Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kedden írtam egy felhívást, általános iskolás szülőkhöz meg gyerekekhez, Álljunk együtt bosszút az általános iskolán! címmel, hogy jelentsék nekünk, hogyan zajlott az évnyitó. Erre futott be az alanti levél, a legjobb anya-lánya-írás, amit valaha olvastam, megható és vicces egyszerre.

Szia!

Mondhatni megihletett lelkes cikked, amelyben arra buzdítod a derékba
tört középosztálybeli szülőket, hogy adják ki magukból az évnyitó
borzalmas emlékeit.
Nem vagyok szülő, gyerek vagyok - voltam. Nem rég!
Itt a történet, tessék:

Úgy általános 6.tól kezdtem elzűlleni, ami gimnáziumi éveimre teljesen
elharapózott. Ha bementem, késve és akkor is csak aludtam órán vagy
dohányoztam valami sötét sarokban - de leginkább nem voltam ott.
Az osztályfőnököm tombolt, a pokolra kívánt.

Édesanyám oszlopos tagja a derékba tört  értelmiségi középosztálynak.
Évnyitóra, szülői értekezletre szinte sosem jutott ideje/energiája.
Ezen neves szülői értekezlet alkalmán azonban az osztályfőnököm
ragaszkodott édesanyám jelenlétéhez és kiemelte, hogy késést nem fogad
el - fontos a mondanivalója.

Édesanyám természetesen olyan 10 perccel kezdés után lépett be az
iskolám hatalmas, márvány-borította épületébe. Az esti portástól kért
eligazítást. Az megkérdezte milyen osztályba jár a gyermeke - merthogy
minden osztálynak egy időben van ám az értekezlete -
Édesanyám annyit tudott, hogy első éves vagyok. Megtippelt egy "B"-t (
"E"-s voltam éppen akkor), elviharzott a teremig, majd ott igyekezett
feltűnés nélkül helyet foglalni. Mindezt egy téli estén - körülbelül
3-4 percig tarthatott a padba üléstől a jegyzetfüzet elővételéig tartó
zörgés és csörömpölés ami az ilyesmivel jár. Nem volt kifejezetten
"feltűnés mentes" akció.

Ezután hosszú percekig igyekezett figyelni, jegyzetelni és egyetérteni
a tanárnővel, aki furcsa módon egyáltalán nem volt ismerős neki...
Állítása szerint fél órája ülhetett ott - legokosabb arckifejezése
mögé rejtőzve - amikor gyanús lett neki, hogy a tanárnő mennyire
kiemeli az angol nyelv tanulásának fontosságát (azt tudta ugyanis,
hogy olasz szakon tanulok). Egyszer csak mennykőcsapás-szerűen
összeállt neki a kép: Nem a saját gyermekének szülői értekezletén ül.
Semmi gond - gondolta - kivárja a végét, csendben elillan, majd
megkeresi az osztályfőnökömet, aki olyannyira beszélni akart vele az
értekezlet után. Majd csak kimagyarázza valahogy miért nem vett részt
magán az értekezleten...

Ekkor adott körbe az idegen osztályfőnök, az idegen osztályteremben
egy kitöltendő ívet az évi osztálypénz meghatározását illetőleg.
Édesanyám becsületes ember. Pánikba esett." Egy ilyen anyagi kérdésben
mégsem vehet részt.... "
Hirtelen felállt helyéről és vérvörös arccal bejelentette, hogy ő már
egy ideje tudja, hogy rossz értekezleten ül. Elnézést kért és minden
megmaradt méltóságát hóna alá csapva kivonult az újgazdag
hidrogén-szülőktől tömött teremből.

Végül a portás segített neki megtalálni az osztályomat a nevem
alapján. Az értekezlet utolsó pillanataiban érkezett, az
osztályfőnökömet épp megrohamozták a szülők az ő mindenféle fontos
kérdéseikkel. Édesanyám megtalálta az osztálypénzes ívet egy padon
heverve (amivel már korábban találkozott, valahol messze, egy
párhuzamos osztályteremben), gyorsan ki is töltötte.
Így, végre megnyugodva, (hogy az ívet csak ki tudta tölteni) mint ki
jól végezte dolgát, gondolta akkor el is oson csendben - talán még
emberi időben hazaér.
Már az ajtóból fordult ki, mikor a tömegből felbukkant az ofőm feje és
utána rikoltott " Kovács Dóra anyukája? Meg tudna várni a folyosón,
kérem?"
Édesanyám mélyet sóhajthatott ekkor de persze megvárta a
felpaprikázott jószágot. Aki persze hosszasan sorolta a megannyi bűnt,
amit elkövettem, fenyegetőzött, vérig volt sértve. Arról nem is
beszélve, hogy én mit kaptam a tanároktól, akik persze megbeszélték
egymás közt az értekezlet élményeit és hamar rájöttek, hogy ki is az a
Kovács Dóra anyukája. Az én nevem már persze már így is ismerősen
csengett mindenkinek...

((Hehe,  megjegyzem sosem rúgtak ki, jól érettségiztem, sőt
magántanulóvá avanzsáltam utolsó évben - amikor már senkinek sem
engedik. Igaz, egyszer ki akartak rúgni, úgy igazán, fél év volt (első
évben) és nekem több, mint 300 óra hiányzásom volt. 250nél kell évet
ismételni, 29 lehet igazolatlan ebből és 3-at igazolhat szülő. Nekem
mind a háromszáz valamennyi igazolatlan volt persze.... De pont
bekerültem a pszichiátriára és nem mertek kirúgni. megsajnáltak, isten
tudja. Megúsztam.))

Na csak azért mesélem el mindezt, mert az én anyukám igazi szülő
próbált lenni, pedig más sem hiányozhatott az életéből. Apám
születésem után lelépett, abszolút magára hagyva az én bohém, ifjú
hősi-édesanyámat. Az ő élete azért tört derékba mert én megszülettem.
Persze ő ezt sosem ismerné el,mindig  azt mondja élete legnagyobb
ajándéka vagyok. Pedig a poklokat megjárta miattam.  És tudod mit? Már
ha tegezhetlek. Akkor este, mindenhonnan elkésve, rossz osztályban
ülve, fáradtan, gondterhelten,a leghalványabb fogalmak nélkül,
nevetség tárgyává válva  az én édesanyám tökéletesen képviselt engem.
Megtette a tőle telhetőt. Így sikerült. Imádom az édesanyámat! Meg ezt
a történetet is. Szülőnek lenni nehéz. De Ő sosem panaszkodott.

kösz, hogy elolvastad.

jó szórakozást az életgyűlölő szülők fröcsögéseihez. biztos lesz egy rakás.

A bejegyzés trackback címe:

https://szily.blog.hu/api/trackback/id/tr92263901

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Atommacska inda house I. 2010.09.01. 15:04:04

Zsebi, a gizda atommacska szétkoptatta a nemrég vett lakás járólapjait. Spejbl, a naív vevő már-már lekapta őt is mind a tíz körméről...Az összes ablak a parkot bámulja, szuper. Kevés híja, hogy tarkónkon nem érnek össze szánk szélei, de végül e...

Trackback: A MÓKAMESTER - OLVASÓI 2010.09.01. 11:41:36

Modor Tibi, Isten nyugosztalja, bloggertársunktól kaptuk ezt a posztot. Mondván, hogy a Modorosra ez túl morbid és túl beteg. Tibikém, és minden más blogger: küldjétek bátran hozzánk a túl morbid és túl beteg posztokat. Mi csak kétféle posztot külö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jimbo75 2010.09.01. 11:12:12

Nem rossz a sztori, bár az kicsit gáz, hogy szülő nem tudja milyen osztályba jár a gyereke....

aum.eteora 2010.09.01. 11:13:32

Szép. Ezért szeretem énis anyukámat. :)

newnt55 2010.09.01. 11:15:49

"aludtam órán vagy
dohányoztam valami sötét sarokban"
na persze, azért szépen ki van kerekítve a sztori...
Lógás, igazolatlan órák, stb. de azért nem rúgták ki és érettségire megjavult. Biztos a pszichiátrián meggyógyították.

murunga 2010.09.01. 11:18:26

oszt micsinál ez a kovács dóra? vitte egészen a zindex szerkesztőségig???

Schobert Pákó 2010.09.01. 11:20:15

Ebből újfent kiderül, hogy nincs hülye gyerek, csak hülye szülő. Azaz nem csoda hogy a gyerekből ilyen verni való semmirekellő lett, ha ilyen az anyja. És leszarom hogy derékba tört a karrierje, és nem volt férje. Ha gyereket vállal, vállalja a felelősséget vele együtt.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.01. 11:24:03

@newnt55: csak kiengedték, mert bezárt a sárgaház... gondolod, létezne ez a blog, ha még működne szilly gyerek otthona? :D

m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2010.09.01. 11:25:49

A levél tényleg nagyon jó. Engem könnyekig meghatott.
Sajnálom, hogy címlapra került, és a trollok most majd összefröcsögik-

Palermo12 2010.09.01. 11:28:54

Tanulságos minden kétségbeesett szülőnek, diáknak is, és persze legfőképp tanárnak-
Lehet belőled normális ember akkor is, ha a középiskolában még csak keresed az utadat az iskolán kívül, vagy a sötét sarokban. Persze nem buzdítok erre senkit :)

Hozzá Szóló 2010.09.01. 11:29:12

Magukat eszméletlenül komolyan vevő kommentelők, főállású kommentelők, Brezsnyevvel az élen ismét megmutatják, milyen hasznos dolog az internet...

borzsonykapuja (törölt) 2010.09.01. 11:29:56

Azt hiszem, ezt olvasva az lehet a végső konklúzió, hogy nagyon nagy hiba volt bezárni a Hárshegyet (Lipótot.)
Anyuka és kedves gyermeke miatt 5 perc múlva újranyitnám. Oda valók mind a ketten.

Cpt. Flint 2010.09.01. 11:30:01

lehet, hogy ez a csaj végül jófej lett így is, és rendben van az élete... de azért ez akkor is nagyjából kimeríti a gondatlanságból elkövetett szülőség fogalmát.

Szanakka 2010.09.01. 11:30:18

Anya csak egy van. :)
A "trollok"-nak javaslom az alábbi idézet megfogadását:
„Megtanultam, hogy egy embernek csak akkor van joga a másikra felülről lenézni, amikor annak talpra állni nyújt segítő kezet.'' /Gabriel García Márquez/

eino. 2010.09.01. 11:30:40

Schobert Pákó 2010.09.01. 11:20:15

Imádom, amikor valaki mindig jobban tudja, milyennek kell lennie a másik életének. :-) Te ki csöpögő rosszindulat. :-)
Rengeteg patent szülő van, akiről nem írna ilyen szeretettel a fiatal felnőtt gyereke. Számít más?

Bobby Newmark 2010.09.01. 11:34:41

Számomra egyetlen tanulság a sztoriból, hogy fasz szülőnek fasz lesz a gyereke is. Nem tudom, mi ezen olyan megható.

Ja, hogy a mundér becsületének védelme, persze. Az tényleg megható. Ahelyett, hogy a kedves kislányát nevelte volna meg, kiállt mellette a JOGOS lebaszással szemben. Aminek nem mellesleg az lenne/lett volna a célja, hogy embert faragjon a kölyökből, ha már a kedves szülő nem tette meg.

Hát ez a sztori minden, csak szép nem.

Ja, tudom, most én vagyok a troll.

borzsonykapuja (törölt) 2010.09.01. 11:37:22

Csak tudnám, hogy az ilyen minek szül?
Az ilyenek, mint a Kovácsdórika mennek 15 évesen abortuszra, teszik szét a lábukat mindenkinek, nem lesznek hasznos tagjai a társadalomnak. Szily mester persze ezt propagálja, bravó.
EGYSZER SZERETNÉK EGY NORMÁLIS CSALÁD NORMÁLIS ÉLETÉRŐL OLVASNI LEVELET. Ja, hogy az unalmas?
Bmeg Szily

mbazs 2010.09.01. 11:40:55

Derékba tört szülők?

Csúnya látvány lehet, ahogy kifolynak a szülők belei, mert ráestek valami korlátra, és eltört a derekuk.

(Magyartalan fogalmazás.)

Clarimonde 2010.09.01. 11:41:41

nem nagyon értem, mi a baj - vagy itt mindenkit egyedülálló, dolgozó anya nevelt, hogy ennyire tudjuk, mit hogyan kéne?

eino. 2010.09.01. 11:43:05

,,Csak tudnám, hogy az ilyen minek szül?"

Azért szül, mert úgy volt, hogy teljes családban élhet majd a gyerek. A hős apu a gyerek születése után pattant le, olvastad?

Yond 2010.09.01. 11:43:10

Azért kis hiányérzetem nekem is maradt, hogy végül is mi lett belőle, meg az a félmondatban elejtett pszichiátria is elég érdekes, de ennek ellenére egy megható, kedves történet:)

darkmirjam 2010.09.01. 11:45:54

@Clarimonde: Sok itt a kiválló ember. Próbálnak minket nevelni. Erre például ez is egy jó alkalom. Csak figylej és tanulj, ott van a sorok között, hogy hogyan kell ezt normálisan csinálni.

Advanced Flight 2010.09.01. 11:46:15

"az én édesanyám tökéletesen képviselt engem."

Tévedés, az osztályfőnöke képviselte (az érdekeit)
Az édesanyja szart a fejére, finoman szólva.

egyenes labirintus 2010.09.01. 11:48:26

Nagyon korrekt, az utolsó bekezdés különösen. Nem is igazán a tartalom, inkább a sorok között felfedezhető szeretet és hála. Szép dolgok ezek, még ha ezt egyeseknek nehezükre esik is felfogni. Gratulálok a poszthoz.

Advanced Flight 2010.09.01. 11:49:19

@Clarimonde:
Á, nem, sőt a szóban forgó szitu teljesen unikum, sosem fordult elő, plánenem a szociban, hogy anyukát gyerekkel együtt otthagyja fater.
Hát ki látott már ilyet? :-)

Hepciás 2010.09.01. 11:49:38

Szent Ágostont juttatta eszembe: "Szeress és tégy, amit akarsz!" Nem is levél ezt, hanem irodalom. Kössz Kovács Dóra. Olyan csajnak képzellek el, mint a tetovált lányt.
Ráadásul ma olvashattuk Del Piero megható búcsúlevelét Trezeguet-től
olaszforum.blog.hu/2010/08/31/del_piero_levelben_bucsuzott_trezeguet_tol

és ha tovább linkeltünk, akkor Materazzi ölelkezett Mourinhoval, és mindketten sírtak.

olaszforum.blog.hu/2010/05/25/mourinho_es_materazzi_elbucsuznak_egymastol

Túl sok ez nekem egy napra. Rohanok, veszek egy Csók és Könnyet.

papugaja 2010.09.01. 11:52:53

@hejregőrejtem:
Te is ilyen lelépős, otthagyós senki vagy, ugye?

Schobert Pákó 2010.09.01. 11:54:58

@eino.: Számít, az hogy a tesóm középiskolai tanár, és látja hogy hogyan viselkedik a fene nagy szabadságban a sok kis semmire kellő, akiknek a hasonképp felelőségteljes anyja kinyomja a mobilt (!) ha a tanár hívja, miután a gyerek két napja nem tűnt fel az iskolában. Ezek fognak minket harmincon felülieket eltartani pár évtized múlva. Hát hová vezet ez a világ? Inkább elmegyek külföldre esküszöm.
És akkor még én vagyok a troll, mert pofánvernék egy ilyen gyereket, aki szarik az egész iskolára, rendre?

Pepin bácsi 2010.09.01. 11:55:52

inkább menjen mindenki domolykózni

Pávor Jál 2010.09.01. 11:56:30

Aranyos kis történet :)

zanzibar 2010.09.01. 11:57:33

Egy dologban biztos vagyok: ez az anyuka nem az öregek otthonában fogja végezni. Szerintem nagyon jó szülő, és a posztíró is nagyon jó lánya. Mert szeretik és támogatják egymást. A fröcsögőket meg egy régi történetre szeretném emlékeztetni. Egy kortársai által deviánsnak tekintett fiatalemberre, aki a helyett, hogy az esze és származása miatt neki szánt főpapi kőgazdag karriert befutotta volna, a keresztfán végezte. Jézus Krisztusnak hívták, az anyja Mária volt. Hát ennyit a jó szülőségről és a társadalomnak való megfelelés kényszeréről.

murunga 2010.09.01. 11:58:28

oszt leülték-e már a tiszaparti horgászok a 2 bárányt meg a félliter házipáleszt? engem csak ez nem hagy nyugggodni

Jubei79 2010.09.01. 12:02:24

Milyen jó is a trolloknak, számukra minden olyan egyszerű, hiszen maguk is egyszerűek mint a vonal, fekete-fehér világban élnek, biztos sok öröm van benne ;)

pöcsöm pattintsd ki 2010.09.01. 12:03:40

isten óvjon azoktól a felnőttektől, akik kamaszkorukban nem lázadtak
azokból lesznek az ilyen newnt55 meg murunga-osztályú, velejéig gonosz, baszatlan trollok

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2010.09.01. 12:07:26

Mitől is jó ez az olvasói levél? - mert rezzenéstelen mindenre, ami körülveszi? Mert érzelemnek és főként értelemnek van híján? Ahogyan az a posztoló írásában sem fellelhető... aha! Hát ettől tetszik Szily Lászlónak... hasonló a hasonlót komálja. Ami nem volna baj, ha időnként a más véleményen lévők értelmes gondolatiságát is próbálná felfogni. Ebből a két posztból ítélve viszont kétlem, hogy erre valaha is sort kerítene László vagy Dóra. Az egocentrikus világképet nehéz levetkőzni - akarat híján pedig lehetetlen is számukra. Sajnálom mindkettőjüket, mert nem feltételezem, hogy életük során sok olyan percük lenne, amelyben át tudnák adni magukat valaminek teljes egészében. Bele tudnának feledkezni valamibe, ami nem mások ellen irányul és nem mások fikázásáról szól. Itt ugyanis csak ezt olvastam... az undort, ami az iskolához és másokhoz fűzi őket. Pedig mennyivel jobb érzés az elégedettség érzése, a büszkeségé, ha megfeleltem valahol egy kihívásnak, ha teljesítettem az elvárásokat..., ha dicséretben részesültem, ha kedveltek és kedveltem a társaimat, ha felnézhettem a tanáraimra... Hogy imádtam suliba járni!... és nem kellett valami dugott helyen dekkolnom, hanem részese lehettem egy közösségnek... és a megbecsülésnek. - szomorú a ti életetek, ha ilyen írások születnek belőle - sajnálom.

pöcsöm pattintsd ki 2010.09.01. 12:07:33

@hejregőrejtem: aki dudás akar lenni, neked meg annyi

húsgombóc · http://husgomboc.blog.hu 2010.09.01. 12:08:38

@Pepin bácsi:
:o)))))))))))))

Szóval: Ne ítélj, hogy ne itéltess!

Jó anya, jó gyerek. Tele vannak szeretettel, és ez a fontos. A többi baj majd megoldódik magától.

Jubei79 2010.09.01. 12:10:21

@pöcsöm pattintsd ki: Valójában ezek a szerencsétlenek irigykednek azokra, akiknek úgy is sikerült hogy kevesebbet szenvedtek a padban mint ők, akik jó birka módjára végigjárták a szamárlétrát, soha nem kérdőjelezve meg semmit, csak bután bólogatva. Hülyék is maradtak.

Cpt. Flint 2010.09.01. 12:10:59

@zanzibar: már ne haragudj, de Jézusnak mi köze a jó szülőséghez? Arról ugyanis nem tudunk sokat, hogy szülőként milyen volt József (aki ugye nem is volt a "vér szerinti" apa) és Mária. Jézus meg nem volt szülő egyáltalán. Mi a francnak mindenbe belekeverni a keresztény maszlagot? (Mert ezen a szinten ez maszlag.)

pöcsöm pattintsd ki 2010.09.01. 12:11:20

@térfél: hájja, a levélben nem direkt található az érzelem, hanem a sorok közül olvasható. Ez meg azért feltételez némi értelmet is, meg feltételezne a dekódoló oldaláról is. Utóbbi hiánya meg nem az író hibája.

murunga 2010.09.01. 12:12:48

@pöcsöm pattintsd ki:
te mitől vagy ennyire frusztrált?
a zindex zsúrnaliszta munkásság felőli érdeklődés már velejéig gonosz trollkodás? na, öleld magadhoz az üveget. LOL

szodabikarbona 2010.09.01. 12:14:54

"jó szórakozást az életgyűlölő szülők fröcsögéseihez. biztos lesz egy rakás."

én hozzátenném: Jó szórakozást az öntudatos frusztrált hozzászólók fröcsögéseihez. biztos lesz egy rakás!
(és tényleg!)
pedig néha azt hiszem, valójában azért sokan átesnek az értelmiségi szülők melletti kamaszkoron - meglepő, mennyi a kispolgár

Tetszett az írás!

Hepciás 2010.09.01. 12:14:56

@zanzibar:
tartalmilag teljesen egyetértek a kommenteddel, de ezt nem igazán értem:

"Egy kortársai által deviánsnak tekintett fiatalemberre, aki a helyett, hogy az esze és származása miatt neki szánt főpapi kőgazdag karriert befutotta volna, a keresztfán végezte. Jézus Krisztusnak hívták."

A származása alatt azt érted, hogy ha az édesapja tett volna egy teljes hatályú apai elismerőt?

Mert, nevelőapja József egyszerű ács volt. Tipikus Augusztus-kori kényszervállalkozó egy messzi és jelentéktelen provinciában.

murunga 2010.09.01. 12:15:50

@térfél: te baszatlan, opportunista troll, teee!!!

borzsonykapuja (törölt) 2010.09.01. 12:22:04

@térfél: tökéletesen igazad van
A lényeg a deviancia. Ezt terjeszteni, ezt nyomatni, hiszen, ha valaki normálisan él, az nem érdekes.
Az ilyen Szily-féle deviáns állatok azt gondolják, hogy a deviancia propagálásával lehet utat mutatni. A sok birka meg béget: troll-troll-troll.
Szeretnék normális családokról olvasni. Ahol a szülők és a gyerekek kommunikálnak egymással. Ahol nem a provident-hitelből megvett palza előtt bambul a gyermek.
Pedig sok ilyen van. Sokkal több, mint kovácsdóra és társai.
Szily ébresztő!!!

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.09.01. 12:24:54

Mindig utáltam iskolába járni és örülök hogy már nem kell. Fikaevő kurvaanyád Varsányi Mária, Kollár Márta, kommunista zsírosdisznó Nelli néni basszon titeket pofán a kurvagecifasz.

Rókakígyó 2010.09.01. 12:26:30

A családi szokások alapján az egyik gyermekünk első szülőijén én képviselem magunkat. Kiváló esemény, házirendismertetés (de miért pont velem?), biztosításra buzdítás, közben érkező hittan tanár, készségfejelsztő és sakkszakkörszervező emberek, meg egynéhány szaktanár. Én gonosz módon mindig arra biztatom csapatunkat, hogy az elképesztő időpontokban megtarott évnyitókat és évzárókat szabotáljuk el, de ez eddig nem vezetett sok sikerre. Amikor összejött mindig gyorsan megkaptuk a szükséges dokumentációt.

Hepciás 2010.09.01. 12:35:24

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
olyan, mint a plaza, csak gyorsan írva. Mint a gyros, mert az is gyors.

Valaki mesélte, hogy egy taxis imígyen fejtegette az LCD képernyős lapostévé előnyét a plaza Tv-vel szemben:
A pláza tévébe félévente újra kell tölteni a plázát!

Bocs az OFF-ért.

pöcsöm pattintsd ki 2010.09.01. 12:38:50

@hejregőrejtem: olvasd akkor az édes annát, tele van normális emberekkel

szodabikarbona 2010.09.01. 12:40:41

@hejregőrejtem: én igazán szeretném, ha vezetnél egy Rendes Család Élete című blogot, ahol mindenki elolvashatja, hogyan kell élni, mit szabad mondani, csinálni és mit nem. Tiszta udvar, rendes ház... ilyesmikre gondolok
remélem sok birka lesz, aki állva tapsolja majd meg a Sikeres Élet titkát (ami valószínűleg teljsen használhatatlan, ál és hamis lesz majd, NODE mit számít az, aztán lassan áttérhetünk a szivárványokra és a fehérfogsorú anyukákra akik boldogan reklámozzák majd az álságosságot)
Köszönjük!

total eclipse (törölt) 2010.09.01. 12:41:30

szórakoztató olvasmány, de az életben szörnyű lehet a szülő is, és a gyerek is. aki nem tudja melyik osztályba ját a gyerek, minek vállal egyáltalán gyereket?
a sarokban cigizős, be nem járós gyerekből pedig pszichiátria ide vagy oda nem lesz jó tanuló..

szerintem a csaj író szakra járt, abban nem is volt egész rossz. a többi pedig mese.

AvgDvl 2010.09.01. 12:42:40

Ezt így elolvasva ki merem jelenteni, hogy szeretem Kovács Dórát, és az anyukáját is.

Schobert Pákó 2010.09.01. 12:43:36

@AvgDvl: Én meg ki merem jelenteni, hogy ütném mindkettőt, amíg rendet tanul. És azokat is, akik éltetik a semmirekellőséget.

Beefboneknock (törölt) 2010.09.01. 12:44:21

nem igazán tudom miről is szól a történet ahhoz nem volt elég jó, de annyi a tanulság (persze eddig is tudtam), hogy kurva szerencsés vagyok , hogy engem szeretett az anyám (és viszont)

pöcsöm pattintsd ki 2010.09.01. 12:44:38

@total eclipse: "Az életbe' az a fontos, hogy jó tanuló légy, jegyezd meg, kisfiam, ezt kívánja tőlünk a szocilista közerkölcs és ez a munkásosztály érdeke!
Az én drágaistennyugosztalja édesanyám is mindig ezzel indított utamra, az obligát hamubasült pogi mellett, persze

borzsonykapuja (törölt) 2010.09.01. 12:45:58

@@szodabikarbona: kár, hogy nem tudsz olvasni
szöveget értelmezni még annyira sem

EMBEREK! (törölt) 2010.09.01. 12:55:23

Idióta gyerek vagyok, a helyesírásom rémes, és persze a köcsög tanárok a hibásak.

EMBEREK! (törölt) 2010.09.01. 12:58:58

@zanzibar: A gyermekem iránti szeretetem valahol ott kezdődik, hogy az én gyermekemnek nem lesz 300 igazolatlan órája. Az a szülő, aki ezt tűri, az nem szülő.

feledékeny 2010.09.01. 12:59:44

Zavaros írás. Zavarodott emberek is szeretik a családjukat, azt megtudtuk belőle legalább.

Szanakka 2010.09.01. 13:08:36

@Schobert Pákó: Hol, mikor? Jah', hogy 40 kg. vagy vasággyal együtt, és anyuci/kicsi nej/főnök leordítja a fejed ha nem úgy ugrassz ahogy fütyül? Szánalmas vagy, komolyan. :D

test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.09.01. 13:10:39

jó kis levél ez miszter poszter, de nem a pórnépnek való...

érczrabló 2010.09.01. 13:11:20

Én rossz tanuló (és deviáns) voltam a gimnáziumban aztán elég jó az egyetemen. Micsoda ellentmondás...

nagyon gromek 2010.09.01. 13:11:44

Hahó! Ez a csaj szereti az anyját. És ennél többet egy szülő sem tehet a gyerekéért.

pöcsöm pattintsd ki 2010.09.01. 13:12:06

@EMBEREK!: úgy van, robbantsd fel az iskolát, akkor elveszik a napló is!
@feledékeny: ahogy egyre többet gyakorlod az olvasást, egyre könnyebben fognak összeállni a betűk szavakká, majd a szavak mondattá, majd az egész egy komplex szöveggé, és előbb-utóbb eljön az a pillanat, hogy még érteni is fogod, amit olvasol! Ne add fel!

Búcsúzóul minden kedves nicknek pedig szeretettel küldöm ezt a fájin kis nótát:
www.youtube.com/watch?v=2LopZoqOKPs

xunilo 2010.09.01. 13:12:52

Minden "inkábbszeretnékegynorméliscsaládrólolvasni"-t mantrázó trollnak:

Írjatok már ilyen "normális" történeteket, légyszi.
Ugyanis én nem vmi elbaszott putriban élek ám, hanem pesten egy "normális" környéken, a barátaim sem lepukkant baromarcok, aztán, mit ad isten, sem közöttük, sem a szüleim környezetében nem látok ám példát a tökéletes családra.
Asszem az írás lényege a szeretet volt, és az áldozatvállalás. Lehet h a sztori ki van színezve, de az alapjai biztos h igazak.
Majd amikor öregkorotokban az öregek otthonában förmed rátok az alulfizetett nővérke, akkor gondoljatok rá, h ezen poszt írójának anyukájával ez nem fog megesni.
Ettől függetlenül én sem pártolom a lógást, meg persze a szülőnek legyen fogalma mi van a gyerekével, de ilyen ordenáré stílusban idehányni, mint ahogy sokan tették, tán mégse kéne.

Bobby Newmark 2010.09.01. 13:13:44

Látom azt nem sikerült felfognotok, ami az egész iskolának a lényege lenne (biztosan ti is inkább sötét sarokban szívtátok a ....).

Az ember életében az az első komolyabb helyzet, amikor a kötelességét kell teljesíteni.
Mert akár tetszik, akár nem, ha ideszartak, ebbe az országba, akkor bizony kötelességed csinálni azt a szájbatekert iskolát.

Ti meg tapsoltok hozzá, hogy nem birka.

Hát hajrá, majd amikor egy ilyen nembirkával köttök szerződést, kerültök üzleti kapcsolatba, vagy csak bíztok rá valami számotokra fontos ügyet, és baszik bele, remélem akkor is örültök majd neki, hogy mekkora egyéniség már!

Schobert Pákó 2010.09.01. 13:14:59

@Szanakka: 74 kg vagyok, nincs főnököm, saját vállalkozásomat vezetem, és segghülyére keresem magamat olyan munkával, ami a hobbim volt korábban. Az iskolában jól éreztem magamat, nem volt mi ellen lázadnom, soha nem volt egyetlen igazolatlan órám sem tizenix év alatt, 4-eseim 5-öseim voltak (matekból néha 2-es), és kitünőre érettségiztem. Utána szereztem két diplomát, egy felsőfokú szakmait egybpl és egy középfokú szakmait egy másik nyelvből. Van még kérdésed szánalmasság terén kisöcsi?

Ramaty 2010.09.01. 13:15:58

"Na csak azért mesélem el mindezt, mert az én anyukám igazi szülő
próbált lenni, pedig más sem hiányozhatott az életéből."

Na most, ha már van egy gyereke, ezért külön dicséret jár?

Lotyó Bridzsida 2010.09.01. 13:16:55

"Az ő élete azért tört derékba mert én megszülettem."
Remélem lesz idő, mikor majd másképp gondolkodsz erről, mert ez a gondolat súlyos pszihés zavarokat tud okozni egy gyermek életében.
A legjobbakat kívánom!:)

Sirrah 2010.09.01. 13:17:13

Én troll vagyok és mindjárt sírok olyan megható ez a kamu történet.

hikori 2010.09.01. 13:19:16

Neurotikus anyuka borderline gyereke. Valamit azért az a pszichiátria segített, úgy néz ki. :)

Schobert Pákó 2010.09.01. 13:19:42

@Sirrah: Az a baj, hogy valszeg nem kamu, a tesóm középiskolában tanít, szerinte is a szülők felelnek azért, hogy a mai generáció - egy-két kivételtől eltekintve - olyan hülye mint a segg.

MacChicken (törölt) 2010.09.01. 13:22:04

Kicsit beteges. Én is lázadtam, meg nem jártam be, stb., de soha nem feszítettem túl a húrt. Azért sem, mert tényleg szeretem anyámat, és nem akartam megalázó helyzetbe hozni, mint a levélíró az ő szeretett anyukáját. Ennyi igazolatlan órát? Már ha igaz. Meg őt nem merték kirúgni. Miért is nem?

total eclipse (törölt) 2010.09.01. 13:27:01

@pöcsöm pattintsd ki: nagyon széles a skála a jó tanuló és a 300 napot igazolatlanul mulasztó között... mellesleg nálunk (ahol én nőttem fel), ott csak a gyárilag lebarnult népesség mulaszt ennyit alapból.
ha meg egy gyereknek ennyi ideje van lógni, ott a szülő a hibás. pont.
talán ha a munkahelyeden Te is elég sok idiótával találkozol, nem csak az iskolát meg a tanárokat kéne szidni, hogy ilyen lett, hanem a szülőt is, aki szült, mert attól ő jobb, de aztán leszarta, hogy mi lesz a gyerekéből...

Borcsika 2010.09.01. 13:28:45

Jó a sztori, nekem tetszik.

Vowel 2010.09.01. 13:28:51

Kedves Dóra,
tényleg szuper anyukád lehet! :) remélem egyszer majd rólam is ilyen szeretettel fognak mesélni a fiaim.

total eclipse (törölt) 2010.09.01. 13:29:43

pöcsöm pattintsd ki: megpróbálom még egyszer... nagyon széles a skála a jó tanuló és a 300 napot igazolatlanul mulasztó között... majd ha a munkahelyeden idiótával találkozol, ne csak az iskolát meg a tanárokat szidjad, mert itt a szülő a hülye. meg a gyerek is.

szemtanú 2010.09.01. 13:30:30

Még jobb lenne a történet, ha mellé csatolja az író azt a kisérőlevelet, amit az ofő hasonló korú gyermeke írt arról, hogyan is tört derékba anyukája értelmiségi középosztálybeli élete a sok kovácsdóra miatt és jelenleg milyen kilátásai vannak pánikbetegsége leküzdésére a pszihiátere szerint.

45 év, 10 gyerek, Pókos Arzén - így kerek. 2010.09.01. 13:31:42

@Schobert Pákó: azért ezt nem kell szégyelned, jómunkásemberekre is szükség van a világon. Csak ne akarj kompenzálni az utakon.

Bobby Newmark 2010.09.01. 13:35:36

@45 év, 10 gyerek, Pókos Arzén - így kerek.: Ja, meg ostobenkó, iskolából kimaradt kurvákra is.

Caddy 2010.09.01. 13:36:48

Tulajdonképpen azt nem értem, hogy aki a szilyt akarja ócsárolni, az minek olvassa el egyáltalán a posztot. teljesen felesleges. Csak ide kell fröcsögni valamit,majd a válaszokra reagálni. Barmok.

On: nagyon jó levél, engem is meghatott. Bár én nem volta ekkora lógós, de az anyukámról legalább ilyen nagy szeretettel tudok nyilatkozni, pláne a történetiről. :)

2010.09.01. 13:38:13

Szülőnek lenni biztosan nem könnyű, szarul viszont bárki tudja csinálni. Rossz apa lehetnék akér 1000 gyereknek is. Leszarni őket mind, mért is ne...

Publius Decius Mus 2010.09.01. 13:38:30

"azt mondja élete legnagyobb
ajándéka vagyok"

Hidd el neki. Két gyerekes apa vagyok, anyukámnak pedig még mindig a kisfia. Brutál nehéz szülőnek lenni most már tudom, még ketten is, az ember dupla annyit aggódik, gürizik, gyorsan öregszik, anyagilag lerobban és... élete legszebb napjait éli.

Gyereket még nem nagyon bánt meg senki, mindegyik és minden újabb az élet értelme!

Schobert Pákó 2010.09.01. 13:39:15

@45 év, 10 gyerek, Pókos Arzén - így kerek.: Épp erről beszélek, nincs mit szégyellnem, az utakon meg megyek ahogy megyek, életemben először a minap büntettek meg gyorshajtásért, pedig 8 éve volt egy CRX-em is.

_nyuszi_ 2010.09.01. 13:42:57

@Schobert Pákó:
kérdésem nincsen de annyit hozzátennék a kommentjeidhez, hogy egy nyomorék lelkű, humortalan, begyepesedett fasz vagy, és remélem sosem lesz gyereked!

balberti 2010.09.01. 13:43:27

Azért azt megkérdezném egy-két hozzászólótól, hogy vajon szülőnek teccik-e lenni, és egy vagy kétszülős háztartásban mennyi gyereket teccik nevelni, akiknek még a szülői értekezleteire is eljárnak, mint rendes szülők? Mert ha belegondolok, hogy volt tecsó-pénztáros koromba bizony nemnagyon jutottam el a gyerek szülőijére, és nem egyedül nevelem a kölköt, akkor igenis maximálisan át tudom érezni, ha valakinek fogalma nincs a gyereke osztálytermének hollétéről. Ja, és van néhány olyan gyerek nálunk, akinek a szülőjéről már általánosban elmondható, hogy még az iskolát se találná meg, nem az osztálytermet. Mi lesz ezekkel, ha véletlenül továbbtanulnak? Plusz: ha a gyerek nem mondja, hogy gond van, akkor tényleg örülsz, ha kaját tudsz adni neki - főleg mind derékba tört értelmiség, valahogy ismerős az érzés... - szóval, ha van két-három mellékállásod, az nem azér van, mer unatkozol otthon, hanem hogy a kölködnek legyen tankönyvre, nyelvkönyvre, cd-re mimásra pénze, és örülsz, ha üzen az ofő, mer legalább tudod, hogy néha bejár a gyerek, és nem az uccán kallódik. 10/10 a családnak, és remélem, már jól vannak...

Schobert Pákó 2010.09.01. 13:44:13

@márnyuszi.: Ez nézőpont kérdése. Szerintem az nyomorékabb, aki szerint a követendő példa a 300 igazolatlan óra.

Jubei79 2010.09.01. 13:54:51

@Schobert Pákó: Erre mondják azt, hogy messziről jött ember azt mondd amit akar ;)
De még ha így is lenne: Szerinted egy ilyen Szijjártó kaliberű, tenyérbemászó önelégült díszköcsögöt mint szerénytelenséged, ki képes elviselni? Ezzel a stílussal max kurvázni tudsz, az életbe nem lesz családod kistáska, max egy macskád :DDD

nemjópasi 2010.09.01. 13:55:40

"Édesanyám annyit tudott, hogy első éves vagyok. Megtippelt egy "B"-t (
"E"-s voltam éppen akkor)"
Ez qrvára nem jellemző. Az egyedülálló anyukák, pont, hogy túlkompenzálnak, azaz, akkor is folyton a suliban vannak, ha nincs is ott semmi dolguk. Szerintem.

Schobert Pákó 2010.09.01. 13:57:05

@Jubei79: Nézd, én tudom amit tudok, hogy te elhiszed vagy sem, attól nekem nem lesz se jobb, se rosszabb. A szíjjártót még a mentőben is verném, a többi társával együtt, így a hozzájuk való hasonlítás több mint bántó. Az, hogy választékosan fejezem ki magamat, maximum azokat idegesíti, akik nem tesznek így. (mert inkább ittak olvasás helyett pl.)
Ja és van egy csodaszép barátnőm, aki 13 évvel fiatalabb nálam ;) Na ezt tedd össze.

Babilen Tatarszkij 2010.09.01. 13:59:11

Annyira jó látni, hogy ilyen sok, tökéletes életű kommentelő van, akik semmilyen hülyeséget nem csináltak tizen-, huszonéves korukban, akiknek mindig sikerült összeegyeztetniük a gyereknevelés és a munka időbeosztását, stb. és most devianciáról sivítoznak.

Hülyéim! Ez az írás nem propagál semmilyen életvitelt, egyszerűen csak leír egy olyan élethelyzetet, ami ma, körülöttünk a valóság nem elhanyagolható szelete. Annyira fáj szembenézni a valósággal, hogy inkább ne is beszéljünk róla? Ezen túl csak tökéletes, idilli családokról szóló hagymázas tündérmeséket lehessen megjelentetni? Attól jobb lesz?

nemjópasi 2010.09.01. 14:01:28

@Schobert Pákó: "74 kg vagyok, nincs főnököm, saját vállalkozásomat vezetem, és segghülyére keresem magamat olyan munkával, ami a hobbim volt korábban."
Jól értem, hogy büszke is vagy rá, hogy segghülye lettél??? :)))

_nyuszi_ 2010.09.01. 14:03:25

@Schobert Pákó:
semmi ilyet nem mondtam.
a te hozzáállásodról írtam.

Kapitány_1 2010.09.01. 14:05:24

tetszik a blog, a stílusa és tartalma egyaránt, van érzéked az íráshoz...
Köszi, üdv! Cpt-X

Schobert Pákó 2010.09.01. 14:06:05

@márnyuszi.: Nem mondtam, hogy mondtad, a véleményemet írtam le nyomoréklelkűség-ügyben.

Jubei79 2010.09.01. 14:06:08

@Schobert Pákó: A körülményeidre még mindig azt tudom mondani amit az előbb, de tényleg elírtam: nem a stílus a probléma, hanem a mögötte meghúzódó szűklátókörűség, és elemi rosszindulat, az empátia teljes hiánya. Ahogy előttem meg is jegyezték: lelki nyomoronc vagy, ehhez a megállapításhoz bőven elég ez a pár hsz-ed is. Tökéletesen illik rád a legújabb modorosság a modorosblogon: modoros.blog.hu/2010/09/01/aki_hulye_haljon_meg_4

weedxyz 2010.09.01. 14:06:22

Annyi súlyosan egyszerű kispolgár ír ide, hogy az már szégyen. Magam is renitens diák voltam, sokszor kirúgás szélén, igazgatói figyelmeztetésekkel, közepes magatartással. Édesanyámat is többször behívták. Most kishazánk egyik legnevesebb egyetemének egyik reál karán tanítok - mit ad isten, még mindig renitensként. Az, hogy valaki - például önmaga szórakoztatására (mert igen, ilyen is van) nem követi a normákat, nem dicséretes, de nem is következtethető belőle az illető értelmi képességeire. Hogy nagyobbat ne említsek, Niels Bohr -nak, a Nobel díjas fizikusnak is voltak hasonló történetei.

Arról nem is beszélve, hogy a normáktól eltérő viselkedésnek sokszor olyan okai vannak, amik kívülről nem láthatóak - ahogy például ennek a hölgynek az esetében is így volt.

Waldorf Rolandó 2010.09.01. 14:09:00

@Schobert Pákó: lemaradt a testmagasság, az esetleg árnyalna a testtömegnek adott adaton

7paraszt 2010.09.01. 14:10:46

@Schobert Pákó: És szerinted ki az, hülyegyerek?

idiotapocs 2010.09.01. 14:11:24

@Schobert Pákó: azok szoktak így hupákolni meg verni magukat akik sose lógtak, minden jóból kimaradtak, aztán meg élnek a minimálbérből, mert hiába volt a sok magolás, ész nélkül elvesznek a nagy világban.

remiz (törölt) 2010.09.01. 14:12:07

sztem meg az a legviccesebb, hogy mindennap evör van
és ez már így lesz forevör&evöhöhör

venszivar 2010.09.01. 14:12:21

Én azt bánom,hogy végig el olvastam ezt a gagyi,összefércelt sületlenséget.Volt kire ütnöd,anyád is üthetne téged.Kihagytad,hogy a fél iskola végig ment rajtad,no meg pár tanár is, de az érettségire,már újra szűz voltál s talán még most is az vagy !?

idiotapocs 2010.09.01. 14:14:42

@Schobert Pákó: ok, már látom, nem minimálbérből élsz, nincs kisebbségi komplexusod, rendben van, de ettől még be kellene látnod hogy a gyereknek szeretetre van szüksége, és támogatásra, nem lebaszásra a hiányzások miatt. Én vallom azt hogy minden gyerek tehetséges, csak meg kell találni azt hogy miben.

weedxyz 2010.09.01. 14:15:35

@venszivar:
Irigykedsz, hogy kimaradtál a jóból? :D

pirosmate 2010.09.01. 14:19:20

@pöcsöm pattintsd ki:

:-D

Lassan suliba megy az idősebbik gyerekem. Már előre félek, miként fogom röhögés nélkül tűrni a tantestület ostobaságait. Másrészt hogyan magyarázom el a lurkónak, mi a helyes magaviselet. Elég lesz megkérdeznie a nagyit a viselt dolgaimról, és végem...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.09.01. 14:19:33

@total eclipse: Tudod, néha én is belekeveredtem hogy melyik gyerekem milyen betűjelű osztályba jár. nem nagy durranás összetéveszteni. Igaz, volt úgy, hogy mind a négy iskolába járt. De amikor már csak a két kisebb járt suliba, néha gondolkoznom kellett, hogy Ádám jár a E-be, és Dávid B-be vagy fordítva. Hm...keressek kötelet?

Jubei79 2010.09.01. 14:20:37

@venszivar: Tudod, ha a szerző a te gyereked lett volna, most börtönben ülne, mert tüzet tűzzel nem lehet oltani, az Anyja viszont megmentette a szeretetével. De minek is írom, neked fingod sincs arról mi az.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.09.01. 14:20:54

@venszivar: Hogy te mennyire egy degenerált vagy!

Schobert Pákó 2010.09.01. 14:21:33

@idiotapocs: Én is osztom ezt, de lehet hogy valaki sokkal jobban szereti a gyerekét, ha a helyes útra tereli, mint hogy hagyja, hogy azt csináljon amit akar.

Schobert Pákó 2010.09.01. 14:22:05

@Waldorf Rolandó: 174 cm, nem vagyok kopasz kigyúrt vállalkozó, ha erre ment ki a kérdés.

Jubei79 2010.09.01. 14:23:02

@Schobert Pákó: Csak össze ne keverd a kabarét a filozófiai előadással.

Csing67 2010.09.01. 14:27:03

"Egyszer egy kislány vállalta, hogy a kertben lenyírja a füvet. Le is nyírta, de egy nagy foltot kihagyott. Az apja korholta, hogy miért nem végezte el rendesen a munkát. Aztán odament: a folt közepén egy nagy béka ült. Én a béka pártján vagyok, s Mellótól tudom: ahol szeretet van, ott rendetlenség is van. A tökéletes rend temetővé változtatná a világot." Popper Péter

Jubei79 2010.09.01. 14:31:15

@csing67: :) Mindkettő nagy kedvencem :)

_nyuszi_ 2010.09.01. 14:33:51

@Schobert Pákó:
a lófaszt...
ebből, amit összehordtál magadról semmi sem igaz.
valami kis bowdentestő kocka vagy, aki álmodozik a hondáról, jócsajról, meg sok zséről és azon élvezkedik, hogy agyilag bepörgesse a népet.
mégiscsak szánalmas.

hexxa 2010.09.01. 14:39:39

@MacChicken: Hogy lehet úgy lázadni, hogy nem feszíted túl a húrokat?

Waldorf Rolandó 2010.09.01. 14:40:51

@hexxa: ahogy a csillag megy az égen :)

Schobert Pákó 2010.09.01. 14:40:54

@márnyuszi.: Hehe, gondolj amit akarsz. A CRX-ről meg nem álmodom, mert már vagy 6 éve eladtam, hogy vegyek egy jobbat. Lám, mégiscsak érdemes iskolába járni lógás helyett...

Szalacsi_Dezső 2010.09.01. 14:41:36

Már készültem a fikázáshoz olvasás közben, de az utolsó mondatok mindent megmagyaráztak.
Riszpekt és tisztelet anyunak. !!!

andaluzkutya 2010.09.01. 14:46:07

@Schobert Pákó: de úgy látszik, empátiát ott nem tanítottak. legalábbis neked nem. kovácsdórának mindenestre több jutott belőle...

szkeptikus vagyok 2010.09.01. 14:46:37

Nagyon helyes, hogy Dórika a saját útját járta és járja, mert má' milyen dolog az, hogy vannak az embernek kötelességei, feladatai, amelyekben helyt kell állni (mint pl. iskola). Mondhatni tiszta apja, bár az az anya se semmi, aki 300 igazolatlan órát természetes kamaszos bájnak tart. De majd, amikor őt is otthagyja egy olyan srác, aki felcsinálta, akkor már gondolom ő sem mondogatja, hogy minden fasza körülötte.
A szeretet ebben a sztoriban leginkább a tanár részéről nyilvánul meg, aki próbál tenni a gyerek fejlődéséért, a többi "Barátok közt"-ből szeretetet tanuló kommentelő meg inkább a lelépett apukát "lájkolja", hiszen ő testesíti meg leginkább a felelőtlen, mának élő, mindenbe beleszaró ember-ideált.

eino. 2010.09.01. 14:47:31

@nemjópasi: Egyedülálló anyuka vagyok, és tele a puttonyom az iskola folyamatos kapcsolattartásával. Alsóban kismillió dolog miatt kell bent lennie a szülőnek, ráadásul az ofő imádott 2-2,5 órás szülőiket tartani. Abban reménykedem , hogy a most kezdődő felső tagozat más lesz. Néha belenézek a füzeteibe, dolgozataiba, mit is csinál a gyerek, de amúgy is elmesél nekem mindent (gondolom, egyelőre, hiszem már ,,nagy", és nyilván lesznek fehér foltok.)

Ja, tavaly az összes fogadóórát , a szülőik felét, az évzárót és az évnyitót is kihagytam. Mert vagy ütközött más programmal, vagy hullafáradt voltam. Mondjuk azt azért tudtam, milyen osztályba jár a gyerek, és a tanulmányi előmenetelével is tisztában voltam, meg persze a magatartásával is. Megmondtam a tanárainak, ha gond van, üzenjenek, egyeztetünk időpontot és megyek, de ha nincs gond, engem nem nagyon fognak látni. Tudom, minek szültem... :))

korallvirag 2010.09.01. 14:47:39

Jelezném, hogy négyből három gyerekem egy középiskolába jár, és képtelen vagyok megjegyezni, hogy ki hányadikos, a betűjelet meg végképp nem tudom. Ma már nulladikkal (is) lehet kezdeni, van aki utána kilencedikes lesz, de van aki nyolcadik után lesz kilencedikes, és van aki tizenharmadikban érettségizik, más meg tizenkettedikben. Számomra ez követhetetlen. Ezzel együtt a névmemóriám is csapnivaló, az osztályfőnököket is képtelen vagyok élből sorolni, hát még a többi tanárt. Igen, volt már, hogy elgondolkodtam, hogy jó osztályban ülök-e szülőin. Most kedden pl. egyszerre három helyre kellene mennem. Úgy érzem nem fog sikerülni. Ebből persze lehet arra jutni, hogy aki ilyen hülye, az ne vállaljon ennyi gyereket. Csak bátran.

45 év, 10 gyerek, Pókos Arzén - így kerek. 2010.09.01. 14:49:37

@Schobert Pákó: rendre októberben értem be először a nyári csavargásokról a gimibe, mindig elittam a tanszerekre kapott pénzt, éveken át egy tollam volt összesen a felszerelésem, soha nem feleltettek, mert az egész nem érdekelt, tőlem teljesen kívülálló dolog volt az iskola. Emellett a magam kedvére könyvtárakat olvastam ki, rajzoltam, zenéltem. Az egyetemet 2 hónap után otthagytam.
Most pedig mindjárt megyek az óvodába a gyerekért, és megyünk együtt a restaurátorműhelybe, ahol egy 37 éves sportautót faragnak nekem újjá, megnézni, mint alakul.
Vagyok 184 centi és 83 kiló, vállig ér a hajam.

_nyuszi_ 2010.09.01. 14:49:46

@Schobert Pákó:
ezt mondd a tecsóban dolgozó 2 diplomával rendelkező pénztárosnak.
lehet neked akármilyen autód, nőd, sok-sok pénzed, emberileg egy nulla vagy.
ez van.

blackthorne 2010.09.01. 14:52:22

Észrevettétek, hogy a "gondatlan anyától származó kisiklott gyereknek" jobb a helyesírása és jobban fogalmaz, mint az intelligens szülőktől származó elvileg intelligens kommentelőknek?... Lehet fröcsögni. Csak nem érdemes.

Zoe_the_Genius 2010.09.01. 14:56:33

Trolloknak: én is megjártam a poklokat, anyám 17 évesen más választása nem lévén szült meg, (szülői felvilágosítás hiánya estébé estébé), nevelőapám 19 éves koromig ököllel meg amivel talált vert, anyámat is ha közénk állt, egészen addig míg késsel nem mentem neki. Érettségin megbuktam, felfüggesztettek a szakközépből, nagyon lassan kezdem felnőtté válni...
Hamarosan diplomám és két nyelvvizsgám lesz 35 évesen, most lett lakásom és jó munkahelyem is, pedig volt drog, alkohol és pszichiátria itt is...
VAN ILYEN!
Sosem láttok tovább a saját életeteknél. Ti vagytok a szánalmasak, a levél pedig tényleg szuper.

Zoe_the_Genius 2010.09.01. 14:58:34

@hejregőrejtem: én meg a hozzád hasonló fasiszták miatt.

Flúgatlan 2010.09.01. 14:58:49

Szánni való ez a "Kovács Dóri".

Azokkal értek egyet, akik szerint a szerző öntelt, beképzelt, felfuvalkodott alak, aki lehet hogy okos, de erkölcsileg nulla.

"Ha bementem, késve és akkor is csak aludtam órán vagy dohányoztam valami sötét sarokban."

Még ha rossz tanárai is voltak ennek a kis Dórinak, akkor is: miféle magatartás ez? Mennyire semmibe vevése a tanárnak, az osztálytársaknak? Egy ilyen ember ne beszéljen a szeretetről semmit, mert teljesen hiteltelen.

Hány tanórát tehetett tönkre ez a kis buta liba renitenskedésével, cigizésével?

Érdemes neki reklámot csinálni, kedves Szily! Ilyen emberekből biztos jó, működőképes társadalom fog felépülni.

Miféle szeretetről írnak itt egyesek? Milyen anya az, aki még azt se tudja, melyik osztályba jár egyszem gyereke, tudja, hogy problémák vannak vele, de nem megy utána, stb.? A szeretet nemcsak valami érzelem. Tettek nélkül a szeretet csak üres duma.

Az anya magatartása nem szeretetet vagy teljesen téves szeretetet mutat.

Most rajong a gyerek az anyjáért, mert eltűrte ezt a sok rendbontást tőle. És ha majd tenni is kell érte? Amikor Dórika karrierjének keresztbe tenne, ha ápolni kellene beteg anyját, de Dórika nem híve a kötelességteljesítésnek?

is 2010.09.01. 14:59:06

ez a poszt csak arrol szol, hogy Sziliynek bejon a csaj stilusa. nyilvan rarezonalt a tortenetre, vlsz. sajat hasonlo tortenetei alapjan. aki tobb rendet var el, aszerint ez a liberalis, drogos mocsok, aki meg ilyen volt maga is, annak tetszik.

Walmer 2010.09.01. 15:01:51

én egyre inkább azt érzem, hogy meg akarom dugni a kovácsdórát.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.09.01. 15:08:47

Sose szerettem a lógósokat. Ők meg a verekedősöket nem szerették, ezért kerültük egymást. Illetve jobbára ők engem.

Zoe_the_Genius 2010.09.01. 15:10:59

@hejregőrejtem: te hülye barom állat, Szilynek két gyereke van, Imolával nagyon régen egy családként élnek nyilvánosság előtt szinte, gyerekeik neve, képe elérhető ha kicsit utána nézel, állandóan utaznak, figyelnek egymásra, ha valakire hát éppen rájuk igaz az egymással kommunikáló jópofa, egymást szerető, összetartó család példája. Te együgyű tudatlan barom te.

eino. 2010.09.01. 15:11:07

@Flúgatlan: ,,Hány tanórát tehetett tönkre ez a kis buta liba renitenskedésével, cigizésével?"

Nem tette tönkre, mert vagy aludt, vagy ott se volt.

eino. 2010.09.01. 15:13:37

@is: Én több rendet várok el, és mégis tetszik. Nem mindegy, hogy egy történetnek mi a háttere, mi lesz a végkifejlet, és milyen stílusban adják elő.

szkeptikus vagyok 2010.09.01. 15:13:40

@Zoe_the_Genius: Minden elismerésem a tiéd, ha valóban ilyen mélyről tápászkodtál fel saját erődből, azonban a te példát korántsem adhat okot általánosításra. Ugyanis az otthoni példa az esetek többségében ragadós, és sokkal inkább jellemző, hogy a putrisorból kitörni csak csoda árán lehetséges, míg egy normális, érték központú (de szegény)családnál sokkal ritkább az ennyire félresiklott élet (mint pl. szüleidé). Éppen ezért hazug és álságos a deviáns életformát erőltetni, mert pont annyira valószínű, hogy a nagy többségnél úgy sikerül, mint nálad (aki kb. így is 15 év lemaradásban vagy), mint az, hogy mindenkiből lehet Megasztár. Arról nem is beszélve, hogy a megjavuláshoz szükséges infrastruktúrát (elvonó, esti iskola, segély, stb) általában a többi "troll" (értsd: dolgozó, józan, nyugodt életformát élő) tartja fenn, akikből egyre kevesebb van. Hála pl. az ilyen devianciát népszerűsítő posztoknak is.

WYW 2010.09.01. 15:15:47

@Blassius:

A te oktatásodra tényleg kár volt időt, pénzt fecsérelni.
Semmi eredménye.

venszivar 2010.09.01. 15:17:13

@Jubei79: "tűzzel-tüzet..." Idiótának idióta az utódja ? azok nem oltották ki egymást ? Mit hablatyolsz össze ?
@batgirl: Anyád ki a világra ellett ! Így jó ? Ne légy feszült !

andaluzkutya 2010.09.01. 15:20:13

@szkeptikus vagyok: Nem tudom, honnan veszitek, hogy ez a poszt a devianciát népszerűsíti...

Zoe_the_Genius 2010.09.01. 15:20:18

@szkeptikus vagyok:

Hol írtam olyat, hogy az én esetem okot kell adjon bármiféle általánosításra?

Ha az elvonós részben rám is gondoltál, felejtsd el, rám nem költöttél egy fillért sem, 18 éves korom óta melózok.

Barnebyte 2010.09.01. 15:23:28

Basszus, mintha a saját élettörténetemet hallgattam volna. Azzal a kivétellel, hogy anyám sohasem járt szülői értekezletre, valamint én nem érettséginél voltam a mélyponton, hanem középiskola első osztályában. (az igazolatlan/igazolt/pszichológusos sztori egy az egyben kopipészt)

ivrilider 2010.09.01. 15:24:12

Nekem mind a két tesóm magántanuló volt az érettségi évében, de ettől a ténykeveredéstől (hogy ilyet nem lehet) eltekintve kellemes volt olvasni. Bár hogy a legjobb olvasói level ever, az azért túlzás. De hát ízlése válogatja.

Jubei79 2010.09.01. 15:26:11

@venszivar: Minek magyarázzam? Úgysem tudod felfogni. Sokat kell még tanulnod, és fájdalmas lesz. Mert te csak abból értesz.

Landmannalaugar 2010.09.01. 15:26:54

Nem foglalnek allast egyik oldal mellett sem, mivel ez egy par soros iras volt. Nehez megmondani, hogy mi vezetett oda, hogy a dolgok igy alakultak.
Ami szamomra leginkabb megmaradt, hogy ezek utan is szereti a gyerek az edesanyjat. Ha szulokent majd, siekrul ennyit elernem, mar elegedett leszek.
Szeretnem azt hinni, hogy a gyerekem nem fogja soha ugy erezni,hogy o tette tonkre az eletemet. Abban is szeretnek remenykedni,hogy nem lesz 300 igazolatlanja. Remelem, hogy a vegen eljut o is oda mint Kovacs Dora, kevesebb kin aran is.
Masfelol nagyon remelem,hogy a gyerekemnek lesznek igazolatlan orai es lesznek rossz jegyei is. Mert abban hiszek,hogy az elethez kell es is az is.
Ami megdobbent,hogy elvileg az ide kommentelo emberek igen nagy resze nalam max par evvel idosebb...10 eve sincs, hogy megfogadtuk, nem leszunk olyanok mint a szuleink. Nem azert mert nem szertjuk oket, szimplan azert,mert ugy ereztuk,hogy lehet ezt jobban is csinalni. Erre egyre tobb fiatal van kiakadva a fiatalokon. Nagyon remelem, hogy en nem ilyen leszek.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.09.01. 15:28:23

@venszivar: Nem vagyok feszült te tulok. Ez inkább rád jellemző.

Hepciás 2010.09.01. 15:41:36

@Babette_: Ööö, mint az egyszerű, izé egyszeri viccben:
- Mi az ábées?
- Anti Blokk Sistem.
-És az ácsées?
- Passz.
- ács, te hülye:-)

szkeptikus vagyok 2010.09.01. 15:54:15

@Zoe_the_Genius: Mondom, te ezek szerint kivétel vagy. De az esetek többségében nem munkával szerzik a drogra/cigire/piára valót.. de a magánpszichiáter sincs ingyen ha már nem az állami egészségügyben mossák ki a delikvens gyomrát és agyát. Aztán a drogos gyerekek elkapása, dílerek elítélése, tartása sincs ingyen, mint ahogy a néhány ezer forintért összevert/megkéselt egyszerű járókelő rehabilitálása sem. Mert ilyen is van.
Az ilyen viselkedés minden epizódja csak azért lehetséges, mert egy relatíve jól működő szociális háló vigyáz azokra, akik csesznek a közösségi normákra.
Régen ezt nem tekintették érdemnek (magukra hagyva legtöbbjük életképtelen), ma pedig posztokon dicsekedhetnek arról, hogy lám ennyi ember jóindulatát, munkáját, segítségét felhasználva lehet mégis így élni. Hívjuk akkor ezt indirekt reklámnak. Ugyanis hogy anyuka nemtörődöm módon falaz a kislányának az nem a katartikus szeretet jele, hanem a hülyeségé, MERT nem tudunk arról, hogy ebből valami is lecsapódott volna a gyereknél, vagyis hogy kicsit is sikerült volna abba az irányba terelgetni Dórát, ahová te is jól felfogott érdekedből végül is megérkeztél. Dóra szeretete pedig nem más, mint notórius gyorshajtóé, akit már megint elengedett a rendőr, pedig ha anyukájának legalább avval próbált volna segíteni, hogy rá ne legyen ilyen jellegű gondja, talán ő sem vált volna ilyen kiégett és enervált szülővé.
De gondolom szerintetek így kerek az élet, és már alig várjátok, hogy ahhoz a poszthoz is hozzá lehessen szólni, amikor Dóri kifakad egy másik blogon x év múlva, hogy lelkiismeretlen, megbízhatatlan, önző, stb. fiúja otthagyta felcsinálva.

Flúgatlan 2010.09.01. 15:55:00

@eino.: "Nem tette tönkre [a tanórát], mert vagy aludt, vagy ott se volt. "

1) Cigizett. Biztos volt füstelszívó az osztályban, ugye?

2) Szerinted az ilyen félrevonulásokat a tanár szótlanul tűrte? Nem próbálta meg bevonni? Hány veszekedés után hagyta rá inkább erre a pszichiátria-szökevényre, hogy félrevonuljon?
Mi volt pl. dolgozatíráskor?

3) Életszerű azt elképzelni, hogy ez a Dórika nem szól be a sarokból a tanárnak ha valami nem tetszik neki?

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2010.09.01. 15:56:38

nekem is betelt pár ellenőrző. talán mert bejártam. ha én is igazolatlanra hajtok, talán megúszom évi 50 intő alatt... azok a régi szép idők ...

Thyme 2010.09.01. 15:58:34

Megható, de egyáltalán nem vicces. Inkáűbb szomorú.

Láda Dáma 2010.09.01. 16:04:23

Ma a kommentek lesöprik az összes blogistát. Még kommenteljetek "senkiházi kovácsdórás", "Jézus Krisztusos", "rend kell-es" és egyéb véleményeket...
ja, és ne felejtsetek magatokból kiindulni...
Na, hátradőltem: mééég!

Zoe_the_Genius 2010.09.01. 16:04:29

@szkeptikus vagyok: minek a végére a de gondolom szerintetek? Olvasd magad vissza!

Netuddki. 2010.09.01. 16:05:31

Szomorú.
Azért megírhattad volna mi lett belőled. Hátha az pozitívabb.

Jubei79 2010.09.01. 16:15:24

@Láda Dáma: Te pedig helyezd magad csak mindenki fölé nyugodtan :)

házisárkány 2010.09.01. 16:15:41

Kedves Kovács Dóra!

Kívánom neked, hogy olyan kőműves építse fel a házadat, olyan villanyszerelő húzza be a kábeleket az otthonodban, olyan varrónő varrja az ünneplő ruhádat, olyan fodrász vágja a hajadat, olyan pilóta vezesse a repülőgépet, amelyikkel nyaralni mégy, olyan sebész vegye ki a vakbeledet, aki hasonlóképpen vagány módon lógta végig a tök felesleges iskolát, nem hagyta, hogy a sok uncsi tudás beférkőzzön az agyába, ekképp meggátolva szabad szellemiségének korlátlan kibontakozását.

Kívánom neked továbbá, hogy dolgozz pedagógusként egy olyan iskolában, ahol minden osztályba legalább egy kovácsdóri jár.

Ha ez nem jön össze, azt kívánom neked, hogy legyél főnök egy olyan munkahelyen, ahol kovácsdórik dolgoznak.

Láda Dáma 2010.09.01. 16:20:54

Aki a középiskolában szerzett tudás alapján targetálja magát a világban, az vagy nagyon jó suliba járt, vagy nagyon hülye.

Lasombra 2010.09.01. 16:22:23

"Ezután hosszú percekig igyekezett figyelni, jegyzetelni és egyetérteni
a tanárnővel, aki furcsa módon egyáltalán nem volt ismerős neki..."

hát, ha arról sem volt lövése, hogy melyik osztályba jár a csimota, akkor ez valóban furcsa és gyanús jel lehetett.

amúgy én szeretek minden olyan történetet, ahol tönkremegy valakinek az élete, meg azokat is, ahol épp rendbe jön valakinek az élete. ahol megbánja valaki a tetteit, meg ahol nem, ahol sírnak a végén, meg ahol örülnek, ahol gonosz a szülő és ahol angyal.

tökmindegy, csak katarzis legyen, mert azon lehet együtt sírni-nevetni. meg megmondani, hogy mit kellett volna meg mit nem. és főleg anyázni a másikra! sose becsüljük alá a online szájkarate közösségformáló erejét!

hmmm... bár anyázni akármilyen posztnál lehet Kovács Dóri nélkül is.
tehát az élet szép! :)

Jubei79 2010.09.01. 16:25:22

@Láda Dáma: Csak be ne csapd magad ;)

FeroxX 2010.09.01. 16:26:59

áh.. szánalom ez a levél..

gyűlölöm az ilyen elbaszott naiv anyukákat..

vegyük szépen sorjába mi vezethetett ehhez ? nyilván az anyuka egy naiv hülye picsa volt, ha olyan pasinak volt képes gyereket csinálni, akit nem tudott annyira kiismerni, hogy tudja, hogy ennek nem szabad szülni, együtt lenni vele.. vagy ha ki is ismerte, volt annyira buta naiv, hogy elhiggye, hogy "majd meg változik".. nem nem fog. nos eredmény, egy saját és egy lánya meg keseredett, nehéz, "kétszer annyit kell tenni, ugyan azért" jellegű élet.. ez szerintem minden csak nem szép és aranyos..

és, hogy hogy jövök én ilyen kommenthez ?

úgy, hogy én magam is egy ilyen elbaszott családban felnőtt gyerek vagyok, és én nem tudom rózsaszín szemüvegen át nézni anyámat, amiért a saját hibája (hogy összejött az alkesz apámmal) miatt gürizik kétszer annyit, és nyomorgunk, és amiért nekem is kétszer annyit kell mindenért tennem, ha el akarok valamit érni az életben..

ez az ami miatt extra gyűlölet ébred bennem az olyan nők iránt akik a rendes pasik helyett a "menő, rossz fiúkat" választják.

nem rég találkoztam egy korombeli 22 éves lánnyal.. a lánynak volt egy 4 éves lánya, a gyerek apja meg heroin túladagolásban meghalt.. szörnyű volt látni magam előtt egy ilyen negativ selejt mintapéldányt élőben. mert persze, tudja az ember, hogy így megy ez, de amikor az aktuális korban, saját magad előtt látsz egy ilyen nőt, és a világképét stb.. valami hihetetlen mértékű harag és értetlenséget érzel.

na mind1

szar szülő -> szar gyerek/jó gyerek, aki megkeseredik a szar családi-anyagi-érzelmi háttértől amiben felnőtt.

ennyi

Láda Dáma 2010.09.01. 16:27:16

Inkább 1 deviáns, mint 100 kispolgár.
És lőn sötétség.

@Jubei79: ;)

segitoember 2010.09.01. 16:31:55

@FeroxX:
Apu azért iszik, mert te sírsz!

Jubei79 2010.09.01. 16:32:49

@Láda Dáma: Látod, máris elvegyültél a pornép között ;)

FeroxX 2010.09.01. 16:35:50

@segitoember: apám meghalt amikor 12 éves voltam, jószerint nem is ismertem, mert 6-7 éves koromban elváltak.. szal ez nem jött be

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 16:38:40

A levélíró egy jó fej. És értelmes. Mert honnan máshonnan tudhatta volna előre, mint nyitott szemű ember- és világismeretéből, hogy nagy százalékban milyen észrevételek várhatók? Az anyja is egyértelműen OK. Üdvözletem mindkettőjüknek!

Jubei79 2010.09.01. 16:39:08

@házisárkány: Én meg azt kívánom neked, hogy áldjon már meg a jóisten egy kis gógyival :) Miért haragszol ennyire rá? Amit leírt az a *múltja*. Amiből rengeteget okult, hála az anyjának. Ez a levél nem a lázadás, hanem a szeretet népszerűsítéséről szól. Ennyi vak van itt aki ezt nem látja?

Láda Dáma 2010.09.01. 16:39:19

@Jubei79:
Én úgyis pórabb vagyok a pórnál, porabb a mocsoknál.

Clarimonde 2010.09.01. 16:40:35

egyébként meg a szövegben semmi jele nincs annak, hogy a lány büszkélkedne vagy felvágna azzal, amit a középiskola alatt csinált (vagy hát inkább nem csinált), vagy egyenesen követendő példának szeretné beállítani - hát éppaz, hogy a _hibái_ ellenére is képviselte valaki, és ez a valaki a szülő (itt, mint legtöbbször: az anya), akinek a szeretete és gondoskodása nem abban nyilvánult meg, hogy végigfontoskodta okosabbnál okosabb felvetésekkel a szülőit, nem is azzal, hogy iskoláról iskolára hurcolja a problémás gyerekét, hátha valahol sikerül letagadtatni a bajokat, nem is azzal, hogy ledorongolta (verbálisan és/vagy fizikailag) a tanárokat - ami nem egy népszerűtlen eljárás egyébként - , hanem hoyg akármilyen kínos helyzetbe is kerül a gyerek, akárhányan szisszennek fel, ha elhangzik a neve, ő megy, és ott lesz.

korallvirag 2010.09.01. 16:40:51

@FeroxX: nagyon sajnállak, hogy a világod fekete és fehér.
Annyi szín van...

Jubei79 2010.09.01. 16:43:53

@Láda Dáma: Ejnye. Mi ez a pálfordulás? :)

FeroxX 2010.09.01. 16:45:06

@korallvirag: tudom, elvégeztem egy grafikusit :))

Bobby Newmark 2010.09.01. 16:46:08

@Jubei79: Ja. Ugyanez a szeretet és a gyerek melletti kiállás jellemzi azokat is, akik még meg is verik a tanárt, mert az rosszat mert szólni kis szemük fényére...

Láda Dáma 2010.09.01. 16:46:41

Azt vettem észre, kivétel nélkül, aki nálunk (elitgiminek mondott trágyadomb)a nyalista, sosemhiányzó, tanárnakbólogató, jó jegyért bárkit eláruló izékből, irodista elvált, megkeseredett, vagy szétkúrt semmi ágán-nagyasszonyok lettek, ellenben a deviáns marhákból, akik a szomszédos kricsmiben, parkban kreatívan őrjöngtek tanítási időben, elismert matematikusok, kutató biológusok, írók váltak... vagy meghaltak.

Láda Dáma 2010.09.01. 16:47:51

@Jubei79:
mihez képest? mi a kiindulási pont, idéznéd, kedves? ;)

segitoember 2010.09.01. 16:48:48

@FeroxX:
Mi nem jött be?

"...nyilván az anyuka egy naiv hülye picsa volt, ha olyan pasinak volt képes gyereket csinálni, akit nem tudott annyira kiismerni, hogy tudja, hogy ennek nem szabad szülni, együtt lenni vele..."

"... én nem tudom rózsaszín szemüvegen át nézni anyámat, amiért a saját hibája (hogy összejött az alkesz apámmal) miatt gürizik kétszer annyit, és nyomorgunk..."

vs.

"Apu azért iszik, mert te sírsz!"

rakd össze!

Jubei79 2010.09.01. 16:50:59

@Bobby Newmark: :D Ne keverjük már össze a szeretetet a primitívséggel :) Te komolyan ilyesmit néztél ki a szerző anyjából?

Jubei79 2010.09.01. 16:54:55

@Láda Dáma: Szivi, a kiindulási pont az volt, hogy Te a felhődön csücsülve szórakoztál az egymással acsarkodó pornépen :) Ehhez képest most már beszálltál te is, sőt, már a pornál is porabbnak tartod magad ;) Hát hogy jön ez össze?!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 16:55:13

Úgy veszem ki a blogokba névtelenül beírás sok emberből kiöli a szégyenérzetet. Persze anélkül is elég aggasztó, hogy mennyi roszindulat lakik milyen sok emberben. Alig tudom elhinni azt a töméntelen motiválatlan, fenekedő gonoszságot amit itt is árad sokakból. Nem számolom össze, mert unalmas lenne, de alighanem a többség. Emberek! Tényleg ez kell nektek a jó közérzethez? És ha igen, mit gondoltok magatokról? Biztosan vannak közötteteke hülyék, de hülye lehet jóindulatú is és kedves. Itt meg....

Azért szerencsére láttam jó embereket
is. Clarimonde pl az utolsók között. Meg volt korábban Babilen Tatarszkij. Biztosan több is, nem láttam mindent. De a többbség! Jaj. Valami olyasmit érzek, hogy helyettetek szégyellem magam.

Láda Dáma 2010.09.01. 16:59:23

@Jubei79:
Ez a Te olvasatod. Ezt akarod látni, hát lásd ezt. Te billogoztál első perctől, keríts csak kabátot a gombodhoz.

Csak arra kérlek, immár kendőzetlenül, hogy ne porozz, inkább a pór, mint p-ó-r értelmezését használd ennek a szép magyar jelzőszerkezetnek.

Láda Dáma 2010.09.01. 17:01:12

@A Nép - Te vagy!:
Azok akik nem mertek deviánsak lenni a suliban, vagy amikor meg lett volna az ideje, azok hadd éljék ki magukat itt. Virtuál. Légy megengedő és elnéző.

elfelejtette 2010.09.01. 17:03:22

Aranyos sztori meg minden, könyékig megható, de azért nem lennék Dóra osztályfőnökének helyében. Lehet, hogy ezzel egyedül vagyok, de számomra nagyon furcsa az, hogy az anyuka nem ismeri az osztályfőnököt, nem tudja, melyik osztályba jár a lánya stb, stb...

ave 2010.09.01. 17:04:04

Az ilyen **** azt persze nem veszik figyelembe tizeneves fejjel, hogy az egy dolog, hogy magukkal mit csinalnak, de sajnos nagy rossz hatassal van a tobbi esetleg normalis lanyra.

Gyerek, gyerek, de milyen mar?

eino. 2010.09.01. 17:04:19

@Flúgatlan: Igazad van, nem életszerű, hogy a csaj csak magában volt el, de az sem, hogy a tanárok a kellő érzékkel fordultak volna felé. Ezt onnan gondolom, hogy nekem általánosban egy kivétellel csak szar és általánosító, veszekedős tanáraim voltak, gimiben pedig szakbarbár érzéketlen tuskók-igaz, ott már kettő kivétellel. Ez a lány is lazán kifoghatott ilyen tanári gárdát.

Láda Dáma 2010.09.01. 17:06:32

@elfelejtette:
hát igen, ebben a sztoriban, legalábbis számomra ez a legzavarbaejtőbb. Morfondíroztam rajta, de nem tudom megítélni, mert nekem anyatigris csudaédesanyám van, ráadásul egyikünk sem volt ott, lehet ezernyi magyarázat, lehetetlenség kommentelő lárvaként ítéletet mondani. Ha Dóri szereti a mamáját, az a lényeg.

Láda Dáma 2010.09.01. 17:08:50

@ave:
Azért mert
-lóg
-suliban cigizik
-járt a pszichiátrián?

Milyen lenne, ember?!

Neked hány ilyen kis bekezdéses pontod lenne?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 17:09:29

@Láda Dáma:

Ja, jó. De izé. Az elv jó, de kiélni, mit? És más számlájára? Nem, szedjék össze magukat inkább. Úgy gondolom ha valakiből ilyesmi jön, érted milyesmi, az nem erre a dologra irányul. Az valószínűleg irányultság. Ha pedig amit gondolok igaz, akkor ők a sajátjukon kívül az egész ország életét mérgezik a hozzáállásukal. Megengedés és elnézés nagyon ok, de nem a rosszindulattal szemben. És arról beszélek, mert azt látom. És megrémíszt.

eino. 2010.09.01. 17:09:39

@Láda Dáma: aha, nálunk is a színkitűnő, szolíd , minden szabályt megtartó lány tette szét a lábát gimi után bárkinek, akinek volt kedve hozzá. És szegény sokáig sodródott ide-oda.
Ettől még nem támogatom a rendbontást és a tanárok folyamatos és szándékos kiakasztását, de a túlzott szabálykövetést sem. Az egyszerűen szörnyű, előbb-utóbb megbosszulja magát.

Láda Dáma 2010.09.01. 17:09:56

@eino.:
na ja.
hányan kifogtuk bakker.

Láda Dáma 2010.09.01. 17:18:27

@eino.:
Hozzám zsarukat hívtak (okmányhamisítás: hiányzás), az osztályfőnöknőm 5 éven át köztudottan utazott rám, az igazgatóhelyettes a rettegett matek érettségi napján egyszerűen elkülönített a többiektől, nehogy átmenjek. Közeben sorra hoztam az ilyen-olyan díjakat, ezzel, meg azzal (nem, nem matek). Ilyen környezetben minden gyerek deviáns lesz, aki individuum (mondjuk, én nem). Törtem ki ablakot, hogy kimeneküljek, nem jártam tüntetőleg azokra az órákra, ahol semmit sem tanultam (kéttannyelvű, a szakórák minősíthetetlenek), mellette folyamatosan olvastam és képeztem magam ezekből. Vicces volt. Az egyetemi időszakban 3 másik egyetemre hallgattam át szabadidőmben, nem a papírért, az ott elhangzottakért. Mert érdekelt. Összeraktam én is. A frusztrációm közepébe talált be ez a poszt. És szerintem még sokaknak.

Mensikov 2010.09.01. 17:19:15

Már az előző Szily-bloghoz is hozzászóltam. Nem épp pozitív módon. Nem vagyok savanyú ember, sőt a diákjaim kifejezetten kedvelnek.
Az alábbi eset velem is előfordult: bejött egy olyan hölgy akit korábban nem ismertem, gondoltam tán nagynéni, mert az anyuka nem ér rá. Vagy fél óra után felállt és bejelentette rossz helyre jött. A szülők jól kiröhögték, még annyit mondtak: szegénységi bizonyítvány ennyire nem ismerni az osztályfőnököt és a tanító tanárokat. Már csak arra lennék kiváncsi, hogy mi lett a kedves diákból ?

Qqcs 2010.09.01. 17:28:06

@Láda Dáma: ilyen voltam, tanár lettem. Állítólag engem is kedveltek a diákjaim. Ne légy sablonos. :)

Láda Dáma 2010.09.01. 17:29:40

@Mensikov:
akkor, lehet, tanár lett. jó tanár..esetleg mentor.

billy reed 2010.09.01. 17:44:03

Milyen érdekes, hogy az összes itt kommentelő "kvázi-deviáns-voltam-anno", most több diplomás, kreatív, Nobel-díj közeli ember...aki a a lázadás közben olvasott ki könytárakat...

Láda Dáma 2010.09.01. 17:48:20

@billy reed:
ugye?
Elmeséljem milyen több diplomásnak lenni, vagy könyveket kiolvasni?

Qqcs 2010.09.01. 17:48:30

@billy reed: Ne felejtsd el azokat, akik jó tanulók voltak, és nekik kell eltartaniuk ezt a sok deviáns. :)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 17:50:12

@billy reed:

Nem rokonszenvezek. Úgy képzelem az ember vonja azt kétségbe, amire nézve másfajta információja van. Amire nézve nincs, azt hacsak nem fontos valamiért, ne. (A rosszhiszeműséget nem sorolom a valami rovatba)

Mensikov 2010.09.01. 17:56:53

@Láda Dáma:
Lehet változni, de én ilyenben nehezen hiszek,19-20 éves korára az ember már kiforrott személyiség, bár lehet, hogy manapság ez téveszme, hisz gyakran tapasztalon főiskolán is oktatva, hogy még fiúk is plüssmacival jönnek vizsgázni. Na ez az én koromban ( hetvenes évek közepe )igencsak gáz lett volna.Hiába az infantilizmus úgy látszik kitolódik életkorilag...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.01. 18:01:10

stílusosan, olvashatóan, értelmesen megszerkesztett írás. ritkán látni ilyet, köszönöm hogy megosztottad velem/velünk és hogy a bizalmadba fogadtál.

Láda Dáma 2010.09.01. 18:08:08

@Mensikov:
bizony, éppen a 14-19 évesekről volt és van szó.

Láda Dáma 2010.09.01. 18:11:25

Az a szörnyű, hogy az akváriumot, amiben nevelkedtünk, mindig igyekszünk ráerőltetni másokra. Ahol kilóg, ott lenyesünk, ahol bő, ott beszilózzuk. Unalmas.

Mensikov 2010.09.01. 18:12:28

@A Nép - Te vagy!: Hát dehogynem ! Nehezen tudnám elképzelni bármelyik professzort az egyetemen, aki épp plüssmacit szorongat előadás közben.Ne legyél már nevetséges !

Jubei79 2010.09.01. 18:14:42

@Láda Dáma: Ja értem :) Hát ami azt illeti, te is kiosztottál pár billogot amint betoppantál: "senkiházi kovácsdórás", "Jézus Krisztusos", "rend kell-es" ;)
Bizony ez az én olvasatom, hajlamos vagyok magát a küzdő felek fölé pozícionálónak látni azt, aki eljátssza a nevető harmadik szerepét... Ha nem így áll a helyzet, akkor vagy neked kell megtanulnod érthetőbben kifejezni magad, vagy nekem értelmezni :)

Jubei79 2010.09.01. 18:18:36

@Láda Dáma: Ja értem :) Hát ami azt illeti, te is kiosztottál pár billogot amint betoppantál: "senkiházi kovácsdórás", "Jézus Krisztusos", "rend kell-es" ;)
Bizony ez az én olvasatom, hajlamos vagyok magát a küzdő felek fölé pozícionálónak látni azt, aki eljátssza a nevető harmadik szerepét... Ha nem így áll a helyzet, akkor vagy neked kell megtanulnod érthetőbben kifejezni magad, vagy nekem értelmezni :)

Láda Dáma 2010.09.01. 18:19:38

Az emberiség/társadalom érzéketlen és gyáva. A minap a déli pályáudvaron hallottam az álmennyezetbe benylonozott (kézi megoldás), csapdába esett galambok halálsikolyát. Ott sikongattak az árusok fölött egész nap. És nem érdekelt senkit. A földön élő fajok közül az ember egyedülinek mondja magát legalábbis abban (eszközhasználat, kommunikáció magasabb szintjei még vitatott gócpontok), hogy tudatában van a biztos a halálnak.Mégis mi vagyunk azok, akik halált, ítéletet, dögvészt és csenevényt egyaránt, nyugodt szívvell kiáltunk és kívánunk másoknak. Ezek után szinte természetes, hogy a nálunk kevésbé "fejlett" létformák felé sosem nyílik ki a szívünk, pedig feladataink között szerepelne.
Ehhez képest egy kovácsdóri- szapulás, mi?! És Kedves, Nép, mit várhatunk?

Láda Dáma 2010.09.01. 18:20:28

@Jubei79:
Én csak idéztem, tudod, kikapkodtam egy-egy szót a kommentekből..azért az idézőjel.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 18:25:48

@Mensikov:

Már miért ne legyek? ha mások esetleg örülnek neki, és derülnek? Csak akkor lehet önbecsülésem, ha Tekintélyt árasztok? Nem volna jobb – ha már arra van szükségem–, hogy azrt váljak azzá, amit mondok és ami tetszik nekik?

Hamis értékek világában élünk.

Eddig nem törtem magam, hogy professzor legyek, de kezd vonzani a kilátás, hogy tarthatnék előadást macistul.

Biztos te is azok közé tartoztál volna akik megszóltak egy előadás közben amikor föllekesedtem a gyurma szóra. (Nyugi, csak diákként)

És – tudom – sokkal több fogalmam volt lényeges dolgokról, olyanokról amiket annak tartottam és azóta is tartok, már 17 éves koromban, mint a komolykodó tekintélyelvűeknek.

A játékos infantilizmus lehet sokkal magsabbrendű, mint az egysíkú de jól működő nem gondolkodó alkalmazkodás érzékelhető elvárásrendszerhez. Másért is lehet dolgokat valahogyan csinálni, mint azért, mert körülöttem mások úgy csinálják.

Jubei79 2010.09.01. 18:27:46

@Láda Dáma: Ja! A pornép pedig nem elírás: egy másik, sokkal kifejezőbb szóösszetétel ;)

Láda Dáma 2010.09.01. 18:27:52

@Jubei79:
Nem, az felsorolás, semmilyen szubjektív jelző nem szerepelt.

Láda Dáma 2010.09.01. 18:30:38

Mindegy is. Ezt nektek küldöm, lázadók, örök kreatívok,benyalók, irodisták, kalandorok, jótanulók, elempések és jobbikosok, ember-, vagy állat szeretők, akinek jó, vagy éppen rossz embben az országban, ebben az órában élni (nem hírdetés, nem vírus):

epa.oszk.hu/00300/00384/00067/1191.htm

Legyünk már egyszer szerető szívűek és előítéletmentesek.

colonel pondró 2010.09.01. 18:32:00

@Flúgatlan: Jól érzékelem, hogy a "pszichiátria szökevény" az pejoratív, azaz lenéző kifejezés akar lenni valakinek a betegsége miatt? Aki influenzás az meg háziorvos szökevény? A daganatosok meg onkológia szökevények?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 18:38:52

@Láda Dáma:

Pontosan. Nem ismertem a verset, de nagyon hasonló, nem, ugyanilyen kiindulási pontom volt már valamikor nagyon régen. (Pedig gyurma.) Sőt le is vezettem ebből olyasmit amire az előbb mint lényegesre utaltam egy válaszban és ami szintén nem tér el a vers következtetésétől.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 18:40:59

@Láda Dáma:

Indokolt, a mit várhatunk kérdés, és mégsem hinném, hogy szerencsés föltenni. Mert logikusan csak lemondáshoz vezet, az meg nem olyasmi amit jó ötletnek tartok.

Láda Dáma 2010.09.01. 18:45:22

@A Nép - Te vagy!:
:)
én sem tartom jó ötletnek, inkábba mit tehetünk/tehetnénk/teszel a fontosabb, de a nagyon szűk barái körben is bezárulnak a fülek, ha erre kerül a szó (
-"mondd meg a szomszédnak, ne menhelyre adja be/ölje meg a kutyáját, ha megunta, adja nekem.
-ÁÁÁ, öreg már, 4 éves ").
Számomra ez félelmetes.

Jubei79 2010.09.01. 18:46:41

@Láda Dáma: Fölösleges lovagolni a szavakon, jelzőként használtad őket ;)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 18:47:54

@Láda Dáma:

Galambilag viszont találva érzem magam, mert nem biztos, hogy máshogy viselkedtem volna, ha tapasztalom. Nem tudom, ha egész nap ott vagyok, talán leesik. Az sem egyértelmű, hogy rájöttem volna, hogy halálsikolyokról van szó.

És egy más megközelítés. Az alacsonyabb életformákkal való föltűnő törődés is tud sajnos más lenni, mint aminek elsőre tűnhet. Van, hogy a saját létforma üressége előli menekülési kísérlet. Amikor igen, van, hogy fonák ügy. Önmagában OK, de nem abszolutizéni való. (Ezt nem azért mondom, mintha részedről bármi effélét képzelnék, csak mert eszembejutott, hogy van ilyen).

Láda Dáma 2010.09.01. 18:48:38

@Jubei79:
nem igaz, mert nem ilyen vagyok. És Te is tudod, hogy nem így volt, de izélgetsz. Nem zavar, sőt jó.

Láda Dáma 2010.09.01. 18:52:12

alacsonyabb létforma? Hát, semmilyen szekta tagja nem vagyok, de én nem merném és nem is akarom megítélni, ki, milyen magasan, vagy alacsonyan áll. Ha ezt tenném, mondjuk az empíria, szent és nagy jogánál fogva, ha nem sérteném meg a zöldszemeseket, én bizony, az emberiséget odaraknám melléjük...aztán füttyentenék és elnyilalnék a delfinekkel, vagy elsomfordálnék a farkas falkával, vagy elturnyálnék a galacsinhajtókkal.

Leo Gecc 2010.09.01. 18:57:11

Szupi írás sok ilyet!
14v éves koromban az anyám diliházba került, füveztem, drogoztam, ittam, cigiztem, lógtam.
Ma két gyerek, egy diploma, matematikus vagyok és rockzenész :)
Kapjátok be! :D

aril brikha 2010.09.01. 19:00:20

na, ez jó volt. kösz, hogy megírtad!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 19:03:11

@Láda Dáma:

Mindösze az általad használt kifejezésre utaltam. Már látom, másképp fogalmaztad, de nekem úgy hangzik, ez ugyanaz. Nem? Akárhogy is, annak, hogy alcsonyabbat mondtam nem volt semmilyen átgondolt tartalma. Jó, legyen nálunk kevésbé "fejlett". Hogy milyen alapon tekint az ember valamit fejlettnek vagy nem, az persze nézőpont kérdése. De nálam ez úgy ahogy van nem elsőrendű kérdés. Inkább a saját fajtánk önmagához való viszonyulásának ügyei izgatnak. Végülis valami ilyesmi miatt vagyunk éppen itt.

Jubei79 2010.09.01. 19:07:13

@Láda Dáma: Tévedsz, én valóban így láttam. "rend kell-es": az "-es" -től lesz jelző. Emellett még idézet, meg felsorolás, meg még egy csomó minden más is, de az tuti hogy jelző is ;)
Izélgetni pedig valóban szeretek ;)

Jubei79 2010.09.01. 19:11:17

@Láda Dáma: (persze hogy szereted ha foglalkoznak veled ;) )

Láda Dáma 2010.09.01. 19:11:21

@Jubei79:
hogy Te milyen kis plüssmacis, értetlen, okvetetlenkedő, deviáns, izélni-szerető mócsing vagy!:) Tedd a kötőjelek elé gondolatban az idézőjelet, Teeee:)

házisárkány 2010.09.01. 19:17:30

@Jubei79: "Én meg azt kívánom neked, hogy áldjon már meg a jóisten egy kis gógyival :) Miért haragszol ennyire rá? Amit leírt az a *múltja*. Amiből rengeteget okult, hála az anyjának. Ez a levél nem a lázadás, hanem a szeretet népszerűsítéséről szól. Ennyi vak van itt aki ezt nem látja?"

1. Miből gondolod, hogy haragszom erre a lányra? Sosem láttam, nem ismerem, semmi okom haragudni rá. A viselkedése nem tetszik, ez igaz, de ez nem ugyanaz.
2. Ha szerinted ez a "nevelési mód" eredményez kiváló jellemű felnőtteket, akkor az általam felsoroltak kifejezetten a jókívánság kategóriájába tartoznak. Akkor viszont nem értem, miért nem tetszik neked. :-)
3. Nekem nem derült ki az írásból, hogy sokat okult volna a múltjából, hiszen kérkedik vele.
4. A szeretet szóval éltek és élnek vissza legtöbbet az emberiség történelme során. Lehet, hogy szerinted EZ a szeretet, számomra azonban ez a szó teljesen mást takar. Én sem vagyok minden tudás letéteményese, de azt gondolom, hogy ha egy szülő valóban szereti a gyerekét, akkor korlátokat is szab neki. Ez ugyanis a gyerek érdeke is. Ha mindent megenged, elnéz neki, csináljon akármit is a szeme fénye, az - hangsúlyozom: szerintem! - nem szeretet, pusztán gyengeség, és azt mutatja, hogy az illető alkalmatlan a gyereknevelésre.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 19:17:46

@Láda Dáma:

Most valami baromi furcsa történt. Nem tartozik ide, de kedvem van elmondani. Ilyen-amolyan intuíciók megmozdulásával, egyértelműen annak kapcsán amit addig itt összehoztál, egy idővel ezelőtt átvillant rajtam egy rokonom, vagy inkább az ő szálán más, akit nem ismerek személyesen. A rokonnal magával hosszú távon csak a legminimálisabb közvetlen kapcsolatban vagyok, lényegében semmilyenben. Soha még ő nekem e-mailt nem küldött, hacsak nagyon nagyon régen a család egy másik tagjának írtamra nem válaszolt valamikor. Most valami gyakorlati dolog miatt, ami itt mindegy, jött tőle egy.

Jubei79 2010.09.01. 19:18:35

@Láda Dáma: Ezt bóknak veszem :)
:O Ennyi jelzőt! :)
Az "értetlen" -nel vitatkoznék :P

Jubei79 2010.09.01. 19:20:04

@Láda Dáma: Ezt bóknak veszem :)
:O Ennyi jelzőt! :)
Az "értetlen" -nel vitatkoznék :P

Láda Dáma 2010.09.01. 19:21:02

@A Nép - Te vagy!:
:)
Én sem hiszem, de így működik ez. Sokszor ismételjük, néha pártszlogenné is válik, Coelho is ebből él, ha ki is fogy a patron: nyitott szív. Gondolás.

Dejó!:) Úgy, örülök! De tényleg, és ismeretlenül.

Láda Dáma 2010.09.01. 19:22:24

@Jubei79:
nyilván vitatkozol, hiszen ÉRTETLEN vagy:)

Láda Dáma 2010.09.01. 19:25:22

Figyu, kérdezhetek tőletek?
(-IIIgen,kérdezz, ládadáma!)

Nektek mi az életcélotok, attól függetlenül, ki, milyen deviánsan startolt, illetve hol tart most?

aril brikha 2010.09.01. 19:30:50

nahát, Kovács Dóra, úgy nézem te a jövendőt is látod! :)))
(jó szórakozást az életgyűlölő szülők fröcsögéseihez. biztos lesz egy rakás.)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 19:38:04

@Láda Dáma:

Az embernek több is akad. Ha egyes gyakorlati részlet dolgoktól eltekintünk, szerintem nem is ilyen értelemben kérdezted, esetemben a lényegi az (effélére már más megközelítésben utaltam is), hogy amennyire képes vagyok, ne veszítsem szem elől, hogy a saját értékrendem szerint intézzem az ügyeimet. Az pedig abból áll, hogy lehetőleg semmit sem ami fölmerül és ami legalábbis nem lényegtelen ne múlasszak el megnézni abból a szemszögből, hogy mi az értelme. Majd miután a dolgokat kellően mérlegelve megtaláltam a saját rendszeremben a saját váaszomat, az így kijelölt utat abban az ügyben kövessem. Ezzek tartok tőle, hogy éppen úgy mondtam mindent mint ahogy semmit, de nekem most ez illik csak ide. Elég jól sikerült magam tartani ehhöz.

Jubei79 2010.09.01. 19:39:01

@házisárkány: Miből gondolom hogy haragszol rá? :) Csak mert olyan szépeket kívántál neki :) Igen, én úgy gondolom hogy a szeretet és megértés a legfőbb nevelési módszer (ami tud kemény is lenni, ha szükséges, de nem indulatból), szerintem te ennél csúnyábbakat kívántál, és indulatból :)
Én úgy látom továbbra is, hogy ő maximum az anyukájával kérkedik, amire minden oka meg is van. Egy vásott lányból nevelt embert - mert nekem a szavaiból embernek tűnik - önfeláldozóan, sok egyéb baja mellett. Egyetértek hogy a "szeretet" szóval sokszor és sokan visszaéltek már. A korlátok csak elfojtanak az emberben indulatokat, amelyek aztán a legrosszabb időben és formában törnek a felszínre, és butítanak is, mert csak erőszakos tekintélyelvi alapjai vannak, nem belátás. A helyes módszer szerintem először megérteni, aztán megmutatni miért nem jó ez, és jó az. Így a gyerekben több lesz annál, hogy "mert anyu/apu azt mondta".

Láda Dáma 2010.09.01. 19:41:55

@házisárkány:
ne ítélj, mert...
mások szemében a szálkát...
Te nagy bőcs sárkány, és még vajon hány ítéleted van?

Jubei79 2010.09.01. 19:42:52

@Láda Dáma: Persze hogy örülsz, mert TE segítettél valamiben, ami által FÖLÉBE HELYEZŐDTÉL annál, akinek segítettél :P :)

Jubei79 2010.09.01. 19:46:38

@Láda Dáma: Nem, azért vitatkozom, mert értem amit mondasz, csak nem értek *egyet* vele! Szóval mire is alapozod, egészen pontosan, hogy értetlen vagyok?
A "mócsing" -gal is vitatkoznék, pejoratív :P :) De ugye te nem ilyen vagy?

aril brikha 2010.09.01. 19:48:49

@A Nép - Te vagy!: remélem legalább egyszer még OTT is egyet fogunk érteni! ;)

Láda Dáma 2010.09.01. 19:50:58

@Jubei79:
Pedig én mócsing vagyok, egy mihaszna, senkiházi, szarjanka, és értetlen is vagyok, nagyon. Te pedig más vagy, pont az ellentetje. Ez biztos.Megint pont: .

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 19:51:56

@aril brikha:

Ne viccelj, ennyire hülye lennék? Én úgy emlékeztem ez rég így van. Illetve mindigis így volt.

házisárkány 2010.09.01. 19:54:50

@Láda Dáma: Nem mondtam ítéletet, leírtam a véleményemet, ami nem egyezik a tiéddel. Ítéletet te és azok mondanak, akik kapásból lehülyézitek azokat, akik másként gondolkodnak, mint ti. Én ettől messze vagyok. És mi a fene az, hogy bőcs sárkány???

Láda Dáma 2010.09.01. 19:55:16

@A Nép - Te vagy!:
Nép, az én életcélom a nem szűnő, nem enyhülő különülés. Már így is messzebb vagyunk pesttől, de még messzebb, nagyobb föld, még több állat. Férjestől, ebestől, lovastól, bocistól háborítatlanul lenni, nap, nap után.

házisárkány 2010.09.01. 19:55:59

@Láda Dáma: Ja, és honnan vested, hogy a magam szemében nem veszem észre a gerendát? Kevés olyan embert ismerek, aki nálamnál kritikusabban szemlélné önmagát. :-)

Láda Dáma 2010.09.01. 19:57:19

@házisárkány:
a sárkány toposz, tudod, a bölcs sárkány.Dehogy tudod. én nem hülyéztem és nem "illető alkalmatlan a gyereknevelésre"-ztem le senkit. Ellenben veled.

házisárkány 2010.09.01. 19:58:31

@Jubei79: A korlátoknak semmi közük az elfojtáshoz. Ha pl. rászólsz a gyerekre, hogy ne rohangáljon a kezében egy késsel, mert eleshet és kiszúrhatja a szemét vagy megvághatja magát/másokat, az miféle elfojtást okoz neki??? Igenis vannak olyan dolgok, amiket a gyereknek el KELL fogadni a felnőttől, mert ő jobban tudja.

Jubei79 2010.09.01. 19:58:36

@Láda Dáma: Jaj, mire jó ez a meggyőződés nélküli önalázás? :) Nem kell lefegyverezned, nem szándékoztam hozzád vágni ezeket a jelzőket :) Jó látni végre egy értelmes embert (pláne nőt) :P

aril brikha 2010.09.01. 19:59:34

@A Nép - Te vagy!: a hangsúly az OTTon van. szóval csak arra utaltam, hogy talán látni foglak arrafelé is még! ;)

Jubei79 2010.09.01. 20:00:36

@A Nép - Te vagy!: Jól van, jól van. Látjuk hogy itt vagy.

házisárkány 2010.09.01. 20:01:26

@Láda Dáma: Ja, csak azt is odaírtam, hogy "szerintem". De ha valamit nem akarsz észrevenni, azt nem veszed észre. Így ítélkezel. Ez mondjuk engem nem zavar különösebben, mert magadat minősíted vele, nem engem.

Láda Dáma 2010.09.01. 20:02:40

@Jubei79:
Jaj, mire, mire is jó?! Egy embert keresek, egy szecsuánimagyar jólelket, aki beismeri magáról, hogy nem tévedhetetlen, aki akár mócsingnak is gondolja magát, mert ugyebár azok vagyunk. És akkor mi van alapon vállat rándít, mégha a hülyejárások minisztériumában dolgozik, akkor is.

Láda Dáma 2010.09.01. 20:03:30

@házisárkány:
szerintem is ítélkezel, szerinted ez megengedhető?

Jubei79 2010.09.01. 20:03:52

@házisárkány: Ez így már nem puszta korlát, hiszen elmagyaráztad neki :) Megérti, belátja, és már a saját döntése is lesz, hogy leteszi a kést. De ha csak szimplán megtiltod, akkor nem érti meg, csak a kényszerítő erőt érzi. Ez már elfojtás, aminek meglesz a böjtje.

Láda Dáma 2010.09.01. 20:04:56

Szerintem kövezzük meg!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:09:36

@aril brikha:

Ja, így inkább értem. Azt hittem "ott" , tőlem függetlenül, már nem is nagyon van. Vagy jó, a kocsma nyitva, de műsor korlátozott, vendégek alig. Már akkor is amikor még én arrafelé. Ebből kiderül, hogy közlésem ellenére odanéztem, de ne terjeszd!

Jubei79 2010.09.01. 20:15:34

@Láda Dáma: Gondolod hogy látva önalázásodat, ez az ember kedvet kap arra hogy felfedje magát elötted? És ha megtalálod mi lesz?
A "mócsingság" semmivel sem reálisabb vagy becsülendőbb a "tévedhetetlen"-nél. Mindkettő véglet. Én jobban örülnék egy olyasvalakinek, aki semminek sem gondolja magát.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:17:51

@Láda Dáma:

Hm, ilyesmiben én eléggé az ellenkezőjre törekedtem mindig. Nem különülésre, hanem egyesülésre. Közelkerülés, közvetlenség értelmben. Ezen belül a födrajz mellékkörülmény. Erről, meg kell, hogy mondjam, korlátozottak a sikereim, merthogy ami fénylik arról túl gyakran derül ki, hogy mégsem arany.

De ahogy elnézem, ilyen értelemben (nem az aranyra mondom) te sem lehetsz olyan más. Pesttől sikerült ugyancsak odébb kerülnöm, ha már említed.

(Azokat az arrrgh tárgyú észrevételeimet remélem nem vetted te is valami reklamációnak? Nem egész más.)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:22:24

@Jubei79:

Szerintem azt másból is lehetett volna látni. És miért ilyen bizarrul fejeznám ki? Logikátlan a föltevés. Tudok fogalmazni. Nagyon félreértetted.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:25:09

@Láda Dáma:

Abszolút így látom. Az ember ne presztízs szempontokkal törődjön. Azok eleve mindegyek. A látszatért folyó harc unalmas.

Láda Dáma 2010.09.01. 20:26:02

@Jubei79:
a semmiből jöttünk és a semmibe tartunk, mit vesztünk: semmit. Közben semmik maradunk.

@A Nép - Te vagy!:
eleinte én is így voltam, tavaly óta (29), elég volt, tehettük, mentünk

Jubei79 2010.09.01. 20:26:08

@A Nép - Te vagy!: Dehogy logikátlan. Tökéletesen alkalmas a hsz-ed arra amit írtam. Várod hogy valaki megkérdezze mi bajod. Lehetőleg nőnemű. Majd valaki biztos rákérdez, kitartás :)

Láda Dáma 2010.09.01. 20:31:39

@Jubei79:
neked jó, ha ezt gondolod.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:32:31

@Jubei79:

Mondom, tévedsz. Te nem tudod, hogy miért mondtam, csak képzelsz valamit, én tudom. Hazudnom – függetlenül attól, hogy különben sem tenném, de te ezt nem tudhatod – teljesen értelmetlen volna. Nyugodj bele, hogy tévedtél. Javaslom ne szívózz ezen tovább.

Jubei79 2010.09.01. 20:35:57

@A Nép - Te vagy!: Eszemben sincs. Már eddig is túl sokat rugóztunk ezen.

Jubei79 2010.09.01. 20:37:02

@A Nép - Te vagy!: Eszem ágában sincs. Már eddig is túl sokat rugóztunk ezen.

Jubei79 2010.09.01. 20:38:18

@Láda Dáma: Nem értesz egyet? :) Milyen a semmi?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 20:39:51

@Láda Dáma:

OK, de ha már fölvetetted, nem teljesen értem, hogy az elkülönülés, hogyan lehet életcél. Ez egy lépés ha jól értem, amit akartál illetve ketten akartatok, és megintcsak, ha jól értem, már meg is valósult. Vagyis akkor mi ebben a cél? Esetleg még jobban akarsz különülni? ha igen, ez mit jelent, mitől és miért?

Jubei79 2010.09.01. 20:43:57

@Láda Dáma: Elég szomorú életcél a menekülés és a bezárkózás...

Láda Dáma 2010.09.01. 20:47:52

@Jubei79:
nyilván, majd megtudjuk, de már tudtuk ez előtt is.

@A Nép - Te vagy!:
a célunkat nem soha el nem érhető célként kezeljük, hanem elérhető sorsmegvalósításnak, amelynek a lényege, minden lelki dumától megfosztva, éldegélni a befolyó pénzecskénből egy igen nagy birtokon/tanyán/farmon.

Achilles 2010.09.01. 20:49:05

Szép mutatvány egy z@bigyerektől, de ezért miért az iskolán kell bosszút állni?

Láda Dáma 2010.09.01. 20:49:12

@Jubei79:
Neked szomorú. Nem menekülés. Ezek a te fogalmaid az én álmaimra.

Jubei79 2010.09.01. 20:51:17

@Láda Dáma: A semminek vannak határai?

Láda Dáma 2010.09.01. 20:54:43

@Jubei79:
el tudod képzelni a semmit, vagy a határait? Ha igen, jobb vagy, mint Einstein.
Te el tudod képzelni az időt?
Vagy bármit, ami túl van a hétköznapi közhelyeken és fontatlanságokon?

Jubei79 2010.09.01. 20:58:22

@Láda Dáma: Nem csak az én fogalmaim. Hiába nevezed megint át ugyanazt a dolgot mint a jelzőiddel tetted. Attól az még az marad. Kizárni Pestet, távol menni tőle, háborítatlanul lenni. Ez bizony bezárkózás és menekülés. És ez szomorú. Prekoncepcióid vannak. Pest rossz, Pest büdös, Pest ilyen meg olyan, te tudod mi bajod van vele. Ugyanakkor a természet jó, meg tiszta, meg nyugodt, meg ki tudja még milyen. Pedig ahogy Osó mondja: "Van ahol a természet fa és folyó, és van ahol tégla és beton".

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 21:00:25

@Láda Dáma:

Aha. Akkor ez egy viszonylag szerény cél. Ami jó, mert megvalósítható, sőt meg is valósult már a jelek szerint. Szokásom szerint egy kicsit túlkomplikáltam magamban, hogy hogy gondolod. Talán nem is annyira célnak nevezném amit mondsz, mint életprogramnak. Jó, hasonló, de mégsem egészen. Valahol Somogyban vagy Zalában van az hely?

Jubei79 2010.09.01. 21:01:35

@Láda Dáma: :) Nem kell elképzelnem. A meghatározás szerint a semminek nincsenek határai, mert azok csak valamiknek vannak. Határok nélkül pedig ugyanaz mint a végtelen, a minden. Ilyen egyszerű.
Az idő meg csak a fejben létezik.

Láda Dáma 2010.09.01. 21:04:33

@Jubei79:
Neked szomorú lehet, mert nem tudod elképzelni magad bp-en kívül. Neked boldogság nap, mint nap a sűrűben lenni, bár néha zavar a piszok és a város zaja (ami rossz és büdös).

Ez a te dolgod, mert én nem mondtam semmi negatívat a székesről. Ne projektálj, mert felesleges.
Pesti lány vagyok, imádtam budapestet, de elköltöztem, ennyi. Szeretnék egy minél nagyobb tanyán élni és minél több állatot tartani.

Relációs jeleket pedig nem teszek, még szubjektív megjegyzésekben sem... az, úgy tűnik, a Te dolgod

Láda Dáma 2010.09.01. 21:06:47

@A Nép - Te vagy!:
Nem, Veszprém megye a végcél, persze, nem devecser. Aztán, ha odaértünk, jönnek a görög sziget.:)

Láda Dáma 2010.09.01. 21:08:53

@Jubei79:
menj el akkor a semmi végére és nézz szét, barátom (ez a férjem dumája, de igaz). Elalás előtt add át magad a semminek. Félelmetes lesz. Minden semmi.

Jubei79 2010.09.01. 21:12:46

@Láda Dáma: :DDD Egy szóval sem mondtam hogy szeretek itt lenni, vagy hogy nem tudnám magam máshol elképzelni, te vagy az aki projektál :) Nyugi, nem fárasztalak tovább :)

Jubei79 2010.09.01. 21:14:20

@Láda Dáma: A férjed dumája nagy hülyeség. A semminek nincs kiterjedése, így eleje sem, meg vége sem.

Jubei79 2010.09.01. 21:15:48

@Jubei79: Helyette elmegyek a pi***ba...

Láda Dáma 2010.09.01. 21:16:49

@Jubei79:
nem fárasztasz, ne is fáradj, nem vagy egy csillantós. szia

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.01. 21:17:03

@Láda Dáma:

Nem teljesen biztos hogy jól áll össze nekem a kép, de talán mindegy.

Motoszkál bennem egy kérdés, de közben van olyan érzésem, hogy szemétség volna föltenni.

Láda Dáma 2010.09.01. 21:17:39

@Jubei79:
ja, a férjem azt mondja, meggyőzted, ma este már a Kis stáció utcában alszunk, ha kapunk óccó albit.

Láda Dáma 2010.09.01. 21:19:13

@A Nép - Te vagy!:
tedd föl, és ne pironkodj közben

Láda Dáma 2010.09.01. 21:20:24

@Jubei79:
remélem neked lesz igazad és a megdöglünk mind után legalább te valami leszel, már csak azért, hogy legyen véged, mi, végtelen semmik, majd hangtaqlanul kuncogunk...

pazola 2010.09.01. 22:14:02

@házisárkány: hat te meg de hulye vagy :DD

Intizar 2010.09.02. 00:06:30

@hejregőrejtem: Ostoba. Először is, Szily úr (nem mintha ez volna itt a téma) elég szabályos család elég szabályos családapjaként működik (leszámítva a humorérzékét, ami az Önhöz hasonlók szemében már kriminális devianciának számít).
Másodszor, és itt lehet, hogy átmegyek érzelgősbe: Az mindig (állami vagy kisebb, közösségi vagy családi körben működő) diktatúrák elvárása volt, hogy szólni, gondolni, írni csakis arról lehessen, milyen csodálatos nagyszerűen élünk mi az illető uralom alatt és annak köszönhetően. Ezzel szemben a valóságos irodalom/nűvészet/gondolkodás mindig abba a (mindig gondosan kriminalizált) irányba ment, hogy szóljunk a szenvedésről, a nem-tökéletesről. Hadd említsem Lev Tolsztoj urat, aki szerint a boldog családok mind egyformák, a boldogtalanok mind a maguk módján azok. Ez annyit jelent közönséges magyarul, hogy az emberi tapasztalat, amivel mindnyájunknak meg kell birkózni, az a tökéletlenség és a szenvedés. A tökéletesség és gyönyörűség pedig kegyelemből adatik, és hálával fogadandó, ezenkívül nincs vele semmi dolgunk. Nem ez az, amivel meg kell küzdenünk, nem ez az, amiből értelmet kell kicsikarnunk. Hanem a másik. Azért szól arról a java irodalom.
Na de hát beszélhetek én Önnek, Ön eleve elhatározta, hogy ez a Szily egy "liberális", bármit jelentsen is ez a szó (az Ön szókincsében nyilván annyit, hogy gennyláda), tehát senkit nem érdekelhet, hogy van-e neki egyáltalán mondanivalója.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.02. 13:45:50

@A Nép - Te vagy!: Vámos Miklós írta egyik könyvében, már nem emlékszem melyikben:

"minden emberi érzés közül a leghamarabb sarjadó a kiszolgáltatottak egymás iránti utálata..."

Mensikov 2010.09.02. 19:25:15

@A Nép - Te vagy!:

Némely megjegyzés:
1. Túl sok a frázis lsd. "Hamis értékek világában élünk." Ez valójában nem is igaz, mert mondjuk Tolsztojt nehéz hamis értéknek tekinteni.
2. Úgy látom egy önmágát kivülállónak nevező és persze ezáltal mindig mindent jobban látó személlyel van dolgunk. Akit persze nem értenek meg, pedig már fiatal kora óta "sokkal több fogalmam volt lényeges dolgokról, olyanokról amiket annak tartottam és azóta is tartok, már 17 éves koromban, mint a komolykodó tekintélyelvűeknek." szép dolog az önbizalom de néha olyan megasztárosnak érzem.
3 "A játékos infantilizmus lehet sokkal magsabbrendű, mint az egysíkú de jól működő nem gondolkodó alkalmazkodás érzékelhető elvárásrendszerhez." Önmagában biztos. De nem izoláltan élünk és vannak bizonyos elvárások aminek vagy megfelelünk vagy nem. Uraságod valszeg képtelen kiszakadni a középiskolás és esetleg egyetemi menzagőzös hangulatból. Pedig mindennek megvan a maga ideje. Akár akarjuk akár nem.
4. Jó macizást esetleg gyurmázást !

Dinna 2010.09.07. 06:40:09

Igen, a végén az én könnyem is kipottyant, és mint egyedülálló szülő, ezt nekem is végig kell csinálnom ha törik, ha szakad, bármilyenek lesznek a fiaim, de ők az (nekemenyémeim.:)Bár még egyenlőre kicsik, de hamar eljön azaz idő amikor (szerintemésnemúszommegénsem) tartom a hátam miattuk, mert a serdülő kamasz gyerekek ilyenek, mert ÉN IS ILYEN VOLTAM!....

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2010.09.21. 20:58:02

@Jimbo75: Ugyan, az lenne gáz, ha azt nem tudná, hanyadikos. =) Apám tőlem megkérdezte egyszer a születésnapomon, hány éves is vagyok.
süti beállítások módosítása