."

akkor a fasznak kell írnod róla, foglalkoznod vele, meg egyáltalán: általános véleményt formálni olyan dologról, amit saját bevallásod szerint nem igazán néztél... mégis mi a faszra alapozod a véleményed? úgy gondolod sikkes dolog a foci vb-t fikázni?

dex.ion 2010.07.12. 14:11:34

@dimitrij: szövegértés nem nagyon megy, ugye? fuss neki még egyszer, mit próbált meg kifejezni, ha nem megy, leírom neked másképp, hátha úgy érteni fogod.

dimitrij 2010.07.12. 14:17:36

@dex.ion: ostobaság...

két nagyon erős játékosállományú és hasonló játékot játszó csapat összecsapása volt, melyet éppen a 'vállaljunk minimális kockázatot, nehogy az ellenfél gólt szerezzen, aztán kontrázzon végig' stratégia tett a laikusok számára kevéssé élvezetessé.

észre kellene venni, hogy nem a spanyol vagy a holland játékkal volt a baj, ha nem azzal a stratégiával, amivel kimentek a meccsre. a spanyolok ellen a hollnadok csak azt tudták játszani, meg a németek is... főleg a középpályára koncentrálódó, sok szabálytalansággal megtűzdelt játék, ahol mindkét fél arra vár, hogy a másik hibézzon, és egy létszámfölényes szituációt ki tudjon használni.

dimitrij 2010.07.12. 14:19:43

@dex.ion: eső után köpönyeg pjatika... :) lécci, szépen kérlek, magyarázd akkor meg, hogy mégis mi alapján lett ez a benyomásod, ha nem nagyon nézted a meccseket? :)))

szövegértésre hivatkozni: nem menő.
fikázni a vb-t: menő...

nyihaha :)

dex.ion 2010.07.12. 14:20:23

@dimitrij: azért van egy diszkrét bája annak, ahogy pont te, akinek még egy egyszerű kijelentő mondat értelmezése sem sikerült (ld feljebb), az "ostobaság" szóval ütöd fel a mondanivalódat. (ami egyébként pedig szerecsenmosdatás, semmi más.)

Fideszman 2010.07.12. 14:23:56

Van Bommel a legjobb, jó hogy lerugdosott pár mélynövésű szinészkedő díszbuzit. A kapust kivéve mindegyiknek tenyérbemászó feje van főleg annak a kopaszodó hófehérkének aki a gólt rugta. Tuti van vámpír a felmenői közt ezzel a fejjel.

dex.ion 2010.07.12. 14:24:15

@dimitrij: na figyelj, látom nem vagy túl magasan kvalifikált, ezért elmagyarázom neked olyan negyvenes iq szinten.

1. nem én írtam, amit idéztél, hanem más. én azért reagáltam, mert fájt a hülyeség.

2. a következő mondat: "Sorry én nem sokat láttam ebből a "a vébével, ami viszont összességében kiváló lett, izgalmas, pörgős és sok gólos. " dologból." AZT JELENTI, h bár a MECCSEKET NÉZTE, de nem sok olyat látott a vb-n, amely ezt a vb-t pörgőssé tette volna, pl a sok gól miatt.
megvagyunk? eljutott hozzád a kommentelő mondandója?

dimitrij 2010.07.12. 14:24:38

@dex.ion: most leírtad ugyan azt más szavakkal... nem lettél beljebb, ha érted mire célzok. :)

dex.ion 2010.07.12. 14:27:55

@dimitrij: látom nem érted, h amit te gondolsz, h jelent, meg amit valójában jelent, az két külön dolog.
feladom.

dimitrij 2010.07.12. 14:30:07

@dex.ion: nem, nem vagyok magasan kvalifikált... :)

1. ha fáj a hülyeség, akkor rossz helyen kopogtatsz. :)

2. izgalmas volt a vb, ha nem is az összes meccs, pörgős volt, főleg a csoportkör, napi 3-4 meccsel, nem kevés izgalommal. sok gólos, mert sok olyan meccs volt, ahol 5-7 gól esett, ilyen volt pl. a bronzmeccs is (3+2=5).

na mennyire volt megalapozott a mondás, ha 2 mondatban sikerül cáfolni? :)

most már csak két kérdés maradt:
- mi a francért kell beleugatni önsors- rontó módon olyanba, ami nem neked lett címezve?
- nem kellene-e sürgősen visszavonulót fújni?

:)

szervusz.

dimitrij 2010.07.12. 14:31:12

@dex.ion: a jelek szerint te nem értesz valamit... tényleg add fel inkább. :)

dex.ion 2010.07.12. 14:34:58

@dimitrij: istenem, egyetlen percre próbáljál már meg úgy csinálni, mint aki nem teljesen retardált!
emberünk azt írta, h nem sok OLYAN meccset látott, ami pörgőssé tette volna a vb-t, te meg AZT ÉRTETTED, h nem sok meccset látott a vb-n (idézek tőled: "akkor a fasznak kell írnod róla, foglalkoznod vele, meg egyáltalán: általános véleményt formálni olyan dologról, amit saját bevallásod szerint nem igazán néztél...")

ennyi, nem gáz tévedni, de foggal-körömmel védeni az ostobaságot azér eléggé.

dimitrij 2010.07.12. 14:45:26

@Halvány Görény: az is csak véletlen, hogy még a németek ellen is közel 70%-ban birtokolták a spanyolok a labdát. meg az is, hogy a sokak által lefiytmált Xavi kb. négyszer annyit futott, mint bármelyik az ő posztján játszó játékos. Inieste dettó... reneteg labdát szereztek a középpályán, sőt, már az ellenfél 16-osánál támadták a labdát felhozó játékosokat, belekényszerítve őket egy olyan játékba, amiben a spanyolok jobbak. az gyaníthatóan mind a véletlenek sokasága, nem pedig arról van szó, hogy előbb Aragones, majd a következő spanyol szövetségi kapitány Del Bosque kialakították egy olyan játékstílust, vagy stratégiát, ami ha nem is gólgazdag, de eredményes, és még mindig focinak nevezhető, nem úgy, ahogy azt az a portugál pöcs gondolja... (gyk: Jose Mourinho).

MEDVE1978 2010.07.12. 14:46:46

@Kalmár:
Ki voltam akadva az idióta bíróra. Egyébként a szabály is rossz a mezlevételről.

dimitrij 2010.07.12. 14:49:38

@dex.ion: még mindig nem érted. de mert kibaszott türelmes vagyok, elmagyarázom: tett egy kijelentést, ami ellentétes a poszt egyik fontos megállapításával, és ellentétes az én vb-vel kapcsolatos benyomásaimmal (focisan szólva 2:1). majd ezt részletesen taglalja... ha nem nézett meccset, vagy nézte (de minek?), akkor is egy a lényeg: elég megalapozatlan benyomásai vannak arról.

van még valami, amiben segíthetek? :)

dex.ion 2010.07.12. 14:52:18

@dimitrij: hát az igaz, h rendelkezel a birka egy bizonyos tulajdonságával, de h az nem a türelem, az is 100:D

nem tudok mit írni, ne haragudj. nem azért, mert igazad lenne, hanem azért, mert elmagyaráztam kétféleképpen, és így sem értetted meg. ez van, nem tudom másképp elmondani, úgy tűnik, neked ez túl bonyolult.

dimitrij 2010.07.12. 15:02:42

@dex.ion: ez is egy módja a kapitulálásnak.

szervusz :)

MEDVE1978 2010.07.12. 15:05:09

@dimitrij: Tanuld meg értelmezni a szövegkörnyezetet.

Sorry én nem sokat láttam ebből a "a vébével, ami viszont összességében kiváló lett, izgalmas, pörgős és sok gólos. " dologból.

Azt jelenti, hogy nem azt és úgy láttam, ahogy a posztíró. Hanem azt láttam, hogy egy kalap szar volt a VB nagy része. Olvass már végig hozzászólásokat.

"két nagyon erős játékosállományú és hasonló játékot játszó csapat összecsapása volt, melyet éppen a 'vállaljunk minimális kockázatot, nehogy az ellenfél gólt szerezzen, aztán kontrázzon végig' stratégia tett a laikusok számára kevéssé élvezetessé."

A laikusok számára. Király. Legközelebb majd átkapcsolok a sakkra, ha taktikai gyönyörűséget akarok látni.

"észre kellene venni, hogy nem a spanyol vagy a holland játékkal volt a baj, ha nem azzal a stratégiával, amivel kimentek a meccsre"

Bravo. Magyarul kiválóan játszanak, képzett Istenek a pályán, csak ez nem jött elő az egész VB-n, mert ölték a focit. Igen, merthogy a stratégia, meg a taktika, meg egyebek blablabla.

Csakhogy így a foci lényege vész el: élvezhetetlenné válik. Régebben nagyon sokat kosárlabdáztam. Emlékszem, amikor győztünk, az esetek háromnegyedében tudtunk szépen játszani az összeszokott csapatunkkal. A maradék 25%-ban viszont ha szépen játszunk nem tudtunk volna nyerni. Ezért átvittük fizikai erőszakba a játékot. Brusztoltunk, fizikailag keményen hoztuk a meccset, illetve nem passzjáték ment, hanem a jó dobók folyamatosan kinntről dobtak, a keményebb csapattagok meg brutálisan verekedve szedték a lepattanót. Van annyi önkritikám, hogy tudjam, hogy ez a játék a kívülállónak rendkívül ronda volt. CSak míg nálunk ez a játék 25%-át tette ki, a VB-n ez a fajta "darálás" inkább a 60-70%-os arányban ment.

bgds.susu 2010.07.12. 15:12:44

Szép vita...

Más megvilágításba helyezem egy példával.

Ha a cikk írója azt írta volna: "Fantasztikus meccsek voltak ezen a vb.-n"

Akkor "MEDVE1978" ezt írta volna

1. Konkrétan kimondva: "Bocsi, de szerintem szar meccsek voltak ezen a vb.-n"

2. Kicsit finomabban: "Hát én nem sok fantasztikus meccset láttam ezen a vb.-n"

//
//
//

Amúgy szerintem is egy kalap szar volt... Ismét elmondom. Jégkorongot kell nézni.

dex.ion 2010.07.12. 15:23:13

most teljesen letörtétek szegényt, pedig abból, h nem válaszoltam neki, mert kínomban már csak röhögtem rajta, kezdett az a tévképzete lenni, h igaza van:)

E220 (törölt) 2010.07.12. 15:26:29

a VB nem volt izgalmas...plane nem kivalo.

Melchi Zadok 2010.07.12. 15:53:06

@flimo13: csak a tárgyilagosság kedvéért: nincs olyan, hogy európai foci. foci van. amit amerikában footballnak hívnak, az egy szánalmas másolata az egyébként kiváló rugby-nek, semmi köze nincs a focihoz.

Melchi Zadok 2010.07.12. 15:58:48

@Halvány Görény: végre valaki ért is a focihoz. de ezeknek magyarázhatod....

Melchi Zadok 2010.07.12. 16:05:00

@bgds.susu: hát ja, azt nézni kell, mert látni aztán tényleg nem lehet belőle semmit :))

Bgs 2010.07.12. 16:06:00

Ha rajtam mulik, akkor ezen a VB-n, az elso ket helyet nem osztottam volna ki :/

flimo13 2010.07.12. 16:13:17

@dimitrij: jézus de sötét vagy.

flimo13 2010.07.12. 16:16:25

@melchi zadok: azért hívom európai focinak, mert Európában alakult ki, ergo európai. Vagy írjam soccernek, az jobb lenne a kis lelkednek?

flimo13 2010.07.12. 16:17:25

Szily: neked meg essen már le végre, hogy az utolsó képnek semmi köze sincs a focivbhez.

mikénehavóna 2010.07.12. 16:23:20

A hollandok edzője azt nyilatkozta a döntő után, hogy ők amúgy, igaziból nem szoktak durvák lenni de tessék tudomásul venni, hogy ez egy döntő.

Vagyis beismerte, hogy tudatosan rugdosták le a spanyolokat, beosztották jól, mindegyik, sorban sárgát kapott.

Azután a ketrecharcos rúgás után (nem mellesleg, egy ilyenbe bele is lehet halni)rögtön le kellett volna szedni azt a vadállatot a pályáról.

Terroristák. Ezután a spanyolok megzavarodtak, sikerült őket megijeszteni. Mégis, a foci győzött a ketrecharccal szemben. Lehet, hogy valaki unta, de nekem izgalmas volt.

csillagkutya seven 2010.07.12. 16:36:21

a bommel egy tetves köcsög, de egyszer remélem valaki úgy telibe veri, hogy abba hagyja a focit végre! szégyen, hogy egy ilyen okádék futball döntőt játszhatott! az ezüst mellé elérték, hogy egy világ fogja utálni őket!
de igazság pedig van...győzött a spanyol válogatott!

Melchi Zadok 2010.07.12. 17:40:02

@flimo13: soccert még véletlenül se írj, ez egy jenki tévedés.

daito 2010.07.12. 18:34:54

A foci vb jó volt - gyerkőcök, azért 145 gólt rúgtak, voltak nagyon rossz és egész jó meccsek is.

Ezzel a vb-vel kapcsolatban is az a fura, hogy tele volt olyan csapattal, amelyek korábban nem jutottak ki, vagy ha igen, akkor pofozógépnek (Dél-Afrika, Korea 1, Korea 2, Görögország, Szlovénia, Algéria, Ghána, Ausztrália, Szlovákia, Japán, Új-Zéland, Chile, Svájc, Honduras); és ezek ellen a sztár válogatottak sem tudtak most sokszor nyerni.
Hol voltak a csehek, horvátok, románok, svédek, írek, belgák, oroszok, skótok, norvégok, akik ugye nem jutottak ki...

Felnőtt a "3. világ" a foci terén, már nem az van, ha kimegy a koreai vagy a japán válogatott a belgák ellen, akkor röhögünk rajtuk, hogy félpályáról is képesek gólt kapni...

Ne a spanyolokat fikázzátok, hanem az angolokat (rúgtak 3-at), az olaszokat (rúgtak 4-et), a franciákat (rúgtak 1-et) - szereztek együtt 8 pontot; akik tényleg elcsalták a focit. Mindezt Dél-Afrika, Mexikó, Algéria, Szlovénia, Szlovákia, Új-Zéland, Paraguay, Urugay, USA ellen.

Lehet fanyalogni a spanyolokkal kapcsolatban, mindenki szíve-joga, de ne feledjünk néhány dolgot.
1. Alacsony csapat - gyk. törpék is játszanak náluk.
2. Cserébe rá vannak kényszerítve arra, hogy hihetetlen fegyelemmel és taktikával játszanak - tessék megnézni, bejött Németország, Hollandia ellen is.
3. Casillas JÓ kapus, és szerencsés is. Legyünk őszinték, jó kapus a siker titka.
4. Hátvédek terén sincs ok panaszra, Puyol-kutya csúnyább még Balázs Palinál is, de jól fejel, és 98%-ban ott volt, ahol kellett lennie.
5. Xavi Alonso helyére Fabregast tudják becserélni.
6. Ja igen, ez nagyon nem szép és PC szöveg, de tessék megnézni a spanyol csapatot - sehol egy néger, egy arab, egy török, egy ruszki.
Tudnak spanyol származású, ajkú emberekből is egy csapatot összeállítani.

Melchi Zadok 2010.07.12. 18:59:12

@daito: ezzel a spanyol származású dologról szerintem puyoléknak finoman szólva is eltérő véleménye van... :) egyébként igazad van.

tintamin 2010.07.12. 22:21:47

@kite-os:

Három dolog, amit utálok:

1. Hisztisfaszkalap focisták
2. Tahóállatalattomosrugdosóparaszt focisták
3. Színészfetrengőkisasszony focisták

Csak ezekből láttam az elmúlt hónapban, úgyhogy az utolsó képen a felirat rendben van.

Az amerikai foci egyébként jó, csak meg kell érteni;)

flimo13 2010.07.13. 07:20:07

@tintamin: az utolsó képnek semmi köze a vb-hez!!

Melchi Zadok 2010.07.13. 16:08:05

@tintamin: amerikai foci nem jó, már a csoportmérkőzéseken búcsúztak...
süti beállítások módosítása