Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kedden írtam egy felhívást, általános iskolás szülőkhöz meg gyerekekhez, Álljunk együtt bosszút az általános iskolán! címmel, hogy jelentsék nekünk, hogyan zajlott az évnyitó. Erre futott be az alanti levél, a legjobb anya-lánya-írás, amit valaha olvastam, megható és vicces egyszerre.

Szia!

Mondhatni megihletett lelkes cikked, amelyben arra buzdítod a derékba
tört középosztálybeli szülőket, hogy adják ki magukból az évnyitó
borzalmas emlékeit.
Nem vagyok szülő, gyerek vagyok - voltam. Nem rég!
Itt a történet, tessék:

Úgy általános 6.tól kezdtem elzűlleni, ami gimnáziumi éveimre teljesen
elharapózott. Ha bementem, késve és akkor is csak aludtam órán vagy
dohányoztam valami sötét sarokban - de leginkább nem voltam ott.
Az osztályfőnököm tombolt, a pokolra kívánt.

Édesanyám oszlopos tagja a derékba tört  értelmiségi középosztálynak.
Évnyitóra, szülői értekezletre szinte sosem jutott ideje/energiája.
Ezen neves szülői értekezlet alkalmán azonban az osztályfőnököm
ragaszkodott édesanyám jelenlétéhez és kiemelte, hogy késést nem fogad
el - fontos a mondanivalója.

Édesanyám természetesen olyan 10 perccel kezdés után lépett be az
iskolám hatalmas, márvány-borította épületébe. Az esti portástól kért
eligazítást. Az megkérdezte milyen osztályba jár a gyermeke - merthogy
minden osztálynak egy időben van ám az értekezlete -
Édesanyám annyit tudott, hogy első éves vagyok. Megtippelt egy "B"-t (
"E"-s voltam éppen akkor), elviharzott a teremig, majd ott igyekezett
feltűnés nélkül helyet foglalni. Mindezt egy téli estén - körülbelül
3-4 percig tarthatott a padba üléstől a jegyzetfüzet elővételéig tartó
zörgés és csörömpölés ami az ilyesmivel jár. Nem volt kifejezetten
"feltűnés mentes" akció.

Ezután hosszú percekig igyekezett figyelni, jegyzetelni és egyetérteni
a tanárnővel, aki furcsa módon egyáltalán nem volt ismerős neki...
Állítása szerint fél órája ülhetett ott - legokosabb arckifejezése
mögé rejtőzve - amikor gyanús lett neki, hogy a tanárnő mennyire
kiemeli az angol nyelv tanulásának fontosságát (azt tudta ugyanis,
hogy olasz szakon tanulok). Egyszer csak mennykőcsapás-szerűen
összeállt neki a kép: Nem a saját gyermekének szülői értekezletén ül.
Semmi gond - gondolta - kivárja a végét, csendben elillan, majd
megkeresi az osztályfőnökömet, aki olyannyira beszélni akart vele az
értekezlet után. Majd csak kimagyarázza valahogy miért nem vett részt
magán az értekezleten...

Ekkor adott körbe az idegen osztályfőnök, az idegen osztályteremben
egy kitöltendő ívet az évi osztálypénz meghatározását illetőleg.
Édesanyám becsületes ember. Pánikba esett." Egy ilyen anyagi kérdésben
mégsem vehet részt.... "
Hirtelen felállt helyéről és vérvörös arccal bejelentette, hogy ő már
egy ideje tudja, hogy rossz értekezleten ül. Elnézést kért és minden
megmaradt méltóságát hóna alá csapva kivonult az újgazdag
hidrogén-szülőktől tömött teremből.

Végül a portás segített neki megtalálni az osztályomat a nevem
alapján. Az értekezlet utolsó pillanataiban érkezett, az
osztályfőnökömet épp megrohamozták a szülők az ő mindenféle fontos
kérdéseikkel. Édesanyám megtalálta az osztálypénzes ívet egy padon
heverve (amivel már korábban találkozott, valahol messze, egy
párhuzamos osztályteremben), gyorsan ki is töltötte.
Így, végre megnyugodva, (hogy az ívet csak ki tudta tölteni) mint ki
jól végezte dolgát, gondolta akkor el is oson csendben - talán még
emberi időben hazaér.
Már az ajtóból fordult ki, mikor a tömegből felbukkant az ofőm feje és
utána rikoltott " Kovács Dóra anyukája? Meg tudna várni a folyosón,
kérem?"
Édesanyám mélyet sóhajthatott ekkor de persze megvárta a
felpaprikázott jószágot. Aki persze hosszasan sorolta a megannyi bűnt,
amit elkövettem, fenyegetőzött, vérig volt sértve. Arról nem is
beszélve, hogy én mit kaptam a tanároktól, akik persze megbeszélték
egymás közt az értekezlet élményeit és hamar rájöttek, hogy ki is az a
Kovács Dóra anyukája. Az én nevem már persze már így is ismerősen
csengett mindenkinek...

((Hehe,  megjegyzem sosem rúgtak ki, jól érettségiztem, sőt
magántanulóvá avanzsáltam utolsó évben - amikor már senkinek sem
engedik. Igaz, egyszer ki akartak rúgni, úgy igazán, fél év volt (első
évben) és nekem több, mint 300 óra hiányzásom volt. 250nél kell évet
ismételni, 29 lehet igazolatlan ebből és 3-at igazolhat szülő. Nekem
mind a háromszáz valamennyi igazolatlan volt persze.... De pont
bekerültem a pszichiátriára és nem mertek kirúgni. megsajnáltak, isten
tudja. Megúsztam.))

Na csak azért mesélem el mindezt, mert az én anyukám igazi szülő
próbált lenni, pedig más sem hiányozhatott az életéből. Apám
születésem után lelépett, abszolút magára hagyva az én bohém, ifjú
hősi-édesanyámat. Az ő élete azért tört derékba mert én megszülettem.
Persze ő ezt sosem ismerné el,mindig  azt mondja élete legnagyobb
ajándéka vagyok. Pedig a poklokat megjárta miattam.  És tudod mit? Már
ha tegezhetlek. Akkor este, mindenhonnan elkésve, rossz osztályban
ülve, fáradtan, gondterhelten,a leghalványabb fogalmak nélkül,
nevetség tárgyává válva  az én édesanyám tökéletesen képviselt engem.
Megtette a tőle telhetőt. Így sikerült. Imádom az édesanyámat! Meg ezt
a történetet is. Szülőnek lenni nehéz. De Ő sosem panaszkodott.

kösz, hogy elolvastad.

jó szórakozást az életgyűlölő szülők fröcsögéseihez. biztos lesz egy rakás.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr242263901

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Atommacska inda house I. 2010.09.01. 15:04:04

Zsebi, a gizda atommacska szétkoptatta a nemrég vett lakás járólapjait. Spejbl, a naív vevő már-már lekapta őt is mind a tíz körméről...Az összes ablak a parkot bámulja, szuper. Kevés híja, hogy tarkónkon nem érnek össze szánk szélei, de végül e...

Trackback: A MÓKAMESTER - OLVASÓI 2010.09.01. 11:41:36

Modor Tibi, Isten nyugosztalja, bloggertársunktól kaptuk ezt a posztot. Mondván, hogy a Modorosra ez túl morbid és túl beteg. Tibikém, és minden más blogger: küldjétek bátran hozzánk a túl morbid és túl beteg posztokat. Mi csak kétféle posztot külö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 18:25:48

@Mensikov:

Már miért ne legyek? ha mások esetleg örülnek neki, és derülnek? Csak akkor lehet önbecsülésem, ha Tekintélyt árasztok? Nem volna jobb – ha már arra van szükségem–, hogy azrt váljak azzá, amit mondok és ami tetszik nekik?

Hamis értékek világában élünk.

Eddig nem törtem magam, hogy professzor legyek, de kezd vonzani a kilátás, hogy tarthatnék előadást macistul.

Biztos te is azok közé tartoztál volna akik megszóltak egy előadás közben amikor föllekesedtem a gyurma szóra. (Nyugi, csak diákként)

És – tudom – sokkal több fogalmam volt lényeges dolgokról, olyanokról amiket annak tartottam és azóta is tartok, már 17 éves koromban, mint a komolykodó tekintélyelvűeknek.

A játékos infantilizmus lehet sokkal magsabbrendű, mint az egysíkú de jól működő nem gondolkodó alkalmazkodás érzékelhető elvárásrendszerhez. Másért is lehet dolgokat valahogyan csinálni, mint azért, mert körülöttem mások úgy csinálják.

Jubei79 2010.09.01. 18:27:46

@Láda Dáma: Ja! A pornép pedig nem elírás: egy másik, sokkal kifejezőbb szóösszetétel ;)

Láda Dáma 2010.09.01. 18:27:52

@Jubei79:
Nem, az felsorolás, semmilyen szubjektív jelző nem szerepelt.

Láda Dáma 2010.09.01. 18:30:38

Mindegy is. Ezt nektek küldöm, lázadók, örök kreatívok,benyalók, irodisták, kalandorok, jótanulók, elempések és jobbikosok, ember-, vagy állat szeretők, akinek jó, vagy éppen rossz embben az országban, ebben az órában élni (nem hírdetés, nem vírus):

epa.oszk.hu/00300/00384/00067/1191.htm

Legyünk már egyszer szerető szívűek és előítéletmentesek.

colonel pondró 2010.09.01. 18:32:00

@Flúgatlan: Jól érzékelem, hogy a "pszichiátria szökevény" az pejoratív, azaz lenéző kifejezés akar lenni valakinek a betegsége miatt? Aki influenzás az meg háziorvos szökevény? A daganatosok meg onkológia szökevények?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 18:38:52

@Láda Dáma:

Pontosan. Nem ismertem a verset, de nagyon hasonló, nem, ugyanilyen kiindulási pontom volt már valamikor nagyon régen. (Pedig gyurma.) Sőt le is vezettem ebből olyasmit amire az előbb mint lényegesre utaltam egy válaszban és ami szintén nem tér el a vers következtetésétől.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 18:40:59

@Láda Dáma:

Indokolt, a mit várhatunk kérdés, és mégsem hinném, hogy szerencsés föltenni. Mert logikusan csak lemondáshoz vezet, az meg nem olyasmi amit jó ötletnek tartok.

Láda Dáma 2010.09.01. 18:45:22

@A Nép - Te vagy!:
:)
én sem tartom jó ötletnek, inkábba mit tehetünk/tehetnénk/teszel a fontosabb, de a nagyon szűk barái körben is bezárulnak a fülek, ha erre kerül a szó (
-"mondd meg a szomszédnak, ne menhelyre adja be/ölje meg a kutyáját, ha megunta, adja nekem.
-ÁÁÁ, öreg már, 4 éves ").
Számomra ez félelmetes.

Jubei79 2010.09.01. 18:46:41

@Láda Dáma: Fölösleges lovagolni a szavakon, jelzőként használtad őket ;)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 18:47:54

@Láda Dáma:

Galambilag viszont találva érzem magam, mert nem biztos, hogy máshogy viselkedtem volna, ha tapasztalom. Nem tudom, ha egész nap ott vagyok, talán leesik. Az sem egyértelmű, hogy rájöttem volna, hogy halálsikolyokról van szó.

És egy más megközelítés. Az alacsonyabb életformákkal való föltűnő törődés is tud sajnos más lenni, mint aminek elsőre tűnhet. Van, hogy a saját létforma üressége előli menekülési kísérlet. Amikor igen, van, hogy fonák ügy. Önmagában OK, de nem abszolutizéni való. (Ezt nem azért mondom, mintha részedről bármi effélét képzelnék, csak mert eszembejutott, hogy van ilyen).

Láda Dáma 2010.09.01. 18:48:38

@Jubei79:
nem igaz, mert nem ilyen vagyok. És Te is tudod, hogy nem így volt, de izélgetsz. Nem zavar, sőt jó.

Láda Dáma 2010.09.01. 18:52:12

alacsonyabb létforma? Hát, semmilyen szekta tagja nem vagyok, de én nem merném és nem is akarom megítélni, ki, milyen magasan, vagy alacsonyan áll. Ha ezt tenném, mondjuk az empíria, szent és nagy jogánál fogva, ha nem sérteném meg a zöldszemeseket, én bizony, az emberiséget odaraknám melléjük...aztán füttyentenék és elnyilalnék a delfinekkel, vagy elsomfordálnék a farkas falkával, vagy elturnyálnék a galacsinhajtókkal.

Leo Gecc 2010.09.01. 18:57:11

Szupi írás sok ilyet!
14v éves koromban az anyám diliházba került, füveztem, drogoztam, ittam, cigiztem, lógtam.
Ma két gyerek, egy diploma, matematikus vagyok és rockzenész :)
Kapjátok be! :D

aril brikha 2010.09.01. 19:00:20

na, ez jó volt. kösz, hogy megírtad!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 19:03:11

@Láda Dáma:

Mindösze az általad használt kifejezésre utaltam. Már látom, másképp fogalmaztad, de nekem úgy hangzik, ez ugyanaz. Nem? Akárhogy is, annak, hogy alcsonyabbat mondtam nem volt semmilyen átgondolt tartalma. Jó, legyen nálunk kevésbé "fejlett". Hogy milyen alapon tekint az ember valamit fejlettnek vagy nem, az persze nézőpont kérdése. De nálam ez úgy ahogy van nem elsőrendű kérdés. Inkább a saját fajtánk önmagához való viszonyulásának ügyei izgatnak. Végülis valami ilyesmi miatt vagyunk éppen itt.

Jubei79 2010.09.01. 19:07:13

@Láda Dáma: Tévedsz, én valóban így láttam. "rend kell-es": az "-es" -től lesz jelző. Emellett még idézet, meg felsorolás, meg még egy csomó minden más is, de az tuti hogy jelző is ;)
Izélgetni pedig valóban szeretek ;)

Jubei79 2010.09.01. 19:11:17

@Láda Dáma: (persze hogy szereted ha foglalkoznak veled ;) )

Láda Dáma 2010.09.01. 19:11:21

@Jubei79:
hogy Te milyen kis plüssmacis, értetlen, okvetetlenkedő, deviáns, izélni-szerető mócsing vagy!:) Tedd a kötőjelek elé gondolatban az idézőjelet, Teeee:)

házisárkány 2010.09.01. 19:17:30

@Jubei79: "Én meg azt kívánom neked, hogy áldjon már meg a jóisten egy kis gógyival :) Miért haragszol ennyire rá? Amit leírt az a *múltja*. Amiből rengeteget okult, hála az anyjának. Ez a levél nem a lázadás, hanem a szeretet népszerűsítéséről szól. Ennyi vak van itt aki ezt nem látja?"

1. Miből gondolod, hogy haragszom erre a lányra? Sosem láttam, nem ismerem, semmi okom haragudni rá. A viselkedése nem tetszik, ez igaz, de ez nem ugyanaz.
2. Ha szerinted ez a "nevelési mód" eredményez kiváló jellemű felnőtteket, akkor az általam felsoroltak kifejezetten a jókívánság kategóriájába tartoznak. Akkor viszont nem értem, miért nem tetszik neked. :-)
3. Nekem nem derült ki az írásból, hogy sokat okult volna a múltjából, hiszen kérkedik vele.
4. A szeretet szóval éltek és élnek vissza legtöbbet az emberiség történelme során. Lehet, hogy szerinted EZ a szeretet, számomra azonban ez a szó teljesen mást takar. Én sem vagyok minden tudás letéteményese, de azt gondolom, hogy ha egy szülő valóban szereti a gyerekét, akkor korlátokat is szab neki. Ez ugyanis a gyerek érdeke is. Ha mindent megenged, elnéz neki, csináljon akármit is a szeme fénye, az - hangsúlyozom: szerintem! - nem szeretet, pusztán gyengeség, és azt mutatja, hogy az illető alkalmatlan a gyereknevelésre.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 19:17:46

@Láda Dáma:

Most valami baromi furcsa történt. Nem tartozik ide, de kedvem van elmondani. Ilyen-amolyan intuíciók megmozdulásával, egyértelműen annak kapcsán amit addig itt összehoztál, egy idővel ezelőtt átvillant rajtam egy rokonom, vagy inkább az ő szálán más, akit nem ismerek személyesen. A rokonnal magával hosszú távon csak a legminimálisabb közvetlen kapcsolatban vagyok, lényegében semmilyenben. Soha még ő nekem e-mailt nem küldött, hacsak nagyon nagyon régen a család egy másik tagjának írtamra nem válaszolt valamikor. Most valami gyakorlati dolog miatt, ami itt mindegy, jött tőle egy.

Jubei79 2010.09.01. 19:18:35

@Láda Dáma: Ezt bóknak veszem :)
:O Ennyi jelzőt! :)
Az "értetlen" -nel vitatkoznék :P

Jubei79 2010.09.01. 19:20:04

@Láda Dáma: Ezt bóknak veszem :)
:O Ennyi jelzőt! :)
Az "értetlen" -nel vitatkoznék :P

Láda Dáma 2010.09.01. 19:21:02

@A Nép - Te vagy!:
:)
Én sem hiszem, de így működik ez. Sokszor ismételjük, néha pártszlogenné is válik, Coelho is ebből él, ha ki is fogy a patron: nyitott szív. Gondolás.

Dejó!:) Úgy, örülök! De tényleg, és ismeretlenül.

Láda Dáma 2010.09.01. 19:22:24

@Jubei79:
nyilván vitatkozol, hiszen ÉRTETLEN vagy:)

Láda Dáma 2010.09.01. 19:25:22

Figyu, kérdezhetek tőletek?
(-IIIgen,kérdezz, ládadáma!)

Nektek mi az életcélotok, attól függetlenül, ki, milyen deviánsan startolt, illetve hol tart most?

aril brikha 2010.09.01. 19:30:50

nahát, Kovács Dóra, úgy nézem te a jövendőt is látod! :)))
(jó szórakozást az életgyűlölő szülők fröcsögéseihez. biztos lesz egy rakás.)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 19:38:04

@Láda Dáma:

Az embernek több is akad. Ha egyes gyakorlati részlet dolgoktól eltekintünk, szerintem nem is ilyen értelemben kérdezted, esetemben a lényegi az (effélére már más megközelítésben utaltam is), hogy amennyire képes vagyok, ne veszítsem szem elől, hogy a saját értékrendem szerint intézzem az ügyeimet. Az pedig abból áll, hogy lehetőleg semmit sem ami fölmerül és ami legalábbis nem lényegtelen ne múlasszak el megnézni abból a szemszögből, hogy mi az értelme. Majd miután a dolgokat kellően mérlegelve megtaláltam a saját rendszeremben a saját váaszomat, az így kijelölt utat abban az ügyben kövessem. Ezzek tartok tőle, hogy éppen úgy mondtam mindent mint ahogy semmit, de nekem most ez illik csak ide. Elég jól sikerült magam tartani ehhöz.

Jubei79 2010.09.01. 19:39:01

@házisárkány: Miből gondolom hogy haragszol rá? :) Csak mert olyan szépeket kívántál neki :) Igen, én úgy gondolom hogy a szeretet és megértés a legfőbb nevelési módszer (ami tud kemény is lenni, ha szükséges, de nem indulatból), szerintem te ennél csúnyábbakat kívántál, és indulatból :)
Én úgy látom továbbra is, hogy ő maximum az anyukájával kérkedik, amire minden oka meg is van. Egy vásott lányból nevelt embert - mert nekem a szavaiból embernek tűnik - önfeláldozóan, sok egyéb baja mellett. Egyetértek hogy a "szeretet" szóval sokszor és sokan visszaéltek már. A korlátok csak elfojtanak az emberben indulatokat, amelyek aztán a legrosszabb időben és formában törnek a felszínre, és butítanak is, mert csak erőszakos tekintélyelvi alapjai vannak, nem belátás. A helyes módszer szerintem először megérteni, aztán megmutatni miért nem jó ez, és jó az. Így a gyerekben több lesz annál, hogy "mert anyu/apu azt mondta".

Láda Dáma 2010.09.01. 19:41:55

@házisárkány:
ne ítélj, mert...
mások szemében a szálkát...
Te nagy bőcs sárkány, és még vajon hány ítéleted van?

Jubei79 2010.09.01. 19:42:52

@Láda Dáma: Persze hogy örülsz, mert TE segítettél valamiben, ami által FÖLÉBE HELYEZŐDTÉL annál, akinek segítettél :P :)

Jubei79 2010.09.01. 19:46:38

@Láda Dáma: Nem, azért vitatkozom, mert értem amit mondasz, csak nem értek *egyet* vele! Szóval mire is alapozod, egészen pontosan, hogy értetlen vagyok?
A "mócsing" -gal is vitatkoznék, pejoratív :P :) De ugye te nem ilyen vagy?

aril brikha 2010.09.01. 19:48:49

@A Nép - Te vagy!: remélem legalább egyszer még OTT is egyet fogunk érteni! ;)

Láda Dáma 2010.09.01. 19:50:58

@Jubei79:
Pedig én mócsing vagyok, egy mihaszna, senkiházi, szarjanka, és értetlen is vagyok, nagyon. Te pedig más vagy, pont az ellentetje. Ez biztos.Megint pont: .

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 19:51:56

@aril brikha:

Ne viccelj, ennyire hülye lennék? Én úgy emlékeztem ez rég így van. Illetve mindigis így volt.

házisárkány 2010.09.01. 19:54:50

@Láda Dáma: Nem mondtam ítéletet, leírtam a véleményemet, ami nem egyezik a tiéddel. Ítéletet te és azok mondanak, akik kapásból lehülyézitek azokat, akik másként gondolkodnak, mint ti. Én ettől messze vagyok. És mi a fene az, hogy bőcs sárkány???

Láda Dáma 2010.09.01. 19:55:16

@A Nép - Te vagy!:
Nép, az én életcélom a nem szűnő, nem enyhülő különülés. Már így is messzebb vagyunk pesttől, de még messzebb, nagyobb föld, még több állat. Férjestől, ebestől, lovastól, bocistól háborítatlanul lenni, nap, nap után.

házisárkány 2010.09.01. 19:55:59

@Láda Dáma: Ja, és honnan vested, hogy a magam szemében nem veszem észre a gerendát? Kevés olyan embert ismerek, aki nálamnál kritikusabban szemlélné önmagát. :-)

Láda Dáma 2010.09.01. 19:57:19

@házisárkány:
a sárkány toposz, tudod, a bölcs sárkány.Dehogy tudod. én nem hülyéztem és nem "illető alkalmatlan a gyereknevelésre"-ztem le senkit. Ellenben veled.

házisárkány 2010.09.01. 19:58:31

@Jubei79: A korlátoknak semmi közük az elfojtáshoz. Ha pl. rászólsz a gyerekre, hogy ne rohangáljon a kezében egy késsel, mert eleshet és kiszúrhatja a szemét vagy megvághatja magát/másokat, az miféle elfojtást okoz neki??? Igenis vannak olyan dolgok, amiket a gyereknek el KELL fogadni a felnőttől, mert ő jobban tudja.

Jubei79 2010.09.01. 19:58:36

@Láda Dáma: Jaj, mire jó ez a meggyőződés nélküli önalázás? :) Nem kell lefegyverezned, nem szándékoztam hozzád vágni ezeket a jelzőket :) Jó látni végre egy értelmes embert (pláne nőt) :P

aril brikha 2010.09.01. 19:59:34

@A Nép - Te vagy!: a hangsúly az OTTon van. szóval csak arra utaltam, hogy talán látni foglak arrafelé is még! ;)

Jubei79 2010.09.01. 20:00:36

@A Nép - Te vagy!: Jól van, jól van. Látjuk hogy itt vagy.

házisárkány 2010.09.01. 20:01:26

@Láda Dáma: Ja, csak azt is odaírtam, hogy "szerintem". De ha valamit nem akarsz észrevenni, azt nem veszed észre. Így ítélkezel. Ez mondjuk engem nem zavar különösebben, mert magadat minősíted vele, nem engem.

Láda Dáma 2010.09.01. 20:02:40

@Jubei79:
Jaj, mire, mire is jó?! Egy embert keresek, egy szecsuánimagyar jólelket, aki beismeri magáról, hogy nem tévedhetetlen, aki akár mócsingnak is gondolja magát, mert ugyebár azok vagyunk. És akkor mi van alapon vállat rándít, mégha a hülyejárások minisztériumában dolgozik, akkor is.

Láda Dáma 2010.09.01. 20:03:30

@házisárkány:
szerintem is ítélkezel, szerinted ez megengedhető?

Jubei79 2010.09.01. 20:03:52

@házisárkány: Ez így már nem puszta korlát, hiszen elmagyaráztad neki :) Megérti, belátja, és már a saját döntése is lesz, hogy leteszi a kést. De ha csak szimplán megtiltod, akkor nem érti meg, csak a kényszerítő erőt érzi. Ez már elfojtás, aminek meglesz a böjtje.

Láda Dáma 2010.09.01. 20:04:56

Szerintem kövezzük meg!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:09:36

@aril brikha:

Ja, így inkább értem. Azt hittem "ott" , tőlem függetlenül, már nem is nagyon van. Vagy jó, a kocsma nyitva, de műsor korlátozott, vendégek alig. Már akkor is amikor még én arrafelé. Ebből kiderül, hogy közlésem ellenére odanéztem, de ne terjeszd!

Jubei79 2010.09.01. 20:15:34

@Láda Dáma: Gondolod hogy látva önalázásodat, ez az ember kedvet kap arra hogy felfedje magát elötted? És ha megtalálod mi lesz?
A "mócsingság" semmivel sem reálisabb vagy becsülendőbb a "tévedhetetlen"-nél. Mindkettő véglet. Én jobban örülnék egy olyasvalakinek, aki semminek sem gondolja magát.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:17:51

@Láda Dáma:

Hm, ilyesmiben én eléggé az ellenkezőjre törekedtem mindig. Nem különülésre, hanem egyesülésre. Közelkerülés, közvetlenség értelmben. Ezen belül a födrajz mellékkörülmény. Erről, meg kell, hogy mondjam, korlátozottak a sikereim, merthogy ami fénylik arról túl gyakran derül ki, hogy mégsem arany.

De ahogy elnézem, ilyen értelemben (nem az aranyra mondom) te sem lehetsz olyan más. Pesttől sikerült ugyancsak odébb kerülnöm, ha már említed.

(Azokat az arrrgh tárgyú észrevételeimet remélem nem vetted te is valami reklamációnak? Nem egész más.)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:22:24

@Jubei79:

Szerintem azt másból is lehetett volna látni. És miért ilyen bizarrul fejeznám ki? Logikátlan a föltevés. Tudok fogalmazni. Nagyon félreértetted.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:25:09

@Láda Dáma:

Abszolút így látom. Az ember ne presztízs szempontokkal törődjön. Azok eleve mindegyek. A látszatért folyó harc unalmas.

Láda Dáma 2010.09.01. 20:26:02

@Jubei79:
a semmiből jöttünk és a semmibe tartunk, mit vesztünk: semmit. Közben semmik maradunk.

@A Nép - Te vagy!:
eleinte én is így voltam, tavaly óta (29), elég volt, tehettük, mentünk

Jubei79 2010.09.01. 20:26:08

@A Nép - Te vagy!: Dehogy logikátlan. Tökéletesen alkalmas a hsz-ed arra amit írtam. Várod hogy valaki megkérdezze mi bajod. Lehetőleg nőnemű. Majd valaki biztos rákérdez, kitartás :)

Láda Dáma 2010.09.01. 20:31:39

@Jubei79:
neked jó, ha ezt gondolod.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:32:31

@Jubei79:

Mondom, tévedsz. Te nem tudod, hogy miért mondtam, csak képzelsz valamit, én tudom. Hazudnom – függetlenül attól, hogy különben sem tenném, de te ezt nem tudhatod – teljesen értelmetlen volna. Nyugodj bele, hogy tévedtél. Javaslom ne szívózz ezen tovább.

Jubei79 2010.09.01. 20:35:57

@A Nép - Te vagy!: Eszemben sincs. Már eddig is túl sokat rugóztunk ezen.

Jubei79 2010.09.01. 20:37:02

@A Nép - Te vagy!: Eszem ágában sincs. Már eddig is túl sokat rugóztunk ezen.

Jubei79 2010.09.01. 20:38:18

@Láda Dáma: Nem értesz egyet? :) Milyen a semmi?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:39:51

@Láda Dáma:

OK, de ha már fölvetetted, nem teljesen értem, hogy az elkülönülés, hogyan lehet életcél. Ez egy lépés ha jól értem, amit akartál illetve ketten akartatok, és megintcsak, ha jól értem, már meg is valósult. Vagyis akkor mi ebben a cél? Esetleg még jobban akarsz különülni? ha igen, ez mit jelent, mitől és miért?

Jubei79 2010.09.01. 20:43:57

@Láda Dáma: Elég szomorú életcél a menekülés és a bezárkózás...

Láda Dáma 2010.09.01. 20:47:52

@Jubei79:
nyilván, majd megtudjuk, de már tudtuk ez előtt is.

@A Nép - Te vagy!:
a célunkat nem soha el nem érhető célként kezeljük, hanem elérhető sorsmegvalósításnak, amelynek a lényege, minden lelki dumától megfosztva, éldegélni a befolyó pénzecskénből egy igen nagy birtokon/tanyán/farmon.

Achilles 2010.09.01. 20:49:05

Szép mutatvány egy z@bigyerektől, de ezért miért az iskolán kell bosszút állni?

Láda Dáma 2010.09.01. 20:49:12

@Jubei79:
Neked szomorú. Nem menekülés. Ezek a te fogalmaid az én álmaimra.

Jubei79 2010.09.01. 20:51:17

@Láda Dáma: A semminek vannak határai?

Láda Dáma 2010.09.01. 20:54:43

@Jubei79:
el tudod képzelni a semmit, vagy a határait? Ha igen, jobb vagy, mint Einstein.
Te el tudod képzelni az időt?
Vagy bármit, ami túl van a hétköznapi közhelyeken és fontatlanságokon?

Jubei79 2010.09.01. 20:58:22

@Láda Dáma: Nem csak az én fogalmaim. Hiába nevezed megint át ugyanazt a dolgot mint a jelzőiddel tetted. Attól az még az marad. Kizárni Pestet, távol menni tőle, háborítatlanul lenni. Ez bizony bezárkózás és menekülés. És ez szomorú. Prekoncepcióid vannak. Pest rossz, Pest büdös, Pest ilyen meg olyan, te tudod mi bajod van vele. Ugyanakkor a természet jó, meg tiszta, meg nyugodt, meg ki tudja még milyen. Pedig ahogy Osó mondja: "Van ahol a természet fa és folyó, és van ahol tégla és beton".

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 21:00:25

@Láda Dáma:

Aha. Akkor ez egy viszonylag szerény cél. Ami jó, mert megvalósítható, sőt meg is valósult már a jelek szerint. Szokásom szerint egy kicsit túlkomplikáltam magamban, hogy hogy gondolod. Talán nem is annyira célnak nevezném amit mondsz, mint életprogramnak. Jó, hasonló, de mégsem egészen. Valahol Somogyban vagy Zalában van az hely?

Jubei79 2010.09.01. 21:01:35

@Láda Dáma: :) Nem kell elképzelnem. A meghatározás szerint a semminek nincsenek határai, mert azok csak valamiknek vannak. Határok nélkül pedig ugyanaz mint a végtelen, a minden. Ilyen egyszerű.
Az idő meg csak a fejben létezik.

Láda Dáma 2010.09.01. 21:04:33

@Jubei79:
Neked szomorú lehet, mert nem tudod elképzelni magad bp-en kívül. Neked boldogság nap, mint nap a sűrűben lenni, bár néha zavar a piszok és a város zaja (ami rossz és büdös).

Ez a te dolgod, mert én nem mondtam semmi negatívat a székesről. Ne projektálj, mert felesleges.
Pesti lány vagyok, imádtam budapestet, de elköltöztem, ennyi. Szeretnék egy minél nagyobb tanyán élni és minél több állatot tartani.

Relációs jeleket pedig nem teszek, még szubjektív megjegyzésekben sem... az, úgy tűnik, a Te dolgod

Láda Dáma 2010.09.01. 21:06:47

@A Nép - Te vagy!:
Nem, Veszprém megye a végcél, persze, nem devecser. Aztán, ha odaértünk, jönnek a görög sziget.:)

Láda Dáma 2010.09.01. 21:08:53

@Jubei79:
menj el akkor a semmi végére és nézz szét, barátom (ez a férjem dumája, de igaz). Elalás előtt add át magad a semminek. Félelmetes lesz. Minden semmi.

Jubei79 2010.09.01. 21:12:46

@Láda Dáma: :DDD Egy szóval sem mondtam hogy szeretek itt lenni, vagy hogy nem tudnám magam máshol elképzelni, te vagy az aki projektál :) Nyugi, nem fárasztalak tovább :)

Jubei79 2010.09.01. 21:14:20

@Láda Dáma: A férjed dumája nagy hülyeség. A semminek nincs kiterjedése, így eleje sem, meg vége sem.

Jubei79 2010.09.01. 21:15:48

@Jubei79: Helyette elmegyek a pi***ba...

Láda Dáma 2010.09.01. 21:16:49

@Jubei79:
nem fárasztasz, ne is fáradj, nem vagy egy csillantós. szia

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 21:17:03

@Láda Dáma:

Nem teljesen biztos hogy jól áll össze nekem a kép, de talán mindegy.

Motoszkál bennem egy kérdés, de közben van olyan érzésem, hogy szemétség volna föltenni.

Láda Dáma 2010.09.01. 21:17:39

@Jubei79:
ja, a férjem azt mondja, meggyőzted, ma este már a Kis stáció utcában alszunk, ha kapunk óccó albit.

Láda Dáma 2010.09.01. 21:19:13

@A Nép - Te vagy!:
tedd föl, és ne pironkodj közben

Láda Dáma 2010.09.01. 21:20:24

@Jubei79:
remélem neked lesz igazad és a megdöglünk mind után legalább te valami leszel, már csak azért, hogy legyen véged, mi, végtelen semmik, majd hangtaqlanul kuncogunk...

pazola 2010.09.01. 22:14:02

@házisárkány: hat te meg de hulye vagy :DD

Intizar 2010.09.02. 00:06:30

@hejregőrejtem: Ostoba. Először is, Szily úr (nem mintha ez volna itt a téma) elég szabályos család elég szabályos családapjaként működik (leszámítva a humorérzékét, ami az Önhöz hasonlók szemében már kriminális devianciának számít).
Másodszor, és itt lehet, hogy átmegyek érzelgősbe: Az mindig (állami vagy kisebb, közösségi vagy családi körben működő) diktatúrák elvárása volt, hogy szólni, gondolni, írni csakis arról lehessen, milyen csodálatos nagyszerűen élünk mi az illető uralom alatt és annak köszönhetően. Ezzel szemben a valóságos irodalom/nűvészet/gondolkodás mindig abba a (mindig gondosan kriminalizált) irányba ment, hogy szóljunk a szenvedésről, a nem-tökéletesről. Hadd említsem Lev Tolsztoj urat, aki szerint a boldog családok mind egyformák, a boldogtalanok mind a maguk módján azok. Ez annyit jelent közönséges magyarul, hogy az emberi tapasztalat, amivel mindnyájunknak meg kell birkózni, az a tökéletlenség és a szenvedés. A tökéletesség és gyönyörűség pedig kegyelemből adatik, és hálával fogadandó, ezenkívül nincs vele semmi dolgunk. Nem ez az, amivel meg kell küzdenünk, nem ez az, amiből értelmet kell kicsikarnunk. Hanem a másik. Azért szól arról a java irodalom.
Na de hát beszélhetek én Önnek, Ön eleve elhatározta, hogy ez a Szily egy "liberális", bármit jelentsen is ez a szó (az Ön szókincsében nyilván annyit, hogy gennyláda), tehát senkit nem érdekelhet, hogy van-e neki egyáltalán mondanivalója.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.02. 13:45:50

@A Nép - Te vagy!: Vámos Miklós írta egyik könyvében, már nem emlékszem melyikben:

"minden emberi érzés közül a leghamarabb sarjadó a kiszolgáltatottak egymás iránti utálata..."

Mensikov 2010.09.02. 19:25:15

@A Nép - Te vagy!:

Némely megjegyzés:
1. Túl sok a frázis lsd. "Hamis értékek világában élünk." Ez valójában nem is igaz, mert mondjuk Tolsztojt nehéz hamis értéknek tekinteni.
2. Úgy látom egy önmágát kivülállónak nevező és persze ezáltal mindig mindent jobban látó személlyel van dolgunk. Akit persze nem értenek meg, pedig már fiatal kora óta "sokkal több fogalmam volt lényeges dolgokról, olyanokról amiket annak tartottam és azóta is tartok, már 17 éves koromban, mint a komolykodó tekintélyelvűeknek." szép dolog az önbizalom de néha olyan megasztárosnak érzem.
3 "A játékos infantilizmus lehet sokkal magsabbrendű, mint az egysíkú de jól működő nem gondolkodó alkalmazkodás érzékelhető elvárásrendszerhez." Önmagában biztos. De nem izoláltan élünk és vannak bizonyos elvárások aminek vagy megfelelünk vagy nem. Uraságod valszeg képtelen kiszakadni a középiskolás és esetleg egyetemi menzagőzös hangulatból. Pedig mindennek megvan a maga ideje. Akár akarjuk akár nem.
4. Jó macizást esetleg gyurmázást !

Dinna 2010.09.07. 06:40:09

Igen, a végén az én könnyem is kipottyant, és mint egyedülálló szülő, ezt nekem is végig kell csinálnom ha törik, ha szakad, bármilyenek lesznek a fiaim, de ők az (nekemenyémeim.:)Bár még egyenlőre kicsik, de hamar eljön azaz idő amikor (szerintemésnemúszommegénsem) tartom a hátam miattuk, mert a serdülő kamasz gyerekek ilyenek, mert ÉN IS ILYEN VOLTAM!....

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2010.09.21. 20:58:02

@Jimbo75: Ugyan, az lenne gáz, ha azt nem tudná, hanyadikos. =) Apám tőlem megkérdezte egyszer a születésnapomon, hány éves is vagyok.
süti beállítások módosítása