Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A világért sem akarok hírlap lenni, csak itthon fekszem mellhártyagyulladással, légvonalban 600 méterre a Moszkva tértől, és egy perce küldte ezt a képet Bodi, az Index jogász-horgász-vitorlázórepülő-novellistája. A csajom szerencsére egy órával korábban vitte a gyerekeket óvodába és nem tűzoltóautóval, bármennyire is szerették volna.

update: Itt az Index-cikk az esetről, 13 sérült van, köztük súlyosak.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr70787206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.11.25. 09:42:19

Hallottam hírét a balesetnek, de ez nagyon csúnyán néz ki, remélem nem lett baja senkinek. Neked meg mielőbbi jobbulást Szily!!!

Czigler Zsolt 2008.11.25. 09:53:24

Mellhártyagyula?!Az finom.Hát jobbulást,nadrág felköt, a létező összes vitamint bevesz, ágybanpihi, antibio, joghurtkultúra/az antibio ellen/, izzasztás,tv-video-dvd kombó.
Engem legalábbis a néhány óra alatt befutó kegyetlen magas láz csúnyán levert és nagyon nehezen jöttem ki belőle.
Ja!És utána sokáig /1-2 hónap/ nagyon óvatosnak lenni, kocsmában nem inni, tömegközlekedésben, légkondis helyeken,ha megy, maszkot viselni, vagy csak kerülni ezeket,mivel fokozott a fertőzésvész, TBC beszűrődés lehetősége pl.,főleg a nagyvárosban.Vissza a természetbe!

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2008.11.25. 10:12:14

Bah. Akit anno székkel és kulccsomóval hajigáltak és lepergett, annak egy mellhártyagyula meg se kottyan ;) De azér csak gyogyujjá.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2008.11.25. 10:43:25

Ja és. A fél várost letarolja két masztodon méretű haszongépjármű, és mindenki a Szilyért aggódik. Hát megérdemli ... ??? =)))

múvemáccsó 2008.11.25. 10:53:34

huh én ezzel a busszal szoktam menni.de ma pont nem

akkor most mákom volt?

a képen amúgy úgy látszik, hogy csak a a busz eleje sérült meg. hmm nem nagyon értem a 13 sérültet...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2008.11.25. 11:16:53

1. az ütközéstől előrelóduló testrészek ütköznek a busz alkatrészeivel

2. fej fölötti csomagtartóról lezúgó csomagok (láncfűrész stb).

Andie 2008.11.25. 11:17:45

Bevallom őszintén, nemértem a balesetet.
Ha a szűzoltó autó engedte el a villanyost, ahogyan azt a cikkben írják, akkor hogy a tökömbe tudta elkaszálni az utánna jövő böhöm batár fehér buszt? Nem látta? Már semmi nem takarta (villamos elment).

Én azt sejtem, hogy inkább a villamos engedte el a tűzoltót, aki ezt megköszönve, nagy gázzal áthajtott előtte, de közben a vilivel párhuzamosan érkezett a busz, aki viszont nem látta a tűzoltót a villamostól, igy aztán összecsókoltak.
Nemetévedek-e?

Szilynek meg jobbulást! Küldünk egy roncs tűzoltóautót :)

Deuce Bigalow 2008.11.25. 11:26:24

arra mentem reggel, ill. amikor a várfok u.-ból megláttam, hogy a fél moszkva square szirénák fényében "pompázik", inkább elkanyarodtam...
azért ez dúrva lehetett, ha a tűzoltó teteje így berogyott, mázli, hogy senki sem hagyta ott a fogát...

jtrencsenyi 2008.11.25. 11:35:20

Ha a lassulástól megfejelted volna az ülést, akkor talán - szerencsés esetben - megmozdult volna valami odabent és értenéd. :)

Hang Ember 2008.11.25. 11:38:52

Nem semmi baleset! Kíváncsi vagyok kit milyen felelősség terhel, mit fognak megállapítani a hatóságok. Mondhatjuk, hogy itt egy minősített esetről van szó. Remélem a sérüléseket szenvedők mielőbb felépülnek.

Szilynek is mielőbbi gyógyulást kívánok, én is átestem mh gyuszin, nem épp kellemes nyavalya. De így marad időd a szóviccek között bogarászni is újabb postokat kirakni a NBSZ-re! Nagyon várjuk! (halkan jegyzem meg kedves Szily, hogy hamarosan én is küldök néhány agyrohasztó szösszenetet.)

bAnál Amál 2008.11.25. 11:48:06


A tűzoltóknak nagy mákjuk volt. A második sorban űlők térdel és buksival csapódnak az előttük beszerelt keresztrúdnak és az alatta lévő peremnek, ezért ütközéskor tuti a láb- és az orrtörés. Olyan idióta biztonsági öv van, hogy még nem láttam kollégát, aki bekötötte volna magát. Ráadásul tele van a fülke mindenféle súlyos eszközzel, amik ha elszabadulnak összeverik az embert piszkosul. Tényleg nagy csoda, hogy nem halt meg senki. Jobbulást kívánok a sérülteknek!

kanita 2008.11.25. 11:59:03

Én pont azon a villamoson ültem, amit a tűzoltó elengedett. Mindenki megállt a tűzoltónak még a gyalogosok is, úgyhogy nem értem, hogy a busz miért kezdett el kanyarodni, amikor már előtte is kellett látnia, hogy jön vele szemben a tűzoltó. Mondjuk én azt hittem, hogy a villamos is meg fog állni, de még átment előtte. Utána már csak egy hatalmas csattanást hallottunk, és láttuk, hogy összeütköztek.

szily 2008.11.25. 13:09:43

köszi a biztatást mindenkinek mellhártya-ügyben, most már nem szorongat a fájdalomból szőtt mellény legalább, mélyet azért nem lélegeznék.

Gyulus 2008.11.25. 14:09:55

Itt van néhány rettenetesen rossz minőségű Siemens mobilos kép az esetről, amiken ráadásul semmi érdekes nincs, tipikus utcaembere képek:
picasaweb.google.com/showimages/MoszkvaTR?authkey=OAuf5X0Vy5U#

picike626 2008.11.25. 14:29:50

Sziasztok!

Én premier plánban láttam az egész esetet,ugyanis ebben a kereszteződésben álltunk és majdnem a céges buszom (KFKI)is és a rajta ülő kollégáimmal együtt balesetet szenvedtünk.
Csak a sofőrünk lélek jelenléte miatt nem lett semmi baj,mert átsorolt gyorsan a másik oldalra.

picike626 2008.11.25. 14:38:21

Nekem is van egy pár képem,bár... nem túl jó minőségű,ugyan is a buszról a párás ablakból készítettem,de van olyan ami elég jó lett.
Be szerettem volna küldeni az index-hez,de azóta sincs válasz,ezek szerint senkit nem érdekel :(

Komment Elek 2008.11.25. 15:31:37

Gyurcsány be se jelenti pityeregve a balesetet, valamint az országos tűzoltóparancsnok lemondását? Micsoda egy érzéketlen fráter.

Karolinn 2008.11.25. 15:56:56

Szeretnék jobbulás kívánni a Tűzoltóknak és persze a busz sérültjeinek is...

kné 2008.11.27. 09:11:36

Belegondolni is rossz, hogy ilyen kínai KING-LONG típusú buszok közlekednek az autópályákon is, fejtámla nélkül(nyaki ostorcsapás sérülés), kartámla nélkül, biztonsági öv nélkül. Egy 160 cm-es felnőtt ember, vagy gyerek lába viszont nem ér le földre az ülésről.Intenzív fékezés esetén ezért repülnek ki az utasok, és ezért van fejsérülésük. A csomagtartóról semmi nem potyog le, merthogy csomagtartó NINCS rajta, sem csomagtér. Igen, távolsági busz, ahol sem az utasok, sem a kollégisták nem tudják elhelyezni a csomagjaikat. A szolgáltatót ezek nem érdeklik. Ja 30.000,-ft/hó egy 50 km-es bérlet. Remélem ez a sajnálatos eset elgondolkodtatja őket a busz alkalmatlanságáról.

kovácske 2008.11.29. 20:43:08

kérdés, hogy a szirénázó tűo. autó miért enged el egy villamost (meg a szirénázó mentőn kívül bármi egyebet)? (addig is hadd égjen a ház?) (legalábbis ha igaz, amit a cikk ír, hogy a tűo. autó megkülönböztető jelzéssel ment.)
ps: esetleg át kéne építeni a moszkva téri kanyart, kereszteződést biztonságosabbra. (talán mégsem csak az amerikaiak butasága miatt van odaát minden kanyar, kereszteződés, stb ezer kresztáblával ÉS feliratos táblával ÉS útburkolati jellel beharangozva. perelhető az önkormányzat a be nem látható útszakasz fenntartójaként a balesetveszélyes helyzet előidézéséért?)

Szentmihály 2008.12.01. 14:46:27

Kedves kné!
Nézd a (mercedes!!!) tűzoltó kocsit, hogy hogy bezuhant a teteje egy tőle sokkal alacsonyabb busszal történő ütközéstől... Valószinűleg azért mert a kínaiak nem spórolták ki belőle az anyagot! Talán ez az oka annak is hogy senki nem halt meg.
Amőgymeg nem a kínai hibája az a tény, hogy valaki távolságiként üzemeltet városi buszokat...

kné 2008.12.02. 09:40:28

Kedves Szentmihály!

Sajnos a kommentedet nem igazán sikerült megértenem....
Igen, pont erre próbáltam felhívni a figyelmet, hogy ilyen, távolsági közlekedésre nem alkalmas buszokkal szállítják az embereket. Engem nem érdekel, hogy személy szerint ki hibája, business-e az olcsó busz, csak többek között az zavar, hogy meg kell várni egy halálos balesetet ahhoz, hogy a busz alkalmatlanságát belássák, na meg bűnbakot keressenek, pedig az már senkit nem támaszt fel...
Csak tudnám miért nem lehet ezt előre kiküszöbölni????? Persze a kérdés költői.
"Mocskos pénz, az az úr, meg a hatalom dirigál" (Szentivánéji álom worldmusical)

Szentmihály 2008.12.03. 15:35:04

Kedves Kné!

Pont ennek a balesetnek semmi köze ahhoz, hogy ezeket a buszokat nagy távolságon járatják e, hisz' a baleset a városban történt...
Amúgy valóban indítványozandó, hogy csak városban járjanak ... mindazonáltal ennek az esetnek a kimenetele - 1. nem volt halálos áldozat; 2. a Mercedes tűzoltókocsiban (10 tonnával nehezebb mint a busz) mindenki komolyan megsérült... - azt mutatja, hogy a buszban van anyag.
Ennyi.
Ha figyelmesen olvasol, megérthető.
süti beállítások módosítása